Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Raptorr » 6. nov 2023, 17:39

Hanga skrev:
3. nov 2023, 17:18
le Cid skrev:
3. nov 2023, 13:51
hje1980 skrev:
3. nov 2023, 13:37
Jakobsen skrev:
3. nov 2023, 12:31
Freddie skrev:
Jakobsen skrev:
3. nov 2023, 11:19
Den der kloningsmaskine Hamren ville bruge til at klone Augu.
Kunne den ikke lave en 30 år yngre Lynge der kunne blive formand i AaB?
Kæft det var fedt at høre den gamle i går til Rød Aalborgs fødselsdag. AaB mangler sgu sådan en person i spidsen.
Lynge fik den samme behandling som alle andre sportsdirektører. Der er altid nogen, der synes det kan gøres bedre.
Voldsomt uenig. Jeg synes Lynge havde en langt højere agtelse blandt fans end Gaarde eller IAO. Selvfølgelig havde han også fejlskud og selvfølgelig har vi alle været frustrerede over enkelte ting, men ingen var hvis i tvivl om at klubben var i gode hænder under Lynge.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Lynge har været god for AaB - ingen tvivl. Men han har dæleme også fået mange LYNGE RAUS sange kastet hans vej gennem hans tid i AaB, med dårlige perioder og hasard spil med AaB's liv.
Der er bare kommet titler engang imellem i hans periode der gør man lidt glemmer de andre ting.
Ja, der var faktisk en pænt stor fraktion af dette forum, som jævnligt ønskede Lynge hen hvor peberet gror. Til gengæld er de mit indtryk, at de fleste fans fra andre klubber var misundelige på os, over at vi havde Don Lynge i spidsen! Han har altid været meget vellidt i hele fodbolddanmark, men internt vil der jo altid være brokrøve :)
Der er jo også kommet en helt helt anden forståelse hos fans med tiden.
Man skal huske at Lynge æraen var en tid hvor AaB stadig håbede at kunne blive konkurrent til FCK og Brøndby. Forventningerne var langt højere end de er i dag, men det var Lynge også selv med til at bygge op. Og det er helt rigtigt at Lynge derfor også har fået en del kritik gennem årene for ikke at kunne leve op til det. Men han var samtidig en utrolig afholdt mand hos langt de fleste, også dem der godt kunne se at han ikke var fejlfri, hvilket han naturligvis ikke var.
Jeg har aldrig haft en fornemmelse af at langt de fleste AaB fans ikke satte stor pris på at have Lynge i stolen. Naturligvis var der de få undtagelser... og så perioderne med de største kriser, hvor Lynge RAUS tilråbene kunne komme. Men han blev jo altid tilgivet igen.

Set i bakspejlet kan jeg godt se at Lynge måske manglede nogle visioner for AaBs langtsigtede udvikling og at han har haft roret i den periode hvor andre klubber lagde grundstenene til at overhale os indenom. Men jeg knuselsker Lynge og han er samlet set uden tvivl det individ der har betydet mest for mig i mit forhold til AaB. Jeg har stadig mine mailkorrespondancer med ham fra da jeg var knægt. Han svarede. Altid.
Ja, den med mailkorrespondancen kan man kun elske :thumbsup: Jeg kom en del på Hornevej som barn og voksede op med Lynge, Poul Erik, Børge Bach, osv. på Aalborg Stadion. Var ikke ret gammel, men fik forhandlet tilladelse hos mor og far til at cykle til aftenkampe :D Lynge husker jeg som en glimrende midtbanespiller.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af R Rosenberg » 8. nov 2023, 00:08

Er der nogen, der har udløb til vinter?
Og hvem, udover Lucas, har til sommer?
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 8. nov 2023, 06:44

R Rosenberg skrev:
8. nov 2023, 00:08
Er der nogen, der har udløb til vinter?
Og hvem, udover Lucas, har til sommer?
Sebastian Stahlfest står til at udløbe til vinter.
Ahlmann, Lucas og Ferreira til sommer.

Det er ret markante midler, som frigives til sommer, såfremt alle tre får snoren.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 8. nov 2023, 06:52

R Rosenberg skrev:
8. nov 2023, 00:08
Er der nogen, der har udløb til vinter?
Og hvem, udover Lucas, har til sommer?
De mæste udløb

Vinter 2023
- Stahlfest (I følge transfermarkt)

Sommer 2024
- Lucas
- Ahlmann
- Pedro
- Toku (leje)
- Pedro
- Odada (leje)

Vinter 2024
- Skulstad
- Højholt

Der bliver da nok at lave for Ole Jan til sommer især og Højholt bør jo nok også afklares senest der.
Synes det må være farvel til Lucas, Ahlmann og Pedro. Ingen af dem der gode nok mere.
Toku skal snart til at vise noget og Odada synes jeg stadig vi mangler at se på et niveau, hvor man kan tro på det i Superligaen.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Raptorr » 8. nov 2023, 07:23

Jakobsen skrev:
8. nov 2023, 06:52
R Rosenberg skrev:
8. nov 2023, 00:08
Er der nogen, der har udløb til vinter?
Og hvem, udover Lucas, har til sommer?
De mæste udløb

Vinter 2023
- Stahlfest (I følge transfermarkt)

Sommer 2024
- Lucas
- Ahlmann
- Pedro
- Toku (leje)
- Pedro
- Odada (leje)

Vinter 2024
- Skulstad
- Højholt

Der bliver da nok at lave for Ole Jan til sommer især og Højholt bør jo nok også afklares senest der.
Synes det må være farvel til Lucas, Ahlmann og Pedro. Ingen af dem der gode nok mere.
Toku skal snart til at vise noget og Odada synes jeg stadig vi mangler at se på et niveau, hvor man kan tro på det i Superligaen.
Enig. Lucas, Ahlmann og Ferreira bør ikke forlænges. Derudover ville det være godt, hvis man kunne få nogle penge for Højholt i Januar vinduet, men det er nok desværre ikke realistisk. Man skal vel rettelig også have en afløser for ham, og sådan en har man vel ikke klar?

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Reyad » 8. nov 2023, 08:26

Jeg synes Odada kunne være en god afløser for Højholt. Ser ham bedst som 6'er. Jeg medgiver, at han svinger i niveau, men topniveauet er højt, og jeg tror godt han kan begå sig i Superligaen, når han er spillet helt ind. Højholts niveau synes jeg ikke har været imponerende i denne sæson. Det bliver mere og mere Magnus Christensen-agtigt.

Enig i at Ahlmann, Pedro og desværre også Lucas må være fortid til sommer. Frygter en forlængelse til Pedro.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 8. nov 2023, 08:44

Reyad skrev:Jeg synes Odada kunne være en god afløser for Højholt. Ser ham bedst som 6'er. Jeg medgiver, at han svinger i niveau, men topniveauet er højt, og jeg tror godt han kan begå sig i Superligaen, når han er spillet helt ind. Højholts niveau synes jeg ikke har været imponerende i denne sæson. Det bliver mere og mere Magnus Christensen-agtigt.

Enig i at Ahlmann, Pedro og desværre også Lucas må være fortid til sommer. Frygter en forlængelse til Pedro.
Pedro forlængelse frygter jeg ikke rigtigt. Selvom der ikke er meldt noget ud så synes jeg det lugter en usælgelig breddespiller vi bare kører videre med til kontraktudløb. Derudover har der vel også været et loft for hvor mange der skulle ud på en gang.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af R Rosenberg » 8. nov 2023, 08:54

Lucas og Ahlmann burde give sig selv. De spiller jo knap nok, og de er begge way over the hill.

Ahlmann fylder 33 lige straks, så mon han ikke lægger støvlerne på hylden eller tager en enkelt sæson i Hjørring eller Hobro.

Lucas burde være i sin prime nu, men han er jo bare blevet elendig. Så han bør klart ikke forlænges, heller ikke selvom han ville gå med til en skodkontrakt.
Jeg tror ikke, det gør hverken ham eller holdet noget godt med sådan et fald fra tinderne.

Ferreira kan man også bare lade løbe ud for min skyld, men så kommer Hiljemark jo til at mangle 6'ere...

Højholt håber jeg, at man måske kunne få et par kroner for, men det er nok tvivlsomt. En kedelig spiller uden spidskompetencer, som også bare er blevet ringere.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 8. nov 2023, 10:11

Jeg føler mig overbevist om at Ahlmann fortsætter i Hjørring, hvis de vil ha’ ham. Han har nok 1-2 år tilbage på divisionsniveau og de giver en okay løn.

Og der kan simpelthen ikke være nogen grund til at forlænge Lucas, medmindre han går på “yderste mandat i truppen”-løn. Men selv der vil jeg egentlig helst slippe ham. Jeg vil gerne videre fra den her ‘æra’.

Ferreira burde også give sig selv, men han spiller jo pludselig igen.

Højholt tænker jeg skriver under med en anden klub med 6 mdr. tilbage. Så kan vi jo så overveje om han skal smutte før tid for et par sedler.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 8. nov 2023, 10:19

Kunji skrev:
8. nov 2023, 10:11
Jeg føler mig overbevist om at Ahlmann fortsætter i Hjørring, hvis de vil ha’ ham. Han har nok 1-2 år tilbage på divisionsniveau og de giver en okay løn.

Og der kan simpelthen ikke være nogen grund til at forlænge Lucas, medmindre han går på “yderste mandat i truppen”-løn. Men selv der vil jeg egentlig helst slippe ham. Jeg vil gerne videre fra den her ‘æra’.

Ferreira burde også give sig selv, men han spiller jo pludselig igen.

Højholt tænker jeg skriver under med en anden klub med 6 mdr. tilbage. Så kan vi jo så overveje om han skal smutte før tid for et par sedler.
Ahlmann bør helt sikkert være færdig, det tror jeg ikke der kan være tvivl om.

Pedro tænker jeg også skal videre. Det har jo ikke helt udviklet sig som hverken han eller AaB håbede på. I starten lignede han den eneste gode IAO signing fra de første vinduer, men han er jo reelt set endt som en backup spiller, selvom han desværre pt. starter. God i dueller men for tung og ikke god nok på bolden, især ikke i vores system der skriger på at få nogle bedre boldspillere ind på midtbanen. Men det kan også komme an på hvad der sker med Odada, som jeg langt bedre kan li som type. Men bliver han ikke købt permanent, kan det være Pedros chance for en mindre forlængelse. Jeg håber dog vi siger farvel uanset.

Lucas - der er ingen tvivl om at han skal på en helt helt anden kontrakt. Er han med på den, så kan jeg fortsat se noget værdi i ham. Det er enormt trist at han er faldet så meget i niveau, men har vi den rigtige rolle til ham, så føler jeg stadig at han har lidt at byde på. Og så skal han holde sig langt væk fra de hjørnespark :P ;)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Raptorr » 8. nov 2023, 10:26

Hanga skrev:
8. nov 2023, 10:19
Kunji skrev:
8. nov 2023, 10:11
Jeg føler mig overbevist om at Ahlmann fortsætter i Hjørring, hvis de vil ha’ ham. Han har nok 1-2 år tilbage på divisionsniveau og de giver en okay løn.

Og der kan simpelthen ikke være nogen grund til at forlænge Lucas, medmindre han går på “yderste mandat i truppen”-løn. Men selv der vil jeg egentlig helst slippe ham. Jeg vil gerne videre fra den her ‘æra’.

Ferreira burde også give sig selv, men han spiller jo pludselig igen.

Højholt tænker jeg skriver under med en anden klub med 6 mdr. tilbage. Så kan vi jo så overveje om han skal smutte før tid for et par sedler.
Ahlmann bør helt sikkert være færdig, det tror jeg ikke der kan være tvivl om.

Pedro tænker jeg også skal videre. Det har jo ikke helt udviklet sig som hverken han eller AaB håbede på. I starten lignede han den eneste gode IAO signing fra de første vinduer, men han er jo reelt set endt som en backup spiller, selvom han desværre pt. starter. God i dueller men for tung og ikke god nok på bolden, især ikke i vores system der skriger på at få nogle bedre boldspillere ind på midtbanen. Men det kan også komme an på hvad der sker med Odada, som jeg langt bedre kan li som type. Men bliver han ikke købt permanent, kan det være Pedros chance for en mindre forlængelse. Jeg håber dog vi siger farvel uanset.

Lucas - der er ingen tvivl om at han skal på en helt helt anden kontrakt. Er han med på den, så kan jeg fortsat se noget værdi i ham. Det er enormt trist at han er faldet så meget i niveau, men har vi den rigtige rolle til ham, så føler jeg stadig at han har lidt at byde på. Og så skal han holde sig langt væk fra de hjørnespark :P ;)
Det er bare svært at se, hvad "den rigtige rolle" til Lucas er på fremtidens SL hold?! Du er jo selv inde på, at han ikke engang kan sparke hjørnespark længere. Der skal tages afsked med Lucas og holdet skal videre.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af R Rosenberg » 8. nov 2023, 11:31

Kunji skrev:
8. nov 2023, 10:11
Jeg føler mig overbevist om at Ahlmann fortsætter i Hjørring, hvis de vil ha’ ham. Han har nok 1-2 år tilbage på divisionsniveau og de giver en okay løn.

Og der kan simpelthen ikke være nogen grund til at forlænge Lucas, medmindre han går på “yderste mandat i truppen”-løn. Men selv der vil jeg egentlig helst slippe ham. Jeg vil gerne videre fra den her ‘æra’.

Ferreira burde også give sig selv, men han spiller jo pludselig igen.

Højholt tænker jeg skriver under med en anden klub med 6 mdr. tilbage. Så kan vi jo så overveje om han skal smutte før tid for et par sedler.
Problemet i at devaluere Lucas så meget, både økonomisk og som spiller er, at det godt kan give noget uro - helt ubevidst.

At gå fra holdets største stjerne, anfører og allerbedst lønnede til at være yderste mandat i truppen både mht spilletid og løn er ikke en værdig rolle for Lucas og ej heller for klubben.

Ideelt set får han løbepas, og man kunne fint allerede nu - som en gentlemanaftale - sige til ham, at han har frie hænder til at finde noget nyt allerede fra vinter, men senest til sommer.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Kunji » 8. nov 2023, 11:49

R Rosenberg skrev:
8. nov 2023, 11:31
… at han har frie hænder til at finde noget nyt allerede fra vinter, men senest til sommer.
Og det ved jeg, at i hvert fald nogen i truppen har fået at vide om deres situation, men om Lucas allerede har fået klarhed ved jeg ikke.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af R Rosenberg » 8. nov 2023, 11:54

Kunji skrev:
8. nov 2023, 11:49
R Rosenberg skrev:
8. nov 2023, 11:31
… at han har frie hænder til at finde noget nyt allerede fra vinter, men senest til sommer.
Og det ved jeg, at i hvert fald nogen i truppen har fået at vide om deres situation, men om Lucas allerede har fået klarhed ved jeg ikke.
Det er opløftende at høre, at man fortsætter oprydningen.
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af RicoBR02 » 8. nov 2023, 12:31

Upopulær holdning incoming..

Pedro har potentiale til at blive en af vores vigtigste spillere hvis han trækkes længere tilbage på banen. Lige foran forsvaret til at rydde op, måske endda som midtstopper (Ja just shoot me) Han har nogle voldsomme spidskompetencer, men ikke til den plads han spiller nu..

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Reyad » 8. nov 2023, 12:41

RicoBR02 skrev:
8. nov 2023, 12:31
Upopulær holdning incoming..

Pedro har potentiale til at blive en af vores vigtigste spillere hvis han trækkes længere tilbage på banen. Lige foran forsvaret til at rydde op, måske endda som midtstopper (Ja just shoot me) Han har nogle voldsomme spidskompetencer, men ikke til den plads han spiller nu..
Han har jo spillet 6'er for AaB - men hans boldevner er for svage. Ser ham for udisciplineret til at bestride en plads i centerforsvaret, ligesom hans primære force i bolderobringsspillet ikke kommer til gavn der. Der handler det mere om forudseenhed og at bryde pasninger. Samt fysisk styrke til nærkampe. Og her er Pedro heller ikke god. Så jeg vil i hvert fald meget gerne skyde idéen ned :-)

Væk med ham. Gerne til januar.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5346
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af R Rosenberg » 8. nov 2023, 12:47

RicoBR02 skrev:
8. nov 2023, 12:31
Upopulær holdning incoming..

Pedro har potentiale til at blive en af vores vigtigste spillere hvis han trækkes længere tilbage på banen. Lige foran forsvaret til at rydde op, måske endda som midtstopper (Ja just shoot me) Han har nogle voldsomme spidskompetencer, men ikke til den plads han spiller nu..
Så er vi to - for jeg vurderer ham også som den bedste skraldemand, vi (nu gjorde jeg det igen) har haft siden Würtz. Også væsentligt bedre end Højholt.

Han skal bare ikke på nogen måder deltage i boldspil. Og spørgsmålet er så, om der er "råd til" at have én, der kun kan den ene ting.

Kunne man spille med én 6'er (det burde man), ville jeg vælge ham og så to boldspillere foran ham (lige nu Odada og Widell).
Ædruelighedens stemme

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 1762
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af RicoBR02 » 8. nov 2023, 13:17

Reyad skrev:
8. nov 2023, 12:41
RicoBR02 skrev:
8. nov 2023, 12:31
Upopulær holdning incoming..

Pedro har potentiale til at blive en af vores vigtigste spillere hvis han trækkes længere tilbage på banen. Lige foran forsvaret til at rydde op, måske endda som midtstopper (Ja just shoot me) Han har nogle voldsomme spidskompetencer, men ikke til den plads han spiller nu..
Han har jo spillet 6'er for AaB - men hans boldevner er for svage. Ser ham for udisciplineret til at bestride en plads i centerforsvaret, ligesom hans primære force i bolderobringsspillet ikke kommer til gavn der. Der handler det mere om forudseenhed og at bryde pasninger. Samt fysisk styrke til nærkampe. Og her er Pedro heller ikke god. Så jeg vil i hvert fald meget gerne skyde idéen ned :-)

Væk med ham. Gerne til januar.
@R Rosenberg skrev præcis det jeg ville svare til dig ;-)

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af troelsh » 8. nov 2023, 13:18

Reyad skrev:
8. nov 2023, 12:41
RicoBR02 skrev:
8. nov 2023, 12:31
Upopulær holdning incoming..

Pedro har potentiale til at blive en af vores vigtigste spillere hvis han trækkes længere tilbage på banen. Lige foran forsvaret til at rydde op, måske endda som midtstopper (Ja just shoot me) Han har nogle voldsomme spidskompetencer, men ikke til den plads han spiller nu..
Han har jo spillet 6'er for AaB - men hans boldevner er for svage. Ser ham for udisciplineret til at bestride en plads i centerforsvaret, ligesom hans primære force i bolderobringsspillet ikke kommer til gavn der. Der handler det mere om forudseenhed og at bryde pasninger. Samt fysisk styrke til nærkampe. Og her er Pedro heller ikke god. Så jeg vil i hvert fald meget gerne skyde idéen ned :-)

Væk med ham. Gerne til januar.
Pedro er en god bolderobringsspiller, og han har primært shinet når vi har mødt hold som FCK, Brøndby etc., og han er da en fin indskiftningsspiller, når vi skal forsvare en føring hjem.

Men hans evner med bolden er simpelthen en kæmpe hæmsko, og hvis vi nogensinde skal have gang i offensiven igen, så mangler vi kvalitet på den centrale midt, samt 9'er positionen.

Appropos den centrale midt, er der nogen herinde der ser norsk fodbold?
Ham her Harald Tangen ser umiddelbart meget spændende ud, jeg får i hvert fald Melker Widell vibes, både når jeg ser de lyse lokker og hans spillestil :-)

https://www.youtube.com/watch?v=uBYDZHyOTW0

https://www.transfermarkt.com/harald-ta ... ler/432692

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af 634 » 8. nov 2023, 16:19

Det er mit indtryk at Pedro ikke er dyr i løn og på et muligt niveau til kontrakt forlængelse. Som jeg husker det har alle hans advarsler fra dommerne været taget for holdet, og i seneste kamp har jeg ham som bedste AaB spiller, jovist havde han en fejl hvorefter Helsingør scorede deres første mål, men alle på banen kunne kritiseres for deres præstation.
Så synes jeg også tiden er kommet til at sende Højholt videre, ikke noget ondt ment mod ham men han er kommet frem fra AaBs Akademi, og har nu været med i førsteholds truppen længe og fået meget første holds spilletid. Jeg mener ikke han er god nok til det AaB skal kunne. Det er bare sådan med egen udviklede spillere, at nogen når ikke ikke første holdet, andre enkelte, og få når mange. Jeg synes AaB har givet Højholt meget rygrad til det han kan med sin karriere.
Odada, Pedro, Jeppe P og Bomholt må være vigtigere nu.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Låst