Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 14:45

Alexis skrev:
23. jan 2024, 13:28
Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 13:01
Forza skrev:
23. jan 2024, 12:45
[Rosengren] skrev:
23. jan 2024, 12:32
Bold.dk skriver at vi har fået endnu et bud afvist af Esbjerg.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... et-AaB-bud
Tror ikke ligefrem det er positivt for AaB at Jens Hammer står på den anden side af bordet. Om ikke andet må man forsøge at fiske ham til sommer, hvor han kan underskrive en forhåndskontrakt transferfrit til om vinteren.
Hammer er helt blank!!
Der kommer ik noget ud af en handel med ham, når det drejer sig om AaB.
Han skal fiskes gratis når hans kontrakt udløber.

Men de kommer til at mangle til sommer, derfor ville det have været godt at få ham ind nu og blive spillet ordentligt ind på holdet.
Nu er vi også ved at være et sted hvor prisen begynder at overstige hvad jeg mener vi burde bruge for en rotationsspiller. 1-1.5 vil jeg helst ikke overskride for denne type spiller. Var det en fast forstærkning man vurderer skal gå direkte ind i start-11 i suppen til næste år, jamen så okay. Men det tror jeg ikke det her er
Jeg er overbevist om at AaB, i sin nuværende økonomiske forfatning, ikke byder den slags penge for en spiller medmindre de vurderer at han skal spille fast.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 14:47

Portland skrev:
23. jan 2024, 14:16
Mathias Jørgensen er på niveau med Ross og det må afspejles i den forventede realistisk pris på dem.
Tænker det er et skambud vi har afgivet for Esbjergs topscorer.
Der er bare så mange flere nuancer der afgører en pris end bare niveau. Klubbens økonomi, position, efterspørgsel og kontraktlængde spiller også ind. Jeg synes det er et fint bud, især med tanke på at han kan gå frit om et år. Men forstår også godt at Esbjerg gerne vil forhandle prisen op.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 14:49

Hanga skrev:
23. jan 2024, 14:06
9520AaB skrev:
22. jan 2024, 22:01
FlæskeFrank skrev:Når jeg skriver pseudoargument, så er det fordi, at jeg finder det på linje med "det kan godt være træneren er rar og..." - ergo så må han være ringe.

Jeg er enig med Hanga, at farten kan blive hans problem, men ellers synes jeg faktisk, at han udvikler sig rigtig godt og så skal man bemærke, at langt de fleste landsholdsspillere er født i første kvartal. Han er født i 4. kvartal, så han har stået i skyggen af mange tidligere i karrieren. Det næste år vil vise sig, om det er talentet eller dåbsattesten, som gjorde forskellen.
Hanga skriver at Ross er en ret fornuftig afslutter. Er det en spidskompetence ??
Helenius er også en ret fornuftig afslutter, nok bedre end Ross, men det er lidt af en tilsnigelse at sammenligne ret fornuftig med spidskompetence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor skulle en god afslutningsevne ikke være en spidskompetence? Det er det da i høj grad for en angriber.
Og den samme spidskompetence har Prica. Den kompetence kan desværre bare ikke stå alene når man når et vist niveau.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2024, 14:51

Forza skrev:
23. jan 2024, 14:47
Portland skrev:
23. jan 2024, 14:16
Mathias Jørgensen er på niveau med Ross og det må afspejles i den forventede realistisk pris på dem.
Tænker det er et skambud vi har afgivet for Esbjergs topscorer.
Der er bare så mange flere nuancer der afgører en pris end bare niveau. Klubbens økonomi, position, efterspørgsel og kontraktlængde spiller også ind. Jeg synes det er et fint bud, især med tanke på at han kan gå frit om et år. Men forstår også godt at Esbjerg gerne vil forhandle prisen op.
Jeg tror de ser noget større i ham end vi generelt gør herinde. De er ret varme på hinanden begge parter så tror ik umiddelbart der kommer nogen indenom og nupper ham 😎

Jeg kender personligt INTET til ham, men hører man tror han kan blive voldsom god!! Rigtig stort potentiale i det rigtige setup.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 14:53

Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 14:51
Forza skrev:
23. jan 2024, 14:47
Portland skrev:
23. jan 2024, 14:16
Mathias Jørgensen er på niveau med Ross og det må afspejles i den forventede realistisk pris på dem.
Tænker det er et skambud vi har afgivet for Esbjergs topscorer.
Der er bare så mange flere nuancer der afgører en pris end bare niveau. Klubbens økonomi, position, efterspørgsel og kontraktlængde spiller også ind. Jeg synes det er et fint bud, især med tanke på at han kan gå frit om et år. Men forstår også godt at Esbjerg gerne vil forhandle prisen op.
Jeg tror de ser noget større i ham end vi generelt gør herinde. De er ret varme på hinanden begge parter så tror ik umiddelbart der kommer nogen indenom og nupper ham 😎

Jeg kender personligt INTET til ham, men hører man tror han kan blive voldsom god!! Rigtig stort potentiale i det rigtige setup.
Han lyder til at kunne meget af det vi mangler. Men prisen kan blive en udfordring. Håber det lykkes!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af le Cid » 23. jan 2024, 14:54

Portland skrev:
23. jan 2024, 14:16
Mathias Jørgensen er på niveau med Ross og det må afspejles i den forventede realistisk pris på dem.
Tænker det er et skambud vi har afgivet for Esbjergs topscorer.
Han ligger så kun nummer tre på deres interne topscorerliste efter Elias Sørensen og Emil Holten.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Hanga » 23. jan 2024, 15:39

Forza skrev:
23. jan 2024, 14:49
Hanga skrev:
23. jan 2024, 14:06
9520AaB skrev:
22. jan 2024, 22:01
FlæskeFrank skrev:Når jeg skriver pseudoargument, så er det fordi, at jeg finder det på linje med "det kan godt være træneren er rar og..." - ergo så må han være ringe.

Jeg er enig med Hanga, at farten kan blive hans problem, men ellers synes jeg faktisk, at han udvikler sig rigtig godt og så skal man bemærke, at langt de fleste landsholdsspillere er født i første kvartal. Han er født i 4. kvartal, så han har stået i skyggen af mange tidligere i karrieren. Det næste år vil vise sig, om det er talentet eller dåbsattesten, som gjorde forskellen.
Hanga skriver at Ross er en ret fornuftig afslutter. Er det en spidskompetence ??
Helenius er også en ret fornuftig afslutter, nok bedre end Ross, men det er lidt af en tilsnigelse at sammenligne ret fornuftig med spidskompetence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor skulle en god afslutningsevne ikke være en spidskompetence? Det er det da i høj grad for en angriber.
Og den samme spidskompetence har Prica. Den kompetence kan desværre bare ikke stå alene når man når et vist niveau.
Jeg henviser igen til mit oprindelige indlæg hvor det er præcist min holdning... :)
Hanga skrev:
22. jan 2024, 19:09
Det vil jeg gerne byde ind med. Ross er en ret fornuftig afslutter, hvilket er noget af det allervigtigste for en angriber. Derfor har han også altid lavet pænt med mål i u-rækkerne, og selv nu er han vores anden mest scorende spiller sammen med Odada. Derfor synes jeg også at det har været lidt synd at man har forsøgt ham på midtbanen. Udfordringen for ham er at komme frem til chancerne, som det i øvrigt har været for næsten alle AaBs angribere de sidste mange år, og spiller ind i en større diskussion om hvorfor AaB har så svært ved at lave mange målchancer. For der er jo både nogle der skal spille angriberne de rigtige bolde men angriberne skal også tage de rigtige positioner, løb osv. Jeg synes mest af alt han mangler fart desværre, og det kan man jo ikke rigtig tillære sig. Mange gode angribere har ikke været raketter, men så skal man til gengæld være rigtig dygtig i feltet, have god førstegangsberøringer osv., og her kan han forhånbentligt blive mere intelligent og lægge på sit tekniske niveau.

Ellers er jeg enig - og jeg synes netop at et salg af Ross vil give fint mening, hvis ellers buddet bliver okay fornuftigt. For han er ikke en bærende spiller endnu, langt fra.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 15:42

Hanga skrev:
23. jan 2024, 15:39
Forza skrev:
23. jan 2024, 14:49
Hanga skrev:
23. jan 2024, 14:06
9520AaB skrev:
22. jan 2024, 22:01
FlæskeFrank skrev:Når jeg skriver pseudoargument, så er det fordi, at jeg finder det på linje med "det kan godt være træneren er rar og..." - ergo så må han være ringe.

Jeg er enig med Hanga, at farten kan blive hans problem, men ellers synes jeg faktisk, at han udvikler sig rigtig godt og så skal man bemærke, at langt de fleste landsholdsspillere er født i første kvartal. Han er født i 4. kvartal, så han har stået i skyggen af mange tidligere i karrieren. Det næste år vil vise sig, om det er talentet eller dåbsattesten, som gjorde forskellen.
Hanga skriver at Ross er en ret fornuftig afslutter. Er det en spidskompetence ??
Helenius er også en ret fornuftig afslutter, nok bedre end Ross, men det er lidt af en tilsnigelse at sammenligne ret fornuftig med spidskompetence.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvorfor skulle en god afslutningsevne ikke være en spidskompetence? Det er det da i høj grad for en angriber.
Og den samme spidskompetence har Prica. Den kompetence kan desværre bare ikke stå alene når man når et vist niveau.
Jeg henviser igen til mit oprindelige indlæg hvor det er præcist min holdning... :)
Hanga skrev:
22. jan 2024, 19:09
Det vil jeg gerne byde ind med. Ross er en ret fornuftig afslutter, hvilket er noget af det allervigtigste for en angriber. Derfor har han også altid lavet pænt med mål i u-rækkerne, og selv nu er han vores anden mest scorende spiller sammen med Odada. Derfor synes jeg også at det har været lidt synd at man har forsøgt ham på midtbanen. Udfordringen for ham er at komme frem til chancerne, som det i øvrigt har været for næsten alle AaBs angribere de sidste mange år, og spiller ind i en større diskussion om hvorfor AaB har så svært ved at lave mange målchancer. For der er jo både nogle der skal spille angriberne de rigtige bolde men angriberne skal også tage de rigtige positioner, løb osv. Jeg synes mest af alt han mangler fart desværre, og det kan man jo ikke rigtig tillære sig. Mange gode angribere har ikke været raketter, men så skal man til gengæld være rigtig dygtig i feltet, have god førstegangsberøringer osv., og her kan han forhånbentligt blive mere intelligent og lægge på sit tekniske niveau.

Ellers er jeg enig - og jeg synes netop at et salg af Ross vil give fint mening, hvis ellers buddet bliver okay fornuftigt. For han er ikke en bærende spiller endnu, langt fra.
Kloge ord, Hanga ;)

Og god pointe med Ross på midtbanen. Hvad er formålet med det? Hvad er det han skulle bidrage med på den plads?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

nikilo
2. div
2. div
Indlæg: 113
Tilmeldt: 20. jan 2021, 13:58
Favoritspiller: Risgård
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af nikilo » 23. jan 2024, 15:47

Mathias Jørgensen presser selv på for et skifte nu. Mon ikke at en aftale er i hus inden længe :aabfan:

"Mathias Jørgensen vil gerne til AaB og afviser forlængelse af kontrakten med EfB: - Jeg ved jo ikke, om der er en klub efter 10. februar"

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 16:07

nikilo skrev:
23. jan 2024, 15:47
Mathias Jørgensen presser selv på for et skifte nu. Mon ikke at en aftale er i hus inden længe :aabfan:

"Mathias Jørgensen vil gerne til AaB og afviser forlængelse af kontrakten med EfB: - Jeg ved jo ikke, om der er en klub efter 10. februar"
Man kan håbe at det pres fra ham kan få dem til at bløde lidt op i forhandlingen.

Bold.dk har opfanget artiklen: https://bold.dk/fodbold/stillinger/2-di ... il-til-AaB
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2024, 16:23

Forza skrev:
23. jan 2024, 16:07
nikilo skrev:
23. jan 2024, 15:47
Mathias Jørgensen presser selv på for et skifte nu. Mon ikke at en aftale er i hus inden længe :aabfan:

"Mathias Jørgensen vil gerne til AaB og afviser forlængelse af kontrakten med EfB: - Jeg ved jo ikke, om der er en klub efter 10. februar"
Man kan håbe at det pres fra ham kan få dem til at bløde lidt op i forhandlingen.

Bold.dk har opfanget artiklen: https://bold.dk/fodbold/stillinger/2-di ... il-til-AaB
Så må man håbe for ham med den artikel at det lykkes.
Han bliver IKKE fan populær på den der, og kommer til at sidde en del på bænken pga det.

Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 5216
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Jakobsen » 23. jan 2024, 16:35

Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 16:23
Forza skrev:
23. jan 2024, 16:07
nikilo skrev:
23. jan 2024, 15:47
Mathias Jørgensen presser selv på for et skifte nu. Mon ikke at en aftale er i hus inden længe :aabfan:

"Mathias Jørgensen vil gerne til AaB og afviser forlængelse af kontrakten med EfB: - Jeg ved jo ikke, om der er en klub efter 10. februar"
Man kan håbe at det pres fra ham kan få dem til at bløde lidt op i forhandlingen.

Bold.dk har opfanget artiklen: https://bold.dk/fodbold/stillinger/2-di ... il-til-AaB
Så må man håbe for ham med den artikel at det lykkes.
Han bliver IKKE fan populær på den der, og kommer til at sidde en del på bænken pga det.

Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB
Den kan jo gå alle veje. Bare han ikke laver en Masango.
Hvis Esbjerg er kloge casher de da ind på en spiller, som ikke vil være der.
1,5 millioner for en anden divisionsspiller er rigtigt mange penge.
Om han er dømt til bænken tror jeg lige så vel kommer an på Lars Lungi. EfB kan meget vel blive ramt af en pointstraf pga. deres usikre økonomi så alene derfor kan de være nødt til at spille med stærkeste hold bare for at rykke op. Derudover kan der jo være, at Lungi bare af sportslige grunde uanset altid vil køre med stærkeste hold. Alt omkring det sportslige i dagligdagen skulle ligge alene på Lungi som jeg forstod det i Medianos nylige udsendelse.
SSE22 Indexet

Tror ikke på1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Tror på
Kommentar: Tror på man gør det rigtige og retningen findens, men synes der for lidt positiv fremgang og tvivler gevaldigt på deres dygtighed.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af jonas386 » 23. jan 2024, 16:37

Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 16:23
Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB
Kan godt huske, at Jens Hammer har været i Hobro, men har ingen erindring om at han har udtalt sig om os i den ene eller anden retning. Det forlyder at Esbjerg er i risiko for at gå konkurs, og at der er nogle udfordringer med at få klubben tilbage på lokale hænder, og mon han er så smålig, at han gambler med klubbens fremtid? Og hvad baserer du det med AaB hadet på?

Jeg bryder mig så ikke om når spillere forsøger at presse klubskifter igennem på den måde. Mathias Jørgensen har ingen relation til AaB, og hvorfor skulle han ikke gøre det samme overfor os, hvis der pludselig skulle komme mere interessant interesse efter en (forhåbentlig) succesfuld periode hos os?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7869
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Forza » 23. jan 2024, 16:40

jonas386 skrev:
23. jan 2024, 16:37
Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 16:23
Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB
Kan godt huske, at Jens Hammer har været i Hobro, men har ingen erindring om at han har udtalt sig om os i den ene eller anden retning. Det forlyder at Esbjerg er i risiko for at gå konkurs, og at der er nogle udfordringer med at få klubben tilbage på lokale hænder, og mon han er så smålig, at han gambler med klubbens fremtid? Og hvad baserer du det med AaB hadet på?

Jeg bryder mig så ikke om når spillere forsøger at presse klubskifter igennem på den måde. Mathias Jørgensen har ingen relation til AaB, og hvorfor skulle han ikke gøre det samme overfor os, hvis der pludselig skulle komme mere interessant interesse efter en (forhåbentlig) succesfuld periode hos os?
Umiddelbart enig.

Han har spillet på et væsentligt højere niveau, så det er vel også forståeligt at han har ambitioner om at komme højere op hurtigst muligt. Samtidig kom han på en fri transfer og føler måske et salg med det nuværende bud ville være en fair kompensation til EFB.

Men jeg er enig i at det ikke er kønt - særligt ikke når det gøres i medierne.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2024, 17:00

jonas386 skrev:
23. jan 2024, 16:37
Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 16:23
Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB
Kan godt huske, at Jens Hammer har været i Hobro, men har ingen erindring om at han har udtalt sig om os i den ene eller anden retning. Det forlyder at Esbjerg er i risiko for at gå konkurs, og at der er nogle udfordringer med at få klubben tilbage på lokale hænder, og mon han er så smålig, at han gambler med klubbens fremtid? Og hvad baserer du det med AaB hadet på?

Jeg bryder mig så ikke om når spillere forsøger at presse klubskifter igennem på den måde. Mathias Jørgensen har ingen relation til AaB, og hvorfor skulle han ikke gøre det samme overfor os, hvis der pludselig skulle komme mere interessant interesse efter en (forhåbentlig) succesfuld periode hos os?
Der er en episode med vores gamle sportsdirektør som jeg ik aner hvad er, men han gjorde sig også uheldigt bemærket alle steder. Og så har han set sig selv som værende den helt store gave til at burde at haft tjansen i AaB

Så jeg tror slet slet ik på den går hjem medmindre det bliver til crazy overpris.

Nej, det er ik klogt det han gør i medierne, men han VIL det

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6092
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af FIDEL » 23. jan 2024, 17:16

Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 17:00
jonas386 skrev:
23. jan 2024, 16:37
Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 16:23
Hammer skal nok få det ødelagt. Han er frygtelig, han hader AaB
Kan godt huske, at Jens Hammer har været i Hobro, men har ingen erindring om at han har udtalt sig om os i den ene eller anden retning. Det forlyder at Esbjerg er i risiko for at gå konkurs, og at der er nogle udfordringer med at få klubben tilbage på lokale hænder, og mon han er så smålig, at han gambler med klubbens fremtid? Og hvad baserer du det med AaB hadet på?

Jeg bryder mig så ikke om når spillere forsøger at presse klubskifter igennem på den måde. Mathias Jørgensen har ingen relation til AaB, og hvorfor skulle han ikke gøre det samme overfor os, hvis der pludselig skulle komme mere interessant interesse efter en (forhåbentlig) succesfuld periode hos os?
Der er en episode med vores gamle sportsdirektør som jeg ik aner hvad er, men han gjorde sig også uheldigt bemærket alle steder. Og så har han set sig selv som værende den helt store gave til at burde at haft tjansen i AaB

Så jeg tror slet slet ik på den går hjem medmindre det bliver til crazy overpris.

Nej, det er ik klogt det han gør i medierne, men han VIL det
Nu er situationen vel også, at der sidder en bestyrelse i efb med den endelige beslutning, og der lader til at være kaos.
Men ja, Hammer er en båtnakke.

Raptorr
Landshold
Landshold
Indlæg: 822
Tilmeldt: 24. jan 2022, 23:42
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Raptorr » 23. jan 2024, 17:45

Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 13:01
Forza skrev:
23. jan 2024, 12:45
[Rosengren] skrev:
23. jan 2024, 12:32
Bold.dk skriver at vi har fået endnu et bud afvist af Esbjerg.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... et-AaB-bud
Tror ikke ligefrem det er positivt for AaB at Jens Hammer står på den anden side af bordet. Om ikke andet må man forsøge at fiske ham til sommer, hvor han kan underskrive en forhåndskontrakt transferfrit til om vinteren.
Hammer er helt blank!!
Der kommer ik noget ud af en handel med ham, når det drejer sig om AaB.
Han skal fiskes gratis når hans kontrakt udløber.

Men de kommer til at mangle til sommer, derfor ville det have været godt at få ham ind nu og blive spillet ordentligt ind på holdet.
Hvad er Hammers problem med AaB? Er der historik?

Mr Gold
Superliga
Superliga
Indlæg: 683
Tilmeldt: 9. aug 2020, 21:19

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af Mr Gold » 23. jan 2024, 18:27

Raptorr skrev:
23. jan 2024, 17:45
Mr Gold skrev:
23. jan 2024, 13:01
Forza skrev:
23. jan 2024, 12:45
[Rosengren] skrev:
23. jan 2024, 12:32
Bold.dk skriver at vi har fået endnu et bud afvist af Esbjerg.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... et-AaB-bud
Tror ikke ligefrem det er positivt for AaB at Jens Hammer står på den anden side af bordet. Om ikke andet må man forsøge at fiske ham til sommer, hvor han kan underskrive en forhåndskontrakt transferfrit til om vinteren.
Hammer er helt blank!!
Der kommer ik noget ud af en handel med ham, når det drejer sig om AaB.
Han skal fiskes gratis når hans kontrakt udløber.

Men de kommer til at mangle til sommer, derfor ville det have været godt at få ham ind nu og blive spillet ordentligt ind på holdet.
Hvad er Hammers problem med AaB? Er der historik?
Jeg ved det ik præcist. Ved bare han er bitter og sur og total arrogant når der er noget der har med AaB at gøre.
Og det skyldes noget misundelse og noget fornærmelse.

DenSataniskeHest
1. div
1. div
Indlæg: 480
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af DenSataniskeHest » 23. jan 2024, 18:43

AaB skal ikke lade sig presse. De har givet et godt bud, vil Esbjerg gamble med konkurs står det dem frit for

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2573
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker vol. 36 (Vintervinduet 23/24)

Indlæg af troelsh » 23. jan 2024, 18:49

DenSataniskeHest skrev:
23. jan 2024, 18:43
AaB skal ikke lade sig presse. De har givet et godt bud, vil Esbjerg gamble med konkurs står det dem frit for
Enig, vi er kommet med et pænt bud når man ser på kontraktens længde, hvis Jens hammer vil være stædig så lad ham.
Mathias Jørgensen vil eftersigende gerne til AaB, og til sommer kan vi frit forhandle med ham.

Låst