Tekst til de forskellige sange

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vejgaard

Tekst til de forskellige sange

Indlæg af RØDESVIN » 18. aug 2019, 09:44

Er der måske et sted hvor man kan se teksten til de forskellige sange der bliver sunget på stadion ? Har lige fået en bette søn og kan jo lige så godt begynde at præge ham fra starten 😀 Men må indrømme at jeg efterhånden er lidt rusten mht til teksten i nogle af sangene

Brugeravatar
Fabhund
Lilleput
Lilleput
Geografisk sted: 8381 Tilst

Re: Tekst til de forskellige sange

Indlæg af Fabhund » 18. aug 2019, 12:42

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Vejgaard

Indlæg af RØDESVIN » 18. aug 2019, 13:25

Fabhund skrev:
18. aug 2019, 12:42
Det kunne være https://aabsupportclub.dk/AaB-tifo-kaos/sangbog/ ?
Mange tak :thumbsup:

Spurs
2. div
2. div

Indlæg af Spurs » 23. aug 2019, 18:53

Tjekkede lige siden ud. Dejlig nostalgi og heldigvis en masse fine nye i blandt. Er ret sikker på at melodien til Drengene fra Aalborg er inspireret af Culture Clubs, Karma Chamelion :cheers:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 23. aug 2019, 19:46

Hyggelig nostalgi og kigge lidt i sangbogen. Ville elske at høre jobba, jobba,jooooobbaaaaa på stadion igen. Mangler der ikke den der blev sunget til sidste mesterskab på Bassims grandprix sang??

Lausten
Miniput
Miniput
Favoritspiller: Ingen

Indlæg af Lausten » 24. aug 2019, 20:10

Klaus skrev:
23. aug 2019, 19:46
Hyggelig nostalgi og kigge lidt i sangbogen. Ville elske at høre jobba, jobba,jooooobbaaaaa på stadion igen. Mangler der ikke den der blev sunget til sidste mesterskab på Bassims grandprix sang??
Det har du helt ret i. Finder I/du flere sange som der mangler. Så skal du/I endelig skrive. Så får jeg det rettet på siden :)
AaB Tifo Kaos

Lyngehoevdingen
2. div
2. div
Favoritspiller: Milan Timko

Indlæg af Lyngehoevdingen » 26. aug 2019, 09:11

Lausten skrev:
24. aug 2019, 20:10
Klaus skrev:
23. aug 2019, 19:46
Det har du helt ret i. Finder I/du flere sange som der mangler. Så skal du/I endelig skrive. Så får jeg det rettet på siden :)
Den behøver bestemt ikke at komme på....

Men der er der flere af sangene, der kan tilføjes melodi på. "Vesttribunen gynger" er på "Ras das Armas", der er et skrækkelig brasiliansk nummer. "Ægte klubber" er på "Heaven is a place on earth."
Og så mangler der "Aalborg BK, her på lægterne...". På melodi fra "Mrs. Robinson", hvis nogen skulle være i tvivl.
Jeg synes, vi skal hente Rade Prica. Og Morientes! Og Erik Bo.

Brugeravatar
Lassen
2. div
2. div
Geografisk sted: 8200 Århus N

Indlæg af Lassen » 2. nov 2019, 13:13

Lækkert med sangene online. Kunne dog være dejligt hvis flere blev filmet ligesom “som ramt af lynet”. Min datter på fire elsker at høre den, og vil gerne give hende lidt stadionstemning når vi bor i Ringkøbing. Følger iøvrigt ivrigt vesttribunen på facebook, hvor der kommer mange gode videoer.

Besvar