Fabbe skrev:
- Hvor man ifølge vidner sprøjtede tilskuere umotiveret i hovederne. Jeg køber ikke den med, at brandfagligt personale ikke skulle kunne få adgang med en ildslukker. For øvrigt er det sært, at sæderne på den tribune overhovedet er af en type, som kan brænde. Det skal overhovedet ikke forstås således, at jeg synes, det legitimerer nogen til at sætte ild til det..
Nej, men det kan du så lade være med at tro på. Min svoger arbejder i Parken, var med i beredskabet derinde i weekenden, og de blev mødt af en masse fine unge fyre, som skubbede dem væk og truede med tæsk, hvis de prøvede at komme igennem. Bl.a. derfor blev politiet sendt ind..
Jeg tror til gengæld heller ikke på, at politiet har sprøjtet folk i hovedet med vilje for at fremprovokere en situation...
Fabbe skrev:
Det ved jeg ikke. Meget af det skyldes også ting, som går galt længe før. For eksempel at man ikke kan godkende Brøndby at have en tifo. Og så ved jeg, at voldspolitiet kun gjorde ondt værre.
Så når Parken har et regulativ om, at man kun godkender brandhæmmet plastik, og BIF så denne gang vil lave en tifo af en masse stykker almindeligt stof, og ikke har en dispensation til at bruge dette, er det så grund nok til at gå amok?
Fabbe skrev:
Den tråd har jeg meldt mig ud af, da ingen har vist sig villige til at argumentere. Det er en rygklappertråd for folk, som anskuer tingene temmelig ens og med skyklapper, så den hyggetråd får I lov at have for jer selv.
Men du er jo bare i den modsatte "lejr" - dem som nægter at anerkende, at fansene har en kæmpe del af skylden for balladen - hvad er forskellen?
Nu skriver jeg ikke mere i denne tråd, da den bliver for off-topic..