Videotråden
-
- Allstar
- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
Re: Videotråden
GAIS i Helsingborg
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Scarface og MJ
- Geografisk sted: 9210
MichaelLarsen skrev:Herlig følelse igen at takke holdet for en sejr!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.
- Meelsen
- Allstar
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Nordens Paris
Et rigtig godt klip fra en tur til Esbjerg i sidste sæson - beskæmmet, en smule, af en kastratsanger fra Østrig, men der er sku' god mentalitet hos folk:
At rejse er at leve. Ser frem til de resterende udebaneture i denne forårssæson - håber at folk er ved at få øjnene op for de oplevelser man får med AaB på udebane.
At rejse er at leve. Ser frem til de resterende udebaneture i denne forårssæson - håber at folk er ved at få øjnene op for de oplevelser man får med AaB på udebane.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Arh. Min første away med Auxilia. Det var sgu en sjovt tur.Meelsen skrev:Et rigtig godt klip fra en tur til Esbjerg i sidste sæson - beskæmmet, en smule, af en kastratsanger fra Østrig, men der er sku' god mentalitet hos folk:
Hader København!
"Min farfar han kneppede, da Esbjerg vandt guldet!"alithebeast skrev:Arh. Min første away med Auxilia. Det var sgu en sjovt tur.
En tur man ikke bare lige sådan glemmer...SimonJ skrev:"Min farfar han kneppede, da Esbjerg vandt guldet!"alithebeast skrev:Arh. Min første away med Auxilia. Det var sgu en sjovt tur.
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Bussen der skulle på rullefelt, mens vi ikke måtte komme ud, da vi blev stoppet, folk der blev anholdt for at stige forkert ud af bussen, fantastiske sange "min farfar han kneppede sidst Esbjerg vandt guldet","Kutter med lys på","Hvorfor har alle i Esbjerg en kutter" osv., julebrygsbannere der skulle med fra værtshuset, en 1-1 kamp som vi burde have vundet da vi fik et mål fejlagtigt underkendt, Fatboysrappen, Kær der ville hoppe hele vejen hjem i bussen, fordi hans ciffertips ikke gik hjem(tror han havde AaB som vinder med 6 mål). Årrh disse minder.Dot Bot skrev:En tur man ikke bare lige sådan glemmer...SimonJ skrev:"Min farfar han kneppede, da Esbjerg vandt guldet!"alithebeast skrev:Arh. Min første away med Auxilia. Det var sgu en sjovt tur.
Hader København!
Lille film fra Vesttribunen igår.
Nu har det været omtalt i en anden tråd, Ballack laver også en ok en!
Han ser virkelig ud til at være tilfreds med sig selvNakken skrev:Teatralsk capo fra USA.
Hvor blev det fine Vesttribune banner af?SimonJ skrev:
Shit hvor er der mange!
Det er desværre ikke i så god stand længere..Yngvesson skrev:Hvor blev det fine Vesttribune banner af?SimonJ skrev:
Shit hvor er der mange!
Pokalfinale i Serbien
Vojvodina:
Partizan:
Vojvodina:
Partizan:
Split i Zagreb sidste år:
En film fra Ajax i den hollandske pokalfinale mod Twente:
Hold kæft hvor vil jeg gerne i pokalen igen!
En film fra Ajax i den hollandske pokalfinale mod Twente:
Hold kæft hvor vil jeg gerne i pokalen igen!
- vandmelonen
- 1. div
- Favoritspiller: Mæhle
Hajduk Splits 100-års fødselsdag. WHAT!?
Røde Stjernes anfører og målmand indtager capo-tårnet for alle æ peng'
-
- 2. div
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: 9000 AALBORG
Hader Vestegnen. Men respekt skal de sgu ha.
http://www.youtube.com/watch?v=Yp_K92zwS2M" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Yp_K92zwS2M" onclick="window.open(this.href);return false;
Klubfølelsen sidder i hjertet!
ja det er sgu godt nok imponerende hvor meget man kan få ud af sin bistand nu om dage.RBAalborg skrev:Hader Vestegnen. Men respekt skal de sgu ha.
lynge er gud!