AaB og hammarby

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: AaB og hammarby

Indlæg af 9520AaB » 9. dec 2018, 07:15

634 skrev:Det du mener er at personer som ønsker at komme på Stadion mest for oplevelsen af brug Romerlys skal tilgodeses og have en mere fortrinsret til at komme på Stadion ?
Jeg kommer aldrig, (og tror de fleste er enige med mig) til at lide alt det gøgl som i forskelligvis er til kampene. For mig at se er det en god fodboldkamp, de flest af os ønsker at opleve, og ikke alt muligt andet i kan opleve til traktortræk og lign.
Det er min opfattelse at kalkunerne korrekt griber ind overfor dem som vil selv-iscenesætte sig i event-oplevelsen med andet end at det skal være en fodboldkamp.
Og allerede ved at benævne kontrolørene som kalkuner, er man med til at optrappe en konflikt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB og hammarby

Indlæg af 634 » 9. dec 2018, 10:16

9520AaB skrev:
9. dec 2018, 07:15
634 skrev:Det du mener er at personer som ønsker at komme på Stadion mest for oplevelsen af brug Romerlys skal tilgodeses og have en mere fortrinsret til at komme på Stadion ?
Jeg kommer aldrig, (og tror de fleste er enige med mig) til at lide alt det gøgl som i forskelligvis er til kampene. For mig at se er det en god fodboldkamp, de flest af os ønsker at opleve, og ikke alt muligt andet i kan opleve til traktortræk og lign.
Det er min opfattelse at kalkunerne korrekt griber ind overfor dem som vil selv-iscenesætte sig i event-oplevelsen med andet end at det skal være en fodboldkamp.
Og allerede ved at benævne kontrolørene som kalkuner, er man med til at optrappe en konflikt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg tror nu nok de fleste Kontrollører finder det sjovt at de bliver kaldt kalkuner, men ja hvis ordvalget er fuck dig kalkun, er man bagud 0-1 til kontrolløren
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2148
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB og hammarby

Indlæg af Fabbe » 1. jan 2019, 17:14

634 skrev:
8. dec 2018, 22:32
Det du mener er at personer som ønsker at komme på Stadion mest for oplevelsen af brug Romerlys skal tilgodeses og have en mere fortrinsret til at komme på Stadion ?
Jeg kommer aldrig, (og tror de fleste er enige med mig) til at lide alt det gøgl som i forskelligvis er til kampene. For mig at se er det en god fodboldkamp, de flest af os ønsker at opleve, og ikke alt muligt andet i kan opleve til traktortræk og lign.
Det er min opfattelse at kalkunerne korrekt griber ind overfor dem som vil selv-iscenesætte sig i event-oplevelsen med andet end at det skal være en fodboldkamp.
Det, der adskiller fodbold fra badminton er jo lige nøjagtigt, at en fodboldkamp er meget mere end en fodboldkamp.

Hedder det gøgl, så lad det hedde gøgl.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB og hammarby

Indlæg af 634 » 1. jan 2019, 21:38

Fabbe skrev:
1. jan 2019, 17:14
634 skrev:
8. dec 2018, 22:32
Det du mener er at personer som ønsker at komme på Stadion mest for oplevelsen af brug Romerlys skal tilgodeses og have en mere fortrinsret til at komme på Stadion ?
Jeg kommer aldrig, (og tror de fleste er enige med mig) til at lide alt det gøgl som i forskelligvis er til kampene. For mig at se er det en god fodboldkamp, de flest af os ønsker at opleve, og ikke alt muligt andet i kan opleve til traktortræk og lign.
Det er min opfattelse at kalkunerne korrekt griber ind overfor dem som vil selv-iscenesætte sig i event-oplevelsen med andet end at det skal være en fodboldkamp.
Det, der adskiller fodbold fra badminton er jo lige nøjagtigt, at en fodboldkamp er meget mere end en fodboldkamp.

Hedder det gøgl, så lad det hedde gøgl.
Jeg er temmelig sikker på det kommer an på hvad man kan lide.
Badminton fans synes det er omvendt.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

161885
Miniput
Miniput
Indlæg: 4
Tilmeldt: 16. jan 2019, 10:52
Favoritspiller: Torben Boye

Re: AaB og hammarby

Indlæg af 161885 » 17. jan 2019, 11:49

634 skrev:
1. jan 2019, 21:38
Fabbe skrev:
1. jan 2019, 17:14
634 skrev:
8. dec 2018, 22:32
Det du mener er at personer som ønsker at komme på Stadion mest for oplevelsen af brug Romerlys skal tilgodeses og have en mere fortrinsret til at komme på Stadion ?
Jeg kommer aldrig, (og tror de fleste er enige med mig) til at lide alt det gøgl som i forskelligvis er til kampene. For mig at se er det en god fodboldkamp, de flest af os ønsker at opleve, og ikke alt muligt andet i kan opleve til traktortræk og lign.
Det er min opfattelse at kalkunerne korrekt griber ind overfor dem som vil selv-iscenesætte sig i event-oplevelsen med andet end at det skal være en fodboldkamp.
Det, der adskiller fodbold fra badminton er jo lige nøjagtigt, at en fodboldkamp er meget mere end en fodboldkamp.

Hedder det gøgl, så lad det hedde gøgl.
Jeg er temmelig sikker på det kommer an på hvad man kan lide.
Badminton fans synes det er omvendt.
Arhh, skal vi nu ikke lige holde hovedet koldt. Jeg er temmelig sikker på, at alle badminton-fans ville spille pik med begge hænder for at opleve den samme stemning og atmosfære i en badmintonhal som man finder på et fodboldstadion.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1858
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: AaB og hammarby

Indlæg af 634 » 19. jan 2019, 11:24

Hvis det kan skaffe 20 procent ekstra tilskuere at have 2 mænd til at spille på guitar ved Stadion eller andet. Skal det jo vurderes om ikke de 80 procent sports-fans kan acceptere det.
Når du kender begrebet spille pik, er du nok ikke helt ung men heller ikke moden.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB og hammarby

Indlæg af Mogens » 24. jan 2019, 13:05

9000AA skrev:
8. dec 2018, 19:58
Synes faktisk den her diskussion er vigtig at tage. Er kommet fast på stadion en del år efterhånden nu. Der er blevet dårligere stemning med årene. Min klare opfattelse er at kalkunere bærer en stor del af det. De langer jo satme bødes og karantæner ud så hurtigt som et barn spiser sine pose med fredags slik. Har set flere gange at de har optrappet konflikter, i stedet for at bryde dem ned. Kunne være fedt at tage en hel sæson uden kalkuner og se hvordan stemningen bliver. Det er jo for helvede voksne mennesker der godt kan finde ud af at passe på sig selv. Og gider man ikke der bliver fyret blus af, kan man jo bare flytte sig.
Det med voksne mennesker kan vel diskuteres, men nok om det.
Uagtet, hvor flot og fedt nogle synes pyro er, så er det ulovligt, og kan give klubben bøder. Derfor hører de i mine øjne ikke hjemme på tribunen. Derudover synes jeg, det er forkert, at man ikke kan få lov at stå hvor man vil, blot fordi man ikke er tilhænger af pyro. Sjældent har jeg oplevet nogen synge højere og/eller mere end undertegnede i mine velmagtsdage, men at smide mig ud til højre fordi jeg ikke gider blussene er da for dumt. Sådan kan man have så forskellige meninger og holdninger, hvilket vi tydeligvis har.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

bfcph
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11. feb 2019, 22:13
Favoritspiller: Kung Kennedy

Re: AaB og hammarby

Indlæg af bfcph » 11. feb 2019, 22:26

Hej drenge!
Hvis i er intresseret så finder i Bajen Fans Copenhagen på Facebook: http://fb.com/BFCopenhagen

Det ville have været fedt at mødes på kamp og / eller øl!

Gamen

Re: AaB og hammarby

Indlæg af Gamen » 13. feb 2019, 10:22

bfcph skrev:
11. feb 2019, 22:26
Hej drenge!
Hvis i er intresseret så finder i Bajen Fans Copenhagen på Facebook: http://fb.com/BFCopenhagen

Det ville have været fedt at mødes på kamp og / eller øl!
Stærkt initiativ!

Besvar