Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse
Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse
Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Det kunne da være interessant at se vesttribunen invadere Gigantium til en kamp - og så lige give den en tak oveni den ellers fremragende stemning de leverer. (Spoiler: indendørs pyroteknik)
Nicola Jokic (NBA spiller fra Serbien) blev spurgt efter gårdagens kamp mod Miami, om han synes, det var hårdt at høre efter på boo-råb fra Heats-fans, hvor han så siger.
"I've played in Serbia, brother. I wish you guys could feel that".
Her en lille forsmag på forskellen mellem fansscenen i USA og Europa.
https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Det kunne da være interessant at se vesttribunen invadere Gigantium til en kamp - og så lige give den en tak oveni den ellers fremragende stemning de leverer. (Spoiler: indendørs pyroteknik)
Nicola Jokic (NBA spiller fra Serbien) blev spurgt efter gårdagens kamp mod Miami, om han synes, det var hårdt at høre efter på boo-råb fra Heats-fans, hvor han så siger.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse
Nu har jeg set videoen og synes helt klart at “Europa” er det fedeste. Når det er sagt, hvilken interesse skulle både vesttribunen eller Aalborg Håndbold have i at man “crasher” Gigantium. Så vidt jeg ved(kan være forkert), så er Gigantium udsolgt hver gang, så tror sgu egentlig at Aalborg håndbold er godt tilfredse med klappepølserPastorius skrev:Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Det var ikke så meget for håndboldens skyld - bare det der med at prøve at opleve vesttribunen være lukket inde med tag over i en hal.9520AaB skrev: ↑3. dec 2021, 07:25Nu har jeg set videoen og synes helt klart at “Europa” er det fedeste. Når det er sagt, hvilken interesse skulle både vesttribunen eller Aalborg Håndbold have i at man “crasher” Gigantium. Så vidt jeg ved(kan være forkert), så er Gigantium udsolgt hver gang, så tror sgu egentlig at Aalborg håndbold er godt tilfredse med klappepølserPastorius skrev:Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Sent from my iPhone using Tapatalk
...og nej, der er jo ingen konkurrence overhovedet mellem USA og Europa (Balkan/Grækenland) ift stemning.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Allstar
Altså, der er de vildeste ultras, blus og andet godt til vandpolokampe i Grækenland. Det siger det meget godt. Vandpolo...
Ædruelighedens stemme
Jeg må ned at opleve en kamp på Balkan eller i Grækenland. Der skulle også være tryk på i Litauen. Det bliver nok basket fremfor vandpoloR Rosenberg skrev:Altså, der er de vildeste ultras, blus og andet godt til vandpolokampe i Grækenland. Det siger det meget godt. Vandpolo...
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- vandmelonen
- 1. div
- Favoritspiller: Mæhle
Der kommer forhåbentlig også en KMD Cup i Aalborg i løbet af 2022, hvor der bliver rig mulighed for at sætte fut under Gigantium.
Ah ja, og det er jo også en slags fodbold.vandmelonen skrev: ↑3. dec 2021, 12:14Der kommer forhåbentlig også en KMD Cup i Aalborg i løbet af 2022, hvor der bliver rig mulighed for at sætte fut under Gigantium.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ellers er Aalborg Futsal Klub nået hele vejen til kvartfinalen i Futsal Ligaen. De spiller deres hjemmekampe i Aalborg Stadionhal, så det er jo nærmest den samme tribune som Vest. De spiller nu på søndag imod lokalrivalerne fra Hjørring, der på papiret er blandt favoritterne i årets turnering.