Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af Pastorius » 2. dec 2021, 23:43

Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Det kunne da være interessant at se vesttribunen invadere Gigantium til en kamp - og så lige give den en tak oveni den ellers fremragende stemning de leverer. (Spoiler: indendørs pyroteknik)

Nicola Jokic (NBA spiller fra Serbien) blev spurgt efter gårdagens kamp mod Miami, om han synes, det var hårdt at høre efter på boo-råb fra Heats-fans, hvor han så siger.

"I've played in Serbia, brother. I wish you guys could feel that".
Her en lille forsmag på forskellen mellem fansscenen i USA og Europa.

https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Med venlig Hilsen
--
Robert

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af 9520AaB » 3. dec 2021, 07:25

Pastorius skrev:Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Det kunne da være interessant at se vesttribunen invadere Gigantium til en kamp - og så lige give den en tak oveni den ellers fremragende stemning de leverer. (Spoiler: indendørs pyroteknik)

Nicola Jokic (NBA spiller fra Serbien) blev spurgt efter gårdagens kamp mod Miami, om han synes, det var hårdt at høre efter på boo-råb fra Heats-fans, hvor han så siger.

"I've played in Serbia, brother. I wish you guys could feel that".
Her en lille forsmag på forskellen mellem fansscenen i USA og Europa.

https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Nu har jeg set videoen og synes helt klart at “Europa” er det fedeste. Når det er sagt, hvilken interesse skulle både vesttribunen eller Aalborg Håndbold have i at man “crasher” Gigantium. Så vidt jeg ved(kan være forkert), så er Gigantium udsolgt hver gang, så tror sgu egentlig at Aalborg håndbold er godt tilfredse med klappepølserBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af Pastorius » 3. dec 2021, 07:28

9520AaB skrev:
3. dec 2021, 07:25
Pastorius skrev:Jeg er med på jeg er lidt off-topic, men så alligevel...
Det kunne da være interessant at se vesttribunen invadere Gigantium til en kamp - og så lige give den en tak oveni den ellers fremragende stemning de leverer. (Spoiler: indendørs pyroteknik)

Nicola Jokic (NBA spiller fra Serbien) blev spurgt efter gårdagens kamp mod Miami, om han synes, det var hårdt at høre efter på boo-råb fra Heats-fans, hvor han så siger.

"I've played in Serbia, brother. I wish you guys could feel that".
Her en lille forsmag på forskellen mellem fansscenen i USA og Europa.

https://youtu.be/cWrSw3X8TRs
Nu har jeg set videoen og synes helt klart at “Europa” er det fedeste. Når det er sagt, hvilken interesse skulle både vesttribunen eller Aalborg Håndbold have i at man “crasher” Gigantium. Så vidt jeg ved(kan være forkert), så er Gigantium udsolgt hver gang, så tror sgu egentlig at Aalborg håndbold er godt tilfredse med klappepølserBillede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var ikke så meget for håndboldens skyld - bare det der med at prøve at opleve vesttribunen være lukket inde med tag over i en hal.

...og nej, der er jo ingen konkurrence overhovedet mellem USA og Europa (Balkan/Grækenland) ift stemning.
Med venlig Hilsen
--
Robert

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 5322
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af R Rosenberg » 3. dec 2021, 09:17

Altså, der er de vildeste ultras, blus og andet godt til vandpolokampe i Grækenland. Det siger det meget godt. Vandpolo...
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af Pastorius » 3. dec 2021, 10:03

R Rosenberg skrev:Altså, der er de vildeste ultras, blus og andet godt til vandpolokampe i Grækenland. Det siger det meget godt. Vandpolo...
Jeg må ned at opleve en kamp på Balkan eller i Grækenland. Der skulle også være tryk på i Litauen. Det bliver nok basket fremfor vandpolo
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af vandmelonen » 3. dec 2021, 12:14

Der kommer forhåbentlig også en KMD Cup i Aalborg i løbet af 2022, hvor der bliver rig mulighed for at sætte fut under Gigantium.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af Pastorius » 3. dec 2021, 13:29

vandmelonen skrev:
3. dec 2021, 12:14
Der kommer forhåbentlig også en KMD Cup i Aalborg i løbet af 2022, hvor der bliver rig mulighed for at sætte fut under Gigantium.
Ah ja, og det er jo også en slags fodbold.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Indendørs sport behøver ikke være ren klappepølse

Indlæg af Sambaman » 10. mar 2022, 14:46

Ellers er Aalborg Futsal Klub nået hele vejen til kvartfinalen i Futsal Ligaen. De spiller deres hjemmekampe i Aalborg Stadionhal, så det er jo nærmest den samme tribune som Vest. De spiller nu på søndag imod lokalrivalerne fra Hjørring, der på papiret er blandt favoritterne i årets turnering.

Besvar