Var på besøg hos nogle venner, i Hasseris hvis nabo holdt studenterfest for sønnen, der er stor AaB-fan. Lidt ud på aftenen begyndte de nu godt beduggede unge mennesker at synge fodboldsange. (skråle er nok mere retvisende ) Og jeg lagde mærke til en ny (i hvert fald for mig), der handlede om Lars Kramer.
Melodien var i det mindste letgenkendelig, det var Culture Club's Karma Chameleon. Om teksten er helt, som den blev sunget/skrålet er jeg lidt usikker på, da vi var trukket indendørs for at undslippe den værste "larm".
Kramer, Kramer, Kramer, Kramer, Kramer han er for vild.
Han er for vild, han er for viiiiiiiiiiiiild.
Han tackler så det synger, når han tackler så synger vi.
Han er for vild, han er for viiiiiiiiiiiiild.
Der blev også sunget en sang jeg ikke kendte om Lars Friis; men her genkendte jeg ikke melodien.
Sang til Lars Kramer
-
- Landshold
- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
-
- 2. div
- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Sang til Lars Kramer
Kramer, Kramer, Kramer, Kramer, Kramer han er for viiiiiild.
Han er for viiiiiild, han er for viiiiiiiiiiiiild.
Så synger viiiiiiiii, så synger viiiiiiiiiii.
x2
Det ville i mit hoved give lidt mere mening. Men fedt, at der allerede er lidt larm omkring Kramer
x2
Det ville i mit hoved give lidt mere mening. Men fedt, at der allerede er lidt larm omkring Kramer
-
- Allstar
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Hvornår er der ikke larm om Kramer?
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
Eller på "Yellow Submarine":nikilo skrev: ↑1. jul 2022, 10:38Kramer, Kramer, Kramer, Kramer, Kramer han er for viiiiiild.
x2
Lars, Lars, Lars, Lars - hurra, hurra, hurra
Tjuhejsasasasa
Hvor er du dog for vild
Haha. Den er fed. På niveau med “1-2-3 Poul, han er høj!”Hovedet skrev: ↑14. jul 2022, 14:04Eller på "Yellow Submarine":nikilo skrev: ↑1. jul 2022, 10:38Kramer, Kramer, Kramer, Kramer, Kramer han er for viiiiiild.
x2
Tjuhejsasasasa
Hvor er du dog for vild
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Haha, ja, jeg kom til at tænke på noget fra svenskerkampene i halvtredserne og Far til 4 og i den dur. Det kunne i grunden være kult, hvis AaB gik foran i en retro fankultur á la "hissahussahejsasa - nu skal Lyngby have dada". Kunne man få et par tusinde struber med på sådan en sang, ville vi sgu blive bemærket igen på fanscenen!Kunji skrev: ↑14. jul 2022, 15:32Haha. Den er fed. På niveau med “1-2-3 Poul, han er høj!”Hovedet skrev: ↑14. jul 2022, 14:04Eller på "Yellow Submarine":nikilo skrev: ↑1. jul 2022, 10:38Kramer, Kramer, Kramer, Kramer, Kramer han er for viiiiiild.
x2
Tjuhejsasasasa
Hvor er du dog for vild