"Klubben for dig og mig!"

Her debatteres aktiviteter på stadion. Forslag til Tifo'er. Sange hørt i forbindelse med fodbold, håndbold og/eller ishockey, samt evt. forslag til nye sange. Også debat om stemning generelt.
Besvar
MrDomoon
Superliga
Superliga
Indlæg: 591
Tilmeldt: 4. dec 2017, 09:21
Geografisk sted: Geografisk sted

"Klubben for dig og mig!"

Indlæg af MrDomoon » 28. aug 2022, 11:28

Halløj!

Så der går mega meget gas på tribunen efter det store succes med "Vestttribunen hopper".
Da jeg skærv det indlæg tilbage i september 21, havde jeg ikke forventede at sange skulle blive så stort og få hele tribunen til at svæke ved jorden under os.
Jeg er så stolt med at være med til at berige det store fankultur som har blomsterne stort i sidste sæson! :D
Jeg skal også lige giv @sulakvelidze en del af æren for at hjælpe med at rette på teskten så sangen kan synges af enhvær fan.

Men nok om mig, nu er det tid til at præsentere enddnu en sjov, let og stemningsfuldt sang som kan få hele tribunen til at hoppe!

Til Melodien "Allez Allez Allez ohhh" https://www.youtube.com/watch?v=S8u_Geb19bg (Med inspiration fra klubber som Frankfurt, Everton og Fc Køln)
"Allez Allez Allez Oh"
"Allez Allez Allez Oh"
"Aalborg BK Allez"
"Klubben for dig og mig!"
Drengene. Klubben. Byen. | JYLLAND ER RØD OG HVID! | Aalborg Boldklubspil Af 1885

Brugeravatar
TylerDurden
Drenge
Drenge
Indlæg: 42
Tilmeldt: 18. aug 2016, 14:15

Re: "Klubben for dig og mig!"

Indlæg af TylerDurden » 29. aug 2022, 10:13

Det er en melodi, som AGF har brugt i mange år. Desværre.

Besvar