Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 27. okt 2007, 13:31

Klaus skrev:Jeg synes fandme det er noget svineri, at der er så få rejer i rejeosten.....
Det vil Lynge uden tvivl give dig ret i!

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Indlæg: 440
Tilmeldt: 15. jul 2006, 23:06
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 27. okt 2007, 14:38

Klaus skrev:Jeg synes fandme det er noget svineri, at der er så få rejer i rejeosten.....
Det er derfor det hedder "rejeost" det er ikk rejer:b kun i ental..
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 27. okt 2007, 15:57

CGA skrev:
Klaus skrev:Jeg synes fandme det er noget svineri, at der er så få rejer i rejeosten.....
Det er derfor det hedder "rejeost" det er ikk rejer:b kun i ental..
Hvorfor er der så ikke en skinke i deres skinkeost........

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Indlæg: 519
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:20
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af 9382'eren » 27. okt 2007, 16:11

JacobL skrev:Er hurtigt spørgsmål til 9382`eren: Hvorfor forventer du at folk med "Lacoste sko, jeans fra ONETrueSaxon og en Pringle trøje" skulle være så meget mere aktive end alle andre? De er jo tydeligvis casuals og kommer sikkert for noget andet en stemingen, glæd dig hellere over at der rent faktisk findes casuals i Aalborg i der tager del i det (stemining).
Er det ik os lidt omsonst at sidde herinde og skyde med hagl når du alligevel ikke vil sige hvilken gruppe du sigter på?
Der var så én som følte sig ramt. Jeg synes generelt casual-kulturen stinker for hårdt, da det for det meste går ud på at spille hård, og vise sig frem. Det er generelt bare holdningen som disse typer går til bold med, som jeg mener er direkte usmagelig. Attituden er åbenbart det vigtigste, hvilket jeg ikke forstår, men det må disse typer jo om. Jeg mener bare ikke at det gavner en skid...

Og ja, jeg er da glad for at der er casuals i fanmiljøet som rent faktisk interesserer sig for stemningen, og det er sådan set dem som jeg har ondt af, for de bliver stillet i et dårligt lys, da ligesindede casuals kommer til bold med ovennævnte hensigter...

At skyde med hagl er det vildeste. By the way, så var det da godt at jeg ikke tog vejen forbi Mekka på vej hjem fra byen i nat. Det kunne da ha' gået galt...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

NeverDefeated

Indlæg af NeverDefeated » 27. okt 2007, 19:06

Det er da mere eller mindre ligeså dumt at komme med de udsagn om en kultur som du tydeligvis ikke ved særlig meget om.

Nu har jeg stadig ikke helt gennemskuet hvilken af grupperne du snakker om, men uanset hvad er det en værre røver at påstå at store dele af de velklædte mænd i hjørnet ikke bidrager med en skid.
Attitude er mig komplet lige meget, og jeg tror såmænd også mange af de andre er helt og aldeles ligeglade med det.

Det vigtigste for os er da så absolut at støtte AaB, og det synes jeg da også vi gør i ganske pæn stil.

Du er tydeligvis ikke misundelig, men hvad er det så der irriterer dig ved ganske almindelige mennesker, der blot er velklædte, vilde med AaB og elsker sure Mover?

Jeg kan da også blive mere eller mindre irriteret over nogle af de bøvede mennesker på stadion som efter 12-14 fadbamser råber og skriger som om de var helt væk, men det gør da ikke at jeg føler grund til at komme herind og stemple mine medfans.

Du er da velkommen til at uddybe dit synspunkt?
9382'eren skrev:
Der var så én som følte sig ramt. Jeg synes generelt casual-kulturen stinker for hårdt, da det for det meste går ud på at spille hård, og vise sig frem. Det er generelt bare holdningen som disse typer går til bold med, som jeg mener er direkte usmagelig. Attituden er åbenbart det vigtigste, hvilket jeg ikke forstår, men det må disse typer jo om. Jeg mener bare ikke at det gavner en skid...

Og ja, jeg er da glad for at der er casuals i fanmiljøet som rent faktisk interesserer sig for stemningen, og det er sådan set dem som jeg har ondt af, for de bliver stillet i et dårligt lys, da ligesindede casuals kommer til bold med ovennævnte hensigter...

At skyde med hagl er det vildeste. By the way, så var det da godt at jeg ikke tog vejen forbi Mekka på vej hjem fra byen i nat. Det kunne da ha' gået galt...

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 27. okt 2007, 19:13

Der er nu ikke noget i vejen med fadbamser.... :kiss:
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 28. okt 2007, 01:15

Klaus skrev:
CGA skrev:
Klaus skrev:Jeg synes fandme det er noget svineri, at der er så få rejer i rejeosten.....
Det er derfor det hedder "rejeost" det er ikk rejer:b kun i ental..
Hvorfor er der så ikke en skinke i deres skinkeost........

hvad helvede er skinkeost.........?
Har hørt om skinkesalat, TOASTOST, sågar nakkeost, men skinkeost er jeg aldrig støt på.....

hvis det er et eller andet lækkert, jeg endnu ik har smagt....så pisser det mig af

edit;
:lidt reseach har opklaret at skinkeost findes :oops: , det viser sig ligeledes at der ikke er skinke i, men derimod andre ikke særlige rare ingredienser:
http://www.arla.dk/C1256FA800483D00/O/r ... keost.html

det pisser mig os af....det sgu klamt

JacobL
2. div
2. div
Indlæg: 170
Tilmeldt: 23. aug 2007, 11:07

Indlæg af JacobL » 28. okt 2007, 17:25

9382`eren: Øh nej, jeg føler mig bestemt ikke ramt. Kan man ikke læse noget og stille spørgsmål til det uden selv at være en del af emnet... Jo det tror jeg nu nok.
Hader kbh

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 28. okt 2007, 17:33

Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.

Brugeravatar
Rolla
Superliga
Superliga
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. aug 2006, 10:18
Geografisk sted: Hørby Nordjylland

Indlæg af Rolla » 28. okt 2007, 17:36

Nyggi skrev:Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.
ENIG! de har sgu overtaget BIF`s tidligere held!
mange unge betragter deres hjem som en tankstation om dagen og en parkeringsplads om natten. :D William Joyce

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Indlæg af Frygah » 28. okt 2007, 17:38

Rolla skrev:
Nyggi skrev:Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.
ENIG! de har sgu overtaget BIF`s tidligere held!
*HostEsjbergkampenhost*

Men ja, ærgeligt de fik 3 point idag.

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 28. okt 2007, 17:42

Frygah skrev:
Rolla skrev:
Nyggi skrev:Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.
ENIG! de har sgu overtaget BIF`s tidligere held!
*HostEsjbergkampenhost*

Men ja, ærgeligt de fik 3 point idag.
forstår jeg ik? det var da en af de mest fortjente sejre længe. Vi viser overskud ved at gi dem et mål og så snørre vi bare sækken til sidst.... ;)

Brugeravatar
Rolla
Superliga
Superliga
Indlæg: 672
Tilmeldt: 29. aug 2006, 10:18
Geografisk sted: Hørby Nordjylland

Indlæg af Rolla » 28. okt 2007, 17:51

Vejern skrev:
Frygah skrev:
Rolla skrev:
Nyggi skrev:Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.
ENIG! de har sgu overtaget BIF`s tidligere held!
*HostEsjbergkampenhost*

Men ja, ærgeligt de fik 3 point idag.
forstår jeg ik? det var da en af de mest fortjente sejre længe. Vi viser overskud ved at gi dem et mål og så snørre vi bare sækken til sidst.... ;)
Tror han tænker på fcm-EfB i sidste runde min ven ;)
mange unge betragter deres hjem som en tankstation om dagen og en parkeringsplads om natten. :D William Joyce

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 28. okt 2007, 21:46

Rolla skrev:
Vejern skrev:
Frygah skrev:
Rolla skrev:
Nyggi skrev:Det pisser mig af, at bønderne fra FCM altid er mega heldige.
ENIG! de har sgu overtaget BIF`s tidligere held!
*HostEsjbergkampenhost*

Men ja, ærgeligt de fik 3 point idag.
forstår jeg ik? det var da en af de mest fortjente sejre længe. Vi viser overskud ved at gi dem et mål og så snørre vi bare sækken til sidst.... ;)
Tror han tænker på fcm-EfB i sidste runde min ven ;)
:oops: jeg undskylder min ensporede tankegang, som relaterer alt til AaB

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 28. okt 2007, 21:54

Det pisser mig af at en 15-årig knægt blir taget for mord (formentlig) og nok slipper med et klip i knallertkørekortet samt forbud mod at vise sig i ungdomsklubben de næste 14 dage... Latterlige straffe vi har os herhjemme! Skyd den møgunge!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 28. okt 2007, 21:58

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at en 15-årig knægt blir taget for mord (formentlig) og nok slipper med et klip i knallertkørekortet samt forbud mod at vise sig i ungdomsklubben de næste 14 dage... Latterlige straffe vi har os herhjemme! Skyd den møgunge!
Det pisser mig af at der ikke findes en hovederystende "smiley" til at kunne besvare sådan et indlæg.

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 28. okt 2007, 22:02

Køllen I Møllen skrev:Det pisser mig af at en 15-årig knægt blir taget for mord (formentlig) og nok slipper med et klip i knallertkørekortet samt forbud mod at vise sig i ungdomsklubben de næste 14 dage... Latterlige straffe vi har os herhjemme! Skyd den møgunge!
Det pisser mig af, at folk tror, det hjælper kampen mod kriminalitet at indføre dødsstraf!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 28. okt 2007, 22:54

Det pisser mig helt vildt af, at jeg ikke kan finde ud af at slette et indlæg, når jeg er kommet til at dobbeltposte et.........

Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking. Hvad fanden er meningen, at et par stykker metal koster næsten lige så meget som selve fjerneren....

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 28. okt 2007, 22:58

Klaus skrev:Det pisser mig helt vildt af, at jeg ikke kan finde ud af at slette et indlæg, når jeg er kommet til at dobbeltposte et.........

Og så synes jeg også at prucenterne af vægbeslag til fladskærmsfjernsyn burde stå til offentlig spanking. Hvad fanden er meningen, at et par stykker metal koster næsten lige så meget som selve fjerneren....

hmm Stuer....du har vel ik købt dem hos B&O ;)

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 28. okt 2007, 22:59

Klaus skrev:Det pisser mig helt vildt af, at jeg ikke kan finde ud af at slette et indlæg, når jeg er kommet til at dobbeltposte et.........
Du kan kun slette et indlæg, hvis det er det seneste i én tråd. Og det gøres ved hjælp af sådan et fint kryds lige ved siden af "Citér" og "Ændre" - eller hvad de to knapper nu præcist hedder..

Besvar