Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 6. dec 2007, 15:21

J Nørgaard L skrev:
Kzpr skrev:
Fabbe skrev:
Dot Bot skrev:At folk køber billetter herinde !
Hvorfor hulen da?
ja, hvorfor egentlig?
Ja, jeg fatter det heller ikke... jeg har eksempelvis ikke tid til at komme i shoppen, da jeg sover om dagen/jobber om aften/natten - se dét pisser mig af!!!! :@
Med andre ord sover du imellem kl. 10.00 og kl. 17.00 eller hvornår shoppen nu lukker og så arbejder du fra kl. 18.00 til kl. 6.00? Håber da godtnok du får en ordentlig løn for det...
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 6. dec 2007, 15:24

Sven Tveskæg skrev:Med andre ord sover du imellem kl. 10.00 og kl. 17.00 eller hvornår shoppen nu lukker og så arbejder du fra kl. 18.00 til kl. 6.00? Håber da godtnok du får en ordentlig løn for det...
Sover fra 8-9 stykker til sidst eftermiddag ja... og i det her tilfælde havde det jo ikke engang været muligt at stå op lidt tidligere for at gå i Shoppen, da de var revet væk?? Du går vel heller ikke ind til midnat og handler inden du skal i seng??? :S
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Indlæg af Sven Tveskæg » 6. dec 2007, 16:08

Jo, jeg shopper tit på nettet inden jeg går i seng. Hvis jeg har haft en all-nighter på arbejdet, behøver jeg heller ikke gå lige direkte hjem i seng. Så kan jeg sagtens tage ud og købe ind. Jeg mener blot det er en dårlig undskyldning at have haft natarbejdet. Man kunne jo vente med at sove.

Men for at blive i trådens ånd: For helvede jeg hader de spader som lader være med at blinke når de skal dreje, og især i rundkørsler!!! FAT NU AT JEG IKKE ER TANKELÆSER!!
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Indlæg af Vejern » 6. dec 2007, 16:24

Sven Tveskæg skrev:Jo, jeg shopper tit på nettet inden jeg går i seng. Hvis jeg har haft en all-nighter på arbejdet, behøver jeg heller ikke gå lige direkte hjem i seng. Så kan jeg sagtens tage ud og købe ind. Jeg mener blot det er en dårlig undskyldning at have haft natarbejdet. Man kunne jo vente med at sove.

Men for at blive i trådens ånd: For helvede jeg hader de spader som lader være med at blinke når de skal dreje, og især i rundkørsler!!! FAT NU AT JEG IKKE ER TANKELÆSER!!

Det pisser mig af at folk ik kan læse min tanke ;-)

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Kenneth K » 6. dec 2007, 17:22

Vejern skrev:
Sven Tveskæg skrev:Jo, jeg shopper tit på nettet inden jeg går i seng. Hvis jeg har haft en all-nighter på arbejdet, behøver jeg heller ikke gå lige direkte hjem i seng. Så kan jeg sagtens tage ud og købe ind. Jeg mener blot det er en dårlig undskyldning at have haft natarbejdet. Man kunne jo vente med at sove.

Men for at blive i trådens ånd: For helvede jeg hader de spader som lader være med at blinke når de skal dreje, og især i rundkørsler!!! FAT NU AT JEG IKKE ER TANKELÆSER!!

Det pisser mig af at folk ik kan læse min tanke ;-)
Arh, det er nu meget rart at folk ikke kan det. Sikke mange lussinger fra kvinder, man er blevet sparet på den konto. :)

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Indlæg af Frygah » 6. dec 2007, 17:25

Kenneth K skrev:
Vejern skrev:
Sven Tveskæg skrev:Jo, jeg shopper tit på nettet inden jeg går i seng. Hvis jeg har haft en all-nighter på arbejdet, behøver jeg heller ikke gå lige direkte hjem i seng. Så kan jeg sagtens tage ud og købe ind. Jeg mener blot det er en dårlig undskyldning at have haft natarbejdet. Man kunne jo vente med at sove.

Men for at blive i trådens ånd: For helvede jeg hader de spader som lader være med at blinke når de skal dreje, og især i rundkørsler!!! FAT NU AT JEG IKKE ER TANKELÆSER!!

Det pisser mig af at folk ik kan læse min tanke ;-)
Arh, det er nu meget rart at folk ikke kan det. Sikke mange lussinger fra kvinder, man er blevet sparet på den konto. :)
Kunne jo også være man var heldig indimellem :P

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Indlæg af -Larsen » 6. dec 2007, 17:42

Det pisser MIG af, at jeg ikke skal se AaB-Getafe, på stadion i dag.

Chriller
Superliga
Superliga
Indlæg: 727
Tilmeldt: 30. maj 2007, 20:17
Geografisk sted: Midtbyen

Indlæg af Chriller » 6. dec 2007, 23:12

Det der pisser mig af lige i denne 'hyggelige aftenstund':

Fysisk svage spaniere der græder snot på banen.

Michael Laudrup og John Faxe.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Indlæg af Dübelius » 7. dec 2007, 01:34

Ham den lille svenske brilleabe, der ejer tøjdyret Joppa i "Rädda Joppa - Död eller levande", pisser mig gevaldigt af.

Så lad da være med at smide den muldvarp væk hele tiden!!
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 7. dec 2007, 05:06

Sven Tveskæg skrev:Jo, jeg shopper tit på nettet inden jeg går i seng. Hvis jeg har haft en all-nighter på arbejdet, behøver jeg heller ikke gå lige direkte hjem i seng. Så kan jeg sagtens tage ud og købe ind. Jeg mener blot det er en dårlig undskyldning at have haft natarbejdet. Man kunne jo vente med at sove.

Men for at blive i trådens ånd: For helvede jeg hader de spader som lader være med at blinke når de skal dreje, og især i rundkørsler!!! FAT NU AT JEG IKKE ER TANKELÆSER!!
:@
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 7. dec 2007, 08:23

Folk, der tror, de er capo pisser mig af. Vi har en, fat det dog!
Spaniere, som i 90 minutter ligger ned mere end halvdelen af tiden, hold kæft hvor er det træls at se på.
Lortedommere som idioten i går.
Michael Laudrup!

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Indlæg af tegner » 9. dec 2007, 11:02

THOMAS TREO

hvorfor er han musikanmelder,...når han nu ikke kan lide musik??

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 9. dec 2007, 11:18

tegner skrev:THOMAS TREO

hvorfor er han musikanmelder,...når han nu ikke kan lide musik??
SÅDAN!!! Hvorfor kom jeg ikke selv på at skrive den kæmpe idiot s navn! :@
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Nyggi

Indlæg af Nyggi » 9. dec 2007, 11:28

Sydeuropæisk fodbold i det hele taget. De italienske hold er fyldt med tudeprinsesser, som selv går over stregen samtidig med, at de selv tror, at de kan slippe af sted med alt pga. deres primadonna ego'er. Spansk fodbold har det i mindre grad. Deres hold er samtidig som nat og dog. Et spansk hold i UEFA Cuppen har typisk en elendig sæson hjemme efter de har overpræsteret i den foregående.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Indlæg af Reyad » 9. dec 2007, 12:13

Det pisser mig virkelig af at der er nogle(mig) der bare drikker så meget at de har herre ondt i hovedet dagen efter. Fuck jeg gider ikke til børnefødselsdag med skrigende stemmer om 3 timer . Plus jeg skal ned i byen og købe en gave inden da. Det pisser mig af.

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 10. aug 2005, 18:06
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Indlæg af søren nielsen » 11. dec 2007, 09:33

det pisser mig af at folk køre med tågelys tændt, når det ikke er nødvendigt :thumbsdown:
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

Mongern
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 3. dec 2007, 14:44
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Mongern » 11. dec 2007, 10:13

Det der pisser mig mest af for tiden er kunder der ringer ind og skal have hjælp til mail :@

arrrgh så skriv dog jeres password rigtigt ..
Skyd dem!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 11. dec 2007, 11:14

Det pisser mig af at sange, man hører ofte, ligepludeselig ødelægges af en ligegyldig lyd som man nu ligepludselig ikke kan lade være med at lægge mærke til.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 11. dec 2007, 13:31

søren nielsen skrev:det pisser mig af at folk køre med tågelys tændt, når det ikke er nødvendigt :thumbsdown:
:thumbsup: Det pisser mig også af, at folk ikke fatter det er ulovligt inden for bygrænsen - uanset om der er tåget eller ej!!!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. dec 2007, 13:39

J Nørgaard L skrev:
søren nielsen skrev:det pisser mig af at folk køre med tågelys tændt, når det ikke er nødvendigt :thumbsdown:
:thumbsup: Det pisser mig også af, at folk ikke fatter det er ulovligt inden for bygrænsen - uanset om der er tåget eller ej!!!
Det var jeg sgu egentlig ikke klar over! Men jeg bruger heller ikke tågelys....

Det pisser mig af at jeg kørte hele vejen fra Aalborg til Billund (i forbindelse med Tottenham-turen) onsdag aften og ham foran kørte med langt lys HELE VEJEN DERNED! Alle modkørende blinkede af ham hele vejen til Billund uden at han fattede det.... Det var jævnt belastende.
Janteloven eksisterer IKKE!

Besvar