Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. jan 2008, 14:26

Begrebet "Du må aldrig gå tilbage til en fuser" pisser mig af. Det burde ændres til "Du SKAL gå tilbage til en fuser". Hvad fanden er meningen? Hvorfor skal de retarderede røvhuller der bruger fyrværkeri slippe? Skal det fyrværkeri der ikke fungerede i første omgang bare have lov at blive stående til et uskyldigt barn eller en anden person skal have blæst kraniet ud??? NEJ! De primitive individer der bruger fyrværkeri skal fandeme selv have lov at få sprængt lortet af lige i deres grimme hoveder!

Og hvad er egentlig grunden til at så mange mennesker synes det er fedt med et stort brag???!!!??? Forbandede tabere.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 1. jan 2008, 15:50

Det pisser mig af, at folk ikke kan fjerne brugt fyrværkeri fra kørebanen! Det er da nemt ad helvede til at skubbe brugte batterier og flasker ind til siden, så sagesløse bilister ikke skal belemres med det LORT!!!!!

/sagde ham, der var på job i bil nytårsnat! Og ellers tak for god ro og orden! :)
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. jan 2008, 16:40

Det pisser mig af, at der tilsyneladende ikke er noget med Bud Spencer og Terrence Hill i fjerneren idag... Det hører sq da nytårsdag til, at disse skal pleje mine tømmermænd.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 1. jan 2008, 16:42

Hanga skrev:Det pisser mig af, at der tilsyneladende ikke er noget med Bud Spencer og Terrence Hill i fjerneren idag... Det hører sq da nytårsdag til, at disse skal pleje mine tømmermænd.
Har du kabeltv? Så MÅ det næsten kunne findes... om det så er på en af de kanaler, der pisser mig af!!!! RAI Uno... Hvad helvede skal man med det lort????
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 1. jan 2008, 16:44

J Nørgaard L skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af, at der tilsyneladende ikke er noget med Bud Spencer og Terrence Hill i fjerneren idag... Det hører sq da nytårsdag til, at disse skal pleje mine tømmermænd.
Har du kabeltv? Så MÅ det næsten kunne findes... om det så er på en af de kanaler, der pisser mig af!!!! RAI Uno... Hvad helvede skal man med det lort????
Har den største pakke som antenneforeningen tilbyder... Rai Uno har jeg vist et sted, men så er det garanteret på italiensk?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 1. jan 2008, 16:46

Hanga skrev:
J Nørgaard L skrev:
Hanga skrev:Det pisser mig af, at der tilsyneladende ikke er noget med Bud Spencer og Terrence Hill i fjerneren idag... Det hører sq da nytårsdag til, at disse skal pleje mine tømmermænd.
Har du kabeltv? Så MÅ det næsten kunne findes... om det så er på en af de kanaler, der pisser mig af!!!! RAI Uno... Hvad helvede skal man med det lort????
Har den største pakke som antenneforeningen tilbyder... Rai Uno har jeg vist et sted, men så er det garanteret på italiensk?
Jåv jåv... italiensK tv = italiensK tale ;)

(det pisser mig af, at lave fejl, så jeg skal rette mine indlæg...)
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 12. jan 2008, 17:00

Jeg hader VIRKELIG den der klamme røv, der sidder på en bavian.. Fy for satan!!! :thumbsdown: Den kan VIRKELIG pisse mig af..
Aalborg BK Semper Fideus...

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 14. jan 2008, 21:35

Politiets fart-kamera-kassevogne kan virkelig pisse mig af.... En ting er, at man skal have en bøde for at køre mikroskopisk for stærkt. Noget andet er at billederne er af ussel kvalitet. Til den pris bør man forvente noget mere - og i hvert fald farvebilleder.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jan 2008, 21:57

Folk der absolut VIL køre i midtersporet på en 3-spors motorvej pisser mig af. HOLD DOG TIL HØJRE og kør ind i det inderste spor for helvede.

Og folk der drejer først og blinker bagefter.

Og dem der taler i mobiltlf mens de kører.

Alle ovennævnte skulle henrettes ved nakkeskud...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Indlæg af Søgaard » 15. jan 2008, 01:02

Køllen I Møllen skrev:Og folk der drejer først og blinker bagefter.
.. Under den kategori, folk der ikke blinker når de kører ud af en rundkørsel! ARRRhhh!
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 15. jan 2008, 06:48

Søgaard skrev:
Køllen I Møllen skrev:Og folk der drejer først og blinker bagefter.
.. Under den kategori, folk der ikke blinker når de kører ud af en rundkørsel! ARRRhhh!
Husk det kun er en rundkørsel hvis der er plantet noget i midten, ellers er det ikke en rundkørsel, og det er derfor heller ikke nødvendigt at blinke når man skal forlade den! :)
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Indlæg af Dåse Allan@ » 21. jan 2008, 07:33

....at Grenn Bay røg ud
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Indlæg af Yankee » 21. jan 2008, 15:47

Dåse Allan@ skrev: Husk det kun er en rundkørsel hvis der er plantet noget i midten, ellers er det ikke en rundkørsel, og det er derfor heller ikke nødvendigt at blinke når man skal forlade den! :)
Der findes nu masser af rundkørsler uden beplantning - og vigtigst af alt masser af runde vejdelinger med beplantning.

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Emerek » 21. jan 2008, 17:02

Dåse Allan@ skrev:....at Grenn Bay røg ud
Ååh what a load of shite! Troede lige O-line var kommet i gang, men fuck de stank i går. Og hvorfor smider Jarret "I'm an idiot" Bush sig ikke over den løse bold til sidst i kampen? NEJ NEJ NEJ, spader!!

Vorring
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 81
Tilmeldt: 17. sep 2007, 08:41
Favoritspiller: Nuværende: Marco Meilinger og Christian Bassogog Forhændværende: Frank Strandli og Peter Tranberg
Geografisk sted: 7700

Indlæg af Vorring » 23. jan 2008, 22:24

Sad og så Danmark - Polen i herrehåndbold, og i den forbindelse pisser det mig af at de Danske fans bagved målet, havde kopieret en stor stak Brøndby sange som de gladeligt stod og skrålede med på.

Men det er da godt at fankulturen indefor håndbold er begyndt at udvikle sig, og bevæge sig væk fra de klassiske håndboldsange.
Stolthed på banen og tribunen.

Brugeravatar
CGA
1. div
1. div
Indlæg: 440
Tilmeldt: 15. jul 2006, 23:06
Geografisk sted: 9 kilo (indsæt selv håndtegn)

Indlæg af CGA » 23. jan 2008, 23:07

Vorring skrev:Sad og så Danmark - Polen i herrehåndbold, og i den forbindelse pisser det mig af at de Danske fans bagved målet, havde kopieret en stor stak Brøndby sange som de gladeligt stod og skrålede med på.

Men det er da godt at fankulturen indefor håndbold er begyndt at udvikle sig, og bevæge sig væk fra de klassiske håndboldsange.
det er så vidt jeg ved Viborg håndbold college der står dernede bag mål.. de har tidligere været "anklaget" af viborgs fodboldfans for at kopiere dem.. men ja, det er da bedre end at høre på de samme 3 sange en hel kamp igennem
//CGA

Hellere holde kæft og lade folk tro man er idiot end, at åbne munden og bevise de har ret.

Billede

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4255
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 24. jan 2008, 00:16

CGA skrev: det er så vidt jeg ved Viborg håndbold college der står dernede bag mål..
Hvilket er rigeligt til at pisse mig totalt af, især når de hiver det dersens afskyelige banner op med reklame for deres sportscollege. Jeg håber Boldsen på et tidspunkt glemmer at bremse og pløjer hele flokken ned.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 24. jan 2008, 12:07

De kører sku med kopier fra alle klubber. Vi har også fået nuppet et par sange. Jeg syntes de yder god støtte, eleverne fra Viborg College - de kan jo ikke bare lige opfinde en fankultur i håndbold fra den ene dag til den anden. Og damn hvor ville detr ha' været kedeligt at høre på ''Danmark 'klap klap klap' Danmark'' osv...
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Indlæg af Køllen I Møllen » 24. jan 2008, 12:14

Landsholdshåndbold kan slet ikke pisse mig af.....

Det kan derimod folk der mener at Marcus Allbâck har været en større profil i suppen end Rade Prica.
Janteloven eksisterer IKKE!

Mongern
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 3. dec 2007, 14:44
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Mongern » 24. jan 2008, 14:11

Folk der spiller World of Warcraft :@ :@ :@
Skyd dem!

Besvar