Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Vorring
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 81
Tilmeldt: 17. sep 2007, 08:41
Favoritspiller: Nuværende: Marco Meilinger og Christian Bassogog Forhændværende: Frank Strandli og Peter Tranberg
Geografisk sted: 7700

Indlæg af Vorring » 30. jan 2008, 17:21

J Nørgaard L skrev:
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:Top 10 af ting der virkelige pisse mig af...

1. Ordet "Sportsdans" (dans er IKKE en sport)
2. Jordbær (Fy, for helvede!!)
3. Brugeren af Ungdomshuset eller BZ´er i daglig tale..
4. Mennesker fra nordjylland der holder med FCK, Brøndby, OB osv.
5. Taxichaffører i nattelivet..[/b]6. Sætningen "Slog du dig?" (Bliver altid brugt, når folk kan se, at man slog sig af helvedes til)
7. Tømmermænd..
8. Folk der ikke drikker deres øl helt op, men starter på en ny..
9. Vinteren..
10. Pigenavnet Tanja.. (Seriøst, det er da for klamt!)


Åhhh.. Det var dejligt, at komme af med noget vrede sådan en grå tirsdag..


Jeg vil gerne sige tak... og så lige sige... taxikunder i weekendennætterne pisser mig enormt af ind imellem! :'(


Syntes ikke man skal brokke sig over taxachaufører, de bruger deres weekender/helligdage på at køre døddrukne personer der ikke ved hvad de laver, og er trælse at høre på hjem, til en ikke speciel god løn
Stolthed på banen og tribunen.

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 30. jan 2008, 18:59

Vorring skrev:
J Nørgaard L skrev:
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:Top 10 af ting der virkelige pisse mig af...

1. Ordet "Sportsdans" (dans er IKKE en sport)
2. Jordbær (Fy, for helvede!!)
3. Brugeren af Ungdomshuset eller BZ´er i daglig tale..
4. Mennesker fra nordjylland der holder med FCK, Brøndby, OB osv.
5. Taxichaffører i nattelivet..[/b]6. Sætningen "Slog du dig?" (Bliver altid brugt, når folk kan se, at man slog sig af helvedes til)
7. Tømmermænd..
8. Folk der ikke drikker deres øl helt op, men starter på en ny..
9. Vinteren..
10. Pigenavnet Tanja.. (Seriøst, det er da for klamt!)


Åhhh.. Det var dejligt, at komme af med noget vrede sådan en grå tirsdag..


Jeg vil gerne sige tak... og så lige sige... taxikunder i weekendennætterne pisser mig enormt af ind imellem! :'(


Syntes ikke man skal brokke sig over taxachaufører, de bruger deres weekender/helligdage på at køre døddrukne personer der ikke ved hvad de laver, og er trælse at høre på hjem, til en ikke speciel god løn


Til gengæld køre de som dø og helvede igennem byerne.. Så Jeg hader dem uanset hvor mange gange de har kørt mig hjem..
Aalborg BK Semper Fideus...

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 30. jan 2008, 19:01

Typerne der hænger ud ved Kennedy og og Mac Donalds på Nytorv.

Brugeravatar
J Nørgaard L
Landshold
Landshold
Indlæg: 757
Tilmeldt: 21. aug 2007, 07:55
Geografisk sted: Jydepotten, arbejde, Mallorca Bar, sportsarena eller 3.th

Indlæg af J Nørgaard L » 31. jan 2008, 00:58

FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:
Vorring skrev:
J Nørgaard L skrev:
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:Top 10 af ting der virkelige pisse mig af...

1. Ordet "Sportsdans" (dans er IKKE en sport)
2. Jordbær (Fy, for helvede!!)
3. Brugeren af Ungdomshuset eller BZ´er i daglig tale..
4. Mennesker fra nordjylland der holder med FCK, Brøndby, OB osv.
5. Taxichaffører i nattelivet..[/b]6. Sætningen "Slog du dig?" (Bliver altid brugt, når folk kan se, at man slog sig af helvedes til)
7. Tømmermænd..
8. Folk der ikke drikker deres øl helt op, men starter på en ny..
9. Vinteren..
10. Pigenavnet Tanja.. (Seriøst, det er da for klamt!)


Åhhh.. Det var dejligt, at komme af med noget vrede sådan en grå tirsdag..


Jeg vil gerne sige tak... og så lige sige... taxikunder i weekendennætterne pisser mig enormt af ind imellem! :'(


Syntes ikke man skal brokke sig over taxachaufører, de bruger deres weekender/helligdage på at køre døddrukne personer der ikke ved hvad de laver, og er trælse at høre på hjem, til en ikke speciel god løn


Til gengæld køre de som dø og helvede igennem byerne.. Så Jeg hader dem uanset hvor mange gange de har kørt mig hjem..


Så pisser du mig generelt af... du vil gerne køres hjem og risikere livet? DO'H!!!!!
ACS-medlem #6 John Deacon og selve Aalborg Cykel Support leve!
SUV I STRIBER!!!
Selvom man er fra provinsen, kan man godt være #1 <-- NU SOM KENDSGERNING!!!!
Profil nedlagt. John Deacon i brug igen...

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Indlæg af Simon-RS » 31. jan 2008, 14:29

At tabe..

Brugeravatar
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR???
2. div
2. div
Indlæg: 199
Tilmeldt: 8. jan 2008, 17:47
Geografisk sted: Himlen...

Indlæg af FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? » 2. feb 2008, 12:11

J Nørgaard L skrev:
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:
Vorring skrev:
J Nørgaard L skrev:
FAR?!_ER_DU_MIN_MOAR??? skrev:Top 10 af ting der virkelige pisse mig af...

1. Ordet "Sportsdans" (dans er IKKE en sport)
2. Jordbær (Fy, for helvede!!)
3. Brugeren af Ungdomshuset eller BZ´er i daglig tale..
4. Mennesker fra nordjylland der holder med FCK, Brøndby, OB osv.
5. Taxichaffører i nattelivet..[/b]6. Sætningen "Slog du dig?" (Bliver altid brugt, når folk kan se, at man slog sig af helvedes til)
7. Tømmermænd..
8. Folk der ikke drikker deres øl helt op, men starter på en ny..
9. Vinteren..
10. Pigenavnet Tanja.. (Seriøst, det er da for klamt!)


Åhhh.. Det var dejligt, at komme af med noget vrede sådan en grå tirsdag..


Jeg vil gerne sige tak... og så lige sige... taxikunder i weekendennætterne pisser mig enormt af ind imellem! :'(


Syntes ikke man skal brokke sig over taxachaufører, de bruger deres weekender/helligdage på at køre døddrukne personer der ikke ved hvad de laver, og er trælse at høre på hjem, til en ikke speciel god løn


Til gengæld køre de som dø og helvede igennem byerne.. Så Jeg hader dem uanset hvor mange gange de har kørt mig hjem..


Så pisser du mig generelt af... du vil gerne køres hjem og risikere livet? DO'H!!!!!


Det ville da også være underligt, hvis jeg aldrig havde kørt med en taxi hjem fra byen.. Jeg ville jo heller ikke kunne udtale mig om det, hvis jeg aldrig havde kørt med en taxi.. Så DO`H selv..
Aalborg BK Semper Fideus...

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 2. feb 2008, 16:15

Det pisser mig af at Super Bowl vises på 3+

Deres latterlige kommentatorer kan simpelthen ødelægge den bedste kamp.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 2. feb 2008, 20:07

Worminator skrev:Det pisser mig af at Super Bowl vises på 3+

Deres latterlige kommentatorer kan simpelthen ødelægge den bedste kamp.
Nu er jeg en novice indenfor amerikansk fodbold, så hvis jeg ikke fatter en meter om hvad der er jeg snakker om, så sig endelig til. :)

Nu har jeg flere gange forsøgt mig at følge med i NFL kampe, og er efterhånden begyndt at få smag for det. Da jeg som sagt er en rookie i forhold til forståelsen af sporten, kunne jeg godt tænke mig at høre...hvad i hele hule h#¤"#de tv2zulu/sports kommentatorer har, som tv3+ ikke har?

For mig at se var Elming Bros. og co.'s dækning af NFL i uhyggelig grad præget af at det var journalister der med al vold og magt prøvede at lefle og imponere danske tv-seere, bla. med shows, ligegyldige anekdoter, poppede konkurrencer om hvem der lavede de bedst pies osv. På tv3+ handler det kun om én ting. Der er grundige analyser af kampene i hver eneste pause, i stedet for den typiske danske indgangsvinkel, hvor man partout skal pakke det væsentlige ind i alt muligt ligegyldigt. Jeg vil gå så langt som til at sige, at den dækning tv3+ giver af NFL, er en de øvrige danske sportsmedier burde tage ved lære af.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 2. feb 2008, 20:30

limey skrev:
Worminator skrev:Det pisser mig af at Super Bowl vises på 3+

Deres latterlige kommentatorer kan simpelthen ødelægge den bedste kamp.
Nu er jeg en novice indenfor amerikansk fodbold, så hvis jeg ikke fatter en meter om hvad der er jeg snakker om, så sig endelig til. :)

Nu har jeg flere gange forsøgt mig at følge med i NFL kampe, og er efterhånden begyndt at få smag for det. Da jeg som sagt er en rookie i forhold til forståelsen af sporten, kunne jeg godt tænke mig at høre...hvad i hele hule h#¤"#de tv2zulu/sports kommentatorer har, som tv3+ ikke har?

For mig at se var Elming Bros. og co.'s dækning af NFL i uhyggelig grad præget af at det var journalister der med al vold og magt prøvede at lefle og imponere danske tv-seere, bla. med shows, ligegyldige anekdoter, poppede konkurrencer om hvem der lavede de bedst pies osv. På tv3+ handler det kun om én ting. Der er grundige analyser af kampene i hver eneste pause, i stedet for den typiske danske indgangsvinkel, hvor man partout skal pakke det væsentlige ind i alt muligt ligegyldigt. Jeg vil gå så langt som til at sige, at den dækning tv3+ giver af NFL, er en de øvrige danske sportsmedier burde tage ved lære af.
Det største problem jeg har med 3+'s kommentatorer er at især Bubba eller hvad faen han nu bliver kaldt har et storartet talent for "stating the obvious" (beklager at jeg ikke lige kan finde et passende dansk udtryk). Det er selvfølgelig fint nok for folk som dig selv der ikke har fulgt med i sporten så længe, men det danske football-publikum er - især takket være Elming og Co. - ved at være forholdsvis rutineret og så er det irriterende at få alting skåret ud i pap.

Dernæst har de ikke noget der minder om kemi eller sammenspil på skærmen. Det generer mig ikke så meget at det ikke ser specielt meget ud til at de har det sjovt med det de laver, men det virker ikke engang som om de lytter til hinanden i deres analyser. Når den ene er færdig med at sige noget finder den anden en ny måde at sige nøjagtig det samme.

Til sidst irriterer det mig grænseløst at høre dem ytre en sætning i stil med "Se. Her puller de guarden så der bliver plads på ydersiden..." Det er ikke unormalt at bruge engelske udtryk for en bestemt position i en holdsport, men hvor svært er det at oversætte 'pull' til 'trække'?
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 2. feb 2008, 20:45

Worminator skrev: Det største problem jeg har med 3+'s kommentatorer er at især Bubba eller hvad faen han nu bliver kaldt har et storartet talent for "stating the obvious" (beklager at jeg ikke lige kan finde et passende dansk udtryk). Det er selvfølgelig fint nok for folk som dig selv der ikke har fulgt med i sporten så længe, men det danske football-publikum er - især takket være Elming og Co. - ved at være forholdsvis rutineret og så er det irriterende at få alting skåret ud i pap.

Dernæst har de ikke noget der minder om kemi eller sammenspil på skærmen. Det generer mig ikke så meget at det ikke ser specielt meget ud til at de har det sjovt med det de laver, men det virker ikke engang som om de lytter til hinanden i deres analyser. Når den ene er færdig med at sige noget finder den anden en ny måde at sige nøjagtig det samme.

Til sidst irriterer det mig grænseløst at høre dem ytre en sætning i stil med "Se. Her puller de guarden så der bliver plads på ydersiden..." Det er ikke unormalt at bruge engelske udtryk for en bestemt position i en holdsport, men hvor svært er det at oversætte 'pull' til 'trække'?
Fair nok, jeg vil ikke kloge mig for meget på noget jeg er nybegynder i. Alligevel synes jeg at jeg trods alt ved så meget om dækningen af sport, at jeg (qua mange års bitter erfaring) genkender når journalister prøver at snige facetter ind i sporten som ikke er der. Det værende sig langsomme gengivelser af sportbegivenheder man allerede har set, nu tilført underlægningsmúsik - eller andet crap som mest af alt har den funktion at den skal tillæge sporten en dramaturgi den ikke besidder i forvejen. Ligeledes synes jeg det er med Elming og co., som ganske vist har både et stort hjerte NFL (og samtidig også en stor viden), men vælger at præsentere det i en form der mest af alt ligner "vild med dans".

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Indlæg af Worminator » 2. feb 2008, 22:21

limey skrev:Fair nok, jeg vil ikke kloge mig for meget på noget jeg er nybegynder i. Alligevel synes jeg at jeg trods alt ved så meget om dækningen af sport, at jeg (qua mange års bitter erfaring) genkender når journalister prøver at snige facetter ind i sporten som ikke er der. Det værende sig langsomme gengivelser af sportbegivenheder man allerede har set, nu tilført underlægningsmúsik - eller andet crap som mest af alt har den funktion at den skal tillæge sporten en dramaturgi den ikke besidder i forvejen. Ligeledes synes jeg det er med Elming og co., som ganske vist har både et stort hjerte NFL (og samtidig også en stor viden), men vælger at præsentere det i en form der mest af alt ligner "vild med dans".
Du har måske nok ret i at der er vel meget show over den måde Zulu præsenterede NFL på men det tror jeg nu ikke man kan laste Elming for og de langsomme gengivelser med musik til er amerikanske produktioner. Ofte klip fra programmet Gameday. Desuden er jeg til enhver tid villig til at se igennem fingre med lidt klovnerier i studiet så længe det bliver opvejet af intelligent analyse af en art som ikke er åbenlys for enhver der har bare en smule forstand på sporten.

Dertil kommer at Elming og Bøjgaard ikke er nær så slemme til at snakke hinanden efter munden, plus at Elming heller ikke er sen til at give Bøjgaard en verbal lussing når han ind imellem begynder at vrøvle som det fjols han i bund og grund er og DET er jo fantastisk nok i sig selv. :thumbsup:
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Emerek
1. div
1. div
Indlæg: 397
Tilmeldt: 24. apr 2007, 22:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Emerek » 18. feb 2008, 16:22

Det pisser mig af, at Biocity Aalborg kun sender lorterøvfilm. Hvorfor går hverken Atonement eller There will be blood i Aalborg? Men vi skal se I am legend, Rambo (hvor meget suppe kan man koge på det pinlige lort) og andet ligegyldigt pis. Det er jo til grin.

213
Allstar
Allstar
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 25. jul 2005, 14:50
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 213 » 19. feb 2008, 19:26

Re-eksamener!!!!
Jeg elsker hele holdet og alle dets spillerer

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 7. mar 2008, 08:55

Folk der borer huller i vægge om morgenen!!!!!!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sille » 7. mar 2008, 10:10

Kenneth K skrev:Folk der borer huller i vægge om morgenen!!!!!!
Hvad er morgen?? du skriver dette indlæg en fredag kl. 9.55 det er vel et ok tidspunkt eller? ;)
- Sille

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 7. mar 2008, 11:53

Af folk kalder 'Greven' for Andy Jo.
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
Sven Tveskæg
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 10. okt 2005, 12:07
Geografisk sted: På vej til England for at opkræve Danegæld

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sven Tveskæg » 7. mar 2008, 12:16

At tv-stationerne virkelig tror at man gider se getafe bare fordi de har danske trænere! Der var så mange gode uefa cup opgør i går aftes, og så viser de benfica getafe?!?
Det bedste, vi nordjyder ved, er vin ad libitum og transferfrie spillere

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 7. mar 2008, 12:47

Sille skrev:
Kenneth K skrev:Folk der borer huller i vægge om morgenen!!!!!!
Hvad er morgen?? du skriver dette indlæg en fredag kl. 9.55 det er vel et ok tidspunkt eller? ;)
Faktisk skrev jeg det kl. 8.55. Når du engang læser det kan du også prøve at krydstjekke den tid der står oppe i hjørnet på debatsiden, og hvad klokken reelt er, og så passer det sikkert med at debatsiden er time foran.

Desuden startede det omtrent kl. 7.30. :@

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sip » 7. mar 2008, 13:05

Sven Tveskæg skrev:At tv-stationerne virkelig tror at man gider se getafe bare fordi de har danske trænere! Der var så mange gode uefa cup opgør i går aftes, og så viser de benfica getafe?!?
Befriende at se nogen skrive det, for det er jeg fandeme også træt af!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 634 » 7. mar 2008, 15:05

Kvinder som går i Bjørn Borg trusser.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Besvar