Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 9. jul 2008, 19:20

Elegia skrev:
Nakken skrev:Det pisser mig af, at gamle røvhuller altid skal brokke sig over programmet på Rosseren, fordi de ikke suger hårdt nok i køkkenrullebongen og dermed altid for bevæget sig op til Orange.

Som et gammelt Roskildeordsprog lyder: Sug og vær' ligeglad - Så er du altid glad
Jeg er også efterhånden ved at være noget nær ligeglad med musikken på Roskilde. Vi to er åbenbart bare vokset musikalsk fra hinanden. Jeg holder mig til 1990'er-rocken og så må Roskilde og de unge og smukke have deres verdensmusik, hiphop og dansegulve for sig selv.

Men det pisser mig til gengæld af, at det skulle anses for at være sejt at suge bong, når man i stedet kan patte guldbajer'.
Det pisser mig af, at jeg først for 2 år siden fik øjnene op for Skanderborg Festival!!! DÉR er god musik.... og den FEDESTE stemning - stå i Tequila baren kl. 3 om natten og lige tage et sidste shot inden man går mod lejren, hvor den står på 3 timers godnatøl - verdensklasse!!!
Ska' vi hak'?

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 9. jul 2008, 21:03

At pakke, når man skal flytte, pisser mig af. Og så pisser det mig også af, at der er så mange ting, der kan pisse mig af!!

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 9. jul 2008, 21:36

-Larsen skrev:At pakke, når man skal flytte, pisser mig af. Og så pisser det mig også af, at der er så mange ting, der kan pisse mig af!!
Det pisser mig af, at jeg ikke vidste at Larsen skulle flytte!

Hvor skal dy flytte hen min dreng?

Anders Borks Vej 3
9000
Aalborg


I en 3 til 6 måneders tid eller hvad?? ;-)

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 10. jul 2008, 10:38

Det pisser mig af, at JSJ tror, at jeg er sådan en skarnsunge.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 10. jul 2008, 11:34

Det pisser mig af, at jeg lige har slettet ligegyldige 'applications' på facebook... eller rettere - at jeg sagde ja til dem til at starte med!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 11. jul 2008, 20:11

SOMMERSBY
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. jul 2008, 20:26

Aldi!!! Det er fandeme slum!
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 13. jul 2008, 14:58

Det pisser mig af, at jeg her midt i juli sidder og vil afsted på skiferie og slet ikke kan vente med at komme afsted, på trods af, at der er 6 måneder til jeg skal afsted...
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 13. jul 2008, 18:08

Det pisser mig enormt af, at skulle møde på job, og så komme ned til en flad taxi!!!!!!!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 13. jul 2008, 18:44

Jooo... og så pisser det mig af, at JSJ og Vejern har tømmermænd efter i går... når nu jeg var på job... *GRRR*
Og det pisser mig af, at Kunji er glad...

Og så pisser det mig af, jeg er så fu**ing misundelig!!! ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. jul 2008, 21:42

Det pisser mig af at jeg har taget guld-dvd`en med på tur og min computer så ikke kan afspille den. Og jeg kommer først hjem lørdag morgen.... AAAAARRRRGGGHHHH!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 13. jul 2008, 22:01

Det pisser mig af at der er så lang tid til 1. kamp i superligaen!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 13. jul 2008, 22:36

Det pisser mig af at Football Manager siger "sæt den orginal disk i drevet" når jeg vil spille FM, det er fandme den orginale disk, der har intet problem været på den gamle pc jeg spillede det på. Men man forstår jo efterhånden hvorfor folk bruger brændte spil.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 13. jul 2008, 22:48

Det pisser mig af, at det ikke er normalt at æde måger... Hvad fanden er det lige der gør at alle andre pipfugle kan spises, men ikke måger, der ellers ser så lækker indbydende ud...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Jaco
Drenge
Drenge
Indlæg: 47
Tilmeldt: 25. apr 2008, 09:44

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jaco » 13. jul 2008, 23:05

Kenneth K skrev: Fx havde Placebo dengang ikke engang udgivet ét eneste album. Kashmir, Lamb, Moloko, Skunk Anansie og Sugar Ray havde kun udgivet ét. Björk, Cardigans, Deftones, Kent og Rage Against The Machine havde kun udgivet to. Og den liste er sikkert noget længere, men jeg har ikke lige gidet at tjekke flere release datoer.

Så mon ikke man tolv år kan sidde og kigge lige så måbende tilbage eller i hvert fald meget tæt på. Det tror jeg.
Jeg ved ikke hvad dit forhold til facts er, men jeg studstede lige kort over Bjørk, og checkede:
Diskografi

"Björk" (1977)

"Gling-Gló" (1990)

"Debut" (1993)

"Post" (1995)

"Telegram" (remixalbum) (1996)

"Homogenic" (1997)

"SelmaSongs: Music From The Motion Picture Soundtrack Dancer In The Dark" (2000)

"Vespertine" (2001)

"Medúlla" (2004)

"Music From Drawing Restraint 9" (soundtrack, 2005)

"Volta" (2007)
...og så var der jo Sugarcubes inden da!
--
Robert Piil
Tidligere kendt som Pastorius, men den profil er i udu.

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 14. jul 2008, 00:45

@ Jaco

Albummet "Björk" fra '77 blev kun udgivet på Island; derfor talte jeg ikke det med. Og "Telegram" blev først udgivet 14. januar '97; ergo var det ikke udkommet endnu, da Roskilde '96 løb af stablen.

Det giver......... 2 studiealbummer (som solokunstneren Björk), da hun optrådte på Roskilde '06. Så mit forhold til facts er skam fint nok. Din kilde lister til gengæld "Gling-Gló" som et solo Björk-album (hvis jeg forstår det ret), og det er til gengæld forkert, da hun lavede det sammen med en anden islænding.

Kilder:
http://en.wikipedia.org/wiki/Björk_disc ... iscography
http://www.cduniverse.com/search/xx/mus ... legram.htm

Nyggi

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Nyggi » 14. jul 2008, 05:28

Det pisser mig af, at brugerne af denne hjemmeside kan generere 80 siders non-stop brok. Og det pisser mig af, at det ikke ser ud til vi får den sidste angriber så holdet er helt komplet. Endelig pisser den uvidende og favoriserende københavnerpresse mig af.

Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 14. jul 2008, 11:02

Det pisser mig sygt af, at folk bliver ved med at ævle om "Tjøwenhavnerpressen".
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 14. jul 2008, 12:15

Metal'n Roll skrev:Det pisser mig af, at det ikke er normalt at æde måger... Hvad fanden er det lige der gør at alle andre pipfugle kan spises, men ikke måger, der ellers ser så lækker indbydende ud...
Måger lever hovedsagligt af fiskeaffald, eller bare affald generelt. Dyrets kost påvirker smagen af dets kød. Men du kan prøve at opdrætte en flok sølvmåger og så fodre dem op på økologisk majs. Det vil muligvis forbedre smagsoplevelsen en del.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dübelius » 14. jul 2008, 12:24

limey skrev:
Metal'n Roll skrev:Det pisser mig af, at det ikke er normalt at æde måger... Hvad fanden er det lige der gør at alle andre pipfugle kan spises, men ikke måger, der ellers ser så lækker indbydende ud...
Måger lever hovedsagligt af fiskeaffald, eller bare affald generelt. Dyrets kost påvirker smagen af dets kød. Men du kan prøve at opdrætte en flok sølvmåger og så fodre dem op på økologisk majs. Det vil muligvis forbedre smagsoplevelsen en del.
Sweet! Det vil sige, at jeg for tiden må smage som en kombination af deep pan-pizza og Harboe-pilsner.
GAIS, GAIS, Baby!

Besvar