Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 1. aug 2008, 19:27

MichaelLarsen skrev:
Dåse Allan@ skrev:
MrBangDK skrev:Det pisser mig af, at tagpap er så pisse hårdt at få af et tag...
Har du ingen arme?
.....eller penge til at betale en ordentlig håndværker ;)
Det pisser mig af, at folk er så pisse nævenyttige herinde!!! :@
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 2. aug 2008, 01:32

Folk der giver to kroner i drikkepenge og føler sig gavmilde pisser mig af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 2. aug 2008, 14:33

Worminator skrev:Folk der giver to kroner i drikkepenge og føler sig gavmilde pisser mig af.
Folk der forventer at få drikkepenge for det mindste, pisser mig af. Hvis man skal have drikkepenge, så skal man sgu også gøre noget for dem. Smile, komme når der mangler noget, istedet for man selv skal spørge hele tiden, o.lign.
Det er fandme ikke nok bare at anvise bord og tage mod bestilling, og så servere mad. Det kan min 5årige kusine fandme klare.
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 2. aug 2008, 14:38

Det pisser mig af, at jeg skal sidde bænket til suppe, steg og is bryllup, når AaB spiller bold.....men til jer andre, god kamp og hygge på Utopia :aabfan:
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 2. aug 2008, 16:12

JLB skrev:
Worminator skrev:Folk der giver to kroner i drikkepenge og føler sig gavmilde pisser mig af.
Folk der forventer at få drikkepenge for det mindste, pisser mig af. Hvis man skal have drikkepenge, så skal man sgu også gøre noget for dem. Smile, komme når der mangler noget, istedet for man selv skal spørge hele tiden, o.lign.
Det er fandme ikke nok bare at anvise bord og tage mod bestilling, og så servere mad. Det kan min 5årige kusine fandme klare.
Nu er det heller ikke fordi jeg sidder med hånden fremme når jeg sætter kunder af, men jeg vil hellere undvære drikkepenge end høre på en eller anden selvtilfreds stodder der skal betale 68 kroner, afleverer en hund og siger "Du tager bare 70" og ser ud som om han er overbevist om at han har reddet mig fra at gå sulten i seng.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. aug 2008, 19:54

Generelt pisser det mig af at der mange steder forventes at der betales drikkepenge. Jeg skal fandeme nok selv bestemme hvornår jeg synes der skal betales drikkepenge!!!

(Og det bliver bestemt ikke efter en køretur med Worminator! :) )
Janteloven eksisterer IKKE!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 2. aug 2008, 21:38

Køllen I Møllen skrev:Generelt pisser det mig af at der mange steder forventes at der betales drikkepenge. Jeg skal fandeme nok selv bestemme hvornår jeg synes der skal betales drikkepenge!!!

(Og det bliver bestemt ikke efter en køretur med Worminator! :) )
Det pisser mig mere af at man oplever steder pr. automatik skriver drikkepenge på regningen.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 3. aug 2008, 05:46

jydenfranord skrev:
Det pisser mig mere af at man oplever steder pr. automatik skriver drikkepenge på regningen.
Hvillet ikke er lovligt i DK???? Med mindre det er formuleret: "Drikkepenge indregnet i prisen" og ikke "Bøf 100,- vin 100,- + 10% drikkepenge = 220,-"
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 3. aug 2008, 12:38

Worminator skrev:Folk der giver to kroner i drikkepenge og føler sig gavmilde pisser mig af.
Det pisser mig af, når chauffører og tendere smiler sarkastisk over man runder et par kroner op til nærmeste tier/hund. Der er ikke drikkepenge! Jeg gider bare ikke slæbe rundt på flere småmønter end højst nødvendigt, siden mit fede hjerte er presset nok mht vægt i forvejen. Har jeg lyst til at give lidt skattefrit til personalet, skal der nok ryge lidt mere end en 2-3-5 kr. over disken.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 3. aug 2008, 18:34

Køllen I Møllen skrev:Generelt pisser det mig af at der mange steder forventes at der betales drikkepenge. Jeg skal fandeme nok selv bestemme hvornår jeg synes der skal betales drikkepenge!!!

(Og det bliver bestemt ikke efter en køretur med Worminator! :) )
Nej, det er også de færreste der giver drikkepenge efter at være blevet kørt i havnen med låste døre. :P
Bøgehøj skrev:Det pisser mig af, når chauffører og tendere smiler sarkastisk over man runder et par kroner op til nærmeste tier/hund. Der er ikke drikkepenge! Jeg gider bare ikke slæbe rundt på flere småmønter end højst nødvendigt, siden mit fede hjerte er presset nok mht vægt i forvejen. Har jeg lyst til at give lidt skattefrit til personalet, skal der nok ryge lidt mere end en 2-3-5 kr. over disken.
Igen: Det generer mig ikke at folk runder op for at slippe for småmønter - det generer mig at folk gør et nummer ud af det. Jeg har sågar været ude for folk der har hevet en ekstra tokrone op af lommen og sagt noget i stil med "Du skal også ha' lidt til kaffen." Hvor i helvede kan man få en kop kaffe for to kroner???
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 3. aug 2008, 19:39

Worminator skrev: Jeg har sågar været ude for folk der har hevet en ekstra tokrone op af lommen og sagt noget i stil med "Du skal også ha' lidt til kaffen." Hvor i helvede kan man få en kop kaffe for to kroner???
Ja... lidt til kaffen... nøgleord, Worminator, nøgleord! Det var ikke til en kop kaffe men lidt til... ;) Hvilket så også pisser mig af - jeg vil sgu hellere ha' til hele koppen! :cool:
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 3. aug 2008, 20:43

Narrefisser pisser mig af... Helt vildt. Lad for fanden være med at spille op en hel aften/nat, og når det så kommer til stykket, så gider I ikke alligevel... :@
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 3. aug 2008, 20:48

JLB skrev:Narrefisser pisser mig af... Helt vildt. Lad for fanden være med at spille op en hel aften/nat, og når det så kommer til stykket, så gider I ikke alligevel... :@
Folk der falder for narrefisser og betaler sprut hele aftene pisser mig af! ;) :innocent:
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 3. aug 2008, 22:19

John Deacon skrev:
JLB skrev:Narrefisser pisser mig af... Helt vildt. Lad for fanden være med at spille op en hel aften/nat, og når det så kommer til stykket, så gider I ikke alligevel... :@
Folk der falder for narrefisser og betaler sprut hele aftene pisser mig af! ;) :innocent:
Det er sgu ikke fordi det er noget jeg bruger mange penge på, en drink eller to... Men at spille op en hel aften, og love det ene og det andet, og så bare skride alene hjem. Skulle have tatoveret "NITTE" i panden så andre bliver advaret
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 5. aug 2008, 10:44

Det pisser mig virkelig af, at selv rutinerede debatører til stadighed skriver AaB i stedet for det korrekte, og ikke mindst æstetisk smukke, AaB...

Så lær det dog!!!! :@
Ska' vi hak'?

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 5. aug 2008, 14:41

JLB skrev:
John Deacon skrev:
JLB skrev:Narrefisser pisser mig af... Helt vildt. Lad for fanden være med at spille op en hel aften/nat, og når det så kommer til stykket, så gider I ikke alligevel... :@
Folk der falder for narrefisser og betaler sprut hele aftene pisser mig af! ;) :innocent:
Det er sgu ikke fordi det er noget jeg bruger mange penge på, en drink eller to... Men at spille op en hel aften, og love det ene og det andet, og så bare skride alene hjem. Skulle have tatoveret "NITTE" i panden så andre bliver advaret
Hun havde garanteret et røvgevir tatoveret, hvilket er nøjagtigt det samme...
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dübelius » 5. aug 2008, 14:44

Bøgehøj skrev:Hun havde garanteret et røvgevir tatoveret, hvilket er nøjagtigt det samme...
Apropos... Her er lidt supplerende information samt et flot eksempel på et røvgevir/Amagerstempel:

http://da.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6ndetatovering
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 5. aug 2008, 14:50

Dübelius skrev:
Bøgehøj skrev:Hun havde garanteret et røvgevir tatoveret, hvilket er nøjagtigt det samme...
Apropos... Her er lidt supplerende information samt et flot eksempel på et røvgevir/Amagerstempel:

http://da.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6ndetatovering
Det er skide grimt. Det kan godt pisse mig lidt af, at piger på den måde degraderer deres egen lækkerhedsværdi.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 5. aug 2008, 16:45

limey skrev:
Dübelius skrev:
Bøgehøj skrev:Hun havde garanteret et røvgevir tatoveret, hvilket er nøjagtigt det samme...
Apropos... Her er lidt supplerende information samt et flot eksempel på et røvgevir/Amagerstempel:

http://da.wikipedia.org/wiki/L%C3%A6ndetatovering
Det er skide grimt. Det kan godt pisse mig lidt af, at piger på den måde degraderer deres egen lækkerhedsværdi.
Og tænk desuden over at vi om 40-50 år har 80-årige damer rendende rundt med falmede tatoveringer... det pisser mig af.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dübelius » 5. aug 2008, 16:59

Worminator skrev:Og tænk desuden over at vi om 40-50 år har 80-årige damer rendende rundt med falmede tatoveringer... det pisser mig af.
Og en lige så gammel Morten Skoubo.

Dét må næsten pisse ham af til den tid.
GAIS, GAIS, Baby!

Besvar