Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
snapper
2. div
2. div
Indlæg: 112
Tilmeldt: 9. jun 2008, 16:51
Geografisk sted: Kbh N

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af snapper » 18. aug 2008, 12:14

Lindvang skrev:Jeg lugter også noget grimt, men det er primært mine armhuler...

I øvrigt pisser det mig også af, at jeg ikke kan komme til Lars Lilholt i aften!
Det pisser mig af, at der overhovedet er nogen i hele verden, der går til Lilholt-koncert :P
Klubben består - tosserne forgår

»Min irritation over spillerne er grænseløs. Det er deres præstation, som gør, at vi taber. Det er hverken træneren, direktøren eller en manglende angribers skyld.«
Lynge Jakobsen, efter 1-2 i Hobro

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 18. aug 2008, 13:42

snapper skrev:
Lindvang skrev:Jeg lugter også noget grimt, men det er primært mine armhuler...

I øvrigt pisser det mig også af, at jeg ikke kan komme til Lars Lilholt i aften!
Det pisser mig af, at der overhovedet er nogen i hele verden, der går til Lilholt-koncert :P
Det pisser mig også af, hvis man er under 55 og gør det. Eller såmænd bare hører det!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 18. aug 2008, 13:57

Lindvang skrev:
Det pisser mig også af, hvis man er under 55 og gør det. Eller såmænd bare hører det!
Det pisser mig af, at du endnu ikke har startet en "Jeg hader ALT der har med Lars Lilholt at gøre"-gruppe på Facebook.. Du må være mand for det!!!

Skulle du gøre det, så vil jeg være æresmedlem!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 18. aug 2008, 14:07

Det pisser mig af at håndbold herrene ikke kan udnytte powerplay .. Det pisser mig samtidig af at jeg ser håndbold!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 18. aug 2008, 14:44

MrBangDK skrev:
Lindvang skrev:
Det pisser mig også af, hvis man er under 55 og gør det. Eller såmænd bare hører det!
Det pisser mig af, at du endnu ikke har startet en "Jeg hader ALT der har med Lars Lilholt at gøre"-gruppe på Facebook.. Du må være mand for det!!!

Skulle du gøre det, så vil jeg være æresmedlem!!
Man må ikke hade på Facebook. Det er et kærlighedens sted! Se bare mig og min velgørenhed;-)

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 18. aug 2008, 17:57

Det pisser mig af, at der kun er en friends-liste på Facebook.
Der er fandme mange personer jeg gerne vil placere på en hade-liste
Hvem der bare var irsk

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alfons Aalborg » 18. aug 2008, 19:53

Jeg hader ordet "hader"!!!! Og det pisser mig således af, at jeg endnu engang lige har anvendt ordet (i mangel på danske synonymer...)

Jeg plejede at have sådan et pænt sprog.... :'(
Billede

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 19. aug 2008, 10:18

Så kan du sige at du foragter ordet "hader" :thumbsup:
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. aug 2008, 10:29

Det pisser mig af at den lamme nordjyske mentalitet endnu engang skinner igennem på siden - at der udelukkende bliver oprettet negative indlæg!

For fanden da! Vi står overfor den vigtigste kamp i dette årtusinde. Slap nu af!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 19. aug 2008, 11:41

Gerrard skrev:Det pisser mig af at den lamme nordjyske mentalitet endnu engang skinner igennem på siden - at der udelukkende bliver oprettet negative indlæg!

For fanden da! Vi står overfor den vigtigste kamp i dette årtusinde. Slap nu af!
Jeg hader folk der ikke vil tillade, at man er negativ! Lad os nu bare være bitre og hade livet/AaB.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. aug 2008, 13:16

-Larsen skrev:
Gerrard skrev:Det pisser mig af at den lamme nordjyske mentalitet endnu engang skinner igennem på siden - at der udelukkende bliver oprettet negative indlæg!

For fanden da! Vi står overfor den vigtigste kamp i dette årtusinde. Slap nu af!
Jeg hader folk der ikke vil tillade, at man er negativ! Lad os nu bare være bitre og hade livet/AaB.
Det ikke bare pisser dig af - du ligefrem hader. Hold da op!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 19. aug 2008, 13:50

Mulighed for at starte en ny tråd, hehe. Det jeg skrev skal tages med et gran salt, jeg er bare ikke typen der bruger smileys, da de pisser mig af, så ironien skinner måske ikke så tydeligt igennem.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. aug 2008, 15:14

-Larsen skrev:Mulighed for at starte en ny tråd, hehe. Det jeg skrev skal tages med et gran salt, jeg er bare ikke typen der bruger smileys, da de pisser mig af, så ironien skinner måske ikke så tydeligt igennem.
Fair nok - og jo, gu skal der være plads til at være skuffet. Det er sgu ikke fordi jeg personligt er oppe og flyve over vores sæsonstart, men man er bare nødt til at se tingene i lidt større perspektiv. Den kamp vi har om godt en uge er så pisse åndssvagt vigtig og kan give os så vanvittigt store muligheder økonomisk såvel som "brand" mæssigt. Derfor kan jeg godt leve med at vi har smidt nogle dumme points i ligaen.

Der bliver startet tråde i et væk om hvor pisse vage spillerne er, hvor tynd truppen er, hvor lam en indkøbspolitik vi har, hvor amatøragtig vores træner er osv, osv. Det pisser mig i den grad af at folk ikke lige kan stoppe op og tælle til bare 6!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 19. aug 2008, 15:22

Gerrard skrev:
-Larsen skrev:Mulighed for at starte en ny tråd, hehe. Det jeg skrev skal tages med et gran salt, jeg er bare ikke typen der bruger smileys, da de pisser mig af, så ironien skinner måske ikke så tydeligt igennem.
Fair nok - og jo, gu skal der være plads til at være skuffet. Det er sgu ikke fordi jeg personligt er oppe og flyve over vores sæsonstart, men man er bare nødt til at se tingene i lidt større perspektiv. Den kamp vi har om godt en uge er så pisse åndssvagt vigtig og kan give os så vanvittigt store muligheder økonomisk såvel som "brand" mæssigt. Derfor kan jeg godt leve med at vi har smidt nogle dumme points i ligaen.

Der bliver startet tråde i et væk om hvor pisse vage spillerne er, hvor tynd truppen er, hvor lam en indkøbspolitik vi har, hvor amatøragtig vores træner er osv, osv. Det pisser mig i den grad af at folk ikke lige kan stoppe op og tælle til bare 6!
Der er jeg helt enig, en chl-gruppeplads vil overskygge samtlige dårlige resultater i denne sæson. Dog har jeg på det senete, forbeholdt mig retten til at være pessimist, da man sjældent bliver skuffet.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 19. aug 2008, 15:59

-Larsen skrev:
Gerrard skrev:
-Larsen skrev:Mulighed for at starte en ny tråd, hehe. Det jeg skrev skal tages med et gran salt, jeg er bare ikke typen der bruger smileys, da de pisser mig af, så ironien skinner måske ikke så tydeligt igennem.
Fair nok - og jo, gu skal der være plads til at være skuffet. Det er sgu ikke fordi jeg personligt er oppe og flyve over vores sæsonstart, men man er bare nødt til at se tingene i lidt større perspektiv. Den kamp vi har om godt en uge er så pisse åndssvagt vigtig og kan give os så vanvittigt store muligheder økonomisk såvel som "brand" mæssigt. Derfor kan jeg godt leve med at vi har smidt nogle dumme points i ligaen.

Der bliver startet tråde i et væk om hvor pisse vage spillerne er, hvor tynd truppen er, hvor lam en indkøbspolitik vi har, hvor amatøragtig vores træner er osv, osv. Det pisser mig i den grad af at folk ikke lige kan stoppe op og tælle til bare 6!
Der er jeg helt enig, en chl-gruppeplads vil overskygge samtlige dårlige resultater i denne sæson. Dog har jeg på det senete, forbeholdt mig retten til at være pessimist, da man sjældent bliver skuffet.
Hehe, ja, det er en livsfilosofi som gør du sjældent bliver skuffet, men heller ikke særligt opmuntrende :-)
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 19. aug 2008, 18:22

Gerrard skrev:Det pisser mig af at den lamme nordjyske mentalitet endnu engang skinner igennem på siden - at der udelukkende bliver oprettet negative indlæg!

For fanden da! Vi står overfor den vigtigste kamp i dette årtusinde. Slap nu af!
Kan du selv se det, der kan pisse mig af i dét indlæg? Du er negativ pga af andre er det og er dermed ikke et hak bedre selv ;)
Gerrard skrev::-)
Det pisser mig af, at folk kan finde på at bruge en glad smiley i "Det pisser mig af"-tråden!!!

(Hvis jeg på et tidspunkt selv har brugt en sådan i denne tråd, pisser jeg også mig selv af...)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 19. aug 2008, 22:10

Det pisser mig af, at dressur-ryttere altid sveder helt vildt som om de lige har løbet en marathon, når de kommer ned fra hesten... De har jo bare siddet bumstille!
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

RødeRomario
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 31. jul 2006, 19:14

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RødeRomario » 21. aug 2008, 05:16

Metal'n Roll skrev:Det pisser mig af, at dressur-ryttere altid sveder helt vildt som om de lige har løbet en marathon, når de kommer ned fra hesten... De har jo bare siddet bumstille!
er det kvindelige ryttere? så kan jeg godt fortælle dig hvorfor!! :thumbsup:

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 21. aug 2008, 08:53

RødeRomario skrev:
Metal'n Roll skrev:Det pisser mig af, at dressur-ryttere altid sveder helt vildt som om de lige har løbet en marathon, når de kommer ned fra hesten... De har jo bare siddet bumstille!
er det kvindelige ryttere? så kan jeg godt fortælle dig hvorfor!! :thumbsup:
Det er sgu både mænd og kvinder, men'eeeeh... De mænd, der ridder dressur, der... *host host*... Tror godt din teori holder alligevel... :)
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 21. aug 2008, 09:16

ROMERLYS........ifb. med fodbold !!

Efter 25 år på diverse stadions, har jeg stadig ikke set et eneste.
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Besvar