Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 4. nov 2008, 10:26

MichaelLarsen skrev:Det pisser sg. også mig af, troede jeg var røget ind i The Matrix :) Jeg kan se, at min tid er indstillet til [UTC+1] Centraleuropa & Vestafrika (Danmark mm...) og lige umiddelbart vil jeg mene, at det er her(i Danmark) at jeg befinder mig :S, men jeg ændrer den så til England :thumbsup:
Brugerkontrolpanel -> Boardindstillinger -> Sommertid/DST er slået til: (JA/NEJ) <-- Nej
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 6. nov 2008, 12:24

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1080550.ece

Se det pisser mig sgu af. En dusk skal være barberet

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 6. nov 2008, 12:53

Alando skrev:http://ekstrabladet.dk/nationen/article1080550.ece

Se det pisser mig sgu af. En dusk skal være barberet
Det pisser mig af at københavnerjournalister skriver Aalborg med bolleå!!
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 6. nov 2008, 14:43

Det pisser mig af at jeg IGEN har glemt at slukke for DVD-maskinen efter at have indstillet optageren og derfor ikke fik optaget kampen i går. Var heldigvis selv på stadion, men den slags minder vil man gerne bevare.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

brian32
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 1. dec 2007, 12:49

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af brian32 » 6. nov 2008, 15:50

Det er SÅ møgirriterende, at Brian Laudrup IKKE kan lave en sætning uden at "..det da klart..." indgår.

Få dit ordforråd opgraderet mand!!!!!! :@

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 8. nov 2008, 14:32

Det pisser mig af at høre en fodboldkommentator på kanal5 proklamere, at de skam også har HÅNDBOLD på programmet. JAMEN fuck, det skal I da være stolte af. Og sådan fik jeg min lørdag med bold og tømmermænd splittet af.

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 10. nov 2008, 10:12

Det pisser mig usandsynligt meget af at Billetlugens lortesystem ALDRIG virker, så snart de skal formidle billetter til arrangementer på mere end tre personer. Må hele møgfirmaet gå på røven!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 10. nov 2008, 10:55

Det pisser mig af at jeg ikke har vand i hanerne idag!!! Hvad satan sker der for det?

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div
Indlæg: 241
Tilmeldt: 17. feb 2008, 15:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SUVestergaard » 10. nov 2008, 11:05

Alando skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har vand i hanerne idag!!! Hvad satan sker der for det?
Du drak vel det hele igår for at få styr på dine tømmermænd ;)

Iøvrigt pisser det mig af at der var så meget politi til kampen igår og masser af kontrolløre, men alligevel lader en Bif`er give mig et par punches og bare se på det :@

HVORFOR, ER ALLE. FRA BRØNDBY, PÅ BISTAND!

sandheden må gøre ondt på visse folk
Tidligere kendt som Rolla

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 10. nov 2008, 11:45

SUVestergaard skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har vand i hanerne idag!!! Hvad satan sker der for det?
Du drak vel det hele igår for at få styr på dine tømmermænd ;)

Iøvrigt pisser det mig af at der var så meget politi til kampen igår og masser af kontrolløre, men alligevel lader en Bif`er give mig et par punches og bare se på det :@

HVORFOR, ER ALLE. FRA BRØNDBY, PÅ BISTAND!

sandheden må gøre ondt på visse folk
Den stod faktisk på cola det meste af dagen...

Hva satan, har du fået tæsk?

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Quentin T » 10. nov 2008, 13:31

SUVestergaard skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har vand i hanerne idag!!! Hvad satan sker der for det?
Du drak vel det hele igår for at få styr på dine tømmermænd ;)

Iøvrigt pisser det mig af at der var så meget politi til kampen igår og masser af kontrolløre, men alligevel lader en Bif`er give mig et par punches og bare se på det :@

HVORFOR, ER ALLE. FRA BRØNDBY, PÅ BISTAND!

sandheden må gøre ondt på visse folk
Hvis det var få minutter efter kampen på Kastevej, vil jeg gerne skrive under på, at det var 100 % bistand- og narkostil fra Brøndbys side. Slå løs og kaste med diverse ting på en vej fyldt med almindelige tilskuere, herunder børn, tyder på for meget lim i næsen.
Savner Strandli!

Brugeravatar
SUVestergaard
2. div
2. div
Indlæg: 241
Tilmeldt: 17. feb 2008, 15:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SUVestergaard » 10. nov 2008, 13:54

Quentin T skrev:
SUVestergaard skrev:
Alando skrev:Det pisser mig af at jeg ikke har vand i hanerne idag!!! Hvad satan sker der for det?
Du drak vel det hele igår for at få styr på dine tømmermænd ;)

Iøvrigt pisser det mig af at der var så meget politi til kampen igår og masser af kontrolløre, men alligevel lader en Bif`er give mig et par punches og bare se på det :@

HVORFOR, ER ALLE. FRA BRØNDBY, PÅ BISTAND!

sandheden må gøre ondt på visse folk
Hvis det var få minutter efter kampen på Kastevej, vil jeg gerne skrive under på, at det var 100 % bistand- og narkostil fra Brøndbys side. Slå løs og kaste med diverse ting på en vej fyldt med almindelige tilskuere, herunder børn, tyder på for meget lim i næsen.
lige præcis. fik en tre slag på hovedet og gik så videre, skete heldigvis ingenting, men havde jeg slået igen, havde det nok udviklet sig til noget værre noget. manglede sgu lige en cykel der ;)
Tidligere kendt som Rolla

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 10. nov 2008, 14:19

SUVestergaard skrev: manglede sgu lige en cykel der ;)
For god ordens skyld: Til selvforsvar ved kast - ikke til at stikke af på!

Det pisser mig af, Rolla ikke har en cykel at trække med i sådan en situation! :@
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 10. nov 2008, 20:05

Ånsvage konkurrencer, hvor svaret er givet på forhånd, pisser mig af !!! Som f.eks. den konkurrence der er på AaBsport... Vind 2 billetter til AaB - Celtic - Hvem er den officielle øl-sponsor for Champions League? Mail dit svar til heineken@AaB-as.dk... Hmmmmm tror sq jeg gætter på en Pokal Pilsner.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Bøgehøj
Superliga
Superliga
Indlæg: 551
Tilmeldt: 23. okt 2006, 13:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bøgehøj » 11. nov 2008, 10:23

Det pisser mig af, at sponsorer/firmaer åbenbart har fundet et hul i markedsføringsloven.

At tage et gebyr for at deltage i en "konkurrence", der mest af alt er et lotteri er sgu dårlig stil. En konkurrence defineres vel ved en begivenhed, hvor en gruppe kappes om at være bedst (hurtigst, dygtigst, mest præcis), mens man ved et lotteri køber et lod, hvor den samlede pengesum (evt. beskåret) udgør præmien/præmiens værdi (en telefon/bil/rejse).

Selv "kampens spiller"-"konkurrencen" er et tillempet lotteri. Jeg er 100% på, at de penge AaB/Energi Nord får ind i sms-gebyrer så rigeligt dækker udgifterne til de udloddede præmier. Yderligere trækkes der tilsyneladende lod mellem de "rigtige" svar. Det er ikke en konkurrence i mine øjne.
"Total paranoia is just total awareness"
Charles Manson

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 11. nov 2008, 19:41

Vejr det pisser mig af, det fucking regnvejr...
Endvidere pisser det mig af, at nogle åbenbart synes det er smart at få lavet nyt tag i november måned. Det er jo umuligt at komme frem af i det her vejr. Og de ville ikke lige have lavet det i sommers, for de ville være træt af at have stillads i haven om sommeren når de skulle bruge haven. FFS, det havde taget halvanden uge i sommers, nu ender det op med at tage 3-4uger fordi vi ikke kan arbejde.

Og hvor fanden er -Larsen henne? Mangler mit daglige negative indput fra din side, hvilket også pisser mig af.
Hvem der bare var irsk

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 12. nov 2008, 11:40

Det pisser mig af, at jeg har 6 kr. ind til på fredag og at jeg muligvis har øjenbetændelse og derfor skal til lægen.

Lorte verden!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 12. nov 2008, 11:41

Det pisser mig af hvis vi ikke bliver over 100 AaB fans iaften i Farum.

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 802
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Steve-Dave » 12. nov 2008, 11:46

-Larsen skrev:Det pisser mig af, at jeg har 6 kr. ind til på fredag og at jeg muligvis har øjenbetændelse og derfor skal til lægen.

Lorte verden!
Måske kan du stjæle noget letomsætteligt medicin hos lægen, så du kan få lidt mere at rutte med, inden det bliver fredag?

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 12. nov 2008, 11:58

Steve-Dave skrev:
-Larsen skrev:Det pisser mig af, at jeg har 6 kr. ind til på fredag og at jeg muligvis har øjenbetændelse og derfor skal til lægen.

Lorte verden!
Måske kan du stjæle noget letomsætteligt medicin hos lægen, så du kan få lidt mere at rutte med, inden det bliver fredag?
Haha, det kalder jeg fandeme at udnytte ens omgivelser og vende den givne lorte situation til noget positivt.

Nogen der evt. mangler noget smertestillende?

EDIT: Reklamen for Il Divo pisser mig af, hele lejligheden runger, når han fyrer "Amazing Grace" af. HOLD NU KÆFT!

Besvar