Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 13. jun 2009, 13:35

Det pisser mig af at Alibi(diskotek) i Odense tager 70 kr i Garderobe/entré, derefter viser det sig at det er helt mennesketomt
Desuden pisser mig det af at deres mindste fadbamse kostede 30 kr :@

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 13. jun 2009, 14:36

Det pisser mig af, at nogen hankønsvæsner køber en lille fadøl!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 13. jun 2009, 17:45

Lindvang skrev:Det pisser mig af, at nogen hankønsvæsner køber en lille fadøl!
:thumbsup: Til Lindvang :thumbsdown: til små fad! DE pisser mig af!
Det burde være en grundlovssikret ret, at fadøl minimum blev serveret i 0,5L glas!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 13. jun 2009, 23:01

John Deacon skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at nogen hankønsvæsner køber en lille fadøl!
:thumbsup: Til Lindvang :thumbsdown: til små fad! DE pisser mig af!
Det burde være en grundlovssikret ret, at fadøl minimum blev serveret i 0,5L glas!
I UK er der faktisk deciderede lovbestemmelser om hvor meget øl der skal være i glasset. Hvis bartenderen eksempelvis ikke har fyldt glasset op, må man som kunde gerne beordre ham til at gøre det - med lovgivningen i ryggen.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 14. jun 2009, 13:44

limey skrev:I UK er der faktisk deciderede lovbestemmelser om hvor meget øl der skal være i glasset. Hvis bartenderen eksempelvis ikke har fyldt glasset op, må man som kunde gerne beordre ham til at gøre det - med lovgivningen i ryggen.
Joooh. Men man kan vel fremdeles købe en "lille" fad i UK også? Det er dét, jeg synes er svineri. Det burde ikke være lovligt at sælge en 0,33L fadøl! Det er for tøset! Og er det der pisser mig af ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af 9000guldglans » 14. jun 2009, 13:55

Det pisser mig af når folk påstår at Allan K Jepsen er en god fodboldspiller. Manden er talentløs og disse mennesker har åbenbart ikke set mig spille

Anesen
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 4. dec 2008, 21:15

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Anesen » 14. jun 2009, 14:01

OG SÅDAN ER DET BARE!!! :@

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 14. jun 2009, 14:50

9000guldglans skrev:Det pisser mig af når folk påstår at Allan K Jepsen er en god fodboldspiller. Manden er talentløs og disse mennesker har åbenbart ikke set mig spille
Kongen er det dig? Omend jeg synes manden tit havde en lidt fesen attitude i kampene kan det ikke benægtes, at han er en af bedste backer vi har haft i nyere tid.

Små fadøl pisser også mig af, men det pisser mig mere af, at man ikke kan købe øl ad libitum i gaden når nu de alligevel fortynder det.

markaab
Superliga
Superliga
Indlæg: 723
Tilmeldt: 28. jan 2006, 22:14
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af markaab » 14. jun 2009, 16:21

-Larsen skrev:
Quentin T skrev:Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Så kan man passende tilføje det pisser mig af, at folk kontant piver og er syge. Enten har alle sgu "stress" eller også er de lidt småforkølet. Enig med QT, skriv kun når I rent faktisk fejler noget!

EDIT!!: Det pisser mig samtidig af, at folk opdaterer deres status med eksamen, hvor langt de er, hvor meget de hader det, kloge ord og sætninger de lige har læst, men alligevel fatter hat af osv.. GÅ VÆK!

Og så pisser Morten Resen mig stadig utrolig meget af!
Og værre bliver det når folk i deres status skriver ting som: "Har lige lavet dej til 40 boller, har lige vandet blomster eller har lige givet hunden loppekur" Hvad fanden sker der!
100 % respekt for Allan Kuhn!

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 14. jun 2009, 16:34

...

Brugeravatar
Dübelius
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 6. apr 2006, 01:25
Geografisk sted: Syd for Sydafrika

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dübelius » 14. jun 2009, 16:48

markaab skrev:
-Larsen skrev:
Quentin T skrev:Finder det lettere belastende, at man ikke kan logge på facebook uden at skal læse om folks sygedomme og skavanker. Det er toatlt ligegyldigt om du er forkølet på 3. dag eller at du har ondt i en tå efter badminton. Det bliver først interssant, når du mister dit venstre underben i en landmineulykke eller brækker skulderen i et sexorgie.
Så kan man passende tilføje det pisser mig af, at folk kontant piver og er syge. Enten har alle sgu "stress" eller også er de lidt småforkølet. Enig med QT, skriv kun når I rent faktisk fejler noget!

EDIT!!: Det pisser mig samtidig af, at folk opdaterer deres status med eksamen, hvor langt de er, hvor meget de hader det, kloge ord og sætninger de lige har læst, men alligevel fatter hat af osv.. GÅ VÆK!

Og så pisser Morten Resen mig stadig utrolig meget af!
Og værre bliver det når folk i deres status skriver ting som: "Har lige lavet dej til 40 boller, har lige vandet blomster eller har lige givet hunden loppekur" Hvad fanden sker der!
Det er også lidt sjovt/tragisk/sindsoprivende, når en eller anden dum trunte i sin statusopdatering kommer med et udbrud à la: "PIZZ!!!", "Helvedez ozz!!!" og "Satanz!!!".

Til denne status spørger én eller flere af hendes lige så dumme trunteveninder: "Nej, hvad er der i vejen, zødde?", hvortil den tydeligvis uheldige trunte svarer: "Kan vi ikke snakke om det senere, zødde? Jeg gider ikke at snakke om det over Facebook. Møzz!".
GAIS, GAIS, Baby!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 14. jun 2009, 18:27

John Deacon skrev:
Lindvang skrev:Det pisser mig af, at nogen hankønsvæsner køber en lille fadøl!
:thumbsup: Til Lindvang :thumbsdown: til små fad! DE pisser mig af!
Det burde være en grundlovssikret ret, at fadøl minimum blev serveret i 0,5L glas!
Så ville I slet ikke høre hvad en stor fadøl kostede det sted...det pisser mig endnu mere af :thumbsdown:

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 14. jun 2009, 18:53

Der er flere ting som pisser mig af.

Philips reklamerne med "et Philips naturligvis", de er jo bare elendige, der er ingen kilde på hvem der har undersøgt at det naturligvis er et philips produkt.

Mit tastatur pisser mig af, min mellemrumstast virker kun delvist.

At læse på facebook om kvinder der er gravide og nu skal indrette børneværelse og man skal se billeder af deres gravide maver. Det pisser mig endnu mere af at man skal synes det er så fantastisk de er gravide, for "uhhh der vokser et liv frem i min mave". Hvis jeg ligger et billede ind af mine ældere dele og skriver "den lever sit helt eget liv, og den kan skabe liv. Så nu vil jeg lave et helt særligt værelse til den" så er jeg et perverst svin.

Ligestilling pisser mig af, det er helt fint med ligestilling, lige løn for lige arbejde det er kun rimeligt. Men næh nej, kvinderne vil have ligestilling, men de kan jo sandelig da løfte en ti kilo kul,for de er jo bare en lille svag kvinde. Det et helt iorden at en kvinde skriver "jeg skal bruge en mand til at ordne bilen" Men hvis jeg skriver "jeg skal bruge en kvinde til at lave mad" så er jeg et svin.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 14. jun 2009, 21:36

jydenfranord skrev: Ligestilling pisser mig af, det er helt fint med ligestilling, lige løn for lige arbejde det er kun rimeligt. Men næh nej, kvinderne vil have ligestilling, men de kan jo sandelig da løfte en ti kilo kul,for de er jo bare en lille svag kvinde. Det et helt iorden at en kvinde skriver "jeg skal bruge en mand til at ordne bilen" Men hvis jeg skriver "jeg skal bruge en kvinde til at lave mad" så er jeg et svin.
AMEN!
Når kællinger vil have ligestilling mener de i virkeligheden at de vil have særbehandling. Man brækker sig...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 14. jun 2009, 21:41

jydenfranord skrev:Der er flere ting som pisser mig af.
At læse på facebook om kvinder der er gravide og nu skal indrette børneværelse og man skal se billeder af deres gravide maver. Det pisser mig endnu mere af at man skal synes det er så fantastisk de er gravide, for "uhhh der vokser et liv frem i min mave". Hvis jeg ligger et billede ind af mine ældere dele og skriver "den lever sit helt eget liv, og den kan skabe liv. Så nu vil jeg lave et helt særligt værelse til den" så er jeg et perverst svin.
Enig, jeg kommer til at tænke på Merethes Mave på TV2.
FUCK, det program pissede mig af... :@ :@ :@

Ligefør der var et webcam inde i hendes voksende mave

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 14. jun 2009, 22:16

Det pisser mig af at jeg sidder og ser en fodboldkamp, der ender 0-0
SVEND GOLLE SUPPORT

SorenA
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 18
Tilmeldt: 22. maj 2008, 13:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SorenA » 14. jun 2009, 23:14

Dåse Allan@ skrev:Det pisser mig af at jeg sidder og ser en fodboldkamp, der ender 0-0
Det pisser mig af, at Ove Christensen er medkommentator til samme fodboldkamp. Han må have den kedeligste stemme i hele landet.

Brugeravatar
Vejern
Allstar
Allstar
Indlæg: 1115
Tilmeldt: 27. feb 2007, 20:07
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Vejern » 15. jun 2009, 11:02

Elscorpio skrev:
jydenfranord skrev:Der er flere ting som pisser mig af.
At læse på facebook om kvinder der er gravide og nu skal indrette børneværelse og man skal se billeder af deres gravide maver. Det pisser mig endnu mere af at man skal synes det er så fantastisk de er gravide, for "uhhh der vokser et liv frem i min mave". Hvis jeg ligger et billede ind af mine ældere dele og skriver "den lever sit helt eget liv, og den kan skabe liv. Så nu vil jeg lave et helt særligt værelse til den" så er jeg et perverst svin.
Enig, jeg kommer til at tænke på Merethes Mave på TV2.
FUCK, det program pissede mig af... :@ :@ :@

Ligefør der var et webcam inde i hendes voksende mave
tror du missede en vigtigt detalje.....hun var ikke gravid, men ganske enkelt bare bumle fed!!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Steve-Dave » 15. jun 2009, 11:48

jydenfranord skrev:At læse på facebook om kvinder der er gravide og nu skal indrette børneværelse og man skal se billeder af deres gravide maver. Det pisser mig endnu mere af at man skal synes det er så fantastisk de er gravide, for "uhhh der vokser et liv frem i min mave". Hvis jeg ligger et billede ind af mine ældere dele og skriver "den lever sit helt eget liv, og den kan skabe liv. Så nu vil jeg lave et helt særligt værelse til den" så er jeg et perverst svin.
Hvordan vil du indrette dit pikke-værelse?

Sande
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 15
Tilmeldt: 15. mar 2007, 00:55
Geografisk sted: Vajgååård

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Sande » 15. jun 2009, 14:44

Det pisser mig fandme af, at måtte læse på Facebook, at en af mine gode kammerater er blev far..
Du har haft 9 måneder til at fortælle det i, og så skal jeg læse det der?! :@

Besvar