Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Bratbjerg
1. div
1. div
Indlæg: 469
Tilmeldt: 11. maj 2009, 08:14
Geografisk sted: 9460

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bratbjerg » 6. aug 2009, 07:08

Den negative indstilling der er til AaB på et SUPPORT (Frit oversat : STØTTE). Kan ikke forstå folk er så negative overfor noget de støtter, det går fuldstændig imod min forstand folk kan det.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. aug 2009, 07:16

Bratbjerg skrev:Den negative indstilling der er til AaB på et SUPPORT (Frit oversat : STØTTE). Kan ikke forstå folk er så negative overfor noget de støtter, det går fuldstændig imod min forstand folk kan det.
Det er jo ikke en kinesisk sekt hvor man stoler blindt på at alt hvad lederen siger... Man kan godt støtte uden at være dum som en dør og uden at opføre sig som en skide lemming.
Janteloven eksisterer IKKE!

Bratbjerg
1. div
1. div
Indlæg: 469
Tilmeldt: 11. maj 2009, 08:14
Geografisk sted: 9460

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bratbjerg » 6. aug 2009, 07:20

Køllen I Møllen skrev:
Bratbjerg skrev:Den negative indstilling der er til AaB på et SUPPORT (Frit oversat : STØTTE). Kan ikke forstå folk er så negative overfor noget de støtter, det går fuldstændig imod min forstand folk kan det.
Det er jo ikke en kinesisk sekt hvor man stoler blindt på at alt hvad lederen siger... Man kan godt støtte uden at være dum som en dør og uden at opføre sig som en skide lemming.

Jeg er heller ikke altid enig med hvad der sker i AaB. Men derfra også til at Kalde Lynge et fedt svin eller sige vores spillere ikke kan nogetsomhelst, der mener jeg der er milevidt forskel.

Jeg kan bare ikke forstå man kan støtte noget man ikke tror på.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. aug 2009, 07:27

Bratbjerg skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Bratbjerg skrev:Den negative indstilling der er til AaB på et SUPPORT (Frit oversat : STØTTE). Kan ikke forstå folk er så negative overfor noget de støtter, det går fuldstændig imod min forstand folk kan det.
Det er jo ikke en kinesisk sekt hvor man stoler blindt på at alt hvad lederen siger... Man kan godt støtte uden at være dum som en dør og uden at opføre sig som en skide lemming.

Jeg er heller ikke altid enig med hvad der sker i AaB. Men derfra også til at Kalde Lynge et fedt svin eller sige vores spillere ikke kan nogetsomhelst, der mener jeg der er milevidt forskel.

Jeg kan bare ikke forstå man kan støtte noget man ikke tror på.
Nu skrev du ikke noget om at kalde Lynge et fedt svin tidligere, men det kan vi da godt være enige om er under lavmålet.

Men man kan da sagtens holde med en klub selvom man mener at spillerne er uduelige. Hvorfor må man ikke være kritisk?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. aug 2009, 21:45

"Google. This page is in danish. Translate it using google toolbar? Learn more."

Har i en uge haft dette til at stå øverst på skærmen og det pisser mig egentlig ret meget af at jeg ikke kan få det til at forsvinde og blive væk. What to do?

Kamphunde og alle der taler imod et totalforbud mod disse helvedeskøtere pisser mig endnu mere af...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 6. aug 2009, 21:50

Køllen I Møllen skrev: Kamphunde og alle der taler imod et totalforbud mod disse helvedeskøtere pisser mig endnu mere af...
Ja, det er da ejendommeligt, at der er nogle der vil have et kræ, som nærmest kan betegnes som en hundeudgave af en sindssyg nynazist.

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 6. aug 2009, 22:25

Køllen I Møllen skrev:"Google. This page is in danish. Translate it using google toolbar? Learn more."

Har i en uge haft dette til at stå øverst på skærmen og det pisser mig egentlig ret meget af at jeg ikke kan få det til at forsvinde og blive væk. What to do?

Kamphunde og alle der taler imod et totalforbud mod disse helvedeskøtere pisser mig endnu mere af...
How do I uninstall Google Toolbar?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 7. aug 2009, 06:28

Køllen I Møllen skrev: Kamphunde og alle der taler imod et totalforbud mod disse helvedeskøtere pisser mig endnu mere af...
Kan du så for fanden da ikke gå ud og finde een og så skambide dén!? ;)

Jeg vil gerne have et fyldestgørende referat om hundens reaktion!

Kamphunde pisser også mig af!
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. aug 2009, 08:13

John Deacon skrev:
Køllen I Møllen skrev: Kamphunde og alle der taler imod et totalforbud mod disse helvedeskøtere pisser mig endnu mere af...
Kan du så for fanden da ikke gå ud og finde een og så skambide dén!? ;)

Jeg vil gerne have et fyldestgørende referat om hundens reaktion!

Kamphunde pisser også mig af!
Smagen af kamphund pisser mig af... En rigtig kineserhund er meget bedre.
Janteloven eksisterer IKKE!

Rasmus G.
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 14. dec 2005, 12:32
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Rasmus G. » 7. aug 2009, 13:51

Det pisser mig af, at AaB har hjulpet OB til seedning i den afgørende kval.-runde til Europa League!!

OB har fået den yderste plads som nr. 38 ud af 76 hold og undgår dermed hold som HSV og Valencia. "Jamen, værs'go' Hr. Brink - her har du 30 millioner!!"

Forpulede møgspillere. Hvis I havde taget jer sammen nede i Sarajevo, kunne vi have stået med den plads :@

Rasmus G.
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 14. dec 2005, 12:32
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Rasmus G. » 7. aug 2009, 14:00

Rasmus G. skrev:Det pisser mig af, at AaB har hjulpet OB til seedning i den afgørende kval.-runde til Europa League!!

OB har fået den yderste plads som nr. 38 ud af 76 hold og undgår dermed hold som HSV og Valencia. "Jamen, værs'go' Hr. Brink - her har du 30 millioner!!"

Forpulede møgspillere. Hvis I havde taget jer sammen nede i Sarajevo, kunne vi have stået med den plads :@
HA! De fik så den værste lodtrækning overhovedet (Genoa). Nu er jeg så 'kun' pissed over vores egen Europa-fiasko.

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 7. aug 2009, 14:08

...at Brøndbys fans kan se frem til en (uden tvivl) suveræn tur til en af Europas fedeste byer efter dagens lodtrækning til Europa League.

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 7. aug 2009, 16:17

Elegia skrev:...at Brøndbys fans kan se frem til en (uden tvivl) suveræn tur til en af Europas fedeste byer efter dagens lodtrækning til Europa League.
...men lidt skadefro kan jeg konstatere, at kampen skal spilles på Berliner Jahnstadion, der kun har plads til små 20.000 tilskuere, da det olympiske stadion er ved at blive renoveret til noget atletikgøgl.

Mover
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 24. jul 2005, 22:57
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mover » 7. aug 2009, 18:20

At det tager mindst 4 uger før min MacBook er færdig efter reperation!!! Og at stå i kø i fakta, gu tager det røv 5 min. Det tager 25 min!!!!
Sur som bare satan!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 7. aug 2009, 20:44

Mover skrev:At det tager mindst 4 uger før min MacBook er færdig efter reperation!!! Og at stå i kø i fakta, gu tager det røv 5 min. Det tager 25 min!!!!
Det er derfor man får en PC bærbar så man selv kan reparere den :)

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 8. aug 2009, 06:34

Køllen I Møllen skrev:Smagen af kamphund pisser mig af... En rigtig kineserhund er meget bedre.
Jeg takker ydmygt for det fyldestgørende 'referat'; nu skal jeg heldigvis ikke selv ud og bide i dyret ;) - Hvilket jo så sjovt nok ikke pisser mig af :o
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 9. aug 2009, 07:20

Det pisser mig af, at være ludfattig til på torsdag og derfor ikke kan få lavet min *beep* inden da. Derfor pisser det mig også af, at der ikke stod nogle by*beep* på Nørresundbysiden, så jeg kunne transportere mig hjemad på en sådan... og derfor måttte GÅ fra Lindholm til Vejgaard efter 11½ time på job....! :'(
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 9. aug 2009, 08:24

John Deacon skrev:Det pisser mig af, at være ludfattig til på torsdag og derfor ikke kan få lavet min *beep* inden da. Derfor pisser det mig også af, at der ikke stod nogle by*beep* på Nørresundbysiden, så jeg kunne transportere mig hjemad på en sådan... og derfor måttte GÅ fra Lindholm til Vejgaard efter 11½ time på job....! :'(
Nå, du cykler alligevel? HYKLER!
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 9. aug 2009, 09:08

Dåse Allan@ skrev:
John Deacon skrev:Det pisser mig af, at være ludfattig til på torsdag og derfor ikke kan få lavet min *beep* inden da. Derfor pisser det mig også af, at der ikke stod nogle by*beep* på Nørresundbysiden, så jeg kunne transportere mig hjemad på en sådan... og derfor måttte GÅ fra Lindholm til Vejgaard efter 11½ time på job....! :'(
Nå, du cykler alligevel? HYKLER!
Hva satan Deacon!!!!

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mini-p » 9. aug 2009, 13:38

At mit Fifa ikke gemmer online trupper!!!!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Besvar