Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Martin
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 7. jul 2005, 19:16
Favoritspiller: Caca
Geografisk sted: Hovedstaden

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Martin » 13. nov 2009, 13:49

MrBangDK skrev:... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!! :@
Og så tog du lige på netcafe istedet?
når vi på stadion synger my onlys AaB my onlys AaB you all i life for you makes me hapy nont ever talking my AaB away

RBAalborg
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 24. jun 2009, 13:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af RBAalborg » 13. nov 2009, 22:42

VIASAT og deres Fucking Mandagskampe!! :@
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 14. nov 2009, 12:04

Hold i ryggen pisser mig af i den grad af :@

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 15. nov 2009, 12:53

Den influenza, der holdt mig fra ASC-julefrokost igår - og som stadig giver mig skiftevis svede og kulde-ture!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 15. nov 2009, 13:10

Martin skrev:
MrBangDK skrev:... at man endelig er i Helsinki, og så er der lukket på Molly Malone's pga. privat selskab! Det skulle FORBYDES!!! :@
Og så tog du lige på netcafe istedet?
Nej, jeg fandt et supermarked og købte en pose øl og nogle chili-nuts, og så tog jeg tilbage på hotellet. Jeg var alt for skuffet til at lede efter andet sted med live musik!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 16. nov 2009, 15:42

Det pisser mig af at jeg ikke kan finde ud af at downloade Sensible Soccer...
SVEND GOLLE SUPPORT

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kovacs » 16. nov 2009, 18:54

Alt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. nov 2009, 20:28

At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).

Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. nov 2009, 20:35

Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).

Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.

Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset ;)

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Quentin T » 16. nov 2009, 20:42

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).

Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.

Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset ;)
Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.

Savner Strandli!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. nov 2009, 20:55

Quentin T skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).

Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.

Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset ;)
Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.

Det handler ikke kun om de grønne områder. Langt fra. Egholm er cool og skal ikke ødelægges. Men man vil jo også voldtage hele Vestbyen og Hasseris....
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 16. nov 2009, 21:36

Quentin T skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:At det tydeligvis kun er SF i Aalborg der er imod en komplet masse-voldtægt af vores dejlige by (Vestforbindelsen).

Hvordan fanden kan de allesammen sidde og sige at en vestforbindelse er det eneste rigtige?!?! PIKHOVEDER!
Nemlig. Det er fuldstændigt uhørt at smadre Vestbyen og Egholm i privatbilismens navn.

Og dermed løste du jo også hovedbruddet for mange, som ikke vidste, hvor de skulle sætte krydset ;)
Der er jo ganske sikkert gode penge i endnu forbindelse. Ussel mammon rangeres tilsyneladende over de grønne områder.

Ja, det er sgu ikke noget nyt. Det har man jo set masser af de sidste otte år.

Fremragende sang, i øvrigt. Ofte hørt i barndommen.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 17. nov 2009, 01:31

Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 17. nov 2009, 07:20

Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!

Brugeravatar
Kristian60
1. div
1. div
Indlæg: 307
Tilmeldt: 5. okt 2009, 05:10

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kristian60 » 17. nov 2009, 07:31

...lige så vel som alle kapitalister ikke vil voldtage vestbyen

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 17. nov 2009, 08:16

Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!
Den beslutning I øffer over er vel taget lige efter jeres bog? En politisk beslutning, taget af de uhyre kompetente, folkekærlige og demokratiske valgte repræsentanter af folket, støttet af de højt kvalificerede bureaukrater og teknokrater i diverse forvaltninger og råd?

Så er alt vel i højeste orden, en kommunal og regional beslutning af repræsentanter for folket. Ikke noget uhæmmet marked der men en offentlig løsning styret og reguleret af embedsmænd og alle de regulativer som lovgiverne kunne finde på op til nu.

Desværre er der ikke et uhæmmet marked i Danmark, men det er så en anden sag.

Ang. Stalin og Mao så er det et fedt om det er Stalin og Mao eller Erick Honecker og Nicolae Ceauşescu som Ole Sohn festede sammen med i 1989 for at fejre DDR. Eller nogle som ikke har magt til at udføre deres lignende ideer.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 17. nov 2009, 08:57

Jeg har hørt rygter om at Kim Jong-il har en to-værelses i søheltekvarteret og at han derfor kan blive tungen på vægtskålen i forhold til den tredje forbindelse.

Hvem er den første til at trække Hitlerkortet, således denne helt igennem håbløse politiske diskussion kan blive så dårlig at den bliver underlagt Godwins lov?

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3030
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Frygah » 17. nov 2009, 20:04

Provst i Brovst skrev:
Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:Lindvang, Quentin T og Køllen I Møllen kan I ikke forsætte den debat om kapitalismens indbyggede problemer og modsigelser på Den Demokratiske Folkerepublik Koreas venskabforenings hjemmeside?

Billede
Man kan godt være modstander af uhæmmet kapitalisme uden at elske Nordkorea. Ligesom man godt kan finde det lettere irriterende, når man af samme årsag ofte skal fortælle reaktionære (og åbenbart uvidende) mennesker, at man skam heller ikke synes det bedste om Stalin og Mao!
Den beslutning I øffer over er vel taget lige efter jeres bog? En politisk beslutning, taget af de uhyre kompetente, folkekærlige og demokratiske valgte repræsentanter af folket, støttet af de højt kvalificerede bureaukrater og teknokrater i diverse forvaltninger og råd?

Så er alt vel i højeste orden, en kommunal og regional beslutning af repræsentanter for folket. Ikke noget uhæmmet marked der men en offentlig løsning styret og reguleret af embedsmænd og alle de regulativer som lovgiverne kunne finde på op til nu.

Desværre er der ikke et uhæmmet marked i Danmark, men det er så en anden sag.

Ang. Stalin og Mao så er det et fedt om det er Stalin og Mao eller Erick Honecker og Nicolae Ceauşescu som Ole Sohn festede sammen med i 1989 for at fejre DDR. Eller nogle som ikke har magt til at udføre deres lignende ideer.
Indlæg som dette viser egentlig meget godt hvorfor politisk debat ikke er ønskværdigt på Debatsiden. Nogle mennesker er simpelthen så sort-hvide i deres livsanskuelser at det blot ender i en omgang mudderkast og påklistring af meninger på andre.

Kunne man ikke stoppe latterlige indlæg som disse, da det bryder retningslinjerne, og smadrer tråde som vi andre faktisk finder sjove/interessante?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Steve-Dave » 18. nov 2009, 11:30

DMI skrev:Skyet vejr med en del regn de fleste steder. Hård vind til hård kuling fra sydvest, fra ud på eftermiddagen drejende vest og nordvest, og flere steder en overgang op til storm med vindstød til stærk storm eller orkan.
Jeg gider ikke det blæsevejr. Stop det nu bare.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 18. nov 2009, 23:39

Frankrig og især Tierry Henry - føj!

Besvar