"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 15. sep 2010, 21:09

astonvilla skrev: Har en af de der Lenovo X200s
Jeg vil også have sådan en...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 15. sep 2010, 21:23

Provst i Brovst skrev:
astonvilla skrev: Har en af de der Lenovo X200s
Jeg vil også have sådan en...
Jeg er også rigtig glad for den - på trods af den næsten kan være i lommen, er den super hurtig og stabil.
Er bare så træt af vores forbandede James Bond IT Sikkerheds koncept - men det skal naturligvis ikke komme maskinen til skade.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 16. sep 2010, 18:48

Er der ikk nogen der kan finde et sted på nettet, hvor man kan købe de klassiske Harley Davidson gamacher???
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Thorshauge

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Thorshauge » 16. sep 2010, 19:21

Metal'n Roll skrev:Er der ikk nogen der kan finde et sted på nettet, hvor man kan købe de klassiske Harley Davidson gamacher???
Mon ikke du skal pløje igennem nogle genbrugsforretninger?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 16. sep 2010, 19:59

astonvilla skrev:
Provst i Brovst skrev:
astonvilla skrev: Har en af de der Lenovo X200s
Jeg vil også have sådan en...
Jeg er også rigtig glad for den - på trods af den næsten kan være i lommen, er den super hurtig og stabil.
Er bare så træt af vores forbandede James Bond IT Sikkerheds koncept - men det skal naturligvis ikke komme maskinen til skade.
Alternativet til en netbook kan være en lille Dell Alienware M11x med en 11 tommer skærm og med en i5 eller i7. Lenovos X serie som du jo kender indgående. Ellers er det jo også MacBook Air, hvis du er til den side...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af CFN » 16. sep 2010, 22:57

...der kender en bager i Aalborg som gør bare lidt ekstra ud af deres rundstykker. Jeg er så forbandet træt af at få serveret de der Føtex/Superbest/andre morgentilbud med ti ligegyldige og intetsigende rundstykker (og en lige så intetsigende kage til), og savner at smage et ordentligt stykke morgenbrød, hvor man føler at man får noget for pengene.

Nogen bud?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. sep 2010, 07:12

CFN skrev:...der kender en bager i Aalborg som gør bare lidt ekstra ud af deres rundstykker. Jeg er så forbandet træt af at få serveret de der Føtex/Superbest/andre morgentilbud med ti ligegyldige og intetsigende rundstykker (og en lige så intetsigende kage til), og savner at smage et ordentligt stykke morgenbrød, hvor man føler at man får noget for pengene.

Nogen bud?
Bauns bageri på Vestre Alle. Fremragende bager!
Janteloven eksisterer IKKE!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Reto » 17. sep 2010, 08:25

CFN skrev:...der kender en bager i Aalborg som gør bare lidt ekstra ud af deres rundstykker. Jeg er så forbandet træt af at få serveret de der Føtex/Superbest/andre morgentilbud med ti ligegyldige og intetsigende rundstykker (og en lige så intetsigende kage til), og savner at smage et ordentligt stykke morgenbrød, hvor man føler at man får noget for pengene.

Nogen bud?

Guldbageren på Østergade i Nørresundby.
Det er godt nok nordenfjords, men deres rundstykker er outstanding.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af DonSilicone » 17. sep 2010, 08:49

Hasseris Bageri på Hasserisvej - de sidste par år, har det været en fremragende bager.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. sep 2010, 09:09

DonSilicone skrev:Hasseris Bageri på Hasserisvej - de sidste par år, har det været en fremragende bager.
Den har jeg personligt kåret til Aalborgs ringeste bager. Små, udtørrede rundstykker er ikke lige mig men sådan er vi jo så forskellige... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af KK5700 » 17. sep 2010, 09:21

Guldbageren på Hasundvej. Jeg synes det er næsten ligeså godt som den legendariske bager Munch der lå i Sjællandsgade engang.

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af KK5700 » 17. sep 2010, 09:22

Køllen I Møllen skrev:
DonSilicone skrev:Hasseris Bageri på Hasserisvej - de sidste par år, har det været en fremragende bager.
Den har jeg personligt kåret til Aalborgs ringeste bager. Små, udtørrede rundstykker er ikke lige mig men sådan er vi jo så forskellige... :)
Less is more

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af DonSilicone » 17. sep 2010, 12:25

Køllen I Møllen skrev:
DonSilicone skrev:Hasseris Bageri på Hasserisvej - de sidste par år, har det været en fremragende bager.
Den har jeg personligt kåret til Aalborgs ringeste bager. Små, udtørrede rundstykker er ikke lige mig men sådan er vi jo så forskellige... :)
Sådan var det engang, men efter min ringe mening er de gået fra at være byens dårligste til at være i hvert fald een af de bedste - og rundstykkerne er over middelstørrelse og så er det ikke bare luft indeni. Hvor længe er det siden du har frekventeret bageren?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. sep 2010, 13:25

DonSilicone skrev:
Køllen I Møllen skrev:
DonSilicone skrev:Hasseris Bageri på Hasserisvej - de sidste par år, har det været en fremragende bager.
Den har jeg personligt kåret til Aalborgs ringeste bager. Små, udtørrede rundstykker er ikke lige mig men sådan er vi jo så forskellige... :)
Sådan var det engang, men efter min ringe mening er de gået fra at være byens dårligste til at være i hvert fald een af de bedste - og rundstykkerne er over middelstørrelse og så er det ikke bare luft indeni. Hvor længe er det siden du har frekventeret bageren?
Det er længe siden. Kanske de får chancen igen i weekenden efter dine anbefalinger :) Og så kan vi diskutere videre i "Det pisser mig af"-tråden hvis det går helt galt :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 17. sep 2010, 16:07

.. nogen der har erfaringer med ABC-gruppens studenterhuer i år eller de sidste par år! Har netop bestilt min hue i dag, men fik så nogle rigtig dårlige kommentarer om ABC's levering og kvalitet, når det endeligt kommer til huerne.. Endda nogle, der ikke fik deres huer i tide :(

Kan også finde flere artikler om det i 2009, så vil RIGTIG gerne høre om nogle i 2010. På forhånd tak - har ikke rigtig råd til at blive snydt for min SU..

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 17. sep 2010, 19:36

Kilde skrev:.. nogen der har erfaringer med ABC-gruppens studenterhuer i år eller de sidste par år! Har netop bestilt min hue i dag, men fik så nogle rigtig dårlige kommentarer om ABC's levering og kvalitet, når det endeligt kommer til huerne.. Endda nogle, der ikke fik deres huer i tide :(

Kan også finde flere artikler om det i 2009, så vil RIGTIG gerne høre om nogle i 2010. På forhånd tak - har ikke rigtig råd til at blive snydt for min SU..
Er det ikke dem, som alle brokker sig over? Var de ikke i Kontant for et års tid siden?

Jo, det er det vist: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/09/22132636.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

...men derfor kan de jo sagtens have forbedret sig...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Haure » 17. sep 2010, 19:46

le Cid skrev:
Kilde skrev:.. nogen der har erfaringer med ABC-gruppens studenterhuer i år eller de sidste par år! Har netop bestilt min hue i dag, men fik så nogle rigtig dårlige kommentarer om ABC's levering og kvalitet, når det endeligt kommer til huerne.. Endda nogle, der ikke fik deres huer i tide :(

Kan også finde flere artikler om det i 2009, så vil RIGTIG gerne høre om nogle i 2010. På forhånd tak - har ikke rigtig råd til at blive snydt for min SU..
Er det ikke dem, som alle brokker sig over? Var de ikke i Kontant for et års tid siden?

Jo, det er det vist: http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/09/22132636.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

...men derfor kan de jo sagtens have forbedret sig...
Jeg vil også håbe for Kildes skyld, at de har forbedret sig! Jeg blev student sidste år, men fik heldigvis min hue fra A.J. Eriksen - udover rigtig dårlig kommunikation med dem, så var der intet. Dog kendte jeg til andre, som havde benyttet sig af ABC Gruppens tilbud, og der var virkelig ik' mange positive ord om dem. Alle de ting du nævner, Kilde, dem hørte jeg om den gang.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 17. sep 2010, 20:12

Jeg er ret sikker på at afbestille skolens fællestilbud (for mit vedkommende) og selv bestille ved C.L. Seifert, som vist skulle være nogenlunde - lidt dyrere, men vil da helst have en god hue. Jeg så nemlig alle de artikler og forumtråde fra 2009, men jeg har ikke rigtig hørt noget om dem fra i sommers. Tør dog ikke tage chance - og så lyder det ikke til de har fortjent kunder efter at have ødelagt studenteroplevelsen for så mange.

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af JFL » 21. sep 2010, 21:39

Jeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kasper Møller » 22. sep 2010, 08:24

JFL skrev:Jeg søger en, der har en ledig plads i en bil fra København til Næstved i morgen!

I fald du ikke finder en bil, så ta' da med Bangs tog. Se mere her: viewtopic.php?f=19&t=13749&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Ses i Næstved! :)

Besvar