Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af RØDESVIN » 2. nov 2010, 22:44

Poul Hat skrev:Uanset, hvor fjollet det ville se ud, ville jeg give mange penge for at kunne gro Aalborg-hår. - Men jeg vil altså hellere vælte på cykel end bo i Aalborg.
Så vil jeg håbe at du vælter RIGTIGT MANGE gange!!!!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 2. nov 2010, 22:51

Billede

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Magic » 3. nov 2010, 18:42

Billede

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Indie » 3. nov 2010, 19:13

Magic skrev:Billede
Godt nok er jeg ikke Spurs mand. Men hold kæft den knægt er god! Det raid han lavede til 3-1 målet var verdensklasse! Stor fremtid i ham!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af alithebeast » 4. nov 2010, 11:28

http://borsen.dk/vaerktoejer/virksomhedsside/artikel/direct/2/204085.html skrev:Bestyrelsesmedlemmerne Kurt Larsen, Niels Roth og Ole Staxen har meddelt, at de pr. dags dato udtræder af bestyrelsen i Brøndbyernes IF Fodbold A/S. Administrerende direktør Ole Palmå har dags dato opsagt sin stilling som administrerende direktør i Brøndbyernes IF Fodbold A/S og Brøndby Food&Mind A/S pr. 30. juni 2011. Brøndby IF Per Bjerregaard Bestyrelsesformand Information Yderligere oplysninger om denne meddelelse kan fås hos bestyrelsesformand Per Bjerregaard på tlf. 43 63 08 10.
Hold kæft en gang amatører.
Hader København!

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Debatjuntaen » 4. nov 2010, 14:43

De Herrer...

Så er der ryddet op i den begyndende diskussion om det politiske system i USA og det netop overståede midtvejsvalg. Det kommer næppe som nogen overraskelse, at det ikke er tilladt at diskutere politik på debatsiden, men for en sikkerheds skyld, får I lige et udklip af retningslinierne:
Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
Denne gang slipper de implicerede herrer med en løftet pegefinger... Næste gang kan I forvente en advarsel!

/Debatjuntaen

Lindvang

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 4. nov 2010, 15:00

Debatjuntaen skrev:De Herrer...

Så er der ryddet op i den begyndende diskussion om det politiske system i USA og det netop overståede midtvejsvalg. Det kommer næppe som nogen overraskelse, at det ikke er tilladt at diskutere politik på debatsiden, men for en sikkerheds skyld, får I lige et udklip af retningslinierne:
Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
Denne gang slipper de implicerede herrer med en løftet pegefinger... Næste gang kan I forvente en advarsel!

/Debatjuntaen
Ak...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 4. nov 2010, 18:39

Debatjuntaen skrev:De Herrer...

Så er der ryddet op i den begyndende diskussion om det politiske system i USA og det netop overståede midtvejsvalg. Det kommer næppe som nogen overraskelse, at det ikke er tilladt at diskutere politik på debatsiden, men for en sikkerheds skyld, får I lige et udklip af retningslinierne:
Politiske debatter hører ikke hjemme på Supporterhjørnet, medmindre det er strengt relateret til fodbold eller AaB. Ytringer som direkte afspejler brugerens politiske ståsted og holdninger er ikke acceptable og vil blive slettet. Samtidig vil brugeren modtage en advarsel.
Denne gang slipper de implicerede herrer med en løftet pegefinger... Næste gang kan I forvente en advarsel!

/Debatjuntaen
Juntaen får smilet frem.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af vandmelonen » 4. nov 2010, 21:42

facebook skrev:fejrer 4. nov 2010! I dag er det 1964 dage siden at bif sidst fik guld om halsen. I samme periode har AaB vundet bronzemedaljer, et mesterskab og været i europæisk gruppespil 2 gange, heraf en gang i Champions League. I tiden der er gået har bif's eneste europæiske "triumf" været en.... enkelt tur i UEFA-cup'ens gruppespil i 2005. Sæt dette i din status og ønsk dine bif-venner og kollegaer glædelig 1964-dag i dag!

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 5. nov 2010, 16:48

Aftenens snarlige forløb får smilet frem!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af 634 » 7. nov 2010, 16:31

Ham som overhalede mig på varslingslinier, trak ind foran mig og blev taget af en fotovogn i Skovsgaard. Han for nok en fartbøde for 95 hvor vi måtte køre 70, havde han ikke overhalet mig var jeg selv blevet fotograferet med 80, men nu for jeg ingen fart bøde :)
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 7. nov 2010, 16:33

634 skrev:Ham som overhalede mig på varslingslinier, trak ind foran mig og blev taget af en fotovogn i Skovsgaard. Han for nok en fartbøde for 95 hvor vi måtte køre 70, havde han ikke overhalet mig var jeg selv blevet fotograferet med 80, men nu for jeg ingen fart bøde :)
Det var nok hønsetyven fra Skovsgaard. Han er lidt af en fartbølle....
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Nakken » 7. nov 2010, 17:30

vandmelonen skrev:
facebook skrev:fejrer 4. nov 2010! I dag er det 1964 dage siden at bif sidst fik guld om halsen. I samme periode har AaB vundet bronzemedaljer, et mesterskab og været i europæisk gruppespil 2 gange, heraf en gang i Champions League. I tiden der er gået har bif's eneste europæiske "triumf" været en.... enkelt tur i UEFA-cup'ens gruppespil i 2005. Sæt dette i din status og ønsk dine bif-venner og kollegaer glædelig 1964-dag i dag!
Tak for den!
Altid AaB!

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Simon-RS » 8. nov 2010, 21:48

Oversættelser fra engelsk til dansk.

Motherfucker = Broder lort.
Fuck = Kors i hytten.
Fuck you = Ud med dig.
Oh my fucking god = gud bevare mig vel.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Thorhauge
2. div
2. div
Indlæg: 176
Tilmeldt: 25. maj 2008, 22:43
Geografisk sted: Færøerne

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Thorhauge » 8. nov 2010, 22:43

Simon-RS skrev:Oversættelser fra engelsk til dansk.

Motherfucker = Broder lort.
Fuck = Kors i hytten.
Fuck you = Ud med dig.
Oh my fucking god = gud bevare mig vel.
Tror man skulle have været der....

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JFL » 8. nov 2010, 23:44

Simon-RS skrev:Oversættelser fra engelsk til dansk.

Motherfucker = Broder lort.
Fuck = Kors i hytten.
Fuck you = Ud med dig.
Oh my fucking god = gud bevare mig vel.
Nu har jeg som studiejob mit eget oversætterfirma, hvor jeg oversætter film og serier. Forhåbentligt gør andre som mig og prøver at lave lidt mere moderne oversættelser. For du har ret, der er mange groteske oversættelser.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4454
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af doukas » 9. nov 2010, 12:44

At der står AaB med store bogstaver hver gang med åbner et Word-dokument
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Flower » 9. nov 2010, 21:24

Peter Schmeichel i en Bacon reklame... jeg troede ikke på det, men den er god nok.

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 10. nov 2010, 07:08

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 448180.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

At folk kan komme op i det røde felt pga. en rygaflevering, får smilet frem :)

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 10. nov 2010, 08:25

Dot Bot skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 448180.ece

At folk kan komme op i det røde felt pga. en rygaflevering, får smilet frem :)
Er der en fodboldspiller på denne jord, som jeg hader af hele mit hjerte, så er det nok Ronaldo, men jeg kan stadig ikke se problemet i det..

Besvar