Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 21. nov 2010, 21:00

Kæft jeg håber brøndbyernes tog brænder eller kører galt, jeg ville fryde mig som bare fanden! Og tag gerne Claus Bo med.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hinrup85 » 21. nov 2010, 21:09

Det pisser mig i høj grad af, at høre Claus Bos bovlamme undskyldninger for at annullere vores mål...

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 21. nov 2010, 21:31

Brøndby IF, deres fans og dagens dommer! Aarh, jeg kan ikke tage det, fuck dem!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Klaus » 21. nov 2010, 22:24

Hadet til Brøndby er kolosalt....... Kun svagt overgået af CLAUS BO LARSEN - den forpu**** idi**

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3883
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gentleman Finn » 22. nov 2010, 21:25

Poul Hansen, den fede primadonna

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 22. nov 2010, 21:39

Efter næste spillerunde er der 6 points op til overlevelse i ligaen...
Og så har vi OB ude i den sidste runde inden julepausen - i.e. vi skal overvintre mindst 7 points op til overlevelse.

ALT på grund af de pisse korrupte "dommere".

Dommerne ønsker "Respect" og "Fair Play" - de får min mugne røv til deres ansigt, gør de!

Såfremt vi havde haft neutrale og ikke forudindtagne dommere hele sæsonen - og dermed ikke var blevet snydt i Parken og i 3 ud af de seneste 4 kampe, havde vi pt haft 24 points og placeret som nr. 4! (De pisgule ville i så fald kun have haft 23 points nu).

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGHH DET PISSER MIG AF, MAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 23. nov 2010, 15:19

At de lokale møgunger har omdannet fællesarealerne på vores kollegie til en regulær krigszone. Gå et andet sted hen og larm pisunger! Og tag gerne alt sneen med nu, hvor i er i gang.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 25. nov 2010, 20:23

Køer hører til på græsmarkerne og ikke de danske motorveje :@

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 25. nov 2010, 21:03

thomasjn skrev:At de lokale møgunger har omdannet fællesarealerne på vores kollegie til en regulær krigszone. Gå et andet sted hen og larm pisunger! Og tag gerne alt sneen med nu, hvor i er i gang.
At de studerende har omdannet vores fællesarealer til regulær krigszone. Gå et andet sted hen og feste !! Og tag gerne alt affaldet med, nu hvor i er i gang..!!

Og næste gang i holder jeres "nyt hold på uni tåbe-regatta" i den store Klingenberg-sø, så ryd venligst op, i den efterfølgende week-end..

Satans møgunger..
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 26. nov 2010, 01:21

tegner skrev:
thomasjn skrev:At de lokale møgunger har omdannet fællesarealerne på vores kollegie til en regulær krigszone. Gå et andet sted hen og larm pisunger! Og tag gerne alt sneen med nu, hvor i er i gang.
At de studerende har omdannet vores fællesarealer til regulær krigszone. Gå et andet sted hen og feste !! Og tag gerne alt affaldet med, nu hvor i er i gang..!!

Og næste gang i holder jeres "nyt hold på uni tåbe-regatta" i den store Klingenberg-sø, så ryd venligst op, i den efterfølgende week-end..

Satans møgunger..
Det var ellers en god fest.
Hader København!

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 26. nov 2010, 16:40

...

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 9. dec 2010, 11:07

SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 9. dec 2010, 11:33

Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Bo til leje og benyt cykel eller kollektiv trafik. Flyt evt. til byen. Så er det sgu fint.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 9. dec 2010, 12:44

Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Netop! Global Warming, my ass!

Mere CO2 - MERE, siger jeg...
Bienvenu Bassogog!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 9. dec 2010, 13:23

Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Enig. Sne forstyrrer den offentlige orden og forsinker alt. Ikke mindst bilkørsel.

Vi får sikkert en istids agtig vinter ligesom sidste år fra november til maj og det pisser mig helt vildt af.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af DonSilicone » 9. dec 2010, 14:26

Reto skrev:
Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Enig. Sne forstyrrer den offentlige orden og forsinker alt. Ikke mindst bilkørsel.

Vi får sikkert en istids agtig vinter ligesom sidste år fra november til maj og det pisser mig helt vildt af.
Al den klynken over småting, som vi alligevel ikke kan gøre noget som helst ved og ikke engang kan henføre under konspirationsteorier som kjøwenhavnerne er skyld i, pisser mig af. Og så i Danmark, der netop er forskånet for de helt store naturkatastrofer...

PS. Jeg skovler sne og kører i bil.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af tegner » 9. dec 2010, 17:55

DonSilicone skrev:PS. Jeg skovler sne og kører i bil.
Det kan faktisk godt være temmelig farligt,...og pas så iøvrigt på, at døren ikke bliver revet af..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 9. dec 2010, 21:57

DonSilicone skrev:
Reto skrev:
Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Enig. Sne forstyrrer den offentlige orden og forsinker alt. Ikke mindst bilkørsel.

Vi får sikkert en istids agtig vinter ligesom sidste år fra november til maj og det pisser mig helt vildt af.
Al den klynken over småting, som vi alligevel ikke kan gøre noget som helst ved og ikke engang kan henføre under konspirationsteorier som kjøwenhavnerne er skyld i, pisser mig af. Og så i Danmark, der netop er forskånet for de helt store naturkatastrofer...

PS. Jeg skovler sne og kører i bil.
Det er langt fra småting i mine øjne - det koster kassen over sådan en hård vinter og værst af alt, så tager det tyve minutter af min søvn hver morgen i forhold til resten af året! Se, dét er en naturkatastrofe!!

Du skal nok finde en god konspirationsteori, der giver københavnerne skylden, hvis du leder godt nok ;)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 9. dec 2010, 22:30

DonSilicone skrev:
Reto skrev:
Kilde skrev:SNE pisser mig efterhånden groft af.. Det er så besværligt!! Enhver der forguder det lort og kalder mig for pessimist skovler hverken sne i deres hustand eller kører bil - ARRGH!!
Enig. Sne forstyrrer den offentlige orden og forsinker alt. Ikke mindst bilkørsel.

Vi får sikkert en istids agtig vinter ligesom sidste år fra november til maj og det pisser mig helt vildt af.
Al den klynken over småting, som vi alligevel ikke kan gøre noget som helst ved og ikke engang kan henføre under konspirationsteorier som kjøwenhavnerne er skyld i, pisser mig af. Og så i Danmark, der netop er forskånet for de helt store naturkatastrofer...

PS. Jeg skovler sne og kører i bil.
Hvorfor skulle man ikke kunne give københavnerne skylden for sneen? En stor del af dem er i sig selv omvandrende naturkatastrofer, så man kunne sagtens mistænke dem for også at være skyld i dårligt vejr.

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 15. dec 2010, 22:25

Folk der kører Toyota.

Har overhalet samtlige DK's Toyota Yaris'er og Avensis'er i dag. ALLE idioterne havde tændt for deres tåbebaglygter på motorvejen - for satan de skulle tvinges til at afinstallere dem.

Besvar