Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 26. feb 2011, 14:46

Dåse Allan@ skrev:
thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Mænd der går med armbånd pisser mig af...
Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.

Folk der drager forhastede konklusioner pisser mig af.

Brugeravatar
KK5700
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 8. okt 2006, 17:13
Geografisk sted: Svendborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af KK5700 » 26. feb 2011, 20:14

thomasjn skrev:
Dåse Allan@ skrev:
thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Mænd der går med armbånd pisser mig af...
Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.

Folk der drager forhastede konklusioner pisser mig af.
Men du gik jo stadig med armbånd... :oops:

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Yngvesson » 26. feb 2011, 20:49

Melodi Grand Prix pisser mig af.

Lomaha
2. div
2. div
Indlæg: 167
Tilmeldt: 30. aug 2007, 20:43
Geografisk sted: Ikast

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lomaha » 26. feb 2011, 22:40

thomasjn skrev:
Dåse Allan@ skrev:
thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Mænd der går med armbånd pisser mig af...
Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.

Folk der drager forhastede konklusioner pisser mig af.
Det kan godt blive et ret stort problem, da firmaet leverer til stort set samtlige forlystelser i DK (Tivoli, Lalandia mv....)

Kan du så ikke bare glæde dig over, at FCM spiller i HERNING...

Mebega
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 97
Tilmeldt: 8. apr 2008, 15:25
Favoritspiller: Johan Cruijff
Geografisk sted: Leuven, Vlaams-Brabant

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Mebega » 26. feb 2011, 23:29

Lomaha skrev:
thomasjn skrev:
Dåse Allan@ skrev:
thomasjn skrev:Eftersom jeg hader alt relateret til Ikast og omegn pisser det mig af, at have båret et armbånd hvor der tilsyneladende står ikastetiket.dk på hele aftenen.
Mænd der går med armbånd pisser mig af...
Det pisser også mig af, bar det dog kun nødtvungent, da det var adgangsbeviset til det arrangement jeg var til.

Folk der drager forhastede konklusioner pisser mig af.
Det kan godt blive et ret stort problem, da firmaet leverer til stort set samtlige forlystelser i DK (Tivoli, Lalandia mv....)

Kan du så ikke bare glæde dig over, at FCM spiller i HERNING...
Det ændrer vel ikke på at Menneskehandel er en overbygning på Opkast. Jeg husker skam deres elendige fodbold, klamme pisgule trøjer, lortestadion, Poul Hansen og hvad de nu ellers har prøvet at forpeste Superligaen med. At have en sund foragt for Opkast viser intet andet end god dømmekraft.
"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more."
- George Smith Patton, Jr.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 28. feb 2011, 15:54

at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 28. feb 2011, 16:39

Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
Hvilken by er der tale om?
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 28. feb 2011, 21:30

Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
Hvilken by er der tale om?
Vester Hassing

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 28. feb 2011, 21:40

Alando skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
Hvilken by er der tale om?
Vester Hassing
Det forklarer jo en del...
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 28. feb 2011, 21:54

Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Alando skrev:at besøge mine forældre i en lille by uden for Aalborg og gå i den lokale brugs, hvor der går en knægt rundt med et FCK halstørklæde. Overvejede at hive ham udenfor og give ham en ordentlig vasker. Mage til lille møgunge
Hvilken by er der tale om?
Vester Hassing
Det forklarer jo en del...
Hov hov, det er jo ikke Gandrup eller Hals vel

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Flower » 1. mar 2011, 22:45

Dommeren mellem Chelsea og United.. Fy for satan..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 1. mar 2011, 22:50

United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 1. mar 2011, 23:17

Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2248
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 1. mar 2011, 23:36

Dot Bot skrev:
Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.
Han var helt håbløs! Jeg er heller ikke fan af nogle af holdene, men jeg kan sgu godt forstå de United-fans, der føler sig bortdømt, sjældent har jeg set så ringe en dommertrio, Terry og Luiz kommer for sent ind i omkring 9/10 af deres tacklinger, og der falder kun et gult kort til Luiz, straffespark der er ligeså meget grebet ud af den blå luft, som det der blev dømt mod os sidste forår i Silkeborg, generelt virkede dommertrioen bare som om, at de havde glemt brillerne da de skulle pudses.
Hader København!

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 1. mar 2011, 23:40

Dot Bot skrev:
Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.
Jeg holder skam hverken med det ene eller det andet hold i England, men det klinger ualmindeligt hult når United-folk brokker sig over dommere. United har fået deres andel af tynde straffespark denne sæson, så uagtet at dommeren overser et ekstra gult kort til Luiz, så har United intet at lade dommerne høre for, og de har kun dem selv at takke for det her nederlag.

Chelsea var et niveau over dem i hele anden halveg.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 1. mar 2011, 23:56

Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.

Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:22

Kunji skrev:
Dot Bot skrev:
Kunji skrev:United-fans som tuder over dommere. WHAT!?
Hold dog op.. Det skal siges at jeg hverken er fan af United eller Chelsea, men hvis du mener at dommeren ikke var utrolig ringe i vigtige situationer, så må du sgu have set en anden kamp.
Jeg holder skam hverken med det ene eller det andet hold i England, men det klinger ualmindeligt hult når United-folk brokker sig over dommere. United har fået deres andel af tynde straffespark denne sæson, så uagtet at dommeren overser et ekstra gult kort til Luiz, så har United intet at lade dommerne høre for, og de har kun dem selv at takke for det her nederlag.

Chelsea var et niveau over dem i hele anden halveg.
Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

At mene andet er dybt godnat.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:23

Hanga skrev:Jeg er helt enig med Kunji. At høre Man United fans brokke sig over dommeren, er som at høre en FCK fan brokke sig over, at de ikke fik endnu et tyndt straffespark... Det klinger hult.

Vi behøver jo sådan set bare gå tilbage til forrige kamp for at finde seneste groteske kendelse der gik Man uniteds vej. Eller er Rooneys overfald med albuen allerede glemt?
Er fløjtende ligeglad med en albue i sidste kamp. Det ændrer da ikke på kampen i dag.
Var det i orden at Luiz blev smidt ud i dag, hvis Rooney blev det i sidste kamp? Så går det måske lige op.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 2. mar 2011, 00:36

Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

At mene andet er dybt godnat.
Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.

Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!

Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 2. mar 2011, 00:56

Kunji skrev:
Dot Bot skrev:Lad dog vær´med at spille kortet med at de har "fået deres" straffespark tidligere i sæsonen. Det er kampen i aften der snakkes om, og flere situationer i aften er ikke til diskussion. Luiz skulle have været blevet smidt ud og der var ikke skyggen af straffespark.

At mene andet er dybt godnat.
Jeg mener absolut, der er straffe. Der er ulovlig kontakt i feltet, der medfører at Chelsea mister chancen. Jeg havde absolut accepteret, hvis den var dømt imod AaB.

Og nej! Jeg diskuterer ikke kampen i dag. Jeg kommenterer på, hvor himmelråbende hult det klinger, at lige nøjagtig United-fans piver over, at de for en gangs skyld oplever en dommer, der dømmer den anden vej. United har haft helt bizart meget dommertække denne sæson. Jeg retfærdiggør overhovedet ikke elendige dommere, men finder det komisk og lidt usympatisk, at United-fans tuder over den første smule modgang de møder!

Desuden finder jeg ikke dommerpræstationen så dårlig. Luiz skulle have haft et andet gult, hvis dommeren havde fulgt med i situationen, men ellers oplever jeg slet ikke, at han falder igennem.
Jeg er så ikke enig og mener at straffet er så tyndt, at FKK ikke engang ville få det dømt i Parken. Jeg finder dommerpræstationen pinlig og kan godt forstå Ferguson er bitter over at tabe point i mesterskabskampen på denne måde.

Men altså, Chelsea vandt 2-1 - dommerhjælp eller ej.

Besvar