Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 21. mar 2011, 01:10

Kommentatoren til Erik Rasmussen inden kampen, da de snakkede om nedrykningskampen:

"Ja Erik, du har vel nærmest sort bælte i nedrykning."
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 21. mar 2011, 01:12

Lynges udtalelse i pausen:

"Vi skal bare vinde 2. halvleg 2-0, så vinder vi 2-1 og det mener jeg rent faktisk sagtens kan ske i den kamp her."

Godt set, der, Lynge.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 21. mar 2011, 09:42

Kampen i går - samt det faktum at vi er ved at mentalt varme op til Slaget i Århus i aften/nat.
Slayer & Megadeth - European Carnage 2011...

Mums for en start på ugen, mand.....
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Corona » 21. mar 2011, 10:21

Lucas Andersen's præstation i går.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 21. mar 2011, 10:37

Herlig følelse igen at takke holdet for en sejr!

Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poul Hat » 21. mar 2011, 15:22

Charlotte Dyremose
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af BoT » 21. mar 2011, 15:29

AaB-sejr

Denne herlige nyhed

Man mangler bare en comeback-turne fra Finn Nørbygaard. Så bliver smilene ikke større!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 21. mar 2011, 16:30

Poul Hat skrev:Charlotte Dyremose
Jeg tror desværre kun det er skolelever der skal have mere tid til ridning og golf, så mon ikke du bliver snydt?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Valsted » 21. mar 2011, 19:06

http://www.youtube.com/watch?v=FSNuo0TLwys" onclick="window.open(this.href);return false;

Skulle egentlig til at poste den i "det pisser mig af" tråden, men valgte så at trække på smilebåndet istedet.

Kæft det er go' lyd det der!

Brugeravatar
Poul Hat
2. div
2. div
Indlæg: 204
Tilmeldt: 27. mar 2006, 08:19
Favoritspiller: Poul Hübertz

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poul Hat » 21. mar 2011, 21:09

Pastorius skrev:
Poul Hat skrev:Charlotte Dyremose
Jeg tror desværre kun det er skolelever der skal have mere tid til ridning og golf, så mon ikke du bliver snydt?
Typisk. Endnu engang er jeg offer for et generationstyveri.
"Endnu et arrogant og bedrevidende indlæg fra Poul Hat"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 22. mar 2011, 15:28

AirBerlin's kampagne for flyvninger til sommer - hænger på plakater over alt...

"Oplev de smukke sider af Europa" - og på listen over flyvninger står "New York" :D (på nettet er teksten rettet til verden!!).
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af tegner » 22. mar 2011, 18:40

SLAYER,.....den mest brutale, energiske og ikke mindst højeste koncert jeg har oplevet, i ca. 25 år..!!

Jeg bøjer mig dybt i støvet,....1000 tak (nu mangler jeg så bare at få hørelsen igen)
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

RufusTheDog

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af RufusTheDog » 22. mar 2011, 19:22

MrBangDK skrev:AirBerlin's kampagne for flyvninger til sommer - hænger på plakater over alt...

"Oplev de smukke sider af Europa" - og på listen over flyvninger står "New York" :D (på nettet er teksten rettet til verden!!).
Det er jo hvad man kan forvente af AirBerlin. Står valget mellem en flyvetur med AirBerlin eller et gammelt russisk kreaturfly, ja, så ville jeg uden tøven vælge det sidste. AirBerlin er NO-GO!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 22. mar 2011, 20:31

tegner skrev:SLAYER,.....den mest brutale, energiske og ikke mindst højeste koncert jeg har oplevet, i ca. 25 år..!!

Jeg bøjer mig dybt i støvet,....1000 tak (nu mangler jeg så bare at få hørelsen igen)
Jeg er bare glad for, at en kammerat havde medbragt ørepropper til mig også. For satan hvor spillede de højt!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 23. mar 2011, 10:38

limey skrev:
tegner skrev:SLAYER,.....den mest brutale, energiske og ikke mindst højeste koncert jeg har oplevet, i ca. 25 år..!!

Jeg bøjer mig dybt i støvet,....1000 tak (nu mangler jeg så bare at få hørelsen igen)
Jeg er bare glad for, at en kammerat havde medbragt ørepropper til mig også. For satan hvor spillede de højt!
Det var fanme en STOR koncert!
Har set Slayer live 6 gange - dette var nok det bedste endnu (og så endda uden Hannemann).
Det var nu også fedt nok at se Megadeth igen (har ikke set dem i mange år). Og godt at se Dave Ellofson tilbage på bassen (Peace Sells!!).
Overall, en af de bedste koncerter jeg nogensinde har været til.

Eneste malurt var sådan set de Århus-tumper der stod for arrangementet! Det virkede næsten til det var første gang de har prøvet at afholde koncert. Tog jo over en time at lukke 3.000 mennesker ind.
Og så efter koncerten hvor alle billetautomater i P-huset brød sammen og vi måtte vente endnu 45 min på at komme ud. Så må de sku da bare åbne bommene for satan da... Århus - Vor Herre Bevare Os...

Men, det kan ikke bringe skår i glæden over at have oplevet Årets Koncert.

King virkede helt vildt veloplagt.
Dave Mustaines guitarspil er ikke faldet af på den (selvom vokalen er).
Slayer er og bliver Verdens største band - de har bare tilskuerne ved nosserne fra første tone....
Bienvenu Bassogog!

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af SimonJ » 23. mar 2011, 11:29

Man ser bare retaderet ud, når man spiller i Brøndby!
Billede

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 23. mar 2011, 13:58

astonvilla skrev:
limey skrev:
tegner skrev:SLAYER,.....den mest brutale, energiske og ikke mindst højeste koncert jeg har oplevet, i ca. 25 år..!!

Jeg bøjer mig dybt i støvet,....1000 tak (nu mangler jeg så bare at få hørelsen igen)
Jeg er bare glad for, at en kammerat havde medbragt ørepropper til mig også. For satan hvor spillede de højt!
Det var fanme en STOR koncert!
Har set Slayer live 6 gange - dette var nok det bedste endnu (og så endda uden Hannemann).
Det var nu også fedt nok at se Megadeth igen (har ikke set dem i mange år). Og godt at se Dave Ellofson tilbage på bassen (Peace Sells!!).
Overall, en af de bedste koncerter jeg nogensinde har været til.

Eneste malurt var sådan set de Århus-tumper der stod for arrangementet! Det virkede næsten til det var første gang de har prøvet at afholde koncert. Tog jo over en time at lukke 3.000 mennesker ind.
Og så efter koncerten hvor alle billetautomater i P-huset brød sammen og vi måtte vente endnu 45 min på at komme ud. Så må de sku da bare åbne bommene for satan da... Århus - Vor Herre Bevare Os...

Men, det kan ikke bringe skår i glæden over at have oplevet Årets Koncert.

King virkede helt vildt veloplagt.
Dave Mustaines guitarspil er ikke faldet af på den (selvom vokalen er).
Slayer er og bliver Verdens største band - de har bare tilskuerne ved nosserne fra første tone....
Mustaine var syg, men klarede både vokal og soli til ug og så smilede han endda lidt til sidst - helt uventet. For satan hvor er Chris Broderick en fantastisk guitarist - jeg savnede slet ikke Friedman som var med sidst jeg så dem. Fed koncert!

Slayer spiller en genre som jeg ikke hører så meget, men det var da sindssygt knald på. Dog var det alt for højt for en pivskid som mig.

Arrangementet - tjae hvad kan man sige. Det er typisk dansk at man ikke kan gennemføre noget så simpelt, uden man løber ind i en række problemer. Men det var sgu meget underholdende, at det mest fancy sted i Århus var proppet med heavydudes.

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af tegner » 23. mar 2011, 18:39

astonvilla skrev:Slayer er og bliver Verdens største band - de har bare tilskuerne ved nosserne fra første tone....
ENIG,..den mest underholdende aften jeg har oplevet meget meget længe - jeg glemmer aldrig følelsen i kroppen, da "World Painted Blood" begyndte denne nærmest mageløse seance..!!

Og så var det tydeligt, at folket var klar da dørene skulle åbne kl 1900, det var arrangørene så ikke...

MEN HOLD DA KÆFT HVOR VAR DET HØØØJT..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

seamann

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af seamann » 23. mar 2011, 21:11

Skulle måske have været i bøfsandwich tråden..

http://www.nytimes.com/2011/03/23/dinin ... .html?_r=1

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 24. mar 2011, 10:31

tegner skrev:
astonvilla skrev:Slayer er og bliver Verdens største band - de har bare tilskuerne ved nosserne fra første tone....
ENIG,..den mest underholdende aften jeg har oplevet meget meget længe - jeg glemmer aldrig følelsen i kroppen, da "World Painted Blood" begyndte denne nærmest mageløse seance..!!

Og så var det tydeligt, at folket var klar da dørene skulle åbne kl 1900, det var arrangørene så ikke...

MEN HOLD DA KÆFT HVOR VAR DET HØØØJT..!!
Det er da godt man ikke har dårligt hjerte - jeg tror den bas kunne ha ændret ens hjerterytme hvis det var. Jeg følte lidt jeg lænede mig op af et full blown hjertestop et par gange :D
Bienvenu Bassogog!

Besvar