Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 13. sep 2011, 12:55

Strudsen Henning G Jensen. Fuck en spade....
Janteloven eksisterer IKKE!

Reto
Allstar
Allstar
Indlæg: 1290
Tilmeldt: 23. sep 2008, 13:54
Favoritspiller: Martin Rejthar
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Reto » 13. sep 2011, 13:33

thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?

Bare af nysgerrighed, hvordan føler du dig overeksponeret til NFL ?

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. sep 2011, 12:48

Narkomaner, eller hvem fanden det er, som har smadret en rude i min bil! :@

Jaja, lortekøbenhavn osv....

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 15. sep 2011, 12:29

thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?
AMEN!

Det eneste jeg interesserer mig for er Super Bowl. Udelukkende af den grund at der er så meget god mad, budweisere og lidt grønt i vente!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 15. sep 2011, 14:27

Reto skrev:
thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?

Bare af nysgerrighed, hvordan føler du dig overeksponeret til NFL ?
Er mere den tendens fra medierne og fans med partout at skulle forsøge at presse sportsgrenen indenfor hos os andre. Som fænomen i Danmark er NFL lige så plasticagtigt som FCM. Det er medieskabt fremfor en kærlighed til det hold man følger hver uge af mere naturlige grunde. Det er ukendte hold og spillere og tilmed er det de færreste af os der er vokset op med i modsætning til den ægte vare(fodbold). Derudover synes jeg bare, at spillet er ret intetsigende.
SimonJ skrev:
thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?
AMEN!

Det eneste jeg interesserer mig for er Super Bowl. Udelukkende af den grund at der er så meget god mad, budweisere og lidt grønt i vente!
Spot on, superbowl kan man tage som medløber af netop de grunde du nævner.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 15. sep 2011, 17:07

thomasjn skrev:
Reto skrev:
thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?

Bare af nysgerrighed, hvordan føler du dig overeksponeret til NFL ?
Er mere den tendens fra medierne og fans med partout at skulle forsøge at presse sportsgrenen indenfor hos os andre. Som fænomen i Danmark er NFL lige så plasticagtigt som FCM. Det er medieskabt fremfor en kærlighed til det hold man følger hver uge af mere naturlige grunde. Det er ukendte hold og spillere og tilmed er det de færreste af os der er vokset op med i modsætning til den ægte vare(fodbold). Derudover synes jeg bare, at spillet er ret intetsigende.
SimonJ skrev:
thomasjn skrev:NFL. Hvorfor skal medierne absolut prøve at presse fodboldens vandskabte fætter ned over hovedet på os?
AMEN!

Det eneste jeg interesserer mig for er Super Bowl. Udelukkende af den grund at der er så meget god mad, budweisere og lidt grønt i vente!
Spot on, superbowl kan man tage som medløber af netop de grunde du nævner.
NFL får jo ikke ret meget TV-tid? Hvordan kan de så presse det på dig?

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 26. sep 2011, 10:59

Det pisser mig af, at jeg skal betale for at printe ud på en printer, på papir og med blæk jeg selv har betalt.
Hader København!

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jernskjorten » 28. sep 2011, 16:49

Jamen, så kyl dog den forpulede kat i havnen, så vi kan komme videre!
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/14 ... r%20fredag

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 28. sep 2011, 17:53

jernskjorten skrev:Jamen, så kyl dog den forpulede kat i havnen, så vi kan komme videre!
http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/14 ... r%20fredag
Det pisser mig af at folk står i kø for at få den kat. Gad vide hvor mange af dem ville have en kat hvis de ikke kunne fortælle "ihh ja det er jo den kat som blev mishandlet, det er en heeeelt særlig kat, derfor er vi jo også heeeeelt særlige"

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af sulakvelidze » 28. sep 2011, 18:56

"Vi sender ham i familiepleje i Svenstrup, for han har brug for at være i et beskyttet miljø en tid endnu."

Folk der omtaler dyr som "han" eller "hun" skulle fratages alle borgerrettigheder på stedet.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 28. sep 2011, 19:19

Det pisser mig af at køre 40 km/t ude i venstre bane på motorvejen bare fordi der er en skide lastbil der absolut vil køre 10 km stærkere (som er ulovligt). :@

Det sker hver morgen lige inden Århus N. frakørslen sydpå, så er I andre advaret.

Danske bilister burde lære af svenskerne og amerikanerne. Herhjemme kan man ikke finde ud af at man ikke skal overhale højre om og holde ordentlig afstand på motorvejene for at undgå uheld :@ :@ (Bare fordi man kører 40 km/t i venstre vognbane)

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af CFN » 29. sep 2011, 10:04

Elscorpio skrev:Danske bilister burde lære af svenskerne og amerikanerne.
I forhold til svenskerne, så er jeg i hvert fald stor fan af deres veje, hvor man kan overhale uden nogensinde at komme over i modsatte vejbane. Når man kommer frem til en bil man skal forbi, så trækker de pænt ind i et eller andet smallere spor inderst, som minder mest om en cykelsti, men som åbenbart bruges til formålet, når nogen vil fordi. Og så blinker man oftest også pænt til hinanden som tak. Det er sgu da genialt.

Brugeravatar
søren nielsen
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 10. aug 2005, 18:06
Favoritspiller: Jozo Matovac.
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af søren nielsen » 29. sep 2011, 21:21

Elscorpio skrev:Danske bilister burde lære af svenskerne og amerikanerne.
Efter at have brugt den sidste måned på de amerikanske veje, så kan jeg godt lide at det er tilladt at overhale højre om.
Der er også en hel del i USA der lave kø i venstre vognbane, det er bare ikke lastbiler der laver kø her..
our Reason
our Inspiration
our Pride
++96++

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 30. sep 2011, 23:19

At YouTube har lukket min bruger, der ellers havde de 9 minutter med stort set alle højdepunkterne fra Deportivo-AaB, plus flere andre AaB-videoer.

Backup? Nej, det har jeg da ikke...

Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af CFN » 2. okt 2011, 14:05

Omend en mildere grad af pissen af, så må jeg stille spørgsmålstegn ved Lasse Jebediah Nielsens amish-skæg. Hvad hulen sker der lige der? :o

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 2. okt 2011, 16:13

CFN skrev:Omend en mildere grad af pissen af, så må jeg stille spørgsmålstegn ved Lasse Jebediah Nielsens amish-skæg. Hvad hulen sker der lige der? :o
Han forsøger vel bare at komme væk fra sit drengede look. :P
Billede

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kilde » 6. okt 2011, 20:33

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/la ... 634470.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 6. okt 2011, 20:47

At kanalsport.dk er blevet et generelt site med megen støj såsom floorball og håndbold. Det var bedre i gamle dage, da det var en egentlig fodboldside. Nu render man f.eks. ind i overskrifter som "AaB-profil før topopgør: Vi har det fint med underdog-rollen" som man fejlagtigt tror er fodbold relaterede, men i stedet handler om nittesporten floorball. En decideret side om fodbold kunne være nice i stedet.

dick@darlington
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13. aug 2007, 16:05
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af dick@darlington » 7. okt 2011, 09:36

At jeg skal være voksenven hele weekenden. At spille playstation og Wii, gå i biografen, spille fodbold og lege med lego er hårdt, men nogen skal jo gøre det.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af le Cid » 7. okt 2011, 09:39

dick@darlington skrev:At jeg skal være voksenven hele weekenden. At spille playstation og Wii, gå i biografen, spille fodbold og lege med lego er hårdt, men nogen skal jo gøre det.
Din stakkel!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Besvar