Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Bech » 10. aug 2012, 13:29

Jeg er egentligt helt skuffet. Var først sikker på at AGK lukkede som resultatet af at det var AGK - guds og Kasis gave til håndbolden. Men så viser det sig at Kasi-Jesper ikke er andet end en svindler, der syntes det var fedt at tale med store ord og betale -25 millioner for lidt i skat. Han skal sgu nok ind og sidde!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 10. aug 2012, 14:08

Bech skrev:Jeg er egentligt helt skuffet. Var først sikker på at AGK lukkede som resultatet af at det var AGK - guds og Kasis gave til håndbolden. Men så viser det sig at Kasi-Jesper ikke er andet end en svindler, der syntes det var fedt at tale med store ord og betale -25 millioner for lidt i skat. Han skal sgu nok ind og sidde!
Jeg havde egentlig besluttet mig ikke at kommentere på ham, fordi jeg et eller andet (mærkeligt) sted synes meget godt om manden, og modreaktionen når de der lidt storsnudede mangemillionærer falder, bliver rigeligt voldsom uden mit bidrag. Han har et godt hjerte, men hjernen følger desværre ikke helt så godt med. For at citerer en god gammel chef om en helt anden: "Han har fødderne solidt plantet i den blå luft."

...men, nu læste jeg lige Berlingske Business fra i går, hvori han er citeret for: "De behandler mig jo som en kriminel" (det er en journalistisk stramning - er jeg godt klar over).

Ja, Jesper - det er jo lige nøjagtig det skat mener. Du *er* kriminel (og bliver anklaget efter en paragraf med en strafferamme på 8 års fængsel), selvom du mener at skattesnyd for nogle få 100 millioner jo er det der kan ske ift. en omsætning på nogle milliarder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 12. aug 2012, 20:37

BIF nederlag i sidste minut... Gotta love it ;)
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 10:14

En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 14. aug 2012, 11:37

le Cid skrev:En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Jesus... Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte eller slutte med en fejl-rapport som den....

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af rAaBe » 14. aug 2012, 12:20

Hinrup85 skrev:
le Cid skrev:En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Jesus... Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte eller slutte med en fejl-rapport som den....

Mit forsøg:
Personen som har oprettet ordren har i ordre headeren (eller blot et felt) angivet levering til at være den 20-08-2012. Det er ikke en dato som systemet selv har sat ind. Det er personen der har oprettet ordren som har indsat leveringsdatoen.

Underforstået: Vi har ikke lovet kunden levering på den dag, det er kunden selv (og ikke systemet) der har indsat den dag i ordren.

Har jeg ret? :P

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 13:03

rAaBe skrev:
Hinrup85 skrev:
le Cid skrev:En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Jesus... Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte eller slutte med en fejl-rapport som den....

Mit forsøg:
Personen som har oprettet ordren har i ordre headeren (eller blot et felt) angivet levering til at være den 20-08-2012. Det er ikke en dato som systemet selv har sat ind. Det er personen der har oprettet ordren som har indsat leveringsdatoen.

Underforstået: Vi har ikke lovet kunden levering på den dag, det er kunden selv (og ikke systemet) der har indsat den dag i ordren.

Har jeg ret? :P
Også omtrent sådan jeg læser det :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af rAaBe » 14. aug 2012, 13:20

le Cid skrev:
rAaBe skrev:
Hinrup85 skrev:
le Cid skrev:En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Jesus... Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte eller slutte med en fejl-rapport som den....

Mit forsøg:
Personen som har oprettet ordren har i ordre headeren (eller blot et felt) angivet levering til at være den 20-08-2012. Det er ikke en dato som systemet selv har sat ind. Det er personen der har oprettet ordren som har indsat leveringsdatoen.

Underforstået: Vi har ikke lovet kunden levering på den dag, det er kunden selv (og ikke systemet) der har indsat den dag i ordren.

Har jeg ret? :P
Også omtrent sådan jeg læser det :)
Jeg har altid vidst at "The Julekalender" nød mere end bare underholdningsværdi :)

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hinrup85 » 14. aug 2012, 14:35

rAaBe skrev:
le Cid skrev:
rAaBe skrev:
Hinrup85 skrev:
le Cid skrev:En kollegas forsøg på at rapportere en fejl. Hun skulle nok bare have holdt det til dansk - eller i det mindste anvende Google translate :)
Brugeren skrev:The person some have made the order have in the order hood stand next delivery to 20-08-2012, it it’s not something they system self-do, it it’s the person some made the order.
Jesus... Jeg ville ikke vide hvor jeg skulle starte eller slutte med en fejl-rapport som den....

Mit forsøg:
Personen som har oprettet ordren har i ordre headeren (eller blot et felt) angivet levering til at være den 20-08-2012. Det er ikke en dato som systemet selv har sat ind. Det er personen der har oprettet ordren som har indsat leveringsdatoen.

Underforstået: Vi har ikke lovet kunden levering på den dag, det er kunden selv (og ikke systemet) der har indsat den dag i ordren.

Har jeg ret? :P
Også omtrent sådan jeg læser det :)
Jeg har altid vidst at "The Julekalender" nød mere end bare underholdningsværdi :)
Jeg får også nogenlunde det samme ud af den, efter endnu en gennemlæsning.

Men hvilket system er det i? Lige af ren nysgerrighed.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 14. aug 2012, 14:58

Hinrup85 skrev:Men hvilket system er det i? Lige af ren nysgerrighed.
Det er ikke et standardsystem. Det er et hjemmekodet ERP system.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 15. aug 2012, 11:23

Billede
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af rAaBe » 15. aug 2012, 11:40

le Cid skrev:Billede
Det er nok næppe 3d filmen der har gjort hende gravid, men det er faktisk muligt for 2 hvide med hvide bedste forældre at få et mørkt/sort barn. Selvom det er muligt (link) ville jeg nok alligevel foreslå manden at få lavet en "mouth swap" dna test (og evt. få sendt konen til seksuelundervisning for begyndere) :P

Her et andet link til en Apartheid-tids historie fra Sydafrika: http://abagond.wordpress.com/2009/05/13 ... e-parents/" onclick="window.open(this.href);return false;
Billedet fra linkede artikel:
Billede
Ikke just det klassiske "stolte forældre med offspring"-billede.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2012, 11:44

le Cid skrev:Billede
Tja, den sidste gang en utro hustru blev gravid fandt på en løgnehistorie og slap afsted med det, fik det jo ret store konsekvenser i verdenshistorien - jeg er ikke sikker på en gentagelse vil få mit smil frem
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af astonvilla » 17. aug 2012, 21:55

AaB Youngstars!!!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Sille
Superliga
Superliga
Indlæg: 550
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
Favoritspiller: Nummer Ib
Geografisk sted: København - Århus - Aalborg - Storvorde

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sille » 20. aug 2012, 16:23

En gammel mand viser hvordan man skal spise vandmelon!
- Sille

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af vandmelonen » 21. aug 2012, 00:26

Sille skrev:En gammel mand viser hvordan man skal spise vandmelon!
Yumme yumme, vandmelon!!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Meelsen » 21. aug 2012, 17:37

Dokumentar omkring Gazza's tid i Lazio - Gazza fortæller selv meget af tiden, så den står på vanvittige historier hele vejen igennem. Vanvittig sjov.

Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 23. aug 2012, 21:59

Den absurde situation, der netop har udspillet sig i FCM-Young Boys. Dommeren viser et gult kort til Duncan og viser ham ud ad banen, på trods af, at det var hans første gule kort. Aldrig har Riddersholm været så rød i hovedet.
Tipsbladet skrev:Her i Herning lader det til, at både første- og fjerdedommer mener, at Morten 'Duncan' Rasmussen allerede havde fået et gult kort. FCM's Erik Sviatchenko forsøgte sig på russisk overfor dommerne, men de var tilsyneladende sikre i deres sag. Stort drama i Herning, hvor der om ikke andet kom noget lyd på tilskuerne.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14876
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 23. aug 2012, 23:49

A_Strandfelt skrev:Den absurde situation, der netop har udspillet sig i FCM-Young Boys. Dommeren viser et gult kort til Duncan og viser ham ud ad banen, på trods af, at det var hans første gule kort. Aldrig har Riddersholm været så rød i hovedet.
Tipsbladet skrev:Her i Herning lader det til, at både første- og fjerdedommer mener, at Morten 'Duncan' Rasmussen allerede havde fået et gult kort. FCM's Erik Sviatchenko forsøgte sig på russisk overfor dommerne, men de var tilsyneladende sikre i deres sag. Stort drama i Herning, hvor der om ikke andet kom noget lyd på tilskuerne.
Dunken havde fået gult kort tidligere i kampen, han havde dog ikke selv set det, men tv billederne viser det. Det indrømmer Dunken også.

http://www.bold.dk/nyt/Duncan-Udvisningen-var-god-nok
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Mr. Larsen » 24. aug 2012, 00:07

FCM burde forbydes at repræsenterer Danmark Europæisk, utroligt at de kan skuffe gang efter gang, de må da efterhånden snart lære noget af alle de prygl de har fået sig igennem tiderne !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar