"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af 634 » 17. aug 2013, 15:17

alithebeast skrev:
634 skrev:Søger rejse vejledning fra Barcelonas Lufthavn til 15 km ind i byen. Man kan selvfølgelig leje bil eller bruge Taxa, men er der ikke busruter dernede? nogen som har erfaring med Barca tur?
Jeg har bestilt rejse til Super Cup finale mod Atletico Madrid
Jeg mener, vi var med bus hele vejen til Plaça de Catalunya, da vi var i Barcelona for et par år siden. Som jeg husker var busstopstedet næsten lige uden for svingdøren i lufthavnen. Det var billigt og smertefrit.
Tak
jeg har en forventning om at kunne spare mange euro med bus.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 17. aug 2013, 15:53

634 skrev:
alithebeast skrev:
634 skrev:Søger rejse vejledning fra Barcelonas Lufthavn til 15 km ind i byen. Man kan selvfølgelig leje bil eller bruge Taxa, men er der ikke busruter dernede? nogen som har erfaring med Barca tur?
Jeg har bestilt rejse til Super Cup finale mod Atletico Madrid
Jeg mener, vi var med bus hele vejen til Plaça de Catalunya, da vi var i Barcelona for et par år siden. Som jeg husker var busstopstedet næsten lige uden for svingdøren i lufthavnen. Det var billigt og smertefrit.
Tak
jeg har en forventning om at kunne spare mange euro med bus.
Uden at vide, hvor du skal hen i den smukke by(og om du har været der før), så må jeg også anbefale metrosystemet, som fungerer fremragende. Det er desuden ikke enormt dyrt at køre med taxi. :)

Rigtig god tur!
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4474
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 17. aug 2013, 16:01

634 skrev:Søger rejse vejledning fra Barcelonas Lufthavn til 15 km ind i byen. Man kan selvfølgelig leje bil eller bruge Taxa, men er der ikke busruter dernede? nogen som har erfaring med Barca tur?
Jeg har bestilt rejse til Super Cup finale mod Atletico Madrid
Der kører tog fra lufthavnen til centrum.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1886
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af 634 » 17. aug 2013, 16:18

alithebeast skrev:
634 skrev:
alithebeast skrev:
634 skrev:Søger rejse vejledning fra Barcelonas Lufthavn til 15 km ind i byen. Man kan selvfølgelig leje bil eller bruge Taxa, men er der ikke busruter dernede? nogen som har erfaring med Barca tur?
Jeg har bestilt rejse til Super Cup finale mod Atletico Madrid
Jeg mener, vi var med bus hele vejen til Plaça de Catalunya, da vi var i Barcelona for et par år siden. Som jeg husker var busstopstedet næsten lige uden for svingdøren i lufthavnen. Det var billigt og smertefrit.
Tak
jeg har en forventning om at kunne spare mange euro med bus.
Uden at vide, hvor du skal hen i den smukke by(og om du har været der før), så må jeg også anbefale metrosystemet, som fungerer fremragende. Det er desuden ikke enormt dyrt at køre med taxi. :)

Rigtig god tur!
Jeg skal bo på Hotel Barcelo Sants, der ser ud til at være Metro Station 200 meter derfra. Nej jeg har ikke været der før, og derfor er jeg også lidt usikker på det hele.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. aug 2013, 16:21

astonvilla skrev:Såfremt vi skal holde os i Nordjylland, er den klart bedste fiskerestaurant jeg har besøgt: "Kanalfogedens Køkken" ude i Løgstør (ca. ½ times kørsel fra Aalborg).
Jeg har spist dér adskillige gange og det er altid top kvalitet.

Jeg har også besøgt Jensens i Sæby - og det er faktisk ok. Man skal jo altid sammenholde pris og kvalitet - og når man får all you can eat for lidt under 200 kr. deroppe, så er det absolut godkendt (men heller ikke mere).

Slutteligt, ser jeg at der på forrige side er en anbefaling til Pakhuset i Skagen. Der må jeg protestere! Jeg har været der 2 gange og spist 1 gang ovenpå (egentlig restaurant) og 1 gang nedenunder (mere cafe-agtig) - og begge gange har det været tæt på usselt. Til gengæld var det tæmmelig dyrt!

Men prøv Kanalfogedens. Det er godt. Det er en god ide at bestille bord, såfremt det er til weekenden.
10 stjerner og alverdens anbefalinger herfra til Jensens' i Sæby. Buffet med alverdens fisk til 139kr (om dagen) er fandeme uhørt. Der skal I bare allesammen tage op og det med det samme!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 17. aug 2013, 20:44

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Såfremt vi skal holde os i Nordjylland, er den klart bedste fiskerestaurant jeg har besøgt: "Kanalfogedens Køkken" ude i Løgstør (ca. ½ times kørsel fra Aalborg).
Jeg har spist dér adskillige gange og det er altid top kvalitet.

Jeg har også besøgt Jensens i Sæby - og det er faktisk ok. Man skal jo altid sammenholde pris og kvalitet - og når man får all you can eat for lidt under 200 kr. deroppe, så er det absolut godkendt (men heller ikke mere).

Slutteligt, ser jeg at der på forrige side er en anbefaling til Pakhuset i Skagen. Der må jeg protestere! Jeg har været der 2 gange og spist 1 gang ovenpå (egentlig restaurant) og 1 gang nedenunder (mere cafe-agtig) - og begge gange har det været tæt på usselt. Til gengæld var det tæmmelig dyrt!

Men prøv Kanalfogedens. Det er godt. Det er en god ide at bestille bord, såfremt det er til weekenden.
10 stjerner og alverdens anbefalinger herfra til Jensens' i Sæby. Buffet med alverdens fisk til 139kr (om dagen) er fandeme uhørt. Der skal I bare allesammen tage op og det med det samme!
Jeg kører derop og trøstespiser nu!
Pris og kvalitet hænger godt sammen hos Jensens. Og så er beliggenheden jo også fantastisk.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af RØDESVIN » 17. aug 2013, 22:21

Knægten har fødselsdag og skal selvfølgelig meldes ind i bullerbanden, men jeg kan intet finde om det nogle steder ???

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 17. aug 2013, 23:36

RØDESVIN skrev:Knægten har fødselsdag og skal selvfølgelig meldes ind i bullerbanden, men jeg kan intet finde om det nogle steder ???
Bullerbanden er stoppet. ASC forsøger at tage over med ASC Junior: http://a-s-c.dk/side/asc-junior

Brugeravatar
RØDESVIN
Superliga
Superliga
Indlæg: 559
Tilmeldt: 7. feb 2006, 18:55
Geografisk sted: Vejgaard

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af RØDESVIN » 18. aug 2013, 10:14

A_Strandfelt skrev:
RØDESVIN skrev:Knægten har fødselsdag og skal selvfølgelig meldes ind i bullerbanden, men jeg kan intet finde om det nogle steder ???
Bullerbanden er stoppet. ASC forsøger at tage over med ASC Junior: http://a-s-c.dk/side/asc-junior
Super tak :thumbsup:

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 29. aug 2013, 20:12

Nogen der ved hvem der er bedst i Aalborg til at reparere indvendige revner i en Samsung Galaxy S3 ?

Både på prisen og kvaliteten af reparationen. Garantien dækker desværre ikke, da den røg ud af et skab ved et uheld.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 3. sep 2013, 08:57

Ved ikke lige hvor jeg skal poste denne her - men jeg har et spørgsmål:

Hver gang jeg rammer stadion på kampdagen, så mister min iPhone (iCrap) evnen til at gå på nettet. Jeg har udmærket dækning og alt det der, men jeg kan ikke surfe når jeg er derude. Det gælder på stadion og i en radius af ca 100 meter omkring stadion.

Er det simpelthen "overload" på nettet eller hvad? (undskyld mig, men jeg er totalt blank når det kommer til teknik). Min telefon virker perfekt overalt ellers. Min telefon er en iPhone 5 og er fuldt opdateret osv.

Jeg har Telia abonnement (det kan jeg ikke ændre på - det er en firmating).

Er der andre der har samme issue, eller er det bare mig?
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. sep 2013, 09:03

astonvilla skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal poste denne her - men jeg har et spørgsmål:

Hver gang jeg rammer stadion på kampdagen, så mister min iPhone (iCrap) evnen til at gå på nettet. Jeg har udmærket dækning og alt det der, men jeg kan ikke surfe når jeg er derude. Det gælder på stadion og i en radius af ca 100 meter omkring stadion.

Er det simpelthen "overload" på nettet eller hvad? (undskyld mig, men jeg er totalt blank når det kommer til teknik). Min telefon virker perfekt overalt ellers. Min telefon er en iPhone 5 og er fuldt opdateret osv.

Jeg har Telia abonnement (det kan jeg ikke ændre på - det er en firmating).

Er der andre der har samme issue, eller er det bare mig?
Tror det skyldes "overload". Jeg har også IPhone 5 og Telia og oplever det samme som dig når jeg er steder hvor der er mange mennesker samlet, bla til DHL-stafet i kildeparken sidste uge kunne jeg slet ikke komme på nettet.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 3. sep 2013, 09:43

Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal poste denne her - men jeg har et spørgsmål:

Hver gang jeg rammer stadion på kampdagen, så mister min iPhone (iCrap) evnen til at gå på nettet. Jeg har udmærket dækning og alt det der, men jeg kan ikke surfe når jeg er derude. Det gælder på stadion og i en radius af ca 100 meter omkring stadion.

Er det simpelthen "overload" på nettet eller hvad? (undskyld mig, men jeg er totalt blank når det kommer til teknik). Min telefon virker perfekt overalt ellers. Min telefon er en iPhone 5 og er fuldt opdateret osv.

Jeg har Telia abonnement (det kan jeg ikke ændre på - det er en firmating).

Er der andre der har samme issue, eller er det bare mig?
Tror det skyldes "overload". Jeg har også IPhone 5 og Telia og oplever det samme som dig når jeg er steder hvor der er mange mennesker samlet, bla til DHL-stafet i kildeparken sidste uge kunne jeg slet ikke komme på nettet.
OK - tak. Tja, så live-better man da ikke så længe ;o)
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Flower » 3. sep 2013, 10:49

astonvilla skrev:
Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal poste denne her - men jeg har et spørgsmål:

Hver gang jeg rammer stadion på kampdagen, så mister min iPhone (iCrap) evnen til at gå på nettet. Jeg har udmærket dækning og alt det der, men jeg kan ikke surfe når jeg er derude. Det gælder på stadion og i en radius af ca 100 meter omkring stadion.

Er det simpelthen "overload" på nettet eller hvad? (undskyld mig, men jeg er totalt blank når det kommer til teknik). Min telefon virker perfekt overalt ellers. Min telefon er en iPhone 5 og er fuldt opdateret osv.

Jeg har Telia abonnement (det kan jeg ikke ændre på - det er en firmating).

Er der andre der har samme issue, eller er det bare mig?
Tror det skyldes "overload". Jeg har også IPhone 5 og Telia og oplever det samme som dig når jeg er steder hvor der er mange mennesker samlet, bla til DHL-stafet i kildeparken sidste uge kunne jeg slet ikke komme på nettet.
OK - tak. Tja, så live-better man da ikke så længe ;o)

Det er med garanti overload. Der er skam fin dækning, masterne er bare overbelastet. Jeg har Telenor og jeg ved at de klar over belastningsproblemet. Det er sikkert samme issue med andre udbydere.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. sep 2013, 10:56

Nu vi er igang med Telia, dækning og iphones.... Jeg har Telias everything light-abonnement som er inkl "Roam like home". Dvs jeg ringer og sms'er gratis i Norden når bare det foregår på net som Telia samarbejder med. Dvs i Norge skal det være NetCom. Spørgsmålet er så om jeg på nogen måde kan forhindre min telefon i at bruge Eksvis Telenors net? Hvis jeg ikke er opmærksom kunne det jo godt tænkes at der ikke er et NetCom-signal, jeg ringer så til Dk og taler i en halv time til 120kr. Det er jo noget lort...

Hvad kan man gøre for at forhindre dette? Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger og vælge netværk manuelt. Og så vælger jeg NetCom (hvis den kan finde det). Men forhindrer dette Tlf i at bruge Telenor dagen efter når jeg er i den anden ende af Norge??

Tilføjelse : Jeg kunne selvfølgelig kontakte Telias Kundeservice men alle der har eller har haft Telia ved vist godt at dette ikke er en reel mulighed... (Ikke-eksisterende Kundeservice).
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Flower » 3. sep 2013, 11:48

Køllen I Møllen skrev:Nu vi er igang med Telia, dækning og iphones.... Jeg har Telias everything light-abonnement som er inkl "Roam like home". Dvs jeg ringer og sms'er gratis i Norden når bare det foregår på net som Telia samarbejder med. Dvs i Norge skal det være NetCom. Spørgsmålet er så om jeg på nogen måde kan forhindre min telefon i at bruge Eksvis Telenors net? Hvis jeg ikke er opmærksom kunne det jo godt tænkes at der ikke er et NetCom-signal, jeg ringer så til Dk og taler i en halv time til 120kr. Det er jo noget lort...

Hvad kan man gøre for at forhindre dette? Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger og vælge netværk manuelt. Og så vælger jeg NetCom (hvis den kan finde det). Men forhindrer dette Tlf i at bruge Telenor dagen efter når jeg er i den anden ende af Norge??

Tilføjelse : Jeg kunne selvfølgelig kontakte Telias Kundeservice men alle der har eller har haft Telia ved vist godt at dette ikke er en reel mulighed... (Ikke-eksisterende Kundeservice).
Mig bekendt, skal du blot vælge netværk manuelt - så bør den aldrig hoppe på andet net. Du kan risikere at den hopper på ingen net såfremt der ikke er dækning på NetCom i det område du er i. Manuelt = det du har valgt eller ingen.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Oder » 3. sep 2013, 11:54

Køllen I Møllen skrev:Nu vi er igang med Telia, dækning og iphones.... Jeg har Telias everything light-abonnement som er inkl "Roam like home". Dvs jeg ringer og sms'er gratis i Norden når bare det foregår på net som Telia samarbejder med. Dvs i Norge skal det være NetCom. Spørgsmålet er så om jeg på nogen måde kan forhindre min telefon i at bruge Eksvis Telenors net? Hvis jeg ikke er opmærksom kunne det jo godt tænkes at der ikke er et NetCom-signal, jeg ringer så til Dk og taler i en halv time til 120kr. Det er jo noget lort...

Hvad kan man gøre for at forhindre dette? Jeg har prøvet at gå ind i indstillinger og vælge netværk manuelt. Og så vælger jeg NetCom (hvis den kan finde det). Men forhindrer dette Tlf i at bruge Telenor dagen efter når jeg er i den anden ende af Norge??

Tilføjelse : Jeg kunne selvfølgelig kontakte Telias Kundeservice men alle der har eller har haft Telia ved vist godt at dette ikke er en reel mulighed... (Ikke-eksisterende Kundeservice).
Har ikke selv en æble-fon, men her er formodenligt hvad du leder efter.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 3. sep 2013, 16:19

Cool. Jeg skulle bare lige være sikker :). Tak til jer begge to...
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 11. sep 2013, 10:13

Flower skrev:
astonvilla skrev:
Køllen I Møllen skrev:
astonvilla skrev:Ved ikke lige hvor jeg skal poste denne her - men jeg har et spørgsmål:

Hver gang jeg rammer stadion på kampdagen, så mister min iPhone (iCrap) evnen til at gå på nettet. Jeg har udmærket dækning og alt det der, men jeg kan ikke surfe når jeg er derude. Det gælder på stadion og i en radius af ca 100 meter omkring stadion.

Er det simpelthen "overload" på nettet eller hvad? (undskyld mig, men jeg er totalt blank når det kommer til teknik). Min telefon virker perfekt overalt ellers. Min telefon er en iPhone 5 og er fuldt opdateret osv.

Jeg har Telia abonnement (det kan jeg ikke ændre på - det er en firmating).

Er der andre der har samme issue, eller er det bare mig?
Tror det skyldes "overload". Jeg har også IPhone 5 og Telia og oplever det samme som dig når jeg er steder hvor der er mange mennesker samlet, bla til DHL-stafet i kildeparken sidste uge kunne jeg slet ikke komme på nettet.
OK - tak. Tja, så live-better man da ikke så længe ;o)

Det er med garanti overload. Der er skam fin dækning, masterne er bare overbelastet. Jeg har Telenor og jeg ved at de klar over belastningsproblemet. Det er sikkert samme issue med andre udbydere.
Jeg skal i øvrigt lige bekræfte at det bare er overload i forbindelse med superligakampene. Jeg var på stadion fredag og se U21 kampen (ca. 2,500 tilskuere), og dér var der ingen issues med at komme på nettet.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 15. sep 2013, 19:13

Er der nogen der er kendt på Randers egnen? Efter kampen på fredag er vi et par stykker der skal have en god middag, inden vi kører hjem mod Aalborg.
Er der nogen der kan anbefale et godt sted. Det må gerne være ud mod Stadion i Randers men absolut ikke en nødvendighed.
Det meste har interesse - men vi skal gå udenom fisk/skaldyr grundet allergi hos min kammerat.

På forhånd tak.
Bienvenu Bassogog!

Besvar