Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 6. dec 2008, 01:59

Kenneth K skrev:Når billedet er markant forsinket ift. kommentatoren i en fodboldkamp. Al spændingen forsvinder, fordi Christian Frederiksen, i dette tilfælde, når at fortælle alt hvad der sker i kampen, inden man ser det.

Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!

Grrrrrrr!!!
Er et generelt problem på TV2 SPORT. Selv deres studie-udsendelser er lyden for det meste foran på
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 6. dec 2008, 08:56

Det pisser mig også af at jeg er så doven og overspringshandler så meget, at jeg nu er så langt bagud med mit projekt. Det skal afleveres om 11 dage, men på de 11 dage er der lige 3 dage i Manchester, 2 fødselsdage, 2 vagter på arbejdet og 1 julefrokost imellem. I'm never gonna make it! :o ... Eller jo, man når det altid på mirakuløs vis, men fuck, hvor bliver det hårdt.

Og så pisser det mig af, at jeg har skrevet ønskeseddel til jul! Nu kan jeg jo ikke nå at skrive selvdiscplin på som mit største ønske...

Meta: sikke bitter jeg er i disse dage.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 6. dec 2008, 09:51

Kenneth K skrev:Når billedet er markant forsinket ift. kommentatoren i en fodboldkamp. Al spændingen forsvinder, fordi Christian Frederiksen, i dette tilfælde, når at fortælle alt hvad der sker i kampen, inden man ser det.

Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!

Grrrrrrr!!!
MUTE?!?!?!

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 6. dec 2008, 10:03

-Larsen skrev:
Kenneth K skrev:Når billedet er markant forsinket ift. kommentatoren i en fodboldkamp. Al spændingen forsvinder, fordi Christian Frederiksen, i dette tilfælde, når at fortælle alt hvad der sker i kampen, inden man ser det.

Jeg havde ellers glædet mig helt vildt til Bayern - Hoffenheim. Den første kamp jeg skulle se med Hoffenheim, men det bliver ødelagt pga. dette!

Grrrrrrr!!!
MUTE?!?!?!
Clever! Så langt tænkte jeg aldrig lige. :D

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 6. dec 2008, 11:12

Selvom det er neder uden lyd fra f.eks. tilskuere osv, så kan det ofte være skønt at slippe for kommentatorlyd og ikke mindst, når denne er foran.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 6. dec 2008, 11:30

Gråvejr pisser mig af! Når nu det ikke kan være sol og 25 grader, kunne man i det mindste forlange klar himmel og 10 graders frost!

Man bliver satme bitter af det her vejr!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 6. dec 2008, 11:58

Alle de forbandede børn, voksne, unge og gamle, der render rundt med knive og andre våben og skyder og stikker vildt omkring sig.

I nat så vi så endnu et TOTALT meningsløst mord, på en måske fuldstændig uskyldig mand. Fuck, jeg bliver arrig!

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 6. dec 2008, 17:59

Lindvang skrev:Gråvejr pisser mig af! Når nu det ikke kan være sol og 25 grader, kunne man i det mindste forlange klar himmel og 10 graders frost!

Man bliver satme bitter af det her vejr!
10-15 centimeters sne gjorde fandme heller ikke noget. Kalenderen siger vinter - så vis det for helvede da! :S
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 7. dec 2008, 18:29

Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 8. dec 2008, 11:07

Gerrard skrev:Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Den reklame snakkede vi om den anden dag... Vi kom frem til den konklussion, at han er sarkastisk over for sin kone uden at hun ved det... "Neeeej, alle de ting den kan, og den går jeg lige over at viser til mine venner", hvorefter han lukker døren, og han og alle gutterne er helt smadret af grin, over den grimme prop med huller... Prøv at tænk over det næste gang du ser den, og pludselig er det en af de bedste reklamer der overhovedet er for tiden....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 8. dec 2008, 11:28

Metal'n Roll skrev:
Gerrard skrev:Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Den reklame snakkede vi om den anden dag... Vi kom frem til den konklussion, at han er sarkastisk over for sin kone uden at hun ved det... "Neeeej, alle de ting den kan, og den går jeg lige over at viser til mine venner", hvorefter han lukker døren, og han og alle gutterne er helt smadret af grin, over den grimme prop med huller... Prøv at tænk over det næste gang du ser den, og pludselig er det en af de bedste reklamer der overhovedet er for tiden....
Den mindede mig meget om de få sekunder af 2900 Happiness, som damen har vist mig.

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 8. dec 2008, 15:53

-Larsen skrev:
Metal'n Roll skrev:
Gerrard skrev:Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Den reklame snakkede vi om den anden dag... Vi kom frem til den konklussion, at han er sarkastisk over for sin kone uden at hun ved det... "Neeeej, alle de ting den kan, og den går jeg lige over at viser til mine venner", hvorefter han lukker døren, og han og alle gutterne er helt smadret af grin, over den grimme prop med huller... Prøv at tænk over det næste gang du ser den, og pludselig er det en af de bedste reklamer der overhovedet er for tiden....
Den mindede mig meget om de få sekunder af 2900 Happiness, som damen har vist mig.
Hahaha… priceless!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 8. dec 2008, 16:21

-Larsen skrev:
Metal'n Roll skrev:
Gerrard skrev:Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Den reklame snakkede vi om den anden dag... Vi kom frem til den konklussion, at han er sarkastisk over for sin kone uden at hun ved det... "Neeeej, alle de ting den kan, og den går jeg lige over at viser til mine venner", hvorefter han lukker døren, og han og alle gutterne er helt smadret af grin, over den grimme prop med huller... Prøv at tænk over det næste gang du ser den, og pludselig er det en af de bedste reklamer der overhovedet er for tiden....
Den mindede mig meget om de få sekunder af 2900 Happiness, som damen har vist mig.
Haha! Fra at hade den langt af h til, glæder jeg mig nu til at se den igen :-)

Og ja, skuespillet minder om noget om det fra 2900, som man desværre ind imellem falder over og ganske enkelt ikke kan bevæge sig væk fra, fordi man bliver så overrasket over programmets elendighed!
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Worminator
Landshold
Landshold
Indlæg: 944
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:18
Geografisk sted: Ho Chi Minh City

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Worminator » 8. dec 2008, 16:55

Gerrard skrev:Elendige reklamer, som man er indlagt til på, i dette tilfælde, TV3 og i særdelshed den for det fabelagtige vin-instrument "Nuance". For satan den er vag og træls!
Det er helt sikkert en skrækkelig reklame, men der må helt sikkert være reserveret en særlig plads i Helvede for den narrøv som har men t at jublen/julestemningen vil lyde fra junglen til savannen hvis man bestiller Fullrate bredbånd inden en eller anden dato.
Worminator

Billede
Mattæus 27.46.

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 8. dec 2008, 17:15

Gerrard skrev:Haha! Fra at hade den langt af h til, glæder jeg mig nu til at se den igen :-)

Og ja, skuespillet minder om noget om det fra 2900, som man desværre ind imellem falder over og ganske enkelt ikke kan bevæge sig væk fra, fordi man bliver så overrasket over programmets elendighed!
Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan reklamen minder om 2900 Happiness, men forrygende er den sgu.

Hvad enten man tager Metal n' Rolls udgave med den sarkastiske mand - eller den anden udgave, hvor det simpelthen ER det fedeste, der sker i hans år (foruden den rituelle omgang julesex natten til den 25. december), er det sgu høj klasse.

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 8. dec 2008, 18:09

Elegia skrev:
Gerrard skrev:Haha! Fra at hade den langt af h til, glæder jeg mig nu til at se den igen :-)

Og ja, skuespillet minder om noget om det fra 2900, som man desværre ind imellem falder over og ganske enkelt ikke kan bevæge sig væk fra, fordi man bliver så overrasket over programmets elendighed!
Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan reklamen minder om 2900 Happiness, men forrygende er den sgu.

Hvad enten man tager Metal n' Rolls udgave med den sarkastiske mand - eller den anden udgave, hvor det simpelthen ER det fedeste, der sker i hans år (foruden den rituelle omgang julesex natten til den 25. december), er det sgu høj klasse.
Det har jeg engang prøvet!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 8. dec 2008, 19:03

Elegia skrev:
Gerrard skrev:Haha! Fra at hade den langt af h til, glæder jeg mig nu til at se den igen :-)

Og ja, skuespillet minder om noget om det fra 2900, som man desværre ind imellem falder over og ganske enkelt ikke kan bevæge sig væk fra, fordi man bliver så overrasket over programmets elendighed!
Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan reklamen minder om 2900 Happiness, men forrygende er den sgu.

Hvad enten man tager Metal n' Rolls udgave med den sarkastiske mand - eller den anden udgave, hvor det simpelthen ER det fedeste, der sker i hans år (foruden den rituelle omgang julesex natten til den 25. december), er det sgu høj klasse.
Der kan heller ikk være nogen tvivl om at hun har købt dimsen til ham, fordi hun er træt af at han gik og drak af flasken....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Simon-RS » 8. dec 2008, 23:01

Reklamer i tv generelt, der er ikke andet! Og på tv3/3+/viasat så skal de jo lige vise en reklame lige før kick off :thumbsdown: :@

Er ved at brække mig så meget over reklamer i dansk tv.
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 8. dec 2008, 23:59

Simon-RS skrev:Reklamer i tv generelt, der er ikke andet! Og på tv3/3+/viasat så skal de jo lige vise en reklame lige før kick off :thumbsdown: :@

Er ved at brække mig så meget over reklamer i dansk tv.
Jeps, helt enig. Jeg zapper også væk hver gang der er reklamer, også selvom det betyder jeg går glip af et par minutter af det program jeg ville se. At se en reklameblok er simpelthen det værste spild af tid man kan byde et menneske.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 9. dec 2008, 00:06

limey skrev:
Simon-RS skrev:Reklamer i tv generelt, der er ikke andet! Og på tv3/3+/viasat så skal de jo lige vise en reklame lige før kick off :thumbsdown: :@

Er ved at brække mig så meget over reklamer i dansk tv.
Jeps, helt enig. Jeg zapper også væk hver gang der er reklamer, også selvom det betyder jeg går glip af et par minutter af det program jeg ville se. At se en reklameblok er simpelthen det værste spild af tid man kan byde et menneske.
Så skulle I prøve at besøge USA og zappe på de amerikanske landsdækkende tv kanaler. Der er der reklameblokke på 4 minutter hvert 7. minut!

Besvar