Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 9. dec 2008, 00:08

Det pisser mig af at jeg ikke kan finde AaB-Celtic i sin fulde længde noget sted på nettet

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JSJ » 9. dec 2008, 00:08

Mine fucking naboer! Som konsekvent spiller bordfodbold til langt efter klokken 23, hvor man må kunne forvente at de ville respektere, at der skal være bare nogenlunde ro! Det alrmer jo af helvede til - Og så gør det jo det ikke bedre, at jeg skal op igen om 4,5 time, for at kører til Hamborg, og at jeg nu derfor ikke får min fucking skønhedssøvn, som jeg ellers er blevet punket godt og grundigt igennem, at jeg har brug for...!!

Puha - Det lettede satme!!

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af limey » 9. dec 2008, 00:15

Elscorpio skrev:
limey skrev:
Simon-RS skrev:Reklamer i tv generelt, der er ikke andet! Og på tv3/3+/viasat så skal de jo lige vise en reklame lige før kick off :thumbsdown: :@

Er ved at brække mig så meget over reklamer i dansk tv.
Jeps, helt enig. Jeg zapper også væk hver gang der er reklamer, også selvom det betyder jeg går glip af et par minutter af det program jeg ville se. At se en reklameblok er simpelthen det værste spild af tid man kan byde et menneske.
Så skulle I prøve at besøge USA og zappe på de amerikanske landsdækkende tv kanaler. Der er der reklameblokke på 4 minutter hvert 7. minut!
Jeg har rejst en del i både USA, Canada, Australien og New Zealand. Alle disse steder dominerer reklamer i så høj en grad, at ethvert ønske om at se tv bliver kvalt. Jeg går ud fra at det er derfor dvd'er er så billige i disse lande.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 9. dec 2008, 11:36

limey skrev:
Jeg har rejst en del i både USA, Canada, Australien og New Zealand. Alle disse steder dominerer reklamer i så høj en grad, at ethvert ønske om at se tv bliver kvalt. Jeg går ud fra at det er derfor dvd'er er så billige i disse lande.
Det pisser mig af, de er så dårlige forretningsfolk i de lande! Hvis tv er træls, så skulle de satme da sætte prisen op på DVD'er og tjene kassen i stedet for det der sociale arbejde med billige DVD'er til alle... :@ ;)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 9. dec 2008, 12:06

Gråvejr pisser mig af!

Brugeravatar
Gerrard
Allstar
Allstar
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:45
Geografisk sted: Nørrebronx!
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Gerrard » 9. dec 2008, 13:28

Elegia skrev: Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan reklamen minder om 2900 Happiness, men forrygende er den sgu.
Skuespillernes manglende talent, selvsagt...
Allan Kuhn er Liverpool fan!

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 9. dec 2008, 13:36

JSJ skrev:Mine fucking naboer! Som konsekvent spiller bordfodbold til langt efter klokken 23, hvor man må kunne forvente at de ville respektere, at der skal være bare nogenlunde ro! Det alrmer jo af helvede til - Og så gør det jo det ikke bedre, at jeg skal op igen om 4,5 time, for at kører til Hamborg, og at jeg nu derfor ikke får min fucking skønhedssøvn, som jeg ellers er blevet punket godt og grundigt igennem, at jeg har brug for...!!

Puha - Det lettede satme!!

/Jesper
Mine fucking nærtagende naboer, der brokker sig over jeg spiller bordfodbold, når jeg holder fest... De kan sgu da proppe noget vat i ørerne, eller også er de bare slet ikke trætte nok, og får ståpik og drypfis' af at brokke sig over alting...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 9. dec 2008, 13:47

Metal'n Roll skrev:
JSJ skrev:Mine fucking naboer! Som konsekvent spiller bordfodbold til langt efter klokken 23, hvor man må kunne forvente at de ville respektere, at der skal være bare nogenlunde ro! Det alrmer jo af helvede til - Og så gør det jo det ikke bedre, at jeg skal op igen om 4,5 time, for at kører til Hamborg, og at jeg nu derfor ikke får min fucking skønhedssøvn, som jeg ellers er blevet punket godt og grundigt igennem, at jeg har brug for...!!

Puha - Det lettede satme!!

/Jesper
Mine fucking nærtagende naboer, der brokker sig over jeg spiller bordfodbold, når jeg holder fest... De kan sgu da proppe noget vat i ørerne, eller også er de bare slet ikke trætte nok, og får ståpik og drypfis' af at brokke sig over alting...
Haha, er I monstro naboer? :)

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 9. dec 2008, 15:23

Gerrard skrev:
Elegia skrev: Jeg kan overhovedet ikke se, hvordan reklamen minder om 2900 Happiness, men forrygende er den sgu.
Skuespillernes manglende talent, selvsagt...
Arh, nu er du sgu hård!

Jeg mener, at manden (fra reklamen) med sin flødebløde stemme gør det forrygende, hvad debatten også beviser. Ingen ved rigtigt, hvad hans tvetydige natur rummer.

Den slags er ren kvalitet.

Mht. 2900 Happiness morede jeg mig mest bare over –Larsens undskyldning for at have set det. Jeg elsker virkelig, når folk på lignende måder undskylder, at de har set/gjort noget, som ikke lige passer med omgivelsernes kodeks.

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 10. dec 2008, 19:05

At aviserne, der burde være fyldt med AaB-optakt, nu igen er forpestet med tragisk celerberty-dødsfald... Denne gang er det ikke en halv-ukendt kræftramt studievært, ej heller en mulat der af egen vilje sætter sig ind i en hashtåge af en bil.... Faktisk heller ikke en gang en kendis, men en kone til en Kandis!!! Ikk nok med det har hun kraftedme hængt sig selv fra livsledsager og 2 børn!! Sådan en so kan kun de klammeste unde at lægge blomster ved dørtrinet hos! Men så har hun da også fået hendes days of fame, og Johnny Hansen kan lige scoret lidt point på den også... Ikk engang et døgn skulle der gå før første interview med det enormt seriøse Se & Hør var i hus..... Give me a bræk....
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 11. dec 2008, 01:01

Brent
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 11. dec 2008, 01:39

MrBangDK skrev:Brent
:thumbsup:
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 11. dec 2008, 09:03

MrBangDK skrev:Brent
Folk, der reagerer på andres indlæg afhængigt af afsender og ikke indhold.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5095
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MrBangDK » 11. dec 2008, 17:03

Elegia skrev:
MrBangDK skrev:Brent
Folk, der reagerer på andres indlæg afhængigt af afsender og ikke indhold.
Folk der ikke kan læse, når man forholder sig til evigt tilbagevendende argumenter som kun bunder sig i "had" til Lynge!!! og at det kan blive for meget.. Oh yes, jeg var pikke irriteret på Brent da jeg skrev det, og derfor kan det jo godt ende i en "det pisser mig af tråd!"
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Metal'n Roll
Allstar
Allstar
Indlæg: 1220
Tilmeldt: 16. sep 2007, 11:20
Favoritspiller: Patrik Kristensen
Geografisk sted: Aal'eren

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Metal'n Roll » 11. dec 2008, 19:50

MrBangDK skrev:
Elegia skrev:
MrBangDK skrev:Brent
Folk, der reagerer på andres indlæg afhængigt af afsender og ikke indhold.
Folk der ikke kan læse, når man forholder sig til evigt tilbagevendende argumenter som kun bunder sig i "had" til Lynge!!! og at det kan blive for meget.. Oh yes, jeg var pikke irriteret på Brent da jeg skrev det, og derfor kan det jo godt ende i en "det pisser mig af tråd!"
Folk der konstant starter nye tråde op omkring rygter, evt indkøb, citater læst i avisen, hvem der er set i byen, og underlige emner, der nemt kunne være gået ind under 5 andre eksisterende tråde...
... we're done, she's walking to the bathroom.. she's trying to walk... she turns, she looks... it's me.. Not the Trojan army just fucked her. Little ol' me. She has this look on her face like: "How the hell did that happen?"

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 11. dec 2008, 21:22

MrBangDK skrev:
Elegia skrev:
MrBangDK skrev:Brent
Folk, der reagerer på andres indlæg afhængigt af afsender og ikke indhold.
Folk der ikke kan læse, når man forholder sig til evigt tilbagevendende argumenter som kun bunder sig i "had" til Lynge!!! og at det kan blive for meget.. Oh yes, jeg var pikke irriteret på Brent da jeg skrev det, og derfor kan det jo godt ende i en "det pisser mig af tråd!"
Hehe.... ja, det ved jeg godt, du var. Og nu brugte jeg bare dit udfald som et eksempel.

Men helt seriøst irriterer det mig, at alt for mange herinde "kender" hinanden så godt, at alt for mange diskussioner handler om afsenderen, i stedet for det vedkommende afsender.

Når "Hesten" skriver noget skal han straks svines for at være negativ og hvis fx en OB-fan har nogle interessante betragtninger, får vedkommende straks en spand lort i hovedet.

Det kan jeg kun tolke som en eklatant tegn på usikkerhed i forhold til egne evner som debattør.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoT » 12. dec 2008, 14:39

Elegia skrev:
Men helt seriøst irriterer det mig, at alt for mange herinde "kender" hinanden så godt, at alt for mange diskussioner handler om afsenderen, i stedet for det vedkommende afsender.

...

Det kan jeg kun tolke som en eklatant tegn på usikkerhed i forhold til egne evner som debattør.
Jeg er helt sikker på mine egne fremragende evner som debattør, og jeg går ALTID efter manden, når især ham Lindvang kloger sig!!!

Elegia

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elegia » 12. dec 2008, 15:18

BoT skrev:
Elegia skrev:
Men helt seriøst irriterer det mig, at alt for mange herinde "kender" hinanden så godt, at alt for mange diskussioner handler om afsenderen, i stedet for det vedkommende afsender.

...

Det kan jeg kun tolke som en eklatant tegn på usikkerhed i forhold til egne evner som debattør.
Jeg er helt sikker på mine egne fremragende evner som debattør, og jeg går ALTID efter manden, når især ham Lindvang kloger sig!!!
Ingen regler uden undtagelser. Lindvang er da fesen.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Alando » 13. dec 2008, 09:06

Det pisser mig af at det er nødvendigt at stå tidligt op en lørdag morgen for at lave projekt... Bare fordi jeg har været for doven og drukket for mange bajere skal jeg da ikke straffes

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kenneth K » 14. dec 2008, 20:27

Excel!!!

Jeg fatter jo intet af det lorteprogram!

Besvar