Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 25. sep 2009, 20:46

Lindvang skrev:Så vil jeg anbefale dig denne lettere klynkende (hvad jeg har fået fortalt, har ikke læst den selv endnu) bog, som mener det er synd for de kristne, at de bliver mobbet af ateisterne:

http://www.saxo.com/dk/item/gudloese-hj ... 3god-XP_2g
Så er bogen bestilt. Det skal blive spændende at høre hvad de hjernedøde, religiøse tossehoveder har på hjerte :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 25. sep 2009, 21:39

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Så vil jeg anbefale dig denne lettere klynkende (hvad jeg har fået fortalt, har ikke læst den selv endnu) bog, som mener det er synd for de kristne, at de bliver mobbet af ateisterne:

http://www.saxo.com/dk/item/gudloese-hj ... 3god-XP_2g
Så er bogen bestilt. Det skal blive spændende at høre hvad de hjernedøde, religiøse tossehoveder har på hjerte :)
Jeg tror nu ikke, at de "officielt" er religiøse. Det fremgik bare tydeligt, da jeg var til debat med dem forleden, at de følte sig dårligt behandlet og at der foregik en klapjagt på dem og deres ligesindede.

Giv et referat. Jeg har for travlt med at læse Marx ("religion er folkets opium") og Feuerbach ("al religion er en menneskelig projektion").

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 26. sep 2009, 07:15

Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Så vil jeg anbefale dig denne lettere klynkende (hvad jeg har fået fortalt, har ikke læst den selv endnu) bog, som mener det er synd for de kristne, at de bliver mobbet af ateisterne:

http://www.saxo.com/dk/item/gudloese-hj ... 3god-XP_2g
Så er bogen bestilt. Det skal blive spændende at høre hvad de hjernedøde, religiøse tossehoveder har på hjerte :)
Jeg tror nu ikke, at de "officielt" er religiøse. Det fremgik bare tydeligt, da jeg var til debat med dem forleden, at de følte sig dårligt behandlet og at der foregik en klapjagt på dem og deres ligesindede.

Giv et referat. Jeg har for travlt med at læse Marx ("religion er folkets opium") og Feuerbach ("al religion er en menneskelig projektion").
Selvfølgelig føler de sig dårligt behandlet. De er kristne! Hjernedøde pr (min) definition.

Det pisser mig af at det er acceptabelt at tro på gud mens der grines af børn der tror på julemanden, det er jo akkurat det samme...
Janteloven eksisterer IKKE!

hlha
Drenge
Drenge
Indlæg: 32
Tilmeldt: 28. apr 2008, 12:05

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af hlha » 26. sep 2009, 09:25

muhaahahaa, fed kommentar køllen i møllen. At få mig til ikke grine så tidligt om morgen sker ikke tit.
Man kunne så tilføje at når børn bliver ældre og udvider deres fornuft og logik stopper de med at tro på julemanden.........i modsætning til...

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af BoomZ0R » 26. sep 2009, 09:46

heheh det god stil køllen i møllen! Fik mig sq til at grine, og er helt enig :thumbsup:

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 26. sep 2009, 09:56

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Så er bogen bestilt. Det skal blive spændende at høre hvad de hjernedøde, religiøse tossehoveder har på hjerte :)
Jeg tror nu ikke, at de "officielt" er religiøse. Det fremgik bare tydeligt, da jeg var til debat med dem forleden, at de følte sig dårligt behandlet og at der foregik en klapjagt på dem og deres ligesindede.

Giv et referat. Jeg har for travlt med at læse Marx ("religion er folkets opium") og Feuerbach ("al religion er en menneskelig projektion").
Selvfølgelig føler de sig dårligt behandlet. De er kristne! Hjernedøde pr (min) definition.

Det pisser mig af at det er acceptabelt at tro på gud mens der grines af børn der tror på julemanden, det er jo akkurat det samme...
Faktisk akkurat dét, jeg ville have spurgt forfatteren om til det debatmøde. Om ikke han gik lidt for langt, når han sagde (det gjorde han på mødet), at kristne bliver hængt ud og mobbet som om det er julemanden, de tror på. Mobber han dermed ikke en anden overtroisk gruppe?

Min kæreste standsede mig dog, da hun ikke finder det udpræget herligt, at jeg altid kræver ordet til sådanne arrangementer. Faktisk gik hun så langt at sidde og hviske underlødige tilbud, hvis jeg afstod fra at stille spørgsmål!

Brugeravatar
Walther
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 19. jul 2009, 11:11
Favoritspiller: Med venstre, om morgenen.
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Walther » 26. sep 2009, 10:01

Religion pisser mig af.

Og at min hårde mave nu er afløst af racerrøv af dimensioner aldrig set før.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe."
- Albert Einstein

Lindvang

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindvang » 26. sep 2009, 10:02

Det pisser mig af, at Danish Crown har truet medarbejderne på en amerikansk fabrik med fyring og lønnedgang til ikke at organisere sig i en fagforening.

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 27. sep 2009, 13:08

Køllen I Møllen skrev:Kristne, jøder, muslimer, hinduer og eskimoer pisser mig af...

Sjovt nok har jeg ikke noget imod buddhister men det er også den eneste af de større religioner der ikke er ond!
Har det fuldstændigt på samme måde. Udover jeg ikke betragter buddhisme som en religion, da de ikke har en gud. De er nærmere en livsfilosofi :innocent:

/Ateisme længe leve - sammen med kongehuset! :)
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Oliverl
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 30. apr 2008, 08:10
Favoritspiller: Martin P
Geografisk sted: 9480
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Oliverl » 27. sep 2009, 13:34

at jeg sidder i Birmingham Airport, fordi mit fly er forsinket og jeg 99% sikkert ikke naar hjem til kamp i aften. :@
"Milk is for babies, when you grow up you have to drink beer"

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 30. sep 2009, 09:44

Walther skrev:Religion pisser mig af.

Og at min hårde mave nu er afløst af racerrøv af dimensioner aldrig set før.
For mange vindruer?

Brugeravatar
John Deacon
Allstar
Allstar
Indlæg: 2172
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:04
Geografisk sted: I runde tal 135 km fra Herning - fandme dæjle... :D

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af John Deacon » 30. sep 2009, 16:53

Det pisser mig virkelig af at skulle høre om "Walther"s maveprblemer og afføring.
Alle dyr er lige. Men nogle dyr er mere lige end andre.
George Orwell

Brugeravatar
MichaelLarsen
Landshold
Landshold
Indlæg: 829
Tilmeldt: 19. maj 2008, 20:55

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af MichaelLarsen » 30. sep 2009, 17:14

John Deacon skrev:Det pisser mig virkelig af at skulle høre om "Walther"s maveprblemer og afføring.
Enig! Nu må han sg. få styr på den mave, for det skulle jo nødig blive en lortetråd!
Et forslag: http://www.actimel.dk/default.htm
Non scholae, sed vitae discimus

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JFL » 30. sep 2009, 18:09

hader folk der nikker anerkendende til det en forelæser siger, som om de ved mere end forelæseren og skal sikre ham om at det er rigtigt! Hold jeres God Damn hoveder i ro, mongoler!! Og så skal INGEN have lov til at stille spørgsmål under en forelæsning!! hvis du mener at du absolut skal spørge en forelæser om noget, så vent til pausen, alle andre end dig er ligeglade!

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af jydenfranord » 30. sep 2009, 19:06

Det pisser mig i den grad af at jeg skal hører om IOC kongressen i København, alt fra hvilken sko størrelse Morten Andersen bruger til hvilken føde der skal indtages til middagen, Hvad i H...... kommer det os ved? Er der virkeligt ikke sket noget vigtigere i denne verden?

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Indie » 30. sep 2009, 20:07

Det pisser mig af, at AaB håndbold smider en 6 målsføring ved pausen væk!

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dåse Allan@ » 30. sep 2009, 20:22

Indie skrev:Det pisser mig af, at AaB håndbold smider en 6 målsføring ved pausen væk!
Det pisser mig af at de ikke bare kunne få uafgjort da jeg havde Xét til odds 9.50
SVEND GOLLE SUPPORT

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JFL » 30. sep 2009, 20:37

Dåse Allan@ skrev:
Indie skrev:Det pisser mig af, at AaB håndbold smider en 6 målsføring ved pausen væk!
Det pisser mig af at de ikke bare kunne få uafgjort da jeg havde Xét til odds 9.50
Det pisser mig af, at det er endnu et bittert nederlag til et fck-hold.

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 1. okt 2009, 09:08

JFL skrev:
Dåse Allan@ skrev:
Indie skrev:Det pisser mig af, at AaB håndbold smider en 6 målsføring ved pausen væk!
Det pisser mig af at de ikke bare kunne få uafgjort da jeg havde Xét til odds 9.50
Det pisser mig af, at det er endnu et bittert nederlag til et fck-hold.
FuCKerne pisser mig af!!!!!

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Rico? » 1. okt 2009, 11:38

Det pisser mig af at dåsen ikke troede vi kunne slå de fucking cafe bøsser..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Besvar