Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 11. apr 2011, 10:54

vandmelonen skrev:
SimonJ skrev:
Dot Bot skrev:
bogoe skrev:Vi kan da allesammen godt lide pensionister på Vest
Åh ja, gid det var sådan nogle pensionister :D Men det var det desværre ikke. Det var nogle gamle nisser der stod lige over hullet og beordrede alle flag væk, så de kunne se deres kamp i fred og ro 3 meter fra trommen. Find jeg dog forhelvede et andet sted at stå.
Jeg brækker mig når folk beder dem med flag og sangstemme om at skride! Så fuck dog af! Vest er stor nok til at man kan spille pik ved kioskerne i hjørnet!
Præcis. Eller så er der den simple mulighed at blive væk fra vesttribunen og søge mod en af de andre tre. Det er stemningsdræbende at have kedelige klatter, der ikke laver larm, stående omkring capotårnet.
Jeg er sikker på at det er dem, som også råber "tudefjæs"

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 11. apr 2011, 12:49

Lindvang skrev:
Dot Bot skrev:Pensionister på Vest.
Hvorfor?
Har svaret i bogoes indlæg.

Thorshauge

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Thorshauge » 11. apr 2011, 13:17

De var jo helt klart ikke klar over hvor de var og hvad de lavede. De er kommet ind før tid for at finde en god plads, de stiller sig over hullet og vil ikke flytte sig, for så får de "dårligere udsyn". Men fedt at et par pensionister kan få jer ned med nakken :)

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af JLB » 15. apr 2011, 11:09

Det pisser mig af, at min telefon ikke har et funktion, så den deaktiverer muligheden for at sende beskeder, når jeg er fuld
Hvem der bare var irsk

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af SimonJ » 15. apr 2011, 11:23

JLB skrev:Det pisser mig af, at min telefon ikke har et funktion, så den deaktiverer muligheden for at sende beskeder, når jeg er fuld
Jeg hører at man skal bruge sluk-knappen.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2249
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af alithebeast » 15. apr 2011, 13:02

SimonJ skrev:
JLB skrev:Det pisser mig af, at min telefon ikke har et funktion, så den deaktiverer muligheden for at sende beskeder, når jeg er fuld
Jeg hører at man skal bruge sluk-knappen.
Og vil man være helt sikker, så kan man taste pinkoden forkert 3 gange. Det er vel de færreste der kan huske deres pukkode.
Hader København!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 16. apr 2011, 12:48

At sønnike begyndte at græde.

"Far, jeg vil gerne have en Brøndbytrøje."
"Det får du aldrig. Du må få en Barca-trøje og en liverpooltrøje eller Man U for den sags skyld, men fra Danmark må du kun få tre slags trøjer. En landsholdstrøje, en Lynge-broby-trøje (den lokale klub) og en AaB-trøje. Sådan er det!"
"Jamen, Asmus må godt få en FCK-trøje, og Birk må få en Brøndbytrøje."
...og så var det han brød i gråd.
"Jeg gider ikke have en AaB-trøje - de er så dårlige."

Det pisser mig grundigt af, at jeg ikke har den mindste smule at hænge det op på, når jeg prøver at overbevise ham om,at AaB er den eneste klub at holde med.

Der er ingen kultur at være stolt af. Der er ingen fight at være stolt af. Der er ikke noget godt spil at være stolt af, og der er ingen resultater (i en femårigs hukommelse) at være stolt af.

Så kære AaB,

Tag jer sammen og giv ham en sejr i 6-års fødselsdagsgave i morgen, ellers giver jeg op, og lader ham selv bestemme hvem han vil holde med, og overlader det til jer, at overbevise ham om at det skal være AaB.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Magic » 16. apr 2011, 14:41

Ja, det er satme op ad bakke. Min den ældste er begyndt at synge FCK-sange (dårlig indflydelse i børnehaven), men jeg har sagt til ham, at jeg ikke vil høre det inden for mine døre - og det har han accepteret :)

Jeg kæmper med næb og klør for at gøre ham så interesseret i Tottenham, at han ikke falder for nogen af de danske hadeklubber. Til alt held, ser det ud til at gå i den rigtige retning og han beder tit om at få Tottenham-trøjen på.

Men det pisser også mig af, at man ikke har noget at lokke med, når de unge mennesker skal påvirkes :)

Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Quentin T » 16. apr 2011, 16:57

Magic skrev:Ja, det er satme op ad bakke. Min den ældste er begyndt at synge FCK-sange (dårlig indflydelse i børnehaven), men jeg har sagt til ham, at jeg ikke vil høre det inden for mine døre - og det har han accepteret :)

Jeg kæmper med næb og klør for at gøre ham så interesseret i Tottenham, at han ikke falder for nogen af de danske hadeklubber. Til alt held, ser det ud til at gå i den rigtige retning og han beder tit om at få Tottenham-trøjen på.

Men det pisser også mig af, at man ikke har noget at lokke med, når de unge mennesker skal påvirkes :)
Der skal ikke lokkes, men trues med solide tørre tæsk :)
Savner Strandli!

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Magic » 16. apr 2011, 17:19

Ungernes mor og de sociale myndigheder bliver sgu så sure, når det sker :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 16. apr 2011, 17:45

Quentin T skrev: Der skal ikke lokkes, men trues med solide tørre tæsk :)
Det bliver der også....

...ungens mor er på nippet til ikke at lade det blive ved truslerne, hvis ikke jeg holder op med at være så barnlig.
Med venlig Hilsen
--
Robert

danielnoll
Superliga
Superliga
Indlæg: 715
Tilmeldt: 20. okt 2008, 12:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af danielnoll » 17. apr 2011, 17:00

...

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Magic » 17. apr 2011, 17:11

Jeg sidder også og råber af ham. Han er så enormt dum og intetsigende. Misfortolker og forsøger at lægge ord i munden på Lynge. Og så formår han ikke at komme ud over de spørgsmål, han lige tilfældigvis har skrevet ned.

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bozak » 17. apr 2011, 17:59

Kenneth Perez fatter nada af dansk fodbold, han snakkede også om 34 spillerunder i optakten.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 17. apr 2011, 20:35

Onside og deres ukronologiske highlights. Kæft, hvor er det lamt, at de starter med interviews fra efter kampene, og målene fra 2. halvleg, i mange kampe!

-Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1308
Tilmeldt: 10. jul 2005, 11:44
Geografisk sted: 9000

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af -Larsen » 18. apr 2011, 09:46

Pastorius skrev:At sønnike begyndte at græde.

"Far, jeg vil gerne have en Brøndbytrøje."
"Det får du aldrig. Du må få en Barca-trøje og en liverpooltrøje eller Man U for den sags skyld, men fra Danmark må du kun få tre slags trøjer. En landsholdstrøje, en Lynge-broby-trøje (den lokale klub) og en AaB-trøje. Sådan er det!"
"Jamen, Asmus må godt få en FCK-trøje, og Birk må få en Brøndbytrøje."
...og så var det han brød i gråd.
"Jeg gider ikke have en AaB-trøje - de er så dårlige."

Det pisser mig grundigt af, at jeg ikke har den mindste smule at hænge det op på, når jeg prøver at overbevise ham om,at AaB er den eneste klub at holde med.

Der er ingen kultur at være stolt af. Der er ingen fight at være stolt af. Der er ikke noget godt spil at være stolt af, og der er ingen resultater (i en femårigs hukommelse) at være stolt af.

Så kære AaB,

Tag jer sammen og giv ham en sejr i 6-års fødselsdagsgave i morgen, ellers giver jeg op, og lader ham selv bestemme hvem han vil holde med, og overlader det til jer, at overbevise ham om at det skal være AaB.
Han har forhåbentlig glemt alt om den Brøndby-trøje i dag?:D i mit hjem, får knægten sgu ikke noget valg. Jeg kan love dig for, at AaB-trøjen er en fast bestanddel af garderoben. Og om et par år, så er han også på stadion.

Brugeravatar
Magic
Allstar
Allstar
Indlæg: 2992
Tilmeldt: 5. jun 2005, 18:24
Favoritspiller: Frank Strandli
Geografisk sted: Amager

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Magic » 18. apr 2011, 13:28

Nu er der også markant forskel på dit og Roberts postnummer ;)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 18. apr 2011, 15:43

Magic skrev:Nu er der også markant forskel på dit og Roberts postnummer ;)
Det værste er sgu nok ikke postnummeret...

Konen er også en hård nød at knække. Hun bliver noget anstrengt over udtryk som Brøndbysvin og alle dem der er værre. Ikke fordi hun synes det er synd for Brøndby, men fordi hun ikke mener den slags gloser hører sig til i opdragelsen af et barn - specielt ikke når det barn vokser op blandt FCK og BIF fans, der muligvis ikke accepterer det der udtryk som den endegyldige sandhed uden videre.

Jeg er selvfølgelig klog nok til ikke at sige det direkte i hendes påhør, men spørgsmål fra knægten som "Far, hvorfor sagde du brøndbysvin i går?" peger kaster desværre en mistanke på mig, som et uskyldigt, forvirret smil ikke helt kan vaske væk. Jeg har også prøvet at efterligne diverse ansigtsudtryk fra sydlandske forsvarsspillere, der prøver at se uskyldige ud, men af reaktion at dømme, skal der stadig arbejdes lidt mere på det.

Det hjælper jo heller ikke konen ikke synes røde striber i kombination med hvad som helst andet er indbegrebet af den højst opnåelige æstetiske skønhed. Der kun - med 4-9 års mellemrum - overgås af guldfarver.

Nå - krisen er ikke helt overstået, men det hjælper da på det. En sejrsstime i resten af foråret, og måske et totalt meltdown til FCK og BIF (med efterfølgende guld til OB og bar røv til BIF, ville nok gøre det rimeligt sikkert at bestille et sortiment hjem fra AaB-shoppen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af PeterS » 18. apr 2011, 16:32

Magic skrev:Ungernes mor og de sociale myndigheder bliver sgu så sure, når det sker :)
Tror sgu de sociale myndigheder vil nikke anerkendende til et lag tæsk for ikke få flere bumser med blå gule trøjer

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Bech » 18. apr 2011, 18:25

Magic skrev:Men det pisser også mig af, at man ikke har noget at lokke med, når de unge mennesker skal påvirkes :)
Her er et gammelråd fra Vejgaard: Prøv med coke og vafler.

Besvar