Det pisser mig af tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 12. nov 2012, 20:38

634 skrev:Nu har AaB i de seneste 3 Ligakampe tabt til de 3 FC halløj Clubber bvaadder
Ja føj, tre kampe mod FC dit, dat og dut: nul point, otte mål imod og kun et enkelt reduceringsmål i den rigtige ende. Og så er vi i øvrigt ikke med i pokalen længere.

Ovenstående pisser mig voldsomt af. Især da 'kampen' i aftes. Og det med pokalen (det er så definitivt). Og Kristian Bak. Og underlaget i Farum.
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 13. nov 2012, 00:33

Der kan intet siges til de to sidste nederlag. Spillerne har været en gang opgivende kujoner som ikke engang har gidet kæmpe for det og det pisser mig af.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 14. nov 2012, 23:57

Billede
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Dot Bot » 15. nov 2012, 00:08

Pastorius skrev:Billede
Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 15. nov 2012, 00:11

Dot Bot skrev:
Pastorius skrev:Billede
Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.
Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af rAaBe » 15. nov 2012, 07:56

Pastorius skrev:
Dot Bot skrev:
Pastorius skrev:Billede
Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.
Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.
Bare lige for at sætte jeres indlæg i relief - ifald der er nogen der har misset hvorfor det er OK at han jubler (udover at det er hans 4. mål i en venskabskamp imod England):
http://youtu.be/kbslWQh-R_U" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af astonvilla » 15. nov 2012, 08:21

Pastorius skrev:
Dot Bot skrev:
Pastorius skrev:Billede
Smed han ikke bare trøjen? Det er så lamt.
Præcis. UEFA/FIFA gør hvad de kan for at gøre fodbolden kønsløs. Hvis man ikke har lov til spontan glædesjubel udover det sædvanlige efter den præstation og dét mål, så er det altså for langt ude.
Netop! Det er så langt ude.
Vi skal være lykkelige over at der fortsat er geniale galninge som Zlatan i spil. Tror der bliver enormt langt mellem snapsene på den front i fremtiden. Up Yours FIFA!

All Hail Zlatan!

Jeg glemmer fx aldrig et interview han gav på et tidspunkt kort efter han var blevet gift. Han blev spurgt: "Hvad gav du hende i morgengave?"
Han svarede: "Zlatan!"

Gal, genial og genneført fantastisk. Selv min hustru (som HADER fodbold) er stor Zlatan fan. Fat det FIFA.
Bienvenu Bassogog!

seamann

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af seamann » 16. nov 2012, 01:00

At verdens ringeste luftfartsselskab ikke kan få lov at gå konkurs i god ro og orden uden vi stakkels skatteydere endnu engang skal punge ud for det lort. De siger too big to fail - og det er vist rettere too kbh to fail.
Mine +300K bonuspoint må de så inderligt gerne få med sig til de evige DC9 marker (eller ca 81 eller hvad det nu hedder de ældgamle luftkasteller de flyver med).

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Søgaard » 18. nov 2012, 23:12

seamann skrev:At verdens ringeste luftfartsselskab ikke kan få lov at gå konkurs i god ro og orden uden vi stakkels skatteydere endnu engang skal punge ud for det lort. De siger too big to fail - og det er vist rettere too kbh to fail.
Mine +300K bonuspoint må de så inderligt gerne få med sig til de evige DC9 marker (eller ca 81 eller hvad det nu hedder de ældgamle luftkasteller de flyver med).
Synes det er noget svineri hvis de får lov at gå konkurs. No fair warning til kunderne omkring køb af billetter, de siger der skal være likviditet til 12 mdr. i selskabet men der er kun til 2 - så er det jo 10 mdr. siden de skulle have meldt ud. Ledelse, Revisorer og myndigheder. Elendigt og uprofessionelt.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Elscorpio » 20. nov 2012, 21:17

Adriano og Shaktar Donetsk ved 1-1 målet i aftenens CL kamp.

Det er simpelthen det mest usportslige længe set.

Kan godt være man ikke holder med de sjællandske hold i suppen, men i denne situation kan man godt.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5099
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Kunji » 20. nov 2012, 21:20

Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.

Jeg grinte dog... lige indtil FCN scorede.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 20. nov 2012, 21:34

Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.

Jeg grinte dog... lige indtil FCN scorede.
Same here...nu må vi så se om deres træner er mand nok til at starte 2. halvleg med et selvmål.

Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 20. nov 2012, 21:35

Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.

Jeg grinte dog... lige indtil FCN scorede.
Det er godt nok et af de mere makabre mål jeg har set længe. Skandale at det sker i en så vigtig kamp... Men jeg er helt samme båd, jeg kunne simpelthen ikke andet end more mig over det.

Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Pastorius » 20. nov 2012, 21:58

Pastorius skrev:
Kunji skrev:Jeg er generelt imod alt det fair play, men da det nu eksisterer, må man jo nok erkende, at den ikke er helt fin i kanten.

Jeg grinte dog... lige indtil FCN scorede.
Same here...nu må vi så se om deres træner er mand nok til at starte 2. halvleg med et selvmål.

Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Hæ hæ, nu kan de vel godt lige liste et fairplay selvmål ind, bare for at gnide lidt salt i såret.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Spurs
2. div
2. div
Indlæg: 227
Tilmeldt: 2. okt 2005, 12:32

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Spurs » 20. nov 2012, 22:04

Hanga skrev:
Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.
Har lige set fem minutter af kampen og jeg har det helt modsat og er egentlig overrasket over hvor meget de larmer. Synes sgu de 10-15 mand gør det godt. Det havde da til gengæld været super pinligt hvis der havde været flere tusinde der havde givet den gas, når de nu engang kun har de der par håndfulde fans. Hvor skulle de ekstra komme fra sådan lige pludselig og er det ikke det vi plejer at kalde gloryhunting ?

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Lindmark » 21. nov 2012, 08:45

Spurs skrev:
Hanga skrev:
Pastorius skrev:Og så er jeg altså flov over at der ikke bliver mere larm i parken, når sådan noget sker imod hjemmeholdet. Det er simpelthen den pinligste CL-stemning jeg nogensinde har oplevet.
Fuldstændig enig, det er så pinligt at vi har FCN i europa ud fra den betragtning. Ikke lige den bedste reklame for den danske fanscene må man sige... I baggrunden kunne man høre den desperate megafon-knægt forsøge en kopiering af vores "op med hænderne", hvorefter maks 10 mand fik lapperne op.
Har lige set fem minutter af kampen og jeg har det helt modsat og er egentlig overrasket over hvor meget de larmer. Synes sgu de 10-15 mand gør det godt. Det havde da til gengæld været super pinligt hvis der havde været flere tusinde der havde givet den gas, når de nu engang kun har de der par håndfulde fans. Hvor skulle de ekstra komme fra sådan lige pludselig og er det ikke det vi plejer at kalde gloryhunting ?
Jeg så ikke kampen i går, men da jeg så følgende klip i morges bemærkede jeg at der virkelig ikke var meget lyd på de 18k (?) tilskuere, situationen taget i betragtning.
http://onside.dk/champions-league/se-sh ... al-til-1-1

Jeg er overbevist om at der havde været en del mere larm med kun omkring det halve antal tilskuere her i Aalborg (eller på et stadion i Istanbul, som Claus Bo Larsen har påpeget overfor en række medier i aftes og i morges)!
Lindmark / Vendelbokartellet

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Jonas K » 25. nov 2012, 21:34

Onside, hold da op de er bif liderlige, det er jo helt vanvittigt
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af Hanga » 25. nov 2012, 21:39

Jonas K skrev:Onside, hold da op de er bif liderlige, det er jo helt vanvittigt
Aftenens indslag fra vores kamp er under AL kritik. Jeg forventer ingenting af onside og alligevel var jeg overrasket over, hvor hurtigt de kunne skøjte hen over en spændende kamp rækkens nr. 3 og 4 (inden runden). Jeg tror helt seriøst ikke, at det tog mere end ét minut. 4 højdepunkter og ingen interviews.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

awnaw
2. div
2. div
Indlæg: 190
Tilmeldt: 16. mar 2012, 20:53

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af awnaw » 25. nov 2012, 22:25

Så lad dog for guds skyld være med at se Onside og deres københavnske propaganda. Jeg ser fodboldmagasinet på DR1 i stedet for.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det pisser mig af tråden

Indlæg af thomasjn » 26. nov 2012, 06:36

awnaw skrev:Så lad dog for guds skyld være med at se Onside og deres københavnske propaganda. Jeg ser fodboldmagasinet på DR1 i stedet for.
Enig der er masser af andet og mere nuanceret fodboldjournalistik herhjemme.

Fodboldmagasinet er godt, både som TV-program og podcast.
FodboldFM på Radio 24syv er også en udemærket på podcast.
Canal 9/Canal 8 har faktisk også en ok dækning så længe de ikke sætter tågehornet Erik Rasmussen til at snakke om Brøndby.
TV2 Sport har som regel faktisk også en ret god dækning i forbindelse med kampene.
Og superliga.dk er vel et af de bedste sider at se highligths på.

Så det burde være muligt at få dækket superliga-behovet uden at spilde tid på Viashit. De får et problem, hvis deres elskede BIF rykker ned.

Besvar