Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper » 4. maj 2009, 22:57

-Larsen skrev:
Kasper skrev:
-Larsen skrev:Man skal stikke den dybt ind, for at få en dreng. Dybt og så til højre, det er ikke alle der kan det...
Er den skæv?
Nu var det ikke mig, der skrev det... Men lidt er den vel altid?
Ha ha jeg sidder godt nok og sover..
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sip » 5. maj 2009, 01:50





Jo tak. Muligvis en repost, men det får i hvert fald smilet frem i en sen nattetime. Mere gas på tribunerne!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 1258
Tilmeldt: 21. jun 2005, 10:59
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper Møller » 5. maj 2009, 06:57

Sip skrev:Jo tak. Muligvis en repost, men det får i hvert fald smilet frem i en sen nattetime. Mere gas på tribunerne!
Har du ikke bedre at ta' dig til på jobbet end at sidde og kigge Rapid Wien-film?! :)


Brugeravatar
Quentin T
1. div
1. div
Indlæg: 394
Tilmeldt: 11. apr 2006, 10:40
Geografisk sted: 9000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Quentin T » 5. maj 2009, 20:08

Savner Strandli!

Lindvang

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Lindvang » 5. maj 2009, 20:39

Haha, hvor patetisk at genoptrykke den med nye ansigter!

Brugeravatar
Sip
2. div
2. div
Indlæg: 212
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Sip » 5. maj 2009, 23:27

Kasper Møller skrev:
Sip skrev:Jo tak. Muligvis en repost, men det får i hvert fald smilet frem i en sen nattetime. Mere gas på tribunerne!
Har du ikke bedre at ta' dig til på jobbet end at sidde og kigge Rapid Wien-film?! :)
Kort sagt: NEJ!
A jetpack, operation, send him the crazy hindu!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 6. maj 2009, 10:13

At Arsenal endnu ikke har vundet én eneste titel siden de flyttede til Emiraterne - og at det heller ikke blev i år det skulle ske.

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB1978 » 6. maj 2009, 12:37

limey skrev:At Arsenal endnu ikke har vundet én eneste titel siden de flyttede til Emiraterne - og at det heller ikke blev i år det skulle ske.
Det er vist Spurs-supporteren, der taler her... :thumbsup: Men ja, det glæder også mig!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Hanga » 6. maj 2009, 22:44

At se Drogba whine helt vanvittigt over, at hans og Anelkas konstante filmeri og barnlige overdrivelse, ikke gav pote i sidste ende alligevel... Tag den diving Chelsea CUNTS !
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

!

Indlæg af Simon-RS » 6. maj 2009, 22:46

Jeg vil gøre ALT for at få Øvrebø's adresse!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: !

Indlæg af Hanga » 6. maj 2009, 22:47

Simon-RS skrev:Jeg vil gøre ALT for at få Øvrebø's adresse!
Ja hva fanden laver den idiot, der var jo ikke i nærheden af at være rødt kort... Godt at det ikke kostede Barca i sidste ende.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Nyggi

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Nyggi » 6. maj 2009, 22:48

At Barca slog en af jordens mest usympatiske klubber og vi får Europas bedst spillende at se i finalen. En sand sejr for fodbolden.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JLB » 6. maj 2009, 22:49

Nyggi skrev:At Barca slog en af jordens mest usympatiske klubber og vi får Europas bedst spillende at se i finalen.
SÅ ufortjent, så grimt, men så meget fryd
Hvem der bare var irsk

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: !

Indlæg af Simon-RS » 6. maj 2009, 22:51

Hanga skrev:
Simon-RS skrev:Jeg vil gøre ALT for at få Øvrebø's adresse!
Ja hva fanden laver den idiot, der var jo ikke i nærheden af at være rødt kort... Godt at det ikke kostede Barca i sidste ende.
ALLE i hele verden må være enige om at Barcalona aldrig burde have gået videre! Og jeg hader Luna Christophi overalt på jorden!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kovacs » 6. maj 2009, 22:54

Simon-RS skrev:Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
:cool:

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14810
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: !

Indlæg af Hanga » 6. maj 2009, 22:56

Simon-RS skrev:
Hanga skrev:
Simon-RS skrev:Jeg vil gøre ALT for at få Øvrebø's adresse!
Ja hva fanden laver den idiot, der var jo ikke i nærheden af at være rødt kort... Godt at det ikke kostede Barca i sidste ende.
ALLE i hele verden må være enige om at Barcalona aldrig burde have gået videre! Og jeg hader Luna Christophi overalt på jorden!
Der var 1 straffe til Chelsea efter min mening, den hvor der var hånd på bolden ca. midtvejs i 2 halvleg. Ellers var det jo ren film og whine fra Chelseas side. Den i overtiden som nærmest får Ballack til at overfalde dommerne, er et skud der blokeres mere med ryggen/skulderen end med armen, jeg kan virkelig ikke se, at der skulle være noget.

Og så skulle Abidal jo ALDRIG have haft rødt... Anelka smider sig for gud ved hvilken gang, og det gav pote.

Chelseas taber attitude pisser mig af, i særdeleshed Drogbas, en stor mand der får vand i øjenene så snart et hårstrå har strejfet ham.

Det er ikke for et provokere, det er min ærlige mening. :cheers:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Simon-RS » 6. maj 2009, 22:57

Kovacs skrev:
Simon-RS skrev:Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
:cool:
Ja hvem røg ud til Chelsea ;)
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Simon-RS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 18. okt 2007, 12:57
Favoritspiller: Scarface og MJ
Geografisk sted: 9210

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Simon-RS » 6. maj 2009, 23:00

Hvad med den med de laver på Malouda inde i feltet? Dommeren fløjter godt nok, men så giver han satme frispark!
You need people like me. You need people like me so you can point your fuckin' fingers and say, "That's the bad guy." So... what that make you? Good? You're not good. You just know how to hide, how to lie. Me, I don't have that problem.

Kovacs
Superliga
Superliga
Indlæg: 744
Tilmeldt: 8. jul 2005, 13:08
Favoritspiller: Martin P!

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kovacs » 6. maj 2009, 23:01

Simon-RS skrev:
Kovacs skrev:
Simon-RS skrev:Det pisser mig af at en CL-dommer kan være SÅ ufattelig ringe! Der kunne i teorien have været dømt min. 4 straffespark!
:cool:
Ja hvem røg ud til Chelsea ;)
Stop med at snakke udenom! ;)

"5 European Cup's and 18 leagues,
That's what we call history"!!!!!!!!!!!!1

Besvar