Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af LKH » 8. maj 2010, 23:31

Kilde skrev:Billede

... serious shit!
Pas på! Det er UBM! :thumbsup:
:cheers:
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Strandfelt
2. div
2. div
Indlæg: 121
Tilmeldt: 9. okt 2008, 15:22

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Strandfelt » 8. maj 2010, 23:36

Det får smilet frem at der under et afsnit om fedme i min biologibog er en tegning af en fed dreng der mæsker sig i chips og cola. Denne dreng har tegneren valgt at iføre en sort og rød trøje med ulvelogo :P

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 9. maj 2010, 09:24

Strandfelt skrev:Det får smilet frem at der under et afsnit om fedme i min biologibog er en tegning af en fed dreng der mæsker sig i chips og cola. Denne dreng har tegneren valgt at iføre en sort og rød trøje med ulvelogo :P
Det vil jeg se, smid det op! :D

LKH
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 79
Tilmeldt: 27. mar 2009, 22:54
Geografisk sted: Hjallerup..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af LKH » 9. maj 2010, 10:52

Dot Bot skrev:
Strandfelt skrev:Det får smilet frem at der under et afsnit om fedme i min biologibog er en tegning af en fed dreng der mæsker sig i chips og cola. Denne dreng har tegneren valgt at iføre en sort og rød trøje med ulvelogo :P
Det vil jeg se, smid det op! :D
Enig! Kunne det evt. være en ung Hekler..? :cheers:
Når Man. Utd. spiller deres bedste er jeg tæt på orgasme - Gianluca Vialli

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 9. maj 2010, 11:29

Hr Tudse skrev:
Pastorius skrev:Hockeylandskamp.

3-1 mod Finland inden 3. periode. Hvis det holder, kommer hele mandagen på arbejde til at gå med at håne finner....
Arbejder du da i et akvarium?
Hm...

Jeg arbejder i et nordisk firma, med masser er af finske kolleger. Jeg kunne passende vise dem dette:
http://www.tinyurl.dk/17340" onclick="window.open(this.href);return false;
(som faktisk er skrevet af en finne).
Med venlig Hilsen
--
Robert

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 9. maj 2010, 21:07

Dot Bot skrev:
Strandfelt skrev:Det får smilet frem at der under et afsnit om fedme i min biologibog er en tegning af en fed dreng der mæsker sig i chips og cola. Denne dreng har tegneren valgt at iføre en sort og rød trøje med ulvelogo :P
Det vil jeg se, smid det op! :D
Værsgo':
viewtopic.php?p=304027#p304027

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 9. maj 2010, 21:24

A_Strandfelt skrev:
Dot Bot skrev:
Strandfelt skrev:Det får smilet frem at der under et afsnit om fedme i min biologibog er en tegning af en fed dreng der mæsker sig i chips og cola. Denne dreng har tegneren valgt at iføre en sort og rød trøje med ulvelogo :P
Det vil jeg se, smid det op! :D
Værsgo':
viewtopic.php?p=304027#p304027
Der et satme klasse! :D

Thorshauge

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Thorshauge » 10. maj 2010, 14:22

Meelsen skrev:Balotelli's attitude er normalt virkelig en skændsel at se på. Dog er Totti's handling her over stregen. Det ser det dog ikke ud til at alle inter-spillere er enig i at det er over stregen. Han får da et klap på ryggen på vej ud :cool:
Præcis min pointe og grunden til jeg smed videoen herind og bad folk om at se 0.35. Selvfølgelig er det ikke i orden at manden udøver vold og han skal da også straffes hårdt for det, men jeg kan ihvertfald ikke lade vær med at trække på smilebåndet af italiensk fodbold og hele "Balotelli situationen" når man ser en Roma spiller der lige har fået rødt kort for at slagte en inter-spiller, på det nærmeste få high-fives af andre inter-spillere på vej ud (I klippet kun Maicon).

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Alando » 10. maj 2010, 18:35

DAAAAAAAAANMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARKKKKKKKKKKKKK JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

At vinde over Finland og USA er jo fuldstændig sindssygt.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Elscorpio » 10. maj 2010, 21:04

Sille skrev:Det får smilet frem at sidde i biografen og se "I Love You Phillip Morris" og pludselig se en far hive sin teenage datter ud af salen efter ca. 20 min. Det blev åbenbart for meget for ham se Jim Carrey knalde en mand i røven :D
Jeg grinte højt af den scene, ham faren forstod åbenbart ikke humoren i filmen :thumbsdown:

AaB&SAFC
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 29. jan 2008, 23:22

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af AaB&SAFC » 10. maj 2010, 22:10

At man i Seattle Sounders FC vil give sæsonkortholderne penge tilbage, i form af billigere sæsonkort næste år, fordi de tabte 4-0 på hjemmebane:

http://www.soundersfc.com/News/Articles ... efund.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 12. maj 2010, 21:30

The norske Lawnmower Man

"Efter at manden i påvirket tilstand havde klippet sin egen græsplæne, ville han køre til Ørsta i det vestlige Norge for at besøge sin mor. På vejen passerede han en skoles græsplæne og besluttede sig for at klippe den."

Det endte så med en bøde på 50.000,- og en betinget dom på 21 måneder.

Kilde: http://ekstrabladet.dk/112/article13455 ... z0nkGPh3M7" onclick="window.open(this.href);return false;
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af thomasjn » 13. maj 2010, 19:28

At FCMs pokalskab stadig er blottet for pokaler.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 15. maj 2010, 09:44

At jeg skal med min fem årige datter på stadion og hun vil selv, det er ikke min ide.

Jeg har tænkt mig at insistere på at have termokandekaffe, kage og slik med hjemmefra. Mon det går at få ind i børneområdet?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 15. maj 2010, 11:50

Provst i Brovst skrev:At jeg skal med min fem årige datter på stadion og hun vil selv, det er ikke min ide.

Jeg har tænkt mig at insistere på at have termokandekaffe, kage og slik med hjemmefra. Mon det går at få ind i børneområdet?
Jeg kan ikke forestille mig, at du må have egne drikkevarer med ind. Men slik og kage tror jeg ikke de gør noget ved...

God kamp - også når datteren 5 minutter inde i kampen ikke gider se bold mere og har 5 millioner spørgsmål til dig :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 15. maj 2010, 11:51

... at jeg i aften skal se Dizzy Mizz Lizzy... Ja, old school og alt det der.. Men for satan jeg glæder mig. Også selvom det PISSER ned i Valby... :P
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 15. maj 2010, 16:03

MrBangDK skrev:
Provst i Brovst skrev:At jeg skal med min fem årige datter på stadion og hun vil selv, det er ikke min ide.

Jeg har tænkt mig at insistere på at have termokandekaffe, kage og slik med hjemmefra. Mon det går at få ind i børneområdet?
Jeg kan ikke forestille mig, at du må have egne drikkevarer med ind. Men slik og kage tror jeg ikke de gør noget ved...

God kamp - også når datteren 5 minutter inde i kampen ikke gider se bold mere og har 5 millioner spørgsmål til dig :D
Jeg kan da tydelig huske at jeg var til bold med min far, stor Tiger termokande, musel malede kopper (DDR kopier) og tæpper. Det kan da ikke have ændret sig siden?

Det er derfor der skal kager og slik med, til at berolige datteren og faderen når spørgsmålene kommer om hun nu er i fjernsynet, om det er de røde vi holder med ect. ect.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2153
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Fabbe » 16. maj 2010, 19:58

Billede

- Er jeg den eneste, som synes, at Herfølges Boldklub Køge's Henrik Toft ligner vores egen Martin Pedersen meget?
I hvert fald lige på dette foto.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. maj 2010, 20:14

Fabbe skrev:Billede

- Er jeg den eneste, som synes, at Herfølges Boldklub Køge's Henrik Toft ligner vores egen Martin Pedersen meget?
I hvert fald lige på dette foto.
Der skal da godt nok en del mere til for at få smilet frem herhjemme idag. Men ok, han ligner Martin P på dette billede :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 16. maj 2010, 20:17

At jeg helt seriøst havde glemt, at jeg havde spillet 50kr. på 0-3 i AGF-OB kampen... 1750kr. på kontoen :money:
Ska' vi hak'?

Besvar