Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 16. sep 2011, 17:25

Ban hele bundtet!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2011, 17:19

Pastorius skrev:..at alle BIF-fansene tror at den hellige gral er velforvaret, blot fordi de har vundet stort over det ringeste hold i ligaen, og at Rommedahl klarede sig godt på det niveau.

Det er ikke meget anderledes med spillerne. De var åbenlyst meget lettede og glade for pligtsejren over HB Køge.

Jeg glæder mig til at se hvordan korthuset kollapser, hvis de taber (gerne lidt uheldigt) to ud af de tre næste kampe.

Medmindre de laver et mirakel-comeback, så er vi godt på vej til den situation. Jeg er begyndt at trække på smilebåndene.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2011, 17:21

At jeg efter en runde på 6 timer incl. regn/tordenafbrydelse, nu - sammen med en makker - kan kalde mig klubmester i foursome i Sorø Golfklub, efter at have spillet golf i tre måneder.
Med venlig Hilsen
--
Robert

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JLB » 18. sep 2011, 17:27

Pastorius skrev:At jeg efter en runde på 6 timer incl. regn/tordenafbrydelse, nu - sammen med en makker - kan kalde mig klubmester i foursome i Sorø Golfklub, efter at have spillet golf i tre måneder.
Det er sgu da meget godt klaret. Tillykke. Hvor langt ned i handicap er du nået?
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2011, 17:37

JLB skrev:
Pastorius skrev:At jeg efter en runde på 6 timer incl. regn/tordenafbrydelse, nu - sammen med en makker - kan kalde mig klubmester i foursome i Sorø Golfklub, efter at have spillet golf i tre måneder.
Det er sgu da meget godt klaret. Tillykke. Hvor langt ned i handicap er du nået?
Jeg har ligget i 37 en tre uger nu. Det har ikke rigtig hængt bare nogenlunde sammen over en hel runde endnu, men potentialet er der. Sidst jeg gik 18 huller selv lavede jeg 35 point med 6 stregede huller. Har lavet et regneark, hvor jeg fører score i. Tager jeg mine bedste enkelthuller fra alle mine runder og lægger dem sammen, spiller jeg til hcp 17. Ikke at det er særlig realistisk, men det viser da lidt om potentialet.

Regnearket ligger her til fri afbenyttelse. Det burde være godt nok dokumenteret.
http://dl.dropbox.com/u/2044756/golf/soroe-18-ny.xls" onclick="window.open(this.href);return false;
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 18. sep 2011, 17:41

Pastorius skrev:
JLB skrev:
Pastorius skrev:At jeg efter en runde på 6 timer incl. regn/tordenafbrydelse, nu - sammen med en makker - kan kalde mig klubmester i foursome i Sorø Golfklub, efter at have spillet golf i tre måneder.
Det er sgu da meget godt klaret. Tillykke. Hvor langt ned i handicap er du nået?
Jeg har ligget i 37 en tre uger nu. Det har ikke rigtig hængt bare nogenlunde sammen over en hel runde endnu, men potentialet er der. Sidst jeg gik 18 huller selv lavede jeg 35 point med 6 stregede huller. Har lavet et regneark, hvor jeg fører score i. Tager jeg mine bedste enkelthuller fra alle mine runder og lægger dem sammen, spiller jeg til hcp 17. Ikke at det er særlig realistisk, men det viser da lidt om potentialet.

Regnearket ligger her til fri afbenyttelse. Det burde være godt nok dokumenteret.
http://dl.dropbox.com/u/2044756/golf/soroe-18-ny.xls" onclick="window.open(this.href);return false;
Flot drop i handicap på så kort tid. Det tog mig personligt meget længere tid at gå så langt ned, men jeg var heller ikke så gammel igen. Tillykke med mesterskabet!

EDIT: 17 når du hurtigt - tro mig :)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 18. sep 2011, 20:42

Kilde skrev: Flot drop i handicap på så kort tid. Det tog mig personligt meget længere tid at gå så langt ned, men jeg var heller ikke så gammel igen. Tillykke med mesterskabet!

EDIT: 17 når du hurtigt - tro mig :)
Tak, men jeg er bange for at jeg ikke helt får spillet/trænet nok til at komme derned snart. Jeg kan nu også mærke at min 45-årige, rigeligt tunge krop bliver en begrænsning for min udvikling. Jeg er ikke smidig nok til at svinge fuldt igennem ret mange gange om ugen, uden at få mere ondt end godt er rundt omkring.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kilde » 18. sep 2011, 20:55

Pastorius skrev:
Kilde skrev: Flot drop i handicap på så kort tid. Det tog mig personligt meget længere tid at gå så langt ned, men jeg var heller ikke så gammel igen. Tillykke med mesterskabet!

EDIT: 17 når du hurtigt - tro mig :)
Tak, men jeg er bange for at jeg ikke helt får spillet/trænet nok til at komme derned snart. Jeg kan nu også mærke at min 45-årige, rigeligt tunge krop bliver en begrænsning for min udvikling. Jeg er ikke smidig nok til at svinge fuldt igennem ret mange gange om ugen, uden at få mere ondt end godt er rundt omkring.
Det er et generelt problem. Jeg spiller på elitehold med flere, der døjer med især ryg og rotation, men så spiller de til gengæld på nogle helt andre aspekter end de lange slag og slapper lidt af der.

Bozak
2. div
2. div
Indlæg: 221
Tilmeldt: 13. jul 2009, 14:52

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Bozak » 19. sep 2011, 02:34

http://www.sporten.dk/fodbold/duncan-so ... -i-tyrkiet" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 19. sep 2011, 09:40


Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Flower » 21. sep 2011, 10:53

at nogen endelig forklarer reglerne i rugby så det er til at forstå. ;)

- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Corona » 21. sep 2011, 17:43

Tony 'Panzerwagen' Martin.
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 22. sep 2011, 10:42

Hvorfor er der ikke flere der vinker på gruppebilleder?
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af abbifar » 22. sep 2011, 12:12

At jeg er hjemme igen efter 16 dage i Korea og Kina... endelig til at se fodbold uden lag og pixelering!!
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. sep 2011, 13:23

Provst i Brovst skrev:Hvorfor er der ikke flere der vinker på gruppebilleder?
Billede
Og hvorfor er der ikke flere sorte mennesker der har hvide hænder?
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 22. sep 2011, 14:47

Køllen I Møllen skrev:
Provst i Brovst skrev:Hvorfor er der ikke flere der vinker på gruppebilleder?
Billede
Og hvorfor er der ikke flere sorte mennesker der har hvide hænder?
Forstår det ikke. Antyder du at NBC har manipuleret billedet? Det er her direkte fra fotografen. Svjv. har sorte mennesker tydeligere lysere hud i håndfladen, men jeg bor også på landet, så hvem ved.

Jeg har også lysere hud i håndfladen, selvom det er meget mindre udtalt.

Update: endnu mere om billedet her.

Smil:
Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 22. sep 2011, 21:35

At AVIS har fucket op, så de er blevet nødt til at give mig en Ford Mustang GT 2011 i stedet for en Ford Taurus... Same price my friend!! Jeg siger tak...

Billede
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 23. sep 2011, 08:55

MrBangDK skrev:At AVIS har fucket op, så de er blevet nødt til at give mig en Ford Mustang GT 2011 i stedet for en Ford Taurus... Same price my friend!! Jeg siger tak...

Billede
Jeg håber du skriver lidt om din oplevelse af vidunderet når den er kommet retur.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af SimonJ » 24. sep 2011, 11:35

At man i aften skal se Barcelona - Atletico på Nou Camp!
Dog er man ikke hjemme til Lyngby hjemme...

dick@darlington
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13. aug 2007, 16:05
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af dick@darlington » 24. sep 2011, 18:10

To dage på Nürburgring i en BMW M3

Besvar