Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
CFN
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 17. apr 2008, 17:31
Geografisk sted: 9280 Storvorde

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af CFN » 4. okt 2011, 23:01

Kovacs skrev:Søren Pinds liveopdateringer på Facebook under Helle Thornings åbningstale!
Jeg synes sgu at han, og alle de andre som sad og fjogede rundt på nettet under talen, burde skamme sig. Man kunne som folkevalgt, vel nok lige klare at sidde stille og lytte i den times tid det tager, og vente til bagefter med at spille syvkabale og være sjov på nettet. Vi andre må ikke bruge Facebook når vi er på arbejde, og det må også antages at der er forventninger om at skoleelever og studerende lytter efter, når de er "på arbejde". Det er en sølle indstilling at udvise.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 4. okt 2011, 23:25

CFN skrev:
Kovacs skrev:Søren Pinds liveopdateringer på Facebook under Helle Thornings åbningstale!
Jeg synes sgu at han, og alle de andre som sad og fjogede rundt på nettet under talen, burde skamme sig. Man kunne som folkevalgt, vel nok lige klare at sidde stille og lytte i den times tid det tager, og vente til bagefter med at spille syvkabale og være sjov på nettet. Vi andre må ikke bruge Facebook når vi er på arbejde, og det må også antages at der er forventninger om at skoleelever og studerende lytter efter, når de er "på arbejde". Det er en sølle indstilling at udvise.
Vi må holde fast i at sidde i folketinget IKKE er et arbejde og slet ikke at sidestille med studerende der skal høre efter en underviser, men et tillidshverv. Hvordan de bedst forvalter dette tillidshverv er mellem dem og deres vælgere. For mange er det en rigtig god måde at opfylde det tillidshverv at kommunikere direkte med deres vælgere, især under en lang Fidel Castro-agtig enetale.

Så længe der er ro i salen, der ikke bliver sluppet høns løs eller de overfalder statsministeren med maling, så er det god orden.

Hvorfor skal de lytte efter hvad Thorning har at sige, det er jo meningsløst, de ved godt hvad hun vil sige og talen er ikke henvendt til dem, men de få procent af befolkningen der orker at høre på et medlem af folketingets endeløse floskler.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af BoT » 5. okt 2011, 09:35

Provst i Brovst skrev: Hvorfor skal de lytte efter hvad Thorning har at sige, det er jo meningsløst, de ved godt hvad hun vil sige og talen er ikke henvendt til dem, men de få procent af befolkningen der orker at høre på et medlem af folketingets endeløse floskler.
I princippet har du jo en pointe. Åbningstalen er næppe målrettet de andre folketingsmedlemmer, der jo sikkert alle sammen har læst det regerings-grundlag, som Helles tale var en næsten 100% oplæsning af. Men man kan jo da diskutere meningen med en sådan tale i det hele taget. Dronningen hørte næppe grundigt efter heller! Den er vel primært rettet mod den almindelige dansker, der næppe har pløjet sig igennem de 80 siders grundlag - og dermed ikke kan vide i detaljer, hvad den nye Regering ønsker.

Om Søren Pind eller andre fjoller rundt på facebook imens, kan heller ikke sætte mit pis i kog - Hr. Pind er jo efterhånden notorisk kendt for sine klumrede FB-statusopdateringer, så man ville nærmest være blevet skuffet, hvis han ikke også havde opdateret i går!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af JLB » 11. okt 2011, 19:16

At EB's erhvervspraktikanter frit får lov til at smide nyheder på hjemmesiden:
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1637181.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er fandme nemt at være journalist idag
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 11. okt 2011, 23:22

Hugget fra Facebook:

"synes det er lidt sjovt at jeg i baggrunden har en landskampkørende og en af spillerne hedder cron.daily"
(kræver nok man er lidt nørdet).
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. okt 2011, 23:56

JLB skrev:At EB's erhvervspraktikanter frit får lov til at smide nyheder på hjemmesiden:
http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1637181.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er fandme nemt at være journalist idag

Det er en tidligere Cavling vinder som har skrevet "artiklen"....

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 15. okt 2011, 17:03

...at Poul Hansens microfon tilsyneladende er i stykker! Så slipper vi for at høre på hans pis! :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 15. okt 2011, 22:44

De kære procenter :)
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af SimonJ » 16. okt 2011, 19:18

Jeg ved ikke om det frembringer et smil, men de 5 første kampe i Serie A endte alle sammen 0-0.
Lidt suspekt måske?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af limey » 16. okt 2011, 20:32

SimonJ skrev:Jeg ved ikke om det frembringer et smil, men de 5 første kampe i Serie A endte alle sammen 0-0.
Hvis jeg ellers odds'ede, ville det bestemt også være mit bedste bud på 5 vilkårlige italienske kampe.

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3176
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Gnu » 18. okt 2011, 13:12

"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 539
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Drastrup

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jens fup » 23. okt 2011, 17:58

Man United-Man City 1-6! Smilet havde været større, hvis det havde været Liverpool, der havde kørt hen over Old Trashford på dén måde, men alt tæller :)
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af SimonJ » 23. okt 2011, 20:06

Balotelli!

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 23. okt 2011, 20:19

SimonJ skrev:Balotelli!
Billede

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 24. okt 2011, 09:50

Kent, vi skal have en haka på plads inden brøndby kampen, aflys al anden træning!


Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 24. okt 2011, 18:54

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Flower » 24. okt 2011, 19:44

Pibekoncert i parken efter 30 min, fordi deres verdensstjerner er bagud 2-0... Normalt vil jeg mene at holdet skal have fuld opbakning i sådan en situation, taber de så 2-0, kan man så begynde sin pibekoncert, såfremt de har spillet elendigt.

Super dygtige fans i tjøwenhavn.. Jo jo..
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Dot Bot » 24. okt 2011, 19:54

Flower skrev:Pibekoncert i parken efter 30 min, fordi deres verdensstjerner er bagud 2-0... Normalt vil jeg mene at holdet skal have fuld opbakning i sådan en situation, taber de så 2-0, kan man så begynde sin pibekoncert, såfremt de har spillet elendigt.

Super dygtige fans i tjøwenhavn.. Jo jo..
Det er en fryd!

seamann

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af seamann » 24. okt 2011, 19:55

Poker-One-Kenobi skrev:Kent, vi skal have en haka på plads inden brøndby kampen, aflys al anden træning!

Hvem vandt er jo ikke et spørgsmål, men var der nogen overlevende?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af jonas386 » 24. okt 2011, 20:33

FC Nordsjælland bringer smilet frem. 3-0 mod FCK. Det er sgu imponerende.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar