Det får smilet frem tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af MrBangDK » 25. mar 2012, 15:28

Vejret...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Kasper » 25. mar 2012, 16:54

astonvilla skrev:
MHJ skrev:
jonas386 skrev:Nu spørger jeg sikkert dumt, men hvad er det for nogle mænd der krammer på din baggrund MHJ ;)?
Det er såmænd blot et lille udplug af resultatet af at google billeder af 'reach around' med beskyttet søgning slået fra. (hvilket jeg på ingen måde kan anbefale at man gør)
Det for smilet frem at jeg overhovedet ikke fatter en meter af hvad I taler om! Reach around uden beskyttelse... Blank her.

Iø en legendarisk hop reference ovenfor. Jeg skreg af grin - well done.

Men det der virkelig får smilet frem er at mine hjemmeknajter og jeg allerede har startet opvarmningen til kampen med solide single malt sjusser og god stout! Blir spændende at se om alle vi gamle røvhuller kan holde helt til kl 17 i dette tempo.

SES PÅ STADION (håber jeg)
Kunne I holde til det? Jeg var selv godt rykket rundt, men så er stemmen ofte lidt højere :aabfan:
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Brugeravatar
Steve-Dave
Landshold
Landshold
Indlæg: 800
Tilmeldt: 29. jul 2005, 19:52

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Steve-Dave » 31. mar 2012, 14:20

Det er KAMPDAG i dag, så I får lige lidt legender at varme op på:





Kom nu i gang, Curth.
Wikipedia skrev:Ferguson was noted for his aggressive and highly-competitive style of play, which resulted in nine red cards and a three-month prison sentence following an on field assault of Raith Rovers' John McStay in 1994.
Billede
Wikipedia skrev:In 2001, Ferguson was the victim of a burglary attempt by two men at his then home in Formby, Liverpool. Ferguson confronted the pair and was able to detain one of them who subsequently spent three days in hospital.
Jeg elsker Neil Ruddock:







Det er en god post, det her. Nu vil jeg drikke øl og se bold.
Dræb AC Horsens!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af thomasjn » 1. apr 2012, 16:23

At se følgende på Twitter.
Simon Kvamm:
Point-tyveri nærmer sig skønhed, når det sker i Herning!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Buzz Killington » 3. apr 2012, 09:30



Iker Casillas tørrer en snotter af i et barns fjæs. Klasse!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 8. apr 2012, 07:25

Bill Mahers fremragende film Religulous som blev vist på DR2 iaftes. Her blev de religiøse, retarderede tosser udstillet og latterliggjort som de fortjener :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 8. apr 2012, 16:18


Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4459
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af le Cid » 8. apr 2012, 17:26

Nicklas Helenius! :)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 11. apr 2012, 00:10

Med AaB's præstationer de seneste år, har det ikke været helt nemt at overbevise junior om hvem han skal holde med - og da slet ikke omgivet af BIF og FCK-fans alle vegne. For tiden er han helt tosset, da han har fødselsdag om en uge, og er så spændt at han ikke kan falde i søvn om aftenen, men bare tænker på hvem han skal invitere til hans fødselsdag, og hvad han får af gaver.

I aften fik han så lov til at sove i vores seng, mod at han kom ind i sin egen seng, hvis han kaldte eller gik ud af soveværelset. Da jeg forlod ham kl 21 - en time over normal sengetid, havde han alm. nattøj på. Jeg ved ikke hvorlænge han har rodet rundt, men da jeg var på vej i seng, fandt jeg ham i det her tøj, så han har da rodet lidt rundt i skabene siden da - men den her får han altså ikke skældud over:

Billede
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 11. apr 2012, 08:37

Fantastisk Pastorius :)

Brugeravatar
Krage
1. div
1. div
Indlæg: 306
Tilmeldt: 16. maj 2010, 20:05
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Krage » 11. apr 2012, 20:25

Pastorius skrev:Med AaB's præstationer de seneste år, har det ikke været helt nemt at overbevise junior om hvem han skal holde med - og da slet ikke omgivet af BIF og FCK-fans alle vegne. For tiden er han helt tosset, da han har fødselsdag om en uge, og er så spændt at han ikke kan falde i søvn om aftenen, men bare tænker på hvem han skal invitere til hans fødselsdag, og hvad han får af gaver.

I aften fik han så lov til at sove i vores seng, mod at han kom ind i sin egen seng, hvis han kaldte eller gik ud af soveværelset. Da jeg forlod ham kl 21 - en time over normal sengetid, havde han alm. nattøj på. Jeg ved ikke hvorlænge han har rodet rundt, men da jeg var på vej i seng, fandt jeg ham i det her tøj, så han har da rodet lidt rundt i skabene siden da - men den her får han altså ikke skældud over:

Billede
Det er sådan en AaB dreng jeg ønsker at få en gang når det bliver min tid :-) kan godt forstå du er stolt :-)
Billede

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Pastorius » 11. apr 2012, 20:56

Krage skrev: Det er sådan en AaB dreng jeg ønsker at få en gang når det bliver min tid :-) kan godt forstå du er stolt :-)
Det går lidt op og ned. I dag ville han være FCK, da vi spillede sammen.


...så tog jeg AaB og bankede ham - så kan han lære det!
Med venlig Hilsen
--
Robert

RBAalborg
2. div
2. div
Indlæg: 114
Tilmeldt: 24. jun 2009, 13:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: 9000 AALBORG

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af RBAalborg » 11. apr 2012, 23:20

At falcao har udlignet i kampen mod real
Klubfølelsen sidder i hjertet!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Flower » 18. apr 2012, 11:50

10 fantastiske mål fra Premier League igennem tiden..
IMO er Dennis Bergkamp's i topklasse.. Det er svært at vælge kun 1 :)

http://www.premierleague.com/en-gb/20-seasons.html
- Winning doesn't really matter as long as you win.

dick@darlington
Drenge
Drenge
Indlæg: 31
Tilmeldt: 13. aug 2007, 16:05
Favoritspiller: Ahlmann
Geografisk sted: 9220

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af dick@darlington » 18. apr 2012, 12:45

Flower skrev:10 fantastiske mål fra Premier League igennem tiden..
IMO er Dennis Bergkamp's i topklasse.. Det er svært at vælge kun 1 :)

http://www.premierleague.com/en-gb/20-seasons.html
Jeg vil nok stemme på Le Tissier mod Blackburn, men skulle jeg vælge top 10 premier league mål gennem tiderne vil 9 af dem nok være fra ham, og så måske et enkelt fra Trevor Sinclair....


Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Meelsen » 18. apr 2012, 12:49

Fed side!

Jeg fatter dog ikke hvorfor dette Laurent Robert mål aldrig medtages i sådanne videoer, men det er jo altid en subjektiv vudering:
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 18. apr 2012, 18:46

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af BoomZ0R » 18. apr 2012, 19:19

Meelsen skrev:Fed side!

Jeg fatter dog ikke hvorfor dette Laurent Robert mål aldrig medtages i sådanne videoer, men det er jo altid en subjektiv vudering:
Fordi kommentatoren er fransk.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af sulakvelidze » 19. apr 2012, 20:03

I morgen er det et år siden, at AaB slog Randers med 4-1 i en kamp, der som bekendt fik stor betydning for begge klubber. Men det er nu ikke så meget det, der gør denne i det hele taget fede video endnu federe. Der er bare en detalje ved den, jeg ikke kan lade være med at blive i godt humør af:

På en af de bagerste rækker bag målet sidder en fyr i hvid trøje. Ved de to første mål ser man ham rejse sig med knyttede hænder og strække armene i vejret. Det er ægte jubel og på den helt traditionelle måde - indtil han et sekund senere kommer i tanker om, at den samlede flok af Randers-fans står i sektionen ved siden af, hvorefter han på dejlig triumferende maner drejer sig og sender dem en ekstra hilsen. Det er dejlig underskudsagtigt på den fede måde. :)


Brugeravatar
Schredni
2. div
2. div
Indlæg: 191
Tilmeldt: 28. apr 2008, 14:27
Favoritspiller: Hristo Stoichkov

Re: Det får smilet frem tråden

Indlæg af Schredni » 20. apr 2012, 16:32

sulakvelidze skrev:I morgen er det et år siden, at AaB slog Randers med 4-1 i en kamp, der som bekendt fik stor betydning for begge klubber. Men det er nu ikke så meget det, der gør denne i det hele taget fede video endnu federe. Der er bare en detalje ved den, jeg ikke kan lade være med at blive i godt humør af:

På en af de bagerste rækker bag målet sidder en fyr i hvid trøje. Ved de to første mål ser man ham rejse sig med knyttede hænder og strække armene i vejret. Det er ægte jubel og på den helt traditionelle måde - indtil han et sekund senere kommer i tanker om, at den samlede flok af Randers-fans står i sektionen ved siden af, hvorefter han på dejlig triumferende maner drejer sig og sender dem en ekstra hilsen. Det er dejlig underskudsagtigt på den fede måde. :)

Jeg husker godt den kamp ganske tydeligt. Lucas Andersen spillede en god kamp og jeg kom da i hvert tilfælde til at smile over den gode kamp fra en sløj sæson. Tak for det :)

Besvar