Bare rolig Pizza, jeg er nået videre Du kan starte med at tjekke Prydz Epic 4.0RufusTheDog skrev:Og havde Emery spillet det, havde du startet op i motorsaven, ringet på ringklokkerne og stået med issylen.Hanga skrev:Hvis nu Noir ikke havde været Aalborggenser, havde det klip jo ikke været andet end småfesent.RufusTheDog skrev:Noir & Olivier Giacomotto`s "Reste" spillet af Kong Cox til lukkefesten på Space. Stille og roligt!
Siger meget at publikum danser mindre ned DJ''en... få nu de mobiltelefoner væk!
Og helt enig ang. mobiltelefonerne.
Det får smilet frem tråden
Re: Det får smilet frem tråden
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Hanga skrev:Bare rolig Pizza, jeg er nået videre Du kan starte med at tjekke Prydz Epic 4.0RufusTheDog skrev:Og havde Emery spillet det, havde du startet op i motorsaven, ringet på ringklokkerne og stået med issylen.Hanga skrev:Hvis nu Noir ikke havde været Aalborggenser, havde det klip jo ikke været andet end småfesent.RufusTheDog skrev:Noir & Olivier Giacomotto`s "Reste" spillet af Kong Cox til lukkefesten på Space. Stille og roligt!
Siger meget at publikum danser mindre ned DJ''en... få nu de mobiltelefoner væk!
Og helt enig ang. mobiltelefonerne.
Det er da et skridt i den rigtige retning, trods alt. Lav et tigerspring, og hold dig til verdens bedste DJ; Carl Cox. Kærlighed siden første lyt i 97ish. 54 år & still going strong!
[Yoube]https://www.youtube.com/watch?v=vy-k0FopsmY[/youtube]
Om forskellen på diskussion og debat (fra kronik i JP):
Det kan ikke være tilfældigt, at vi ikke befinder os på diskussionside.dk
I en diskussion kan parterne ændre standpunkt undervejs. Det kendetegner en debat, at den består i, at parterne tilsyneladende forsøger at overbevise hinanden for øjnene af et publikum. Men det kendetegner ikke en debat, at debatdeltagerne lader sig overbevise. Tværtimod. Deltagerne er låst fra begyndelse til slut.
Det kan ikke være tilfældigt, at vi ikke befinder os på diskussionside.dk
-
- Miniput
- Favoritspiller: Steve Olfers
Det får helt sikkert smilet frem at lytte til denne podcast om EM triumfen i 1992. Man drømmer sig tilbage til dengang landsholdsfodbold var værd at skrive hjem om!
https://soundcloud.com/user-215411801/a ... em-eventyr
Som Karim Zaza ser det, så svarede EM triumfen jo til at vi vandt i 08
http://www.avisen.dk/karim-zaza-det-er- ... 10844.aspx
https://soundcloud.com/user-215411801/a ... em-eventyr
Som Karim Zaza ser det, så svarede EM triumfen jo til at vi vandt i 08
http://www.avisen.dk/karim-zaza-det-er- ... 10844.aspx
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
PSG. Dejligt med den bastard ude uagtet at måde ikke var helt fin.
Hader København!
Barca er nok lige så meget eller mere bastardalithebeast skrev:PSG. Dejligt med den bastard ude uagtet at måde ikke var helt fin.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- alithebeast
- Allstar
- Geografisk sted: Sønderholm
Men nej. PSG står for mig som symbol på fodboldens forfald for ussel mammon.634 skrev:Barca er nok lige så meget eller mere bastardalithebeast skrev:PSG. Dejligt med den bastard ude uagtet at måde ikke var helt fin.
Hader København!
Jeg mener mange har løftet sig over den barriere. Den ene mere end den anden, og det er ikke tydeligt hvem der er værst.alithebeast skrev:Men nej. PSG står for mig som symbol på fodboldens forfald for ussel mammon.634 skrev:Barca er nok lige så meget eller mere bastardalithebeast skrev:PSG. Dejligt med den bastard ude uagtet at måde ikke var helt fin.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
- Elscorpio
- Allstar
- Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
- Geografisk sted: Aalborg
- Kontakt:
Gid AaB kunne finde en sang frem på stadion der kunne få alle på stadion med som man ser her med Liverpool
Tror det ville være umuligt om så vi vandt 58 mesterskaber i streg, tævede Brøndby og FCM 10-0 hver eneste gang og fandt en sang der behagede folk.Elscorpio skrev:Gid AaB kunne finde en sang frem på stadion der kunne få alle på stadion med som man ser her med Liverpool
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
- astonvilla
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
I det scenario ville vi nok kunne samle 16 stk som sang Onkel Christian.Jakobsen skrev:Tror det ville være umuligt om så vi vandt 58 mesterskaber i streg, tævede Brøndby og FCM 10-0 hver eneste gang og fandt en sang der behagede folk.Elscorpio skrev:Gid AaB kunne finde en sang frem på stadion der kunne få alle på stadion med som man ser her med Liverpool
Bienvenu Bassogog!
-
- Allstar
- Favoritspiller: Lukas Spalvis
Anders Sundstrup, Søren Larsen, Peter Enevoldsen, Søren Dissing og andre klenodier i det måske længste indslag fra en AaB-kamp nogensinde:
Klasse underholdning: https://m.youtube.com/user/VesttribunenTV
Danske spil er klasser sjovere end jeg havde troet.
http://www.bt.dk/fodbold/danske-spil-i- ... a-facebook
http://www.bt.dk/fodbold/danske-spil-i- ... a-facebook
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Mange tak for den, dejligt gensyn med noget der er tæt på at være en af mine favorit opstillinger, der var ikke meget livrem og seler at spore der. Stillede vi virkelig op med Peter Rasmussen, Søren Dissing, Bo Elvar og Sundstrup fra start, sammen med Jes Høgh som vel var blevet rykket tilbage til midtbanen fra angrebet lige omkring den tid? Det er satme hvad jeg vil kalde forholdsvist offensivt, på godt nordjysk!sulakvelidze skrev:Anders Sundstrup, Søren Larsen, Peter Enevoldsen, Søren Dissing og andre klenodier i det måske længste indslag fra en AaB-kamp nogensinde:
Sjovt i øvrigt at se Boye med 13 på ryggen.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Herfølges træner får jo Lars Søndergaard til at sprudle så meget at man skulle tro at han levede af en kombi af speed og coke
Ska' vi hak'?
To af de helt klare højdespringere på månedens buzzword-liste:
search.php?keywords=leverpostej
Søgningen gav 135 træffere: leverpostej
search.php?keywords=lottokupon
Søgningen gav 369 træffere: lottokupon
- astonvilla
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Første indlæg i Det Får Smilet Frem Tråden i nøjagtig 2 måneder.CFN skrev:To af de helt klare højdespringere på månedens buzzword-liste:
Skal man tage det som et tegn på at vi er på vej mod bedre tider? Det tror jeg....
Bienvenu Bassogog!
Fnis. Super!CFN skrev:To af de helt klare højdespringere på månedens buzzword-liste: