Det får smilet frem tråden
- astonvilla
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Re: Det får smilet frem tråden
Pakket og klar til den årlige pilgrimsrejse til Monza.....
Bienvenu Bassogog!
Jeg skulle lige til at blive misundelig på dig, men så kom jeg i tanke om at mine sidekammerat på jobbet snart tager afsted på en rundtur til Singapore og Malaysia incl badeferie imellem løbene.astonvilla skrev:Pakket og klar til den årlige pilgrimsrejse til Monza.....
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- astonvilla
- Allstar
- Favoritspiller: Jozo
- Geografisk sted: 9000 !!!!
Ikke dårligt. Men det er jo ikke Monza. Hjemmebane og Temple of Speed.Pastorius skrev:Jeg skulle lige til at blive misundelig på dig, men så kom jeg i tanke om at mine sidekammerat på jobbet snart tager afsted på en rundtur til Singapore og Malaysia incl badeferie imellem løbene.astonvilla skrev:Pakket og klar til den årlige pilgrimsrejse til Monza.....
Bienvenu Bassogog!
-
- Halftime
- Geografisk sted: Aalborg
Christian Eriksen.
Hvilken fabelagtig fodboldspiller han er blevet.
Hvilken fabelagtig fodboldspiller han er blevet.
- AltidPaaTvaers
- Drenge
- Favoritspiller: En håndtrold på Vesttribunen
- Geografisk sted: 9000
Det her er internettet. Slap af.
- Worminator
- Landshold
- Geografisk sted: Ho Chi Minh City
Sådan så der ud i Saigons gader i aftes efter Vietnams U23(!)-mandskab havde slået Qatar for at komme i finalen i de asiatiske mesterskaber. Det tænder helt af hvis de slår Uzbekistan på lørdag.
Worminator
Mattæus 27.46.
Mattæus 27.46.
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Når man finder ud af, at man er tjekket ind på samme hotel som Boca Juniors på en kampdag
Edit: de vandt efter scoring i 5 min overtid.. gang i Buenos Aires!!
Ska' vi hak'?
MrBangDK skrev:Når man finder ud af, at man er tjekket ind på samme hotel som Boca Juniors på en kampdag
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Jean Claude index
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ved ikke helt hvem jeg griner mest af KEP eller Bo H.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... n-pa-plads
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... n-pa-plads
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
http://m.kanalfrederikshavn.dk/index.ph ... ff8b1b8dad
At Brøndbys opbakning i Nordjylland er faldet så meget ingen gider til interview med Vilfort.
Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
At Brøndbys opbakning i Nordjylland er faldet så meget ingen gider til interview med Vilfort.
SSE22 Indexet
Jeg skal lige være helt med her..Jakobsen skrev: ↑6. aug 2018, 14:13http://m.kanalfrederikshavn.dk/index.ph ... ff8b1b8dad
En artikel om manglende opbakning til et velgørende arrangement der støtter børnecancer fonden poster du i "det får smilet frem tråden"?
Min fejl, hæftede mig bare ved manglende tilslutning til foredrag med Vilfort. Havde ikke nærlæst, at det var emnet.troelsh skrev: ↑7. aug 2018, 14:48Jeg skal lige være helt med her..Jakobsen skrev: ↑6. aug 2018, 14:13http://m.kanalfrederikshavn.dk/index.ph ... ff8b1b8dad
En artikel om manglende opbakning til et velgørende arrangement der støtter børnecancer fonden poster du i "det får smilet frem tråden"?
SSE22 Indexet
- Køllen I Møllen
- Allstar
troelsh skrev: ↑7. aug 2018, 14:48Jeg skal lige være helt med her..Jakobsen skrev: ↑6. aug 2018, 14:13http://m.kanalfrederikshavn.dk/index.ph ... ff8b1b8dad
Hold da op. Du ved vist godt hvad pointen er...
Janteloven eksisterer IKKE!
DR lægger en artikel op om et ungt par der er fætter og kusine. Øverste kommentar er en kvinde der skriver "mine forældre er også fætter/kusine, mig og min bror er blevet helt normale". Hvor er sådan en type mon så fra? Rigtigt gættet. Hun var selvfølgelig fra Herning
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
jonas386 skrev: ↑19. sep 2018, 01:01DR lægger en artikel op om et ungt par der er fætter og kusine. Øverste kommentar er en kvinde der skriver "mine forældre er også fætter/ kusine, mig og min bror er blevet helt normale". Hvor er sådan en type mon så fra? Rigtigt gættet. Hun var selvfølgelig fra Herning
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Har lige læst bogen Kings of Jutland. Selv for en halvgammel kyniker som mig, var det sgu befriende at læse sådan en helt igennem underholdende og tempofyldt bog. Sidenhen har jeg så fundet ud af, at den har teenagere som målgruppe, men det vidste jeg heldigvis ikke, da jeg købte den i AaB-shoppen. Tror sgu de fleste med bare en anelse AaB-blod i årene vil føle sig voldsomt godt underholdt, også selvom det måtte være den eneste bog man får læst i sit liv
At hverken Viasat eller Ikast tog guldet i år - det kan altid bringe smilet frem
SSE22 Indexet
- MrBangDK
- Allstar
- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Hvem kan man håbe på taber i Pokalfinalen? Det ville være dejligt at se Steinlein flæbe over 3 missede titler, som han jo ville gå benhårdt efter. På den anden side, så ville det være lækkert at se Pestegnens tabere misse alt igen.. så lige denne, som jeg fik smilet helt frem!!!
Ska' vi hak'?