Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 11:09Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.Hanga skrev: ↑5. sep 2020, 10:38Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 10:34Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.
Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.
Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
Det får smilet frem tråden
- Buzz Killington
- Allstar
- Favoritspiller: The Rusty Venture
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Det får smilet frem tråden
Han fik en depression - men hvad det skyldes er vist lidt usikkert.Buzz Killington skrev: ↑5. sep 2020, 19:37Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 11:09Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.Hanga skrev: ↑5. sep 2020, 10:38Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 10:34Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.
Nu ser det så ud til at den går igennem alligevel. Jeg er noget spændt på om den mentale nedtur har slukket ham helt som spiller.
Jeg synes i øvrigt det er fin humor af Lyngby, men jeg tror du har helt ret i, at det oprindeligt var meningen at trøjen skulle breakes med Sisto.
I starten af Celta karrieren synes jeg længe det virkede til at han også var for god til det niveau, og jeg havde egentlig forestillet mig at han hurtigt ville komme videre til en spansk sub-top klub og måske derfra videre til noget af det helt store. Jeg kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt, men det lyder til, at den (offentlige) kritik han fik i forbindelse med nogle dårlige præstationer for landsholdet i 18' fik ham til at gå helt ned med flaget, og har resulteret i en decideret depression, hvorfor han også har truffet nogle sære og irrationelle beslutninger i Celta.
Jeg er dog også helt enig i, at prisen er meget høj. Den samlede pakke fra FCKs side skulle være i omegnen af 70 millioner over de 5 år (alt betalt), og selvom han er en dygtig spiller, så kan man godt nok få meget fodboldspiller for 70 millioner.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... de/8133265
- Buzz Killington
- Allstar
OK, tak for info. Og ja, det lyder til det der et eller andet i det personlige nok har haft en stor rolle. Jeg håber for hans skyld at han kommer ordentligt tilbage mentalt, og ikke ender med samme langvarige eftervirkningerne som Helenius.Lomaha skrev: ↑8. sep 2020, 11:27Han fik en depression - men hvad det skyldes er vist lidt usikkert.Buzz Killington skrev: ↑5. sep 2020, 19:37Har du en henvisning til at han har haft en depression som en konsekvens af kritik af hans præstationer på landsholdet?jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 11:09Jeg har heller ikke helt gennemskuet hvad der konkret menes når der tales om frikøbsklausul. Jeg ved godt hvad en frikøbsklausul er, men i Sisto sagen lyder det mere til at det er noget Sisto lejren selv har sat op. Både fordi FCM skulle betale mere end FCK (i første omgang), men også fordi at 22 - 37.5 (det prisleje der har været nævnt) virker alt for lavt potentiale, klub og oprindelig transfersum taget i betragtning.Hanga skrev: ↑5. sep 2020, 10:38Med de summer der har været nævnt i medierne, synes jeg godt nok han er enormt dyrt indkøbt, selv for pengestærke FCM (eller FCK hvis det havde været dem). Dette i en tid hvor der mangler indtægter. Det virker for mig som et stort sats. Hans topniveau er tydeligt men de seneste år har der været langt mellem snapsene. Og så er der alle de mærkværdige valg og historier udenfor banen. Han er tilmed 25 år så et nyt mega salg bliver det næppe til.jonas386 skrev: ↑5. sep 2020, 10:34Dertil skal det måske også nævnes at FCM først teasede den store nyhed, da den så skulle breake blev den først udskudt med en time og senere med yderligere et par dage. Jeg tror meningen var at Sisto skulle præsenteres sammen med trøjen, men at Sisto lejren har deres egen version af spænding og drama.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/l ... de/8133265
- Buzz Killington
- Allstar
Debatsiden lever igen.
- Buzz Killington
- Allstar
Livescore påstår at en en gut ved navn Bart Ramselaar har scoret et mål for Utrecht.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
- Buzz Killington
- Allstar
De tre k'er. Koronaferie, kælkebakke og kakao.
-
- Allstar
- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Sidder tilfældigt og ser badmintonfinale mellem Victor Axelsen og Hans Christian Vittinghus. Spilles vist i Thailand. Kommentatorer fortæller at Vittinghus går rundt med AaB mundbind udenfor hallen og han nok er den eneste de kender, som bor i København, der insisterer på at hans søn skal snakke Nordjydsk.
Det kalder jeg en AaB ambassadør, selvom jeg ikke tror han er optaget i korpset.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kalder jeg en AaB ambassadør, selvom jeg ikke tror han er optaget i korpset.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Sikke en champ! Håber han vinder9520AaB skrev: ↑24. jan 2021, 09:38Sidder tilfældigt og ser badmintonfinale mellem Victor Axelsen og Hans Christian Vittinghus. Spilles vist i Thailand. Kommentatorer fortæller at Vittinghus går rundt med AaB mundbind udenfor hallen og han nok er den eneste de kender, som bor i København, der insisterer på at hans søn skal snakke Nordjydsk.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- doukas
- Allstar
- Favoritspiller: Børsting
- Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.
Bringer minder tilbage fra interviewene fra White Hart Lane
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"
Kan ikke lige finde det online, men den tidligere Silkeborg, Viborg og Randers spiller Søren UlriK Vestergaard havde en kultstatus blandt en gruppe AaB fans. Hvis primært det hedengange ACS (AaB Cykel Support) som hvis opstod herinde pga. en typo hvor nogen skrev om ACS i stedet for ASC. En AaB fan blev interviewet på London turen af TV2 Nord, hvor han navngav sig Søren Ulrik Vestergaard.
SSE22 Indexet
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
Anti1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Pro
Kommentar: Kan lide, at de er strategisk faste og ikke mindst, at de gør lige hvad de siger de vil gøre. Jeg tror på der bygges et sundt fundament.
ACS opstod på baggrund af et indlæg, hvor en ung gut skrev et indlæg om, hvordan han blev jagtet af BIF-bøller, mens han trak sin cykel. I stedet for at cykle fra dem, så løb han fra dem med sin cykel. Sådant et eller andet - ret finuligt beskrevet dengang.
I kølvandet på det opstod der et par måneders intern debatside-humor, hvorfra ACS opstod med en ufattelig kærlighed til Søren Ulrik Vestergaard
I kølvandet på det opstod der et par måneders intern debatside-humor, hvorfra ACS opstod med en ufattelig kærlighed til Søren Ulrik Vestergaard
Det kom så langt, at der kom et TV indslag (mener jeg) hvor Søren Ulrik Vestergaard møder gruppen over en øl på et bryghus.Ibiza Polar skrev: ↑20. mar 2021, 09:32ACS opstod på baggrund af et indlæg, hvor en ung gut skrev et indlæg om, hvordan han blev jagtet af BIF-bøller, mens han trak sin cykel. I stedet for at cykle fra dem, så løb han fra dem med sin cykel. Sådant et eller andet - ret finuligt beskrevet dengang.
En intern joke kørt helt af sporet
Men det oprindelige indlæg der satte det igang var dælme også sjov.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar
Haha
Hvor er det i grunden en helt fantastisk video.
Bonus: nyt wallpaper:
-
- 1. div
HAHAHA! Hvor er det bare gennemført forfærdeligt.Buzz Killington skrev: ↑2. jun 2021, 19:10Haha
VAR - nej tak!
Hader AGF.
Hader AGF.
Er farverne herinde ikke blevet noget mere mørkerøde? I så fald, så bringer det smilet frem. Synes det giver en bedre AaB vibe
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
-
- 1. div