RufusTheDog skrev:Noir & Olivier Giacomotto`s "Reste" spillet af Kong Cox til lukkefesten på Space. Stille og roligt!
Hvis nu Noir ikke havde været Aalborggenser, havde det klip jo ikke været andet end småfesent.
Siger meget at publikum danser mindre ned DJ''en... få nu de mobiltelefoner væk!
Og havde Emery spillet det, havde du startet op i motorsaven, ringet på ringklokkerne og stået med issylen.
Og helt enig ang. mobiltelefonerne.
Bare rolig Pizza, jeg er nået videre Du kan starte med at tjekke Prydz Epic 4.0
Det er da et skridt i den rigtige retning, trods alt. Lav et tigerspring, og hold dig til verdens bedste DJ; Carl Cox. Kærlighed siden første lyt i 97ish. 54 år & still going strong!
Om forskellen på diskussion og debat (fra kronik i JP):
I en diskussion kan parterne ændre standpunkt undervejs. Det kendetegner en debat, at den består i, at parterne tilsyneladende forsøger at overbevise hinanden for øjnene af et publikum. Men det kendetegner ikke en debat, at debatdeltagerne lader sig overbevise. Tværtimod. Deltagerne er låst fra begyndelse til slut.
Det kan ikke være tilfældigt, at vi ikke befinder os på diskussionside.dk
Det får helt sikkert smilet frem at lytte til denne podcast om EM triumfen i 1992. Man drømmer sig tilbage til dengang landsholdsfodbold var værd at skrive hjem om!
sulakvelidze skrev:Anders Sundstrup, Søren Larsen, Peter Enevoldsen, Søren Dissing og andre klenodier i det måske længste indslag fra en AaB-kamp nogensinde:
Mange tak for den, dejligt gensyn med noget der er tæt på at være en af mine favorit opstillinger, der var ikke meget livrem og seler at spore der. Stillede vi virkelig op med Peter Rasmussen, Søren Dissing, Bo Elvar og Sundstrup fra start, sammen med Jes Høgh som vel var blevet rykket tilbage til midtbanen fra angrebet lige omkring den tid? Det er satme hvad jeg vil kalde forholdsvist offensivt, på godt nordjysk!