FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af JSJ » 11. feb 2009, 23:48

Gentleman Finn skrev:@ El Scorpio og andre der kunne have brug for det

Du kan edite en masse ting INGAME med dette tool: http://www.megaupload.com/?d=TS3EKLCY

Lave om på spillere, ændre deres kontraktsituation og det der ligner. Lav dog en backup skulle det give problemer med dit spil, det har ikke gjort for mig. Pas dog på med at snyde for meget, det dræber spillet : d
Nu har jeg hentet det program - Hvordan får jeg det så til at virke, således at jeg kan redigere i spillernes status mv..??

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Gentleman Finn » 11. feb 2009, 23:59

Du starter FM 09 og loader dit spil, starter programmet FRMTE, og så kan du ellers loade spillet og redigere ingame.

Du kan sige hvis du støder på nogle problemer. Søg eventuelt på Leeds United eller hvad klub spiller ting du vil redigere.

Husk at gemme efter HVER gang du går væk fra et vindue/billede hvor du har lavet om på nogle tal eller informationer, hvis du da ønsker at gemme dem ind i spillet du har loadet.

Edit: Du skal i øvrigt have Microsoft .NET Framework 3.5 installeret ellers får du ikke lov til at starte FMRTE af pcen, hvis du da ikke har det, det bruges dog til mange nye spil, så de fleste har det installeret på pcen.

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af JSJ » 13. feb 2009, 18:55

Gentleman Finn skrev:Du starter FM 09 og loader dit spil, starter programmet FRMTE, og så kan du ellers loade spillet og redigere ingame.

Du kan sige hvis du støder på nogle problemer. Søg eventuelt på Leeds United eller hvad klub spiller ting du vil redigere.

Husk at gemme efter HVER gang du går væk fra et vindue/billede hvor du har lavet om på nogle tal eller informationer, hvis du da ønsker at gemme dem ind i spillet du har loadet.

Edit: Du skal i øvrigt have Microsoft .NET Framework 3.5 installeret ellers får du ikke lov til at starte FMRTE af pcen, hvis du da ikke har det, det bruges dog til mange nye spil, så de fleste har det installeret på pcen.
Af en eller anden grund kan jeg ikke få det til at virke - Jeg ved skam godt, at jeg er en nød til det med computere - Men alligevel..

Har downloadet pragrammet plus der der Microsoft noget, men alligevel kanjeg ikke få lov til at åbne programmet.. :-s

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Elscorpio » 13. feb 2009, 22:16

Gentleman Finn skrev:Du starter FM 09 og loader dit spil, starter programmet FRMTE, og så kan du ellers loade spillet og redigere ingame.

Du kan sige hvis du støder på nogle problemer. Søg eventuelt på Leeds United eller hvad klub spiller ting du vil redigere.

Husk at gemme efter HVER gang du går væk fra et vindue/billede hvor du har lavet om på nogle tal eller informationer, hvis du da ønsker at gemme dem ind i spillet du har loadet.

Edit: Du skal i øvrigt have Microsoft .NET Framework 3.5 installeret ellers får du ikke lov til at starte FMRTE af pcen, hvis du da ikke har det, det bruges dog til mange nye spil, så de fleste har det installeret på pcen.
Hvordan søger man på en klub inde i den Real Time Editor ?
Det virker i øvrigt fint med patch 9.2 til FM09.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Gentleman Finn » 14. feb 2009, 17:32

JSJ skrev:
Gentleman Finn skrev:Du starter FM 09 og loader dit spil, starter programmet FRMTE, og så kan du ellers loade spillet og redigere ingame.

Du kan sige hvis du støder på nogle problemer. Søg eventuelt på Leeds United eller hvad klub spiller ting du vil redigere.

Husk at gemme efter HVER gang du går væk fra et vindue/billede hvor du har lavet om på nogle tal eller informationer, hvis du da ønsker at gemme dem ind i spillet du har loadet.

Edit: Du skal i øvrigt have Microsoft .NET Framework 3.5 installeret ellers får du ikke lov til at starte FMRTE af pcen, hvis du da ikke har det, det bruges dog til mange nye spil, så de fleste har det installeret på pcen.
Af en eller anden grund kan jeg ikke få det til at virke - Jeg ved skam godt, at jeg er en nød til det med computere - Men alligevel..

Har downloadet pragrammet plus der der Microsoft noget, men alligevel kanjeg ikke få lov til at åbne programmet.. :-s

/Jesper
:O okay, det lyder da specielt, der må være noget galt med en af dine ".net Framework versioner", har du prøvet den her: http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

Den brugte jeg i hvert fald da FMRTE ikke gad at åbne.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3867
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Gentleman Finn » 14. feb 2009, 17:33

Elscorpio skrev:
Gentleman Finn skrev:Du starter FM 09 og loader dit spil, starter programmet FRMTE, og så kan du ellers loade spillet og redigere ingame.

Du kan sige hvis du støder på nogle problemer. Søg eventuelt på Leeds United eller hvad klub spiller ting du vil redigere.

Husk at gemme efter HVER gang du går væk fra et vindue/billede hvor du har lavet om på nogle tal eller informationer, hvis du da ønsker at gemme dem ind i spillet du har loadet.

Edit: Du skal i øvrigt have Microsoft .NET Framework 3.5 installeret ellers får du ikke lov til at starte FMRTE af pcen, hvis du da ikke har det, det bruges dog til mange nye spil, så de fleste har det installeret på pcen.
Hvordan søger man på en klub inde i den Real Time Editor ?
Det virker i øvrigt fint med patch 9.2 til FM09.
Der skulle gerne være en søge-knap oppe i højre hjørne, og så er det bare at dobbeltklikke på den klub du har søgt på, så kommer den over som et valgmuligheder i venstre side.

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Rico? » 24. feb 2009, 09:32

Skide med jeres fm09.. Det eneste rigtige spørgsmål i denne tråd er vel hvem der bomber i fm06???
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: FM

Indlæg af Hinrup85 » 24. feb 2009, 10:05

Rico? skrev:Skide med jeres fm09.. Det eneste rigtige spørgsmål i denne tråd er vel hvem der bomber i fm06???
javel ja.. hvilket hold skal du bruge ham på? hvor langt henne i spillet?

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Rico? » 24. feb 2009, 11:25

er lige begyndt på et spil igår, selvfølgelig med de røde, så er kun 3-4 kampe inde i sæsonen.. en kanon opstilling kunne os være lækkert..
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: FM

Indlæg af Hinrup85 » 24. feb 2009, 11:45

Tja, jeg kan kun anbefale at google det... der er masser af debatter omkring på nettet hvor man kan finde svar på de ting...

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Rico? » 25. feb 2009, 08:24

Hinrup85 skrev:Tja, jeg kan kun anbefale at google det... der er masser af debatter omkring på nettet hvor man kan finde svar på de ting...
Det kan jeg ikke bruge til noget, troede lige du ville komme med alle dine tricks og hjælpe mig med mesterskabet og så siger du at jeg skal google det?? :'(
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Brugeravatar
Dåse Allan@
Superliga
Superliga
Indlæg: 638
Tilmeldt: 17. jan 2007, 20:50
Geografisk sted: 9541
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Dåse Allan@ » 25. feb 2009, 09:10

Rico? skrev:
Hinrup85 skrev:Tja, jeg kan kun anbefale at google det... der er masser af debatter omkring på nettet hvor man kan finde svar på de ting...
Det kan jeg ikke bruge til noget, troede lige du ville komme med alle dine tricks og hjælpe mig med mesterskabet og så siger du at jeg skal google det?? :'(
Ja for det værste i hele verden, var da hvis du selv skulle til at lave noget...
SVEND GOLLE SUPPORT

Rico?
2. div
2. div
Indlæg: 215
Tilmeldt: 10. nov 2005, 11:27
Geografisk sted: Mallorca Bar
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af Rico? » 25. feb 2009, 12:11

Dåse Allan@ skrev:
Rico? skrev:
Hinrup85 skrev:Tja, jeg kan kun anbefale at google det... der er masser af debatter omkring på nettet hvor man kan finde svar på de ting...
Det kan jeg ikke bruge til noget, troede lige du ville komme med alle dine tricks og hjælpe mig med mesterskabet og så siger du at jeg skal google det?? :'(
Ja for det værste i hele verden, var da hvis du selv skulle til at lave noget...
Kommer fra manden der ikke kan tørre sit eget bræk op på mallorca ;)
-Stop nu, det gir jo ingen mening-

Marie og Peter
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 95
Tilmeldt: 29. okt 2007, 00:11
Geografisk sted: Randers

Re: FM

Indlæg af Marie og Peter » 11. mar 2009, 02:04

Rico? skrev:Skide med jeres fm09.. Det eneste rigtige spørgsmål i denne tråd er vel hvem der bomber i fm06???
Ja eller i 07 for den sags skyld.

Lige påbegyndt 5 sæson med 1 mesterskab samt 3 bronze i rygsækken, og en ny underskrevt kontrakt forlængelse på 4 år

Thorshauge

Re: FM

Indlæg af Thorshauge » 12. mar 2009, 16:21

Marie og Peter skrev:
Rico? skrev:Skide med jeres fm09.. Det eneste rigtige spørgsmål i denne tråd er vel hvem der bomber i fm06???
Ja eller i 07 for den sags skyld.

Lige påbegyndt 5 sæson med 1 mesterskab samt 3 bronze i rygsækken, og en ny underskrevt kontrakt forlængelse på 4 år
Er i 2017 nu, har forladt AaB til fordel for et par mil. om mdr i Arsenal... vender nok tilbage..

AaB vinder mesterskab på mesterskab og er fast deltager i ChL... uden min indblanden... derfor er 09 den bedste version hidtil!!!

Brugeravatar
Søren
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 91
Tilmeldt: 1. mar 2006, 16:58
Geografisk sted: Støvring

Re: FM

Indlæg af Søren » 24. mar 2009, 10:34

Thorshauge skrev:... derfor er 09 den bedste version hidtil!!!
Billede

... Derfor er 09 det mest urealistiske version hidtil...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Flower » 24. mar 2009, 10:38

Søren skrev:
Thorshauge skrev:... derfor er 09 den bedste version hidtil!!!
... billede

... Derfor er 09 det mest urealistiske version hidtil...
Det er sjovt du poster det, jeg har tænkt nøjagtig samme tanke :D
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Thorshauge

Re: FM

Indlæg af Thorshauge » 24. mar 2009, 19:18

til en med editor eller Hanga :)

Hvad er CA/PA på Marcus Tracy?

Thorshauge

Re: FM

Indlæg af Thorshauge » 24. mar 2009, 19:19

Flower skrev:
Søren skrev:
Thorshauge skrev:... derfor er 09 den bedste version hidtil!!!
... billede

... Derfor er 09 det mest urealistiske version hidtil...
Det er sjovt du poster det, jeg har tænkt nøjagtig samme tanke :D
To ud af tre er da ikke skidt :)

Brugeravatar
JSJ
Allstar
Allstar
Indlæg: 8289
Tilmeldt: 13. jul 2005, 17:39
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: FM

Indlæg af JSJ » 6. apr 2009, 14:14

Fatter ikke lige hvordan jeg får lagt billedet ind så man kan se det på siden her, så i må lige nøjes med et link.. :|

Men AaB har i mit spil fået nyt stadion - Eller skal ihvertfald til det - Og prøv lige at lig mærke til navnet på det nye Stadion! Sweeet! :D

http://imageshack.dk//viewimage.php?fil ... z19810.jpg

/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."

Citat: Preben Elkjær

FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...

www.clubnews.dk

Besvar