FM
- Hinrup85
- Allstar
- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Re: FM
på http://www.sigames.com står der 2008 er ude nu.. men det er måske kun i udlandet?
ellers kan du prøve hjemmesiden http://www.google.com ;-D
ellers kan du prøve hjemmesiden http://www.google.com ;-D
2008 udkom i november (eller noget i den stil), så det er nok ikke dén udgave, som 'dræber' spørger efter.
Men et helt og aldeles ukvalificeret gæt vil være, at 2009'eren kommer engang omkring november, 2008.
Men et helt og aldeles ukvalificeret gæt vil være, at 2009'eren kommer engang omkring november, 2008.
Det kommer som regel altid oktober/november, og selvfølgelig hvert år.dræber skrev:Øv håbet bare så meget på at man snart kunne komme igang med det nye synes jeg har spillet 2008 så lang tid nu
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar
- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Er dus tadig inde over projektet? hvis ja, hvor langt er i ved at være med det?Hanga skrev:Det kommer som regel altid oktober/november, og selvfølgelig hvert år.dræber skrev:Øv håbet bare så meget på at man snart kunne komme igang med det nye synes jeg har spillet 2008 så lang tid nu
Ja jeg har stadig ansvaret for AaBs data... Hvor langt de er i udviklingen af selve spillet, ved jeg ikke. Vi plejer at påbegynde testning af spillet i august, og så plejer spillet som sagt at være på hylderne i oktober/november.Hinrup85 skrev:Er dus tadig inde over projektet? hvis ja, hvor langt er i ved at være med det?Hanga skrev:Det kommer som regel altid oktober/november, og selvfølgelig hvert år.dræber skrev:Øv håbet bare så meget på at man snart kunne komme igang med det nye synes jeg har spillet 2008 så lang tid nu
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Glenn Francisco
- Superliga
- Favoritspiller: Søren Frederiksen
- Geografisk sted: København
Kender du noget til evt. nye features/ nye funktioner eller opdateringer i spillet?Ja jeg har stadig ansvaret for AaBs data... Hvor langt de er i udviklingen af selve spillet, ved jeg ikke. Vi plejer at påbegynde testning af spillet i august, og så plejer spillet som sagt at være på hylderne i oktober/november.
Eller det er måske fortroligt?
En rigtig AaB fan råber såååå'uuh!
Ville høre om der er nogle som har ideer til holdsætningen i taktikken? Hvilken måde der er bedst for holdet. Lige pt spiller jeg med Man UTD og en 4-4-2 med diamant på midten (en offensiv og defensiv midtbane).
Håber der er nogle der kan hjælpe, så jeg kan gøre min taktik endnu bedre
Håber der er nogle der kan hjælpe, så jeg kan gøre min taktik endnu bedre
MIT HJERTE VIL FORBLIVE RØDT OG HVIDT
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
Dansk Mester: 95 - 99 - 08
4-2-3-1 virker næsten altid for mig. Jeg er pt. ved at bringe Dortmund tilbage til fortids styrke, efter en okay 1. sæson, hvor jeg blandt andet snuppede pokalturneringen. En forholdsvis god placering samt sejren i pokalen, blev grundlagt netop pga. af 4-2-3-1'eren.
Okay sådan bare af ren nysgerrighed kommer mesterskabet til at have nogen indvirkning på ratingen af AaBs spillere i det næste spil?Hanga skrev:Det kommer som regel altid oktober/november, og selvfølgelig hvert år.dræber skrev:Øv håbet bare så meget på at man snart kunne komme igang med det nye synes jeg har spillet 2008 så lang tid nu
Det betyder selvfølgelig at AaB generelt set får et løft... Og så kan jeg vist godt garantere, at FCK bliver sænket en hel del, så meget som de skuffede... Det går nok hen og bliver ret jævnbyrdigt mellem FCK, AaB, OB, FCM og BIF, hvilket vel også passer meget godt med virkeligheden.Nyggi skrev:Okay sådan bare af ren nysgerrighed kommer mesterskabet til at have nogen indvirkning på ratingen af AaBs spillere i det næste spil?Hanga skrev:Det kommer som regel altid oktober/november, og selvfølgelig hvert år.dræber skrev:Øv håbet bare så meget på at man snart kunne komme igang med det nye synes jeg har spillet 2008 så lang tid nu
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
http://www.youtube.com/watch?v=77URmWUc-1k
Information om FM2009, som udkommer d. 14. november.
Det ser dælme nice ud
Det ser dælme nice ud
Det ser rimelig lækkert ud ja!ph123 skrev:http://www.youtube.com/watch?v=77URmWUc-1k
Det ser dælme nice ud
Især det nye 3D tiltag er super lækkert!
/Jesper
"Fodbold er en kampsport, og kan man ikke tåle mosten, så må man sgu spille ludo."
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
Citat: Preben Elkjær
FCM fans: Fodboldens svar på jehovas vidner...
www.clubnews.dk
like that will ever happen!Magic skrev:Det ser rigtigt fedt ud! Men det gør det jo altid - det mest spændende er jo, om de formår at udgive et spil, der ikke kræver 3-4 patches for at køre ordentligt og uden fejl