FM

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: FM

Indlæg af Nedergaard » 12. jan 2017, 12:34

Sanchez94 skrev:
Det må det næsten være, men i det er slet ikke umuligt at komme op i de summer med AaB. Jeg er i 5. sæson og har i indeværende sæson solgt for 280 millioner. - Magnus Christensen gik f. eks afsted for 30 mil til Parma
Lyder også fint realistisk. Jeg har lidt forskellige spil kørende med AaB - både online og offline.
Har solgt Bassogog til 16 mil i første vindue også. Magnus har jeg brugt fast på midten, så han kommer også afsted til en masse penge.

Til det med Ramkilde, tror jeg sgu han skal bruges lidt først. Ligenu kører jeg et offline, hvor jeg har brugt ham fast efter vinterpausen. Han sprudler og stiger konstant og hurtigt i værdi.
Nedergaard

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Sanchez94 » 12. jan 2017, 12:48

Nedergaard skrev:
Sanchez94 skrev:
Det må det næsten være, men i det er slet ikke umuligt at komme op i de summer med AaB. Jeg er i 5. sæson og har i indeværende sæson solgt for 280 millioner. - Magnus Christensen gik f. eks afsted for 30 mil til Parma
Lyder også fint realistisk. Jeg har lidt forskellige spil kørende med AaB - både online og offline.
Har solgt Bassogog til 16 mil i første vindue også. Magnus har jeg brugt fast på midten, så han kommer også afsted til en masse penge.

Til det med Ramkilde, tror jeg sgu han skal bruges lidt først. Ligenu kører jeg et offline, hvor jeg har brugt ham fast efter vinterpausen. Han sprudler og stiger konstant og hurtigt i værdi.
Jeg har brugt ramkilde siden Januar i 1. sæson. i transfervinduet til begyndelse af 5 sæson, fik jeg et bud på 76 millioner på ham. Men afslog, da jeg vil se, hvor meget jeg kan presse ham op på. Jeg regner med han kommer til at gå for 100 +

Sanchez94
Superliga
Superliga
Indlæg: 671
Tilmeldt: 20. apr 2015, 16:02
Geografisk sted: Aalborg

Re: FM

Indlæg af Sanchez94 » 12. jan 2017, 13:02

jonas386 skrev:Har du evt lyst til at smide et par ss af har hvordan talenterne har udviklet sih?
Ja det skal jeg nok en af de kommende dage, men generelt er mange talenterne brugbare ! de eneste jeg ikke har haft succes med er Mæhle, Pohl og Grønning. Grønning kan jeg se andre har haft godt held med, men han præstere simpelthen ikke for mig

johannes95
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11. jan 2017, 00:23

Re: FM

Indlæg af johannes95 » 13. jan 2017, 19:38

Synes det er lidt hul i hovedet at Deble er 4 mio. værd, og så fordi jeg har erklæret interesse, er historien at handlen er 87,5 mio DKK. Er det rimeligt nok?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FM

Indlæg af jonas386 » 13. jan 2017, 20:48

johannes95 skrev:Synes det er lidt hul i hovedet at Deble er 4 mio. værd, og så fordi jeg har erklæret interesse, er historien at handlen er 87,5 mio DKK. Er det rimeligt nok?
Priserne i FM er fuldstændigt åndsvage. Det er en ting der skal fixes. Ofte er det helt umuligt at hente overskudsspillere i større klubber, fordi de kræver absurde summer for middelmådige spillere. De tøver dog ikke med kun at smide peanuts den anden vej, og man kan se sit kæmpetalent rende rundt og være fornærmet over man ikke vil sælge til 15 millioner.

Dit eksempel med Deble til 87 millioner er jo helt hul i hovedet. 15 burde være max. Alt efter hvordan han har præsteret kunne man muligvis svinge den op til 2x.

FM skal have styr på mandskabsdelen. Det er muligt det er mere realistisk at de bliver sure, osv. Men det er godt nok også tidskrævende, og ofte voldsomt frustrerende, at holde en hel trup tilfredse.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

johannes95
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11. jan 2017, 00:23

Re: FM

Indlæg af johannes95 » 14. jan 2017, 13:12

jonas386 skrev:
johannes95 skrev:Synes det er lidt hul i hovedet at Deble er 4 mio. værd, og så fordi jeg har erklæret interesse, er historien at handlen er 87,5 mio DKK. Er det rimeligt nok?
Priserne i FM er fuldstændigt åndsvage. Det er en ting der skal fixes. Ofte er det helt umuligt at hente overskudsspillere i større klubber, fordi de kræver absurde summer for middelmådige spillere. De tøver dog ikke med kun at smide peanuts den anden vej, og man kan se sit kæmpetalent rende rundt og være fornærmet over man ikke vil sælge til 15 millioner.

Dit eksempel med Deble til 87 millioner er jo helt hul i hovedet. 15 burde være max. Alt efter hvordan han har præsteret kunne man muligvis svinge den op til 2x.

FM skal have styr på mandskabsdelen. Det er muligt det er mere realistisk at de bliver sure, osv. Men det er godt nok også tidskrævende, og ofte voldsomt frustrerende, at holde en hel trup tilfredse.
Nu sagde du hvem du havde købt. Hvem har du så smidt den anden vej? Henholdsvis i forhold til at hente Sanneh og Thelander?

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FM

Indlæg af jonas386 » 14. jan 2017, 19:56

johannes95 skrev:
jonas386 skrev:
johannes95 skrev:Synes det er lidt hul i hovedet at Deble er 4 mio. værd, og så fordi jeg har erklæret interesse, er historien at handlen er 87,5 mio DKK. Er det rimeligt nok?
Priserne i FM er fuldstændigt åndsvage. Det er en ting der skal fixes. Ofte er det helt umuligt at hente overskudsspillere i større klubber, fordi de kræver absurde summer for middelmådige spillere. De tøver dog ikke med kun at smide peanuts den anden vej, og man kan se sit kæmpetalent rende rundt og være fornærmet over man ikke vil sælge til 15 millioner.

Dit eksempel med Deble til 87 millioner er jo helt hul i hovedet. 15 burde være max. Alt efter hvordan han har præsteret kunne man muligvis svinge den op til 2x.

FM skal have styr på mandskabsdelen. Det er muligt det er mere realistisk at de bliver sure, osv. Men det er godt nok også tidskrævende, og ofte voldsomt frustrerende, at holde en hel trup tilfredse.
Nu sagde du hvem du havde købt. Hvem har du så smidt den anden vej? Henholdsvis i forhold til at hente Sanneh og Thelander?
Har slettet spillet da jeg blev sur over bestyrelsen solgte Flores til 10 millionern. Men mener jeg forsøgte at få Meillinger og Holgersen ud af vagten så hurtigt som muligt. Ellers lejede jeg vist bare nogle spillere ud, heriblandt Pohl. I anden sæson lejede jeg Mads Stefansen ud til Snderjyske. Han var ret farlig for dem, og blev, såvidt jeg husker, nummer 3 på topscorerlisten med 14 mål, eller sådan. På længere sigt helt sikkert en spiller jeg ville holde øje med.
Fortrød dog lidt købet af Ingvartsen. Ikke at han ikke var god, men han tog desvære spilletid fra bl.a. Ramkilde, der ellers gjorde det rigtig godt. Jeg kan generelt godt li at spille med AaB, men Superligaen bliver desværre ret hurtigt uinteressant.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: FM

Indlæg af Mogens » 15. jan 2017, 00:27

How the fuck sætter man spillere på et landshold til at hvile? Jeg har et hold til VM, og spillerne trænger til hvile, men jeg kan kun gøre det med den eneste, jeg har udtaget fra min klub?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

johannes95
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11. jan 2017, 00:23

Re: FM

Indlæg af johannes95 » 15. jan 2017, 01:02

Bestyrelsen har lige solgt Ahlmann for 11 mio. i første vintervindue. Lort, eller er det fair? Er der en erstatning i kan anbefale?

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: FM

Indlæg af Nedergaard » 16. jan 2017, 13:10

johannes95 skrev:Bestyrelsen har lige solgt Ahlmann for 11 mio. i første vintervindue. Lort, eller er det fair? Er der en erstatning i kan anbefale?
Jeg har kæmpe succes med amerikanske talenter. De er nemme at finde fordi de alle er forbi akademierne inden de kommer i de rigtige klubber.
Der er jeg sikker på at du kan finde en ovre i hvert fald som kan spille både 1. og 2. sæson.

Ellers kan du hente Ruben Gabrielsen fra Molde til midterforsvaret og sendt Blåbjerg og Rokkedal på venstre back.
Nedergaard

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: FM

Indlæg af Nedergaard » 16. jan 2017, 13:12

jonas386 skrev:
johannes95 skrev:
jonas386 skrev:
johannes95 skrev:Synes det er lidt hul i hovedet at Deble er 4 mio. værd, og så fordi jeg har erklæret interesse, er historien at handlen er 87,5 mio DKK. Er det rimeligt nok?
Priserne i FM er fuldstændigt åndsvage. Det er en ting der skal fixes. Ofte er det helt umuligt at hente overskudsspillere i større klubber, fordi de kræver absurde summer for middelmådige spillere. De tøver dog ikke med kun at smide peanuts den anden vej, og man kan se sit kæmpetalent rende rundt og være fornærmet over man ikke vil sælge til 15 millioner.

Dit eksempel med Deble til 87 millioner er jo helt hul i hovedet. 15 burde være max. Alt efter hvordan han har præsteret kunne man muligvis svinge den op til 2x.

FM skal have styr på mandskabsdelen. Det er muligt det er mere realistisk at de bliver sure, osv. Men det er godt nok også tidskrævende, og ofte voldsomt frustrerende, at holde en hel trup tilfredse.
Nu sagde du hvem du havde købt. Hvem har du så smidt den anden vej? Henholdsvis i forhold til at hente Sanneh og Thelander?
Har slettet spillet da jeg blev sur over bestyrelsen solgte Flores til 10 millionern. Men mener jeg forsøgte at få Meillinger og Holgersen ud af vagten så hurtigt som muligt. Ellers lejede jeg vist bare nogle spillere ud, heriblandt Pohl. I anden sæson lejede jeg Mads Stefansen ud til Snderjyske. Han var ret farlig for dem, og blev, såvidt jeg husker, nummer 3 på topscorerlisten med 14 mål, eller sådan. På længere sigt helt sikkert en spiller jeg ville holde øje med.
Fortrød dog lidt købet af Ingvartsen. Ikke at han ikke var god, men han tog desvære spilletid fra bl.a. Ramkilde, der ellers gjorde det rigtig godt. Jeg kan generelt godt li at spille med AaB, men Superligaen bliver desværre ret hurtigt uinteressant.
Lavede præcis samme fejl med Ingvartsen, han er simpelthen ikke god nok til at skulle tage spilletid fra Ramkilde, som endte med 14 mål i første sæson, selvom han først kom på banen efter julepausen.
Nedergaard

johannes95
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11. jan 2017, 00:23

Re: FM

Indlæg af johannes95 » 16. jan 2017, 23:39

Nedergaard skrev:
johannes95 skrev:Bestyrelsen har lige solgt Ahlmann for 11 mio. i første vintervindue. Lort, eller er det fair? Er der en erstatning i kan anbefale?
Jeg har kæmpe succes med amerikanske talenter. De er nemme at finde fordi de alle er forbi akademierne inden de kommer i de rigtige klubber.
Der er jeg sikker på at du kan finde en ovre i hvert fald som kan spille både 1. og 2. sæson.

Ellers kan du hente Ruben Gabrielsen fra Molde til midterforsvaret og sendt Blåbjerg og Rokkedal på venstre back.
Der var 5 dage tilbage af vintervinduet, så måtte træffe en afgørelse selv. Har fundet en i Sassaulo som hedder Cristian Dell'Orco til 8,5 mio., der går direkte ind på wingbacken. Ung og har set godt ud i de kampe jeg har spillet med ham. Men tak for input ellers :)

johannes95
Drenge
Drenge
Indlæg: 30
Tilmeldt: 11. jan 2017, 00:23

Re: FM

Indlæg af johannes95 » 26. jan 2017, 21:00

En god højre wingback til når Kristensen er skadet?

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: FM

Indlæg af Lucas Kuskenius » 27. jan 2017, 09:13

En, som gider at smide screenshots op af:
- Magnus Christensen
- Joakim Mæhle
- Jannik Pohl
- Rasmus Thellufsen
- Morten Rokkedal
- Sebastian Grønning
- Bardhec Bytyqi
- Morten Ramkilde
- Mads Stefansen
- Samt de største talenter fra U19.

Har altid spillet FM - har dog ikke det seneste, men må indrømme, at talentmassen er tiltalende.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: FM

Indlæg af Nedergaard » 27. jan 2017, 10:31

Lucas Kuskenius skrev:En, som gider at smide screenshots op af:
- Magnus Christensen
- Joakim Mæhle
- Jannik Pohl
- Rasmus Thellufsen
- Morten Rokkedal
- Sebastian Grønning
- Bardhec Bytyqi
- Morten Ramkilde
- Mads Stefansen
- Samt de største talenter fra U19.

Har altid spillet FM - har dog ikke det seneste, men må indrømme, at talentmassen er tiltalende.
Hvor langt vil du have dem henne i spillet? Jeg er i 3. sæson, kan det gå?
Nedergaard

Nedergaard
1. div
1. div
Indlæg: 353
Tilmeldt: 25. sep 2010, 20:04

Re: FM

Indlæg af Nedergaard » 27. jan 2017, 10:39

johannes95 skrev:En god højre wingback til når Kristensen er skadet?
Jeg har sgu et sært crush på sydafrikanske spillere.. Jeg bruger Abbubaker Mobara fra Orlando Pirates.
Nedergaard

HJEMME
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 22
Tilmeldt: 19. jan 2017, 14:02

Re: FM

Indlæg af HJEMME » 27. jan 2017, 11:40

Nedergaard skrev:
johannes95 skrev:En god højre wingback til når Kristensen er skadet?
Jeg har sgu et sært crush på sydafrikanske spillere.. Jeg bruger Abbubaker Mobara fra Orlando Pirates.
Det er ikke sært. Det hedder Jungle Fever og er et udbredt fænomen.

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: FM

Indlæg af Lucas Kuskenius » 27. jan 2017, 11:49

Nedergaard skrev:
Lucas Kuskenius skrev:En, som gider at smide screenshots op af:
- Magnus Christensen
- Joakim Mæhle
- Jannik Pohl
- Rasmus Thellufsen
- Morten Rokkedal
- Sebastian Grønning
- Bardhec Bytyqi
- Morten Ramkilde
- Mads Stefansen
- Samt de største talenter fra U19.

Har altid spillet FM - har dog ikke det seneste, men må indrømme, at talentmassen er tiltalende.
Hvor langt vil du have dem henne i spillet? Jeg er i 3. sæson, kan det gå?
Det ville være perfekt!
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: FM

Indlæg af Hanga » 27. jan 2017, 12:36

Lucas Kuskenius skrev: Det ville være perfekt!
Husk at de vil udvikle sig forskelligt fra spil til spil, da deres PA ikke er fast.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: FM

Indlæg af Lucas Kuskenius » 27. jan 2017, 14:24

Hanga skrev:
Lucas Kuskenius skrev: Det ville være perfekt!
Husk at de vil udvikle sig forskelligt fra spil til spil, da deres PA ikke er fast.
Det er jeg klar over :-)
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Besvar