"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Yngvesson » 1. apr 2010, 21:19

Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev: En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Så er man satme en doven bonderøv ;)
Det er ikke min. Længere historie....
Nu skal jeg løfte den byrde og fortælle historien...

Der var engang en ung knægt der havde været til fodbold. Der havde være fuld knald på Aalborg Stadion igennem hele kampen og med en hæs stemme, trak vores unge ven sin cykel hjemad. Den unge herre vandrede igennem gaderne i vestbyen, lettere påvirket, hvilket ikke gjorde det nemmere at holde både ben og cykel fremadrettet. Pludseligt opdager vores unge ven at han bliver forfulgt af en flok gule og blå mænd. Han bliver pludseligt noget nervøs og sætter tempoet en smule op, for at slippe af med hans forfølgere. Dette lykkes dog ikke og nu bliver han først rigtigt bange! Han sætter i rask trav for at slippe væk fra disse lømler, hvilket i sig selv er en bedrift med både cykel og skæve ben. Flokken sætter ligeledes i løb. Nu stiger pulsen først rigtigt på vores unge ven, som begynder at sondere terrænet for det nærmeste gemme sted. Umiddelbart ser vores unge ven ingen flugt veje, men ud i det blå kommer Køllens tante kørende på en lille rød havetraktor, som egentlig ikke er en havetraktor men retter en græsslåmaskine. Køllens tante samler vores unge ven op og sætter havetraktoren/græsslåmaskinen på "kanin-tempo" og herefter slipper de væk fra de blå-gule bøller. Køllens tante køre så vores unge ven hjem, sætter ham af og sætter så afsted igen. Pludseligt trækker der en civil bil op bag Køllens tante og ud springer 4 af blå og gule mænd. De begynder så at slå på havetraktoren med et bundt piberensere. Heldigvis spiller Køllens tante fra det grove overfald uden skrammer, men det gjorde havetraktoren ikke. Havetraktoren havde fået intet mindre end 7 ridser og en lille bule, da Køllens tante opdager dette, bliver hun rasende og køre efter mændene. Hun får på mirakuløs vis indhentet mændene og tæver samtlige 4 af dem. Dette gør dog Køllens tante noget nervøs og hun skynder sig hjem og piller pladerne af havetraktoren, får derefter at køre havetraktoren direkte hjem til Køllen og beder ham om at sælge den med det samme. Køllen bliver dog forelsket i denne røde havetraktor og beholder den så i al hemmelighed. Til næste familiefrokost opdager tanten dog desværre at havetraktoren stadig er til at finde hjemme ved Køllen. Igen bliver tanten rasende og med slag fra hendes medbragte håndtaske, får hun tvunget Køllen til at sælge den.

Og sådan endte Køllen med at skulle sælge en havetraktor/græsslåmaskine, som egentlig ikke var hans.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 21:39

Yngvesson skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:Så er man satme en doven bonderøv ;)
Det er ikke min. Længere historie....
Nu skal jeg løfte den byrde og fortælle historien...

Der var engang en ung knægt der havde været til fodbold. Der havde være fuld knald på Aalborg Stadion igennem hele kampen og med en hæs stemme, trak vores unge ven sin cykel hjemad. Den unge herre vandrede igennem gaderne i vestbyen, lettere påvirket, hvilket ikke gjorde det nemmere at holde både ben og cykel fremadrettet. Pludseligt opdager vores unge ven at han bliver forfulgt af en flok gule og blå mænd. Han bliver pludseligt noget nervøs og sætter tempoet en smule op, for at slippe af med hans forfølgere. Dette lykkes dog ikke og nu bliver han først rigtigt bange! Han sætter i rask trav for at slippe væk fra disse lømler, hvilket i sig selv er en bedrift med både cykel og skæve ben. Flokken sætter ligeledes i løb. Nu stiger pulsen først rigtigt på vores unge ven, som begynder at sondere terrænet for det nærmeste gemme sted. Umiddelbart ser vores unge ven ingen flugt veje, men ud i det blå kommer Køllens tante kørende på en lille rød havetraktor, som egentlig ikke er en havetraktor men retter en græsslåmaskine. Køllens tante samler vores unge ven op og sætter havetraktoren/græsslåmaskinen på "kanin-tempo" og herefter slipper de væk fra de blå-gule bøller. Køllens tante køre så vores unge ven hjem, sætter ham af og sætter så afsted igen. Pludseligt trækker der en civil bil op bag Køllens tante og ud springer 4 af blå og gule mænd. De begynder så at slå på havetraktoren med et bundt piberensere. Heldigvis spiller Køllens tante fra det grove overfald uden skrammer, men det gjorde havetraktoren ikke. Havetraktoren havde fået intet mindre end 7 ridser og en lille bule, da Køllens tante opdager dette, bliver hun rasende og køre efter mændene. Hun får på mirakuløs vis indhentet mændene og tæver samtlige 4 af dem. Dette gør dog Køllens tante noget nervøs og hun skynder sig hjem og piller pladerne af havetraktoren, får derefter at køre havetraktoren direkte hjem til Køllen og beder ham om at sælge den med det samme. Køllen bliver dog forelsket i denne røde havetraktor og beholder den så i al hemmelighed. Til næste familiefrokost opdager tanten dog desværre at havetraktoren stadig er til at finde hjemme ved Køllen. Igen bliver tanten rasende og med slag fra hendes medbragte håndtaske, får hun tvunget Køllen til at sælge den.

Og sådan endte Køllen med at skulle sælge en havetraktor/græsslåmaskine, som egentlig ikke var hans.
Jeg vidste ikke at du også skrev med på debatsiden, Tante Olga! Undskyld jeg ikke kunne få den solgt i første hug.... :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 1. apr 2010, 21:40

Jeg søger en der vil købe en havetraktor :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 1. apr 2010, 21:45

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der vil købe en havetraktor :)
Det kan du godt glemme efter du har truet mig med kongensfoged, politi og en ananas. Jeg er glad for jeg blev væk.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 1. apr 2010, 23:06

Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der vil købe en havetraktor :)
Det kan du godt glemme efter du har truet mig med kongensfoged, politi og en ananas. Jeg er glad for jeg blev væk.
;)

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Alando » 1. apr 2010, 23:07

Yngvesson skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Lindvang skrev:
Køllen I Møllen skrev: En skide havetraktor...

Og for nu ikke at blive forvekslet med en bonde fra Herning skal jeg lige understrege at det er en plæneklipper, IKKE en traktor, men af den størrelse hvor de benævnes havetraktorer :)
Så er man satme en doven bonderøv ;)
Det er ikke min. Længere historie....
Nu skal jeg løfte den byrde og fortælle historien...

Der var engang en ung knægt der havde været til fodbold. Der havde være fuld knald på Aalborg Stadion igennem hele kampen og med en hæs stemme, trak vores unge ven sin cykel hjemad. Den unge herre vandrede igennem gaderne i vestbyen, lettere påvirket, hvilket ikke gjorde det nemmere at holde både ben og cykel fremadrettet. Pludseligt opdager vores unge ven at han bliver forfulgt af en flok gule og blå mænd. Han bliver pludseligt noget nervøs og sætter tempoet en smule op, for at slippe af med hans forfølgere. Dette lykkes dog ikke og nu bliver han først rigtigt bange! Han sætter i rask trav for at slippe væk fra disse lømler, hvilket i sig selv er en bedrift med både cykel og skæve ben. Flokken sætter ligeledes i løb. Nu stiger pulsen først rigtigt på vores unge ven, som begynder at sondere terrænet for det nærmeste gemme sted. Umiddelbart ser vores unge ven ingen flugt veje, men ud i det blå kommer Køllens tante kørende på en lille rød havetraktor, som egentlig ikke er en havetraktor men retter en græsslåmaskine. Køllens tante samler vores unge ven op og sætter havetraktoren/græsslåmaskinen på "kanin-tempo" og herefter slipper de væk fra de blå-gule bøller. Køllens tante køre så vores unge ven hjem, sætter ham af og sætter så afsted igen. Pludseligt trækker der en civil bil op bag Køllens tante og ud springer 4 af blå og gule mænd. De begynder så at slå på havetraktoren med et bundt piberensere. Heldigvis spiller Køllens tante fra det grove overfald uden skrammer, men det gjorde havetraktoren ikke. Havetraktoren havde fået intet mindre end 7 ridser og en lille bule, da Køllens tante opdager dette, bliver hun rasende og køre efter mændene. Hun får på mirakuløs vis indhentet mændene og tæver samtlige 4 af dem. Dette gør dog Køllens tante noget nervøs og hun skynder sig hjem og piller pladerne af havetraktoren, får derefter at køre havetraktoren direkte hjem til Køllen og beder ham om at sælge den med det samme. Køllen bliver dog forelsket i denne røde havetraktor og beholder den så i al hemmelighed. Til næste familiefrokost opdager tanten dog desværre at havetraktoren stadig er til at finde hjemme ved Køllen. Igen bliver tanten rasende og med slag fra hendes medbragte håndtaske, får hun tvunget Køllen til at sælge den.

Og sådan endte Køllen med at skulle sælge en havetraktor/græsslåmaskine, som egentlig ikke var hans.
HAHAHAHA dejligt af få genoplevet historien der er bag vores stiftelse. For satan et grin. Mange tak for det

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Konsulenten » 2. apr 2010, 02:23

Lindvang skrev:
Provst i Brovst skrev:
Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der vil købe en havetraktor :)
Det kan du godt glemme efter du har truet mig med kongensfoged, politi og en ananas. Jeg er glad for jeg blev væk.
;)
Hvem er henholdsvis Thomas Eje, Preben Kristensen og Anders Bircow af jer tre?
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 2. apr 2010, 10:20

limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Vi har nok bare ikke samme smag i brød. Jeg er ikke den store kagespiser, så det vil jeg lade stå usagt.

On topic: Jeg søger nogle billige brædder. De skal helst ikke været trykimprægneret og må i bedste fald været lavet af lærk eller andet ædelt træ.
Jeg ved ikke med I andre men al denne snak om kagemænd har gjort mig sulten så nu har jeg ringet til Bauns Bageri og bestilt en kagemand til 20 personer. 142kr..... DET er fandeme et hit!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hinrup85 » 2. apr 2010, 12:10

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Vi har nok bare ikke samme smag i brød. Jeg er ikke den store kagespiser, så det vil jeg lade stå usagt.

On topic: Jeg søger nogle billige brædder. De skal helst ikke været trykimprægneret og må i bedste fald været lavet af lærk eller andet ædelt træ.
Jeg ved ikke med I andre men al denne snak om kagemænd har gjort mig sulten så nu har jeg ringet til Bauns Bageri og bestilt en kagemand til 20 personer. 142kr..... DET er fandeme et hit!
og satans billigt!!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14707
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hanga » 2. apr 2010, 12:14

Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Vi har nok bare ikke samme smag i brød. Jeg er ikke den store kagespiser, så det vil jeg lade stå usagt.

On topic: Jeg søger nogle billige brædder. De skal helst ikke været trykimprægneret og må i bedste fald været lavet af lærk eller andet ædelt træ.
Jeg ved ikke med I andre men al denne snak om kagemænd har gjort mig sulten så nu har jeg ringet til Bauns Bageri og bestilt en kagemand til 20 personer. 142kr..... DET er fandeme et hit!
Sådan af ren nysgerrighed, hvad består en kagemand så af i Nordjylland? Altså f.eks. bruger de jo brunsviger på fyn.
Og nu er der vel minimum 1 pose matador mix ovenpå?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Lindvang

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lindvang » 2. apr 2010, 15:06

Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:
limey skrev:
Køllen I Møllen skrev: Rundstykkerne kan muligvis diskuteres men det kan deres kagemand ikke!
Vi har nok bare ikke samme smag i brød. Jeg er ikke den store kagespiser, så det vil jeg lade stå usagt.

On topic: Jeg søger nogle billige brædder. De skal helst ikke været trykimprægneret og må i bedste fald været lavet af lærk eller andet ædelt træ.
Jeg ved ikke med I andre men al denne snak om kagemænd har gjort mig sulten så nu har jeg ringet til Bauns Bageri og bestilt en kagemand til 20 personer. 142kr..... DET er fandeme et hit!
Sådan af ren nysgerrighed, hvad består en kagemand så af i Nordjylland? Altså f.eks. bruger de jo brunsviger på fyn.
Og nu er der vel minimum 1 pose matador mix ovenpå?

Det samme. Brunsviger med snolder ovenpå.

Elegia

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elegia » 3. apr 2010, 10:46

Metal'n Roll skrev:Jeg søger et supermarked hvor man kan købe de super lækre og tørstslukkende Vitamin Well Everyday .. Man kan få dem i Nadia's uendeligt mange sandwich-butikker (eller ihvertfald nede i én af dem der er i Reberbansgade), men der må vel være nogle dagligvarekæder der også sælger dem, og gerne lidt billigere...
Haha... det lyder satme godt nok som ren rock n' roll, Metalmand ;)

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 4. apr 2010, 09:06

Jeg søger efter en som har erfaring med DLNA certificerede netværksharddiske.

Kravene til den er:

- indbygget trådløst netværk
- skal understøtte de mest almindelige film codecs, også dem til HD
- HDMI stik og USB2.0 stik

Min nuværende kandidat er Lacies Mini HD:
http://www.lacie.com/dk/more/?id=10088" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Meelsen » 4. apr 2010, 10:46

Søger et supermarked der sælger Billy's pizza. Det er i min verden, den ultimative frysepizza. Nem og fjette. Jeg er desværre bange for at de ikke sælges i DK længere..
Billede
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af 9000guldglans » 4. apr 2010, 10:47

Køllen I Møllen skrev:
Metal'n Roll skrev: Ligger Faunø Bageren ikke i Nørresundby? Ved Nørre Utrup Torv..

Jeg er selv Vestre Allé-bo, og min lokale bager hedder Bauns Bageri..
Ups, det gik for stærkt.

Bauns bageri er det selvfølgelig. Grunden til at jeg blandede faunøbageren ind i det er naturligvis at det er den bedste bager i Nørresundby omend den er flere niveauer under Bauns...
Bager Faunø har alle dage haft base på Lindholmsvej i 9400 og er, eller i hvert fald har været Danmarks bedste bager gennem årtier

Brugeravatar
9000guldglans
Allstar
Allstar
Indlæg: 1240
Tilmeldt: 9. maj 2008, 21:02

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af 9000guldglans » 4. apr 2010, 10:56

Køllen I Møllen skrev:Jeg søger en der har forstand på lidt jura/politianmeldelse.

Har solgt en ting i gul og gratis til 6000kr. Havde aftalt at vedkommende skulle komme og hente det onsdag men han dukkede aldrig op og jeg kan ikke komme i kontakt med ham. Efter vi havde aftalt handlen har jeg sagt nej til en anden og nu brænder jeg så inde med det måske. Han svarer ikke på mail og jeg har ikke hans tlfnr.

Så nu har jeg mest lyst til at politianmelde svinet. Men kan det overhovedet lade sig gøre??? Det er vel en bindende aftale man har når man har det på mail?
Ha ha du har lavet fejl nummer 1 som undertegnede også selv har præsteret. Dog ikke med en ting til 6000, nej jeg gjorde det såmænd med en Audi til over 200.000 og mistede i sidste ende ca 5000 på at være en gentleman over for en nar som aldrig mødte op. Har erfaret at disse typer typisk er de der københavnere. Fra da af hed det først til mølle når noget sælges i den blå eller den gule. Forstår godt din harme men tror ik du kommer langt med en anmeldelse, det er meget bedre at brække svinets fingre eller lign. :cool:

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Dot Bot » 4. apr 2010, 11:26

Meelsen skrev:Søger et supermarked der sælger Billy's pizza. Det er i min verden, den ultimative frysepizza. Nem og fjette. Jeg er desværre bange for at de ikke sælges i DK længere..
Spar i Sønderholm har dem stadig, så vidt jeg husker. Ved dog ikke om det gælder alle Spar købmænd.

Yngvesson
Superliga
Superliga
Indlæg: 573
Tilmeldt: 14. feb 2009, 18:12
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Yngvesson » 7. apr 2010, 12:29

Jeg søger en der har forstand på grafik og som gider at lave en Personas til Firefox med noget AaB gøjl. Jeg er selv en klovn til sådan noget, så hvis der er en der sidder med for meget fritid og kan finde ud af sådan noget, så tjek dette link:

http://www.getpersonas.com/en-US/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Vase
Superliga
Superliga
Indlæg: 543
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:32
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Vase » 7. apr 2010, 14:17

Elscorpio skrev:Jeg søger efter en som har erfaring med DLNA certificerede netværksharddiske.

Kravene til den er:

- indbygget trådløst netværk
- skal understøtte de mest almindelige film codecs, også dem til HD
- HDMI stik og USB2.0 stik

Min nuværende kandidat er Lacies Mini HD:
http://www.lacie.com/dk/more/?id=10088" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er også MVIX Ultio Pro. Jeg overvejer selv at købe denne. Den har en del flere funktioner, men også en lidt anden pris.

Link: https://www.mvixusa.com/product/ultiopro" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Viking
Allstar
Allstar
Indlæg: 1587
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:45

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Viking » 9. apr 2010, 22:17

Har købt et stykke legetøj (en 4-takt 30 scooter) og til trods for min fremskredne alder, så kunne jeg godt bruge lidt ekstra spark i røven på den. Den er mildest talt langsom.

Hvem kan trylle med sådan en svend?
Send en besked

Besvar