"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Toarn
Landshold
Landshold
Indlæg: 833
Tilmeldt: 30. maj 2008, 11:43
Favoritspiller: Burke Henry
Geografisk sted: Westside 9000

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Toarn » 14. jun 2011, 14:33

Den gængse markeds pris for haler er ca 120-140kr/kg så vidt jeg husker; enhver rimelig fiskemand burde kunne skaffe dem hjem. Jeg køber dem selv af min svigermor for omkring 70kr/kg i Skagen; er derfor jeg ikke er 100% på markedsprisen, men mener dog 140kr er ca på pletten. Så lyder portoprisen selvfølgelig lidt stejl, men de skal sq også pakkes godt og sikkert sendes med kurer hvis ikke de skal være helt nasty ved ankomst...
In Åke we trust

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 14. jun 2011, 21:52

Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 14. jun 2011, 21:56

MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...

Jeg arbejder i Tåstrup eller Ballerup, så det er da en mulighed, men det kræver da vist man er momsregistreret, ikke?
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 14. jun 2011, 22:00

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...

Jeg arbejder i Tåstrup eller Ballerup, så det er da en mulighed, men det kræver da vist man er momsregistreret, ikke?
Fra Metro.dk:
Bliv kunde i METRO
For at kunne oprette et kundekort til METRO kræver det, at du har en virksomhed med et gyldigt CVR nummer, er ansat i en virksomhed med et gyldigt CVR nummer eller er medlem af blandt andet en af følgende foreninger:

FBF (Alle)
Ældresagen (registreret frivillige)
LIC (Alle)
DIF (Indkøbsberettigede i idrætsforeningen)

Når du eller din virksomhed/institution/forening først har modtaget et METRO-kort, er der fri adgang til METROs store varesortiment til fordelagtige priser.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 14. jun 2011, 22:07

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...

Jeg arbejder i Tåstrup eller Ballerup, så det er da en mulighed, men det kræver da vist man er momsregistreret, ikke?
Nu har jeg selv kundekort, men har ladet mig fortælle, at det(ihvertfald i Aalborg) er muligt, at få et kort til en enkelt dag i informationen, hvis man ikke har sit eget kort.
Hader København!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4452
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 14. jun 2011, 22:09

alithebeast skrev:
Pastorius skrev:
MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...

Jeg arbejder i Tåstrup eller Ballerup, så det er da en mulighed, men det kræver da vist man er momsregistreret, ikke?
Nu har jeg selv kundekort, men har ladet mig fortælle, at det(ihvertfald i Aalborg) er muligt, at få et kort til en enkelt dag i informationen, hvis man ikke har sit eget kort.
Det er også min erfaring, fra min tid som kunde i Kbh...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5092
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af MrBangDK » 14. jun 2011, 22:12

Pastorius skrev:
MrBangDK skrev:
Pastorius skrev:(Fik fejloprettet en ny tråd - prøver igen).

Jeg søger et sted på Sjælland eller online, hvor man kan få frosne fisk/skaldyr af fornuftig kvalitet.
Jeg leder specifik efter jomfruhummere, men har ingen ide om, hvornår på året de er til at få fat i.
Metros fiskeafdeling er genial! Og deres priser er rimelige. Ved ikke lige hvad det tætteste Metro varehus er på Sorø - jeg benytter selv det i Glostrup. Godt udvalg og altid frisk...

Jeg arbejder i Tåstrup eller Ballerup, så det er da en mulighed, men det kræver da vist man er momsregistreret, ikke?
Som andre også skriver herinde, så er der flere muligheder. Jeg mener godt, at man kan få et gæstekort. Ellers er det blot at høre om der er nogen i omgangskredsen der har ét. De tjekker aldrig om kortindehaver er den der handler. Hvis ikke det lykkes, så skriv lige en PB...
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 14. jun 2011, 22:37

Man kan godt få gæstekort.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 15. jun 2011, 00:36

limey skrev:Man kan godt få gæstekort.
Jep. Det er bare at bede om et gæstekort i kundeservice, når du går ind.

Brugeravatar
Alando
Landshold
Landshold
Indlæg: 807
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:27
Favoritspiller: Jozo Matovac
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Alando » 16. jun 2011, 22:41

en video fra mesterskabsfesten hvor Bhele eller Caca synger "vi er mestrene" i omklædningsrummet. Tror også Califf gør det

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 18. jun 2011, 13:21

Jeg søger en med viden om billige billetter til aftenens kamp.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af JLB » 18. jun 2011, 13:34

SimonJ skrev:Jeg søger en med viden om billige billetter til aftenens kamp.
Billetnet.dk
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Pastorius » 18. jun 2011, 16:50

limey skrev:Man kan godt få gæstekort.
Tak for feedback til alle. Det endte med at jeg fandt en æske frosne jomfruhummere i Slagelse (ikke Metro) så det blev dem. Det var dog nogle små gnallinger (17-20 stk/kg), så selvom de smagte fint, så er det nok ikke et nummer jeg gentager.

Billede
untitled-9400.jpg by mrpiil, on Flickr
Med venlig Hilsen
--
Robert

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Bech » 20. jun 2011, 08:13

http://www.fifa.com/u17worldcup/matches ... eview.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nogen der ved hvor man kan se Danmark - Brazil U17?

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af A_Strandfelt » 20. jun 2011, 09:39

Bech skrev:http://www.fifa.com/u17worldcup/matches ... eview.html

Nogen der ved hvor man kan se Danmark - Brazil U17?
Kl. 22 på Eurosport 2.

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af JLB » 22. jun 2011, 08:48

Jeg søger en video der er et par år gammel. Videoen er filmet af et overvågningskamera i en indkørsel, hvor den parkerede bil ruller ud af indkørslen, over vejen, gennem en hæk, og ned i haven på den anden side. Hækken rejser sig op igen, og man kan ikke se bilen. Herefter kommer posten, og ejeren tror at bilen er blevet stjålet. Nogen der ved hvor den er?
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 22. jun 2011, 08:49

JLB skrev:Jeg søger en video der er et par år gammel. Videoen er filmet af et overvågningskamera i en indkørsel, hvor den parkerede bil ruller ud af indkørslen, over vejen, gennem en hæk, og ned i haven på den anden side. Hækken rejser sig op igen, og man kan ikke se bilen. Herefter kommer posten, og ejeren tror at bilen er blevet stjålet. Nogen der ved hvor den er?
Henne på den anden side af hækken?
Janteloven eksisterer IKKE!

JLB
Allstar
Allstar
Indlæg: 1363
Tilmeldt: 15. mar 2007, 20:59
Geografisk sted: Her

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af JLB » 22. jun 2011, 08:52

Køllen I Møllen skrev:
JLB skrev:Jeg søger en video der er et par år gammel. Videoen er filmet af et overvågningskamera i en indkørsel, hvor den parkerede bil ruller ud af indkørslen, over vejen, gennem en hæk, og ned i haven på den anden side. Hækken rejser sig op igen, og man kan ikke se bilen. Herefter kommer posten, og ejeren tror at bilen er blevet stjålet. Nogen der ved hvor den er?
Henne på den anden side af hækken?
Videoen, for helvede, gamle sure mand ;)
Hvem der bare var irsk

Brugeravatar
AaB1978
Allstar
Allstar
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 19. jul 2005, 13:40
Geografisk sted: Foran fjerneren

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af AaB1978 » 26. jun 2011, 15:59

Jeg søger én, der kan fortælle mig, om det der Nordjyske Sport SMS stadig fungerer?

Jeg har oprettet log-in inde på Nordjyskes hjemmeside og markeret, at jeg gerne vil modtage nyheder om fodbold og ishockey, men jeg har ikke modtaget så meget som eneste SMS endnu og det er en uges tid siden, jeg oprettede mig.

Såvidt jeg husker er der nogen af brugerne herinde, der har oprettet sig, så måske er der én af jer, der lige vil fortælle, om I engang imellem modtager beskeder fra Nordjyske.

DonSilicone
1. div
1. div
Indlæg: 263
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:08
Geografisk sted: Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af DonSilicone » 26. jun 2011, 16:11

Jeg har været oprettet i lang tid, men jeg har også bemærket, at der har været stilstand igennem længere tid - faktisk mindes jeg ikke at have fået nogen den sidste måneds tid. Er der nogen der har fået for nylig?

Besvar