"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Køllen I Møllen » 19. jun 2013, 07:07

MrBangDK skrev:
Køllen I Møllen skrev:
MrBangDK skrev:Nogen der kan give et par fifs til, hvad man kan lave i Nordjylland med to små på 3 og 4? Overvejede Faarup Sommerland, men da ungerne er lavstammede ligesom forældrene, så er der for lidt de kan prøve til 255kr. i entre...

Er i Skallerup Klit, så det er udgangspunktet...

/Bang

P.s. Oceanariet i Hirtshals er besøgt :)
Det er muligvis ikke det svar du forventer men hvis jeg skal anbefale 2 ting i Nordjylland vil jeg lige præcis nævne de to du selv har nævnt : Skallerup Klit og Fårup! :)

Skallerup er du jo allerede i (fantastisk sted iøvrigt).

Men selvom de er "lavstammede" vil jeg anbefale Fårup selvom prisen rigtignok er høj for bare en dag. Det kan formentlig ikke betale sig at købe sæsonkort for jer? Men der er altså rigeligt at lave i Fårup selvom man ikke er høj nok til de store rutchebaner. Der er vel ingen grund til at nævne alle tingene, hvis du ikke kender dem kan du se dem på deres hjemmeside. Kan dog sige at den nye "Orkanen" må prøves hvis blot man er over 105cm :)

I skal simpelthen i Fårup!

Andre steder der kan anbefales : Lindholm høje, Rebild bakker, Aalborg Zoo og så Hornevej (ud at se de rø'e træne, træningstiderne kan ses på AaBsport.dk)
Lyttede til rådet og takker ærbødigst... Vi har haft en helt igennem fantastisk dag i Fårup. Ungerne var helt vilde, og prøvede alt hvad de havde højde til! Datteren på 3 sad og skraldgrinede i Mine-expressen. Far var også ude og prøve de vilde rutchebaner - absolut godkendte!

Så det var de 1020kr. værd... :)
Jeg havde også mindstemanden på 2 år med i Fårup igår. Vi skulle have stukket hovederne sammen... Så kunne du også have lånt vores andre sæsonkort og kommet ind på dem :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 21. jun 2013, 19:00

Næstbedste pizzaria i Aalborg efter Azzurra?

Kan det nye sted Sticchis ved siden af Ulla Terkelsen anbefales?

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 21. jun 2013, 20:03

Elscorpio skrev:Næstbedste pizzaria i Aalborg efter Azzurra?

Kan det nye sted Sticchis ved siden af Ulla Terkelsen anbefales?
Ja! Ægte italiensk pizze med den gode ost på. Der er kun ganske få valgmuligheder men det er, i mine øjne, samme standard som Azzura.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af alithebeast » 21. jun 2013, 20:38

limey skrev:
Elscorpio skrev:Næstbedste pizzaria i Aalborg efter Azzurra?

Kan det nye sted Sticchis ved siden af Ulla Terkelsen anbefales?
Ja! Ægte italiensk pizze med den gode ost på. Der er kun ganske få valgmuligheder men det er, i mine øjne, samme standard som Azzura.
Italienerne på min kones arbejde er også ret vilde med den, og de arbejder trods alt selv med mad. Deres linguine med muslinger skulle også være i særklasse god, men jeg har selvfølgelig ikke selv smagt den.
Hader København!

AalborgTrendies

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af AalborgTrendies » 22. jun 2013, 02:40

Gastronomia Napolitana er også et usædvanligt godt sted.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af jonas386 » 22. jun 2013, 12:57

Søger lejlighed i Aalborg, gerne i midtbyen. 1 værelses el. er helt perfekt, det behøver ikke være specielt stort.
Det er kun til 1 år mens jeg tager studenterkurset i Aalborg.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Oder » 23. jun 2013, 17:40

jonas386 skrev:Søger lejlighed i Aalborg, gerne i midtbyen. 1 værelses el. er helt perfekt, det behøver ikke være specielt stort.
Det er kun til 1 år mens jeg tager studenterkurset i Aalborg.
En ven på facebook har lige postet denne der måske kunne være noget: http://www.boligportal.dk/lejebolig/1_v ... 60297.html" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10751
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af jonas386 » 23. jun 2013, 19:06

TAK!

Er det din kammerats lejlighed, eller hvordan? Eller er det bare en han har postet videre? Du kan evt sende en pb med hans fb oplysninger (hvis det er ok med ham) så kan jeg jo selv kontakte ham :)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2153
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Fabbe » 23. jun 2013, 19:25

Sticchis pizze fra træfyret ovn er i særklasse. Også en klasse bedre end Azzuras. Det er den eneste pizza i Aalborg, som både har den træfyrede smag og de to helt bestemte egenskaber, som en pizza teksturmæssigt skal have: Sprød og mør.

Det er til gengæld ikke en pizza for dem, som mener, at god pizzaoplevelse er lig med dyngevis af fyld. Less is more!
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 23. jun 2013, 21:52

Fabbe skrev:Sticchis pizze fra træfyret ovn er i særklasse. Også en klasse bedre end Azzuras. Det er den eneste pizza i Aalborg, som både har den træfyrede smag og de to helt bestemte egenskaber, som en pizza teksturmæssigt skal have: Sprød og mør.

Det er til gengæld ikke en pizza for dem, som mener, at god pizzaoplevelse er lig med dyngevis af fyld. Less is more!
Den jeg fik fra Sticchis var alt for tør. Ved ikke om de havde givet den alt for lang tid i ovnen :S

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 23. jun 2013, 22:55

...tagboks til min Opel Zafira - skal på ferie med bil og 6 personer ombord, så det bliver lidt svært mht. baggage. Er der nogen der f.eks. kender et billigt sted at leje? Jeg mangler også alt udstyr til montering - har dog naturligvis tagræling (hedder det overhovedet det?)

Fik jeg sagt, at det meget gerne må være billigt? :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Oder
2. div
2. div
Indlæg: 159
Tilmeldt: 18. sep 2009, 00:20
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Oder » 24. jun 2013, 18:05

le Cid skrev:...tagboks til min Opel Zafira - skal på ferie med bil og 6 personer ombord, så det bliver lidt svært mht. baggage. Er der nogen der f.eks. kender et billigt sted at leje? Jeg mangler også alt udstyr til montering - har dog naturligvis tagræling (hedder det overhovedet det?)

Fik jeg sagt, at det meget gerne må være billigt? :-)
En hurtig googlen rundt viser at det kan lejes hos Bugges på gugvej for 750kr og op efter (for 10 dage) dette er med montering. Hvis du ikke er født med 10 tommelfinger er springet op til at eje tagboksen ikke så stort da Biltemas bokse starter lige på den anden side af 1000kr.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 24. jun 2013, 21:50

le Cid skrev:...tagboks til min Opel Zafira - skal på ferie med bil og 6 personer ombord, så det bliver lidt svært mht. baggage. Er der nogen der f.eks. kender et billigt sted at leje? Jeg mangler også alt udstyr til montering - har dog naturligvis tagræling (hedder det overhovedet det?)

Fik jeg sagt, at det meget gerne må være billigt? :-)
Min storebror som skal til Italien med hele sin familie fik et tip om bilexperten.dk var billige med leje af tagbokse(mener det var 50 kr pr. dag)

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4472
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 25. jun 2013, 19:51

Tak for tagboks-input!
Det vil koste ca. 1100-1200 kr at leje, så nu køber vi nok en brugt for 1000 kr inkl. alt. Vi kan jo sikkert sælge den for det samme efter ferien :-)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af thomasjn » 26. jun 2013, 17:17

Søger bolig i Kbh. da jeg skal starte på job i Ballerup d. 1/9. Derfor er jeg meget interesseret, hvis nogen har kendskab til relevante muligheder som kunne matche mine ønsker eller har gode råd til boligjagt i Kbh.

Mine tanker går umiddelbart i retning af;
- det skal helst være tæt på/med god adgang til S-togs linje C (mit job ligger tæt ved Malmparken st.)
- Gerne sådan cirka midt imellem Ballerup og City ville være ideelt.
- Vil gerne kunne flytte ind i løbet af August så jeg er på plads i god tid til start på jobbet.
- Størrelsesmæssigt er jeg på udkig efter en to værelses lejlighed.

Er dog åben for forslag så længe det transportmæssigt ser fornuftigt ud og mit eneste forebehold er at jeg ikke ønsker at bo i Tingbjerg eller lignende krudttønde.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Provst i Brovst » 27. jun 2013, 00:09

Er der nogen der har en Nokia 920? Hvordan er den?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Kilde » 30. jun 2013, 17:38

Min PC er begyndt at gå spontant ud. Er det noget, som en formatering kan klare, eller er vi ude i noget hardware i sådanne tilfælde?

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14807
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re:

Indlæg af Hanga » 30. jun 2013, 17:45

Kilde skrev:Min PC er begyndt at gå spontant ud. Er det noget, som en formatering kan klare, eller er vi ude i noget hardware i sådanne tilfælde?
Meget svært at sige uden at få en lidt mere detaljeret forklaring. Kommer den med nogle fejlmeddelelser? Siger den nogen lyde? Er det som om strømmen bare pludselig forsvinder? Opleves der andre problemer? etc.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Re:

Indlæg af Kilde » 30. jun 2013, 17:49

Hanga skrev:
Kilde skrev:Min PC er begyndt at gå spontant ud. Er det noget, som en formatering kan klare, eller er vi ude i noget hardware i sådanne tilfælde?
Meget svært at sige uden at få en lidt mere detaljeret forklaring. Kommer den med nogle fejlmeddelelser? Siger den nogen lyde? Er det som om strømmen bare pludselig forsvinder? Opleves der andre problemer? etc.
Ingen lyd, den dør bare. Lidt ligesom man hiver batteriet ud. Lige pt. har jeg ikke noget batteri i, men den er konstant sat til strøm. Jeg har observeret, at den ofte gør det, hvis jeg har en masse i gang. Musik, browsere, FM13 osv. osv. Hvis jeg er på arbejde og sidder i browsere og Microsoft Words en hel dag, så sker det ikke.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14807
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Re:

Indlæg af Hanga » 30. jun 2013, 17:51

Kilde skrev:
Hanga skrev:
Kilde skrev:Min PC er begyndt at gå spontant ud. Er det noget, som en formatering kan klare, eller er vi ude i noget hardware i sådanne tilfælde?
Meget svært at sige uden at få en lidt mere detaljeret forklaring. Kommer den med nogle fejlmeddelelser? Siger den nogen lyde? Er det som om strømmen bare pludselig forsvinder? Opleves der andre problemer? etc.
Ingen lyd, den dør bare. Lidt ligesom man hiver batteriet ud. Lige pt. har jeg ikke noget batteri i, men den er konstant sat til strøm. Jeg har observeret, at den ofte gør det, hvis jeg har en masse i gang. Musik, browsere, FM13 osv. osv. Hvis jeg er på arbejde og sidder i browsere og Microsoft Words en hel dag, så sker det ikke.
Ok så det er en bærbar... starter den op igen uden problemer?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Besvar