"Jeg søger en....." - tråden

Alt hvad der er interessant, men ikke nødvendigvis har noget med AaB at gøre. F.eks. managerspil eller din yndlings TV serie.
Besvar
SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 21. jan 2015, 16:09

Søger en, som har erfaring med at erhverve sig billetter til Werder Bremen kampe. Vi skal ned og se Werder - Wolfsburg efter vi har været i Brugge.

Har fundet en side, som hedder viagogo. Som udgangspunkt ser det fint nok ud, mht bestilling af fodboldbilletter derfra.

Vil gerne have stå pladser, men de er som udgangspunkt altid udsolgt.

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lasse Que » 21. jan 2015, 20:18

Lad nu være med at købe hos viagogo. Du har ingen garanti for at billetterne kommer, om de er ægte osv. Læs diverse anmeldelser på nettet og brug de officielle salgskanaler.
Syng for de røde!

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 21. jan 2015, 21:03

Lasse Que skrev:Lad nu være med at købe hos viagogo. Du har ingen garanti for at billetterne kommer, om de er ægte osv. Læs diverse anmeldelser på nettet og brug de officielle salgskanaler.
Diverse anmeldeser går typisk på, at der bliver taget overpris. Jeg er villig til at give lidt mere, for at få den billet jeg vil have. Ellers kan jeg kun læse mig frem til at dem der snydes er i ifm. koncerter.

Brugeravatar
Lasse Que
Junior
Junior
Indlæg: 67
Tilmeldt: 7. jun 2005, 16:24
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Lasse Que » 21. jan 2015, 21:51

SimonJ skrev:
Lasse Que skrev:Lad nu være med at købe hos viagogo. Du har ingen garanti for at billetterne kommer, om de er ægte osv. Læs diverse anmeldelser på nettet og brug de officielle salgskanaler.
Diverse anmeldeser går typisk på, at der bliver taget overpris. Jeg er villig til at give lidt mere, for at få den billet jeg vil have. Ellers kan jeg kun læse mig frem til at dem der snydes er i ifm. koncerter.
Blandt andet ja. Men da det er en markedsplads har du som sagt ingen garanti for forfalskede billetter, manglende billetter mm.
Men jeg vil i de to tilfælde ovenfor anbefale henholdsvis Yankees og Aston Villa's metoder til Italienske kampe og ved Werder ville jeg vente til billetterne blev sat til salg på deres hjemmeside. (Med mindre alt bliver udsolgt på forhånd) Evt. Skrive til dem for at finde ud af sandsynligheden for at der bliver billetter i løssalg. (Det er der til deres 3 kommende kampe) Fremfor at betale overpris.
Syng for de røde!

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 21. jan 2015, 23:48

Lasse Que skrev:Men jeg vil i de to tilfælde ovenfor anbefale henholdsvis Yankees og Aston Villa's metoder til Italienske kampe og ved Werder ville jeg vente til billetterne blev sat til salg på deres hjemmeside. (Med mindre alt bliver udsolgt på forhånd) Evt. Skrive til dem for at finde ud af sandsynligheden for at der bliver billetter i løssalg. (Det er der til deres 3 kommende kampe) Fremfor at betale overpris.
Hvad er det for en metode? Jeg tror heller ikke der bliver udsolgt, vil bare gerne have billetter til østtribunen, hvor deres fans er placeret.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Yankee » 22. jan 2015, 10:00

"Min" metode er sådan set bare at købe billetterne via klubben. Det er aldrig faldet mig ind at købe via en eller anden mellemmand, så jeg skal ikke kunne sige om det er dyrere eller mere usikkert.

Derudover vil jeg generelt fraråde at købe billetter til hjemmeholdets aktive tribune(r) som turist. Det synes jeg personligt er meget respektløst og sådan noget japanske eller amerikanske turister kunne finde på.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 22. jan 2015, 10:28

Yankee skrev:"Min" metode er sådan set bare at købe billetterne via klubben. Det er aldrig faldet mig ind at købe via en eller anden mellemmand, så jeg skal ikke kunne sige om det er dyrere eller mere usikkert.

Derudover vil jeg generelt fraråde at købe billetter til hjemmeholdets aktive tribune(r) som turist. Det synes jeg personligt er meget respektløst og sådan noget japanske eller amerikanske turister kunne finde på.
Jeg skal nok være Nordkoreaner for en dag, for at få den bedste oplevelse. Altså langsiden ville også kunne gøre det, men hvorfor ikke få den fulde oplevelse nu når man er der.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af thomasjn » 22. jan 2015, 18:31

Tjaeh om man kan stå på fanafsnittet kommer for mig lidt an på om man sympatiserer med klubben eller er fan. Jeg sympatiserer f.eks. med Liverpool og ingen tvivl om jeg kunne tænke mig at prøve at singe You'll never walk alone på The Kop og være en del af stemningen hele kampen. Lad os derimod sige jeg skulle se en Everton kamp på deres stadion så ville jeg ikke stille mig i fanafsnittet.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 23. jan 2015, 09:14

thomasjn skrev:Tjaeh om man kan stå på fanafsnittet kommer for mig lidt an på om man sympatiserer med klubben eller er fan. Jeg sympatiserer f.eks. med Liverpool og ingen tvivl om jeg kunne tænke mig at prøve at singe You'll never walk alone på The Kop og være en del af stemningen hele kampen. Lad os derimod sige jeg skulle se en Everton kamp på deres stadion så ville jeg ikke stille mig i fanafsnittet.
Jeg kunne da heller ikke drømme om at stille mig blandt Brøndby-fans. Siden Jes Høgh var i Chelsea, har min sympati ligget der, men derfor ville jeg ikke have noget imod at stille mig blandt Newcastles fineste, hvis det er den bedste oplevelse, som jeg vil have. Jeg kan godt se, at det ikke er attraktivt at stille sig på Evertons tribune, hvis man holder med Liverpool, men der er altså noget af et spring til at stille sig blandt Werder Bremen fans, nu når man ikke har nogle favorithold i Tyskland. Altså lige udover hele fodboldverdenens darling, Dortmund.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Yankee » 26. jan 2015, 09:45

Det har ikke noget at gøre med hvem man holder med i udlandet. Det har noget at gøre med at det (efter min mening) er utroligt dårlig stil at bryde ind i et fællesskab uden at bidrage til det.

Det er lige så respektløst som når østjyske curlingbørn tager ud i USA's ghettoer for at opleve og være en del af gangster/hiphop-kulturen eller når københavnske rigmandsbørn kører Porschen rundt i Vendsyssel hele uge 29 for at "opleve de lokale". Lad folk have deres kulturer i fred og betragt den udefra - i dette tilfælde fra langsiden.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Elscorpio » 31. jan 2015, 15:18

Trådløse øresnegle som har god lyd til når man er ude og løbe eller nede og træne - hvad skal man gå efter og hvad skal man holde sig fra?

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Jonas K » 31. jan 2015, 21:41

astonvilla skrev:
Jonas K skrev:som ved noget om at bestille billetter til Lazio kampe.

Skal til Rom i weekenden, og Lazio spiller mod AC Milan. Jeg kan se at Viagogo sælger billetter, nogle som har erfaring med dem, eller med andre salgskanaler? http://www.viagogo.co.uk/Sports-Tickets ... 14FF953148
Jeg ved ikke om jeg kan være til nogen hjælp, for jeg kender hverken viagogo eller til billetkøb til Lazios kampe.

Men jeg er ofte i Firenze og har købt billetter til Fiorentinas kampe et utal af gange. Dét gør jeg altid dernede. Der er flere steder i byen sådan nogle boder (sådan lidt lignende en is og tabacci kiosk) hvor man køber billetterne. Og de sælger også på dagen og helt op til kampstart.

-Du skal være opmærksom på at hvis du køber billetter et sådan sted (spørg på hotellet hvor den nærmeste bod er) skal du have dit pas med, da de registrer dit pasnummer ved købet.

Den model har virket upåklageligt for mig - det er faktisk ret hyggeligt at handle i disse boder. Og så er det billigere end at købe billetter on-line.

Det kræver naturligvis at du vil bruge lidt tid af din ferie i Rom på at udføre dette. Men det er en oplevelse i sig selv synes jeg. Som nævnt ved de på hotellet eller på den nærmeste vin-bar hvor der ligger en billetsalgsbod.

Dog skal jeg jo også indrømme at Rom er noget større og uoverskuelig at finde rundt i, sammenlignet med lille hyggelige Firenze. Men hvis du kommer fra Færøkroen så tror jeg nok du klarer den.

Derfor synes jeg du skal købe dernede. Det er billigere og sjovere (synes jeg).

EDIT: og rigtig god tur i øvrigt!! Vil da gerne høre om det blev en fed oplevelse.
Hej Villa og i andre.

Tak for svarene, jeg tog ud i en af Lazio's fysiske butikker http://www.sslazio.it/marketing/official-store.html og det var sku en oplevelse. Stor kø af fans som skulle købe til dagens kamp, sindrigt nummer system (man måtte ikke komme ind i butikken før det var ens tur) og ikke mindst kun kontantbetaling. Selve butikken var samme størrelse som den første butik AaB havde (var det i Vingårdsgade?)

Selve kampen 3-1 til Lazio var super fed, først Milans 2. minuts scoring også Lazios nedsabling. Det var all out attack de næste 88 minutter, og Milan var pivringe. Klose skulle have garnet en 3-4 stykker

Som ventet var Stadion kun ca. halvt fyldt, men endetribunen med de meste hardcore var rimelig fuld.

Stor oplevelse som kun kan anbefales

Billede
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1524
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:45
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Ham der Emil » 2. feb 2015, 16:35

Jeg søger en cykel. Gerne gratis eller til billige penge.
At der skal laves en lille smule på den, betyder ikke det store. Jeg er omkring 188 høj.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Hanga » 2. feb 2015, 20:53

Skal et smut til Hamborg i april. Nogle der har erfaringer med hvilket afsnit man skal købe billet til for at komme så tæt på stemningen som muligt, uden at man som træls turist er "i vejen" ? Det virker til at fansene primært er i det nordvestlige hjørne samt nederste afsnit af hele nordtribunen, så jeg tænker vesttribunen sådan relativt tæt på nordtribunen?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af astonvilla » 4. feb 2015, 11:13

Jonas K skrev:
astonvilla skrev:
Jonas K skrev:som ved noget om at bestille billetter til Lazio kampe.

Skal til Rom i weekenden, og Lazio spiller mod AC Milan. Jeg kan se at Viagogo sælger billetter, nogle som har erfaring med dem, eller med andre salgskanaler? http://www.viagogo.co.uk/Sports-Tickets ... 14FF953148
Jeg ved ikke om jeg kan være til nogen hjælp, for jeg kender hverken viagogo eller til billetkøb til Lazios kampe.

Men jeg er ofte i Firenze og har købt billetter til Fiorentinas kampe et utal af gange. Dét gør jeg altid dernede. Der er flere steder i byen sådan nogle boder (sådan lidt lignende en is og tabacci kiosk) hvor man køber billetterne. Og de sælger også på dagen og helt op til kampstart.

-Du skal være opmærksom på at hvis du køber billetter et sådan sted (spørg på hotellet hvor den nærmeste bod er) skal du have dit pas med, da de registrer dit pasnummer ved købet.

Den model har virket upåklageligt for mig - det er faktisk ret hyggeligt at handle i disse boder. Og så er det billigere end at købe billetter on-line.

Det kræver naturligvis at du vil bruge lidt tid af din ferie i Rom på at udføre dette. Men det er en oplevelse i sig selv synes jeg. Som nævnt ved de på hotellet eller på den nærmeste vin-bar hvor der ligger en billetsalgsbod.

Dog skal jeg jo også indrømme at Rom er noget større og uoverskuelig at finde rundt i, sammenlignet med lille hyggelige Firenze. Men hvis du kommer fra Færøkroen så tror jeg nok du klarer den.

Derfor synes jeg du skal købe dernede. Det er billigere og sjovere (synes jeg).

EDIT: og rigtig god tur i øvrigt!! Vil da gerne høre om det blev en fed oplevelse.
Hej Villa og i andre.

Tak for svarene, jeg tog ud i en af Lazio's fysiske butikker http://www.sslazio.it/marketing/official-store.html og det var sku en oplevelse. Stor kø af fans som skulle købe til dagens kamp, sindrigt nummer system (man måtte ikke komme ind i butikken før det var ens tur) og ikke mindst kun kontantbetaling. Selve butikken var samme størrelse som den første butik AaB havde (var det i Vingårdsgade?)

Selve kampen 3-1 til Lazio var super fed, først Milans 2. minuts scoring også Lazios nedsabling. Det var all out attack de næste 88 minutter, og Milan var pivringe. Klose skulle have garnet en 3-4 stykker

Som ventet var Stadion kun ca. halvt fyldt, men endetribunen med de meste hardcore var rimelig fuld.

Stor oplevelse som kun kan anbefales

Billede
Ser ud til du har haft en fed tur. Havde helt glemt at nævne det med kontant betaling - det er det samme i Firenze. De gør alt for at undgå skattefar dernede....

Der ser ud til at have været smæk på i La Curva. Godt billede. Tak.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af Søgaard » 4. feb 2015, 13:11

Hanga skrev:Skal et smut til Hamborg i april. Nogle der har erfaringer med hvilket afsnit man skal købe billet til for at komme så tæt på stemningen som muligt, uden at man som træls turist er "i vejen" ? Det virker til at fansene primært er i det nordvestlige hjørne samt nederste afsnit af hele nordtribunen, så jeg tænker vesttribunen sådan relativt tæt på nordtribunen?
Nu er det nok 10 år siden jeg var der, men det lyder rigtigt det du har fundet frem til. Sektion 20-21 virker ikke helt forkert.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af limey » 4. feb 2015, 22:03

Søgaard skrev:
Hanga skrev:Skal et smut til Hamborg i april. Nogle der har erfaringer med hvilket afsnit man skal købe billet til for at komme så tæt på stemningen som muligt, uden at man som træls turist er "i vejen" ? Det virker til at fansene primært er i det nordvestlige hjørne samt nederste afsnit af hele nordtribunen, så jeg tænker vesttribunen sådan relativt tæt på nordtribunen?
Nu er det nok 10 år siden jeg var der, men det lyder rigtigt det du har fundet frem til. Sektion 20-21 virker ikke helt forkert.
What he said. Så sidder du kun 10-15 meter fra "The Chosen Few".

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af le Cid » 10. feb 2015, 10:47

....fødselsdagsgave til min søn, som spiller meget Skylanders Trap Team. Han ønsker sig brændende en kaos fælde, men den er åbenbart udsolgt over alt. Det eneste sted jeg har funde den, er ved en engelsk forhandler, som vil have 80£ for den - katalogprisen er 50 kroner!!!

Nogen der kan hjælpe?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: &quot;Jeg søger en.....&quot; - tråden

Indlæg af BoomZ0R » 10. feb 2015, 12:08

le Cid skrev:....fødselsdagsgave til min søn, som spiller meget Skylanders Trap Team. Han ønsker sig brændende en kaos fælde, men den er åbenbart udsolgt over alt. Det eneste sted jeg har funde den, er ved en engelsk forhandler, som vil have 80£ for den - katalogprisen er 50 kroner!!!

Nogen der kan hjælpe?
Jeg lavede lige hurtigt en søgning på ebay og der går den for mellem 150 og 250 kr, umiddelbart.

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: "Jeg søger en....." - tråden

Indlæg af SimonJ » 11. feb 2015, 11:26

Vil i ikke lige svare på det her? Ja, der er stavefejl, da det skulle gå meget hurtigt!
https://www.survey-xact.dk/LinkCollecto ... 1ELA9Q1P35

Besvar